1.9 td ; nepali
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#1 1.9 td ; nepali
vozim alfu 145 1.9 td.ujutro mi jedva upali ili kad stoji nekih 2 sata.inače kad je topal na zub.juce bio na eko testu i motor odlican,prolazi.grijači dobri.šta može bit?
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#2 Re: 1.9 td ; nepali
promijeni temp. senzor.....
- CLIO
- Posts: 968
- Joined: 20/02/2008 11:51
#3 Re: 1.9 td ; nepali
Ako to ne pomogne pitaj lesli eldridza.
-
- Posts: 153
- Joined: 25/12/2006 22:08
#4 Re: 1.9 td ; nepali
Idikodautomehanicaradatiprovjerigrijace.
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#6 Re: 1.9 td ; nepali
ja sam provjerio.dobri su.Ilija_Cvorovic wrote:Idikodautomehanicaradatiprovjerigrijace.
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#7 Re: 1.9 td ; nepali
znam.al šta je tu je.dr.iver wrote:ili 2.0 TD
ili 1.9 JTD
-
- Posts: 334
- Joined: 09/05/2004 22:00
#8 Re: 1.9 td ; nepali
Ilija_Cvorovic wrote:Idikodautomehanicaradatiprovjerigrijace.
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#9 Re: 1.9 td ; nepali
to ču zadnje.mislim da je nešto sa dovodom goriva.johntra wrote:promijeni temp. senzor.....
- Dirty Harry
- Posts: 1238
- Joined: 09/08/2003 00:00
#10 Re: 1.9 td ; nepali
Ne mere da ne pali jerbo je to talijansko avto. To se tebi samo cini.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#11 Re: 1.9 td ; nepali
ne vjerujem da je do dovoda goriva, jer ona izgleda ne pali samo kad je hladna...pokušaj sa nekim da zamijeniš senzor pa onda probaj...ako normalno vuče kad je voziš i fino prima gas, nema šanse da je gorivo..
@dirty harry, idi operi se
@dirty harry, idi operi se
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#12 Re: 1.9 td ; nepali
Da, nema logike da je do dovoda goriva, ipak nije to tako stara masina, a ako pumpa puni, onda puni. Prije da je neki senzor, koji ne pali grijace kad treba...
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#13 Re: 1.9 td ; nepali
Ne vjerujem da je do goriva ako ti auto dobro radi jednom kad ga upalis. Jedini problem moze biti tzv. check valve, obicno je to dio pumpe mada na nekim autima bude i posebno ugradjen. To je ventil koji se otvori kad dadnes kontakt i funkcija mu je da dozvoli slobodan protok goriva od pumpe ka motoru. Cim ugasis auto i on bi se trebao zatvoriti i tako ne dozvoliti gorivu da se vrati nazad u rezervoar. Tako linije goriva ostanu pune i slijedeci put kad zaverglas auto bi trebao upaliti. U slucaju da ovaj ventil ne funkcionise dobro i ne zatvori se kad ti ugasis auto tj. ostane otvoren onda se gorivo vrati nazad u rezervoar, linije goriva se isprazne i zato ti duze treba da upalis jer mu treba vremena da napuni linije i dodje do motora. Ovo je obicno mehanicki dio i ne bi trebalo da ima nekih prikljucaka.
Ja bih uradio slijedece; ubaci kljuc, daj kontakt, sacekaj 2 sekunde i izvadi kljuc. Nemoj verglati. Ponovi to 3,4 puta i onda zaverglaj, vidjeces je li to taj problem. Moras kljuc izvaditi svaki put, ne ostavljaj kontakt duze jer pumpa nakon 2 sekunde prestane pumpati ako nisi zaverglao. good luck!
Ja bih uradio slijedece; ubaci kljuc, daj kontakt, sacekaj 2 sekunde i izvadi kljuc. Nemoj verglati. Ponovi to 3,4 puta i onda zaverglaj, vidjeces je li to taj problem. Moras kljuc izvaditi svaki put, ne ostavljaj kontakt duze jer pumpa nakon 2 sekunde prestane pumpati ako nisi zaverglao. good luck!
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#14 Re: 1.9 td ; nepali
to ču sutra probat napravit.inače kad ga zaverglam i pumpam gas on upali.To sam danas skužio.U pravu si,znači da se gorivo povlači u rez. kad ugasim auto.vidiču taj check valve.hvala ti.shadow wrote:Ne vjerujem da je do goriva ako ti auto dobro radi jednom kad ga upalis. Jedini problem moze biti tzv. check valve, obicno je to dio pumpe mada na nekim autima bude i posebno ugradjen. To je ventil koji se otvori kad dadnes kontakt i funkcija mu je da dozvoli slobodan protok goriva od pumpe ka motoru. Cim ugasis auto i on bi se trebao zatvoriti i tako ne dozvoliti gorivu da se vrati nazad u rezervoar. Tako linije goriva ostanu pune i slijedeci put kad zaverglas auto bi trebao upaliti. U slucaju da ovaj ventil ne funkcionise dobro i ne zatvori se kad ti ugasis auto tj. ostane otvoren onda se gorivo vrati nazad u rezervoar, linije goriva se isprazne i zato ti duze treba da upalis jer mu treba vremena da napuni linije i dodje do motora. Ovo je obicno mehanicki dio i ne bi trebalo da ima nekih prikljucaka.
Ja bih uradio slijedece; ubaci kljuc, daj kontakt, sacekaj 2 sekunde i izvadi kljuc. Nemoj verglati. Ponovi to 3,4 puta i onda zaverglaj, vidjeces je li to taj problem. Moras kljuc izvaditi svaki put, ne ostavljaj kontakt duze jer pumpa nakon 2 sekunde prestane pumpati ako nisi zaverglao. good luck!
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#15 Re: 1.9 td ; nepali
Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#16 Re: 1.9 td ; nepali
shadow. ok.hvala ti.sad nemogu još ništa znat.pali mi svaki put na zubić.odjednom,ništa nisam diro.čekaću prvi put da mi ne upali pa ču onda probat ONO SA KONTAKTOM par puta.jedino što sam radio ,tenkiro pola rezervoara.sad jel ima to kakve veze sa pumpom,ja neznam.ili taj check valve sam odsebe poludi pa pa se smiri?
-
- Posts: 2222
- Joined: 08/02/2008 19:19
#17 Re: 1.9 td ; nepali
Nije to dzaba Alfa Romeo.
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#18 Re: 1.9 td ; nepali
da nebude zabune,reci mi samo koje pumpe:pumpe goriva ili bosch pumpe?shadow wrote:Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.
-
- Posts: 1138
- Joined: 28/09/2007 23:31
- Location: 塞拉耶佛, サラエボ, سراييفو
#19 Re: 1.9 td ; nepali
Šta znači - nepali?
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#20 Re: 1.9 td ; nepali
šta znači-Šta nači-nepali?za_sada_bez_dobrog_nicka wrote:Šta znači - nepali?
-
- Posts: 1138
- Joined: 28/09/2007 23:31
- Location: 塞拉耶佛, サラエボ, سراييفو
#21 Re: 1.9 td ; nepali
Šta ću ti sad, kad si luft'o dok se pravopis učio...
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#22 Re: 1.9 td ; nepali
Do mene je, otisao sam na benzinca . Posto je dizel, pregledaj prelivni ventil na pumpi visokog pritiska, isti je princip kao sa pumpom goriva kod benzinaca, ako prosvira-gorivo iscuri nazad.renealfa wrote:da nebude zabune,reci mi samo koje pumpe:pumpe goriva ili bosch pumpe?shadow wrote:Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.
-
- Posts: 44
- Joined: 28/03/2008 14:52
#23 Re: 1.9 td ; nepali
ok.pogledaću taj prelivni ventil.shadow wrote:Do mene je, otisao sam na benzinca . Posto je dizel, pregledaj prelivni ventil na pumpi visokog pritiska, isti je princip kao sa pumpom goriva kod benzinaca, ako prosvira-gorivo iscuri nazad.renealfa wrote:da nebude zabune,reci mi samo koje pumpe:pumpe goriva ili bosch pumpe?shadow wrote:Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.
-
- Posts: 386
- Joined: 22/06/2007 22:27
#24 Re: 1.9 td ; nepali
Moguce je da ti se nafta vrati u rezervar tj.da negdje vuce zrak.Ako nigdje nepusta naftu probaj ugraditi nepovratni ventil na dovodno crijevo.To mozes i sam uraditi,samo pazi na smijer protoka na ventilu.Postavi ga na crijevo izmedju filtera i rezervara.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#25 Re: 1.9 td ; nepali
Drug, teško ćeš riješiti taj problem. Ja sam na prethodnom autu imao isti problem, čim se malo duže ugasi moram dva puta zaverglat, kad ugasim pa upalim - pali na po' ključa. I meni su govorili da se radi o tom prelivnom ventilu. To je obični navoj sa dvije rupice sa strana, ništa više. Ako budeš šta sam čačkao oko njega, pazi da ne izgubiš maticu (kao što sam ja), onda neće upalit da ga je.eš.