1.9 td ; nepali

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#1 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 24/04/2008 15:25

vozim alfu 145 1.9 td.ujutro mi jedva upali ili kad stoji nekih 2 sata.inače kad je topal na zub.juce bio na eko testu i motor odlican,prolazi.grijači dobri.šta može bit?


User avatar
johntra
Posts: 11779
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#2 Re: 1.9 td ; nepali

Post by johntra » 24/04/2008 15:33

promijeni temp. senzor.....

User avatar
CLIO
Posts: 968
Joined: 20/02/2008 11:51

#3 Re: 1.9 td ; nepali

Post by CLIO » 24/04/2008 15:46

Ako to ne pomogne pitaj lesli eldridza. :D

Ilija_Cvorovic
Posts: 153
Joined: 25/12/2006 22:08

#4 Re: 1.9 td ; nepali

Post by Ilija_Cvorovic » 24/04/2008 15:58

Idikodautomehanicaradatiprovjerigrijace.

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#5 Re: 1.9 td ; nepali

Post by dr.iver » 24/04/2008 19:35

ili 2.0 TD
ili 1.9 JTD

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#6 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 25/04/2008 00:19

Ilija_Cvorovic wrote:Idikodautomehanicaradatiprovjerigrijace.
ja sam provjerio.dobri su.

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#7 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 25/04/2008 00:20

dr.iver wrote:ili 2.0 TD
ili 1.9 JTD
znam.al šta je tu je.

Phobius
Posts: 334
Joined: 09/05/2004 22:00

#8 Re: 1.9 td ; nepali

Post by Phobius » 25/04/2008 00:21

Ilija_Cvorovic wrote:Idikodautomehanicaradatiprovjerigrijace.

:lol: :lol:

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#9 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 25/04/2008 00:25

johntra wrote:promijeni temp. senzor.....
to ču zadnje.mislim da je nešto sa dovodom goriva.

User avatar
Dirty Harry
Posts: 1239
Joined: 09/08/2003 00:00

#10 Re: 1.9 td ; nepali

Post by Dirty Harry » 25/04/2008 00:47

Ne mere da ne pali jerbo je to talijansko avto. To se tebi samo cini.

User avatar
johntra
Posts: 11779
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#11 Re: 1.9 td ; nepali

Post by johntra » 25/04/2008 11:53

ne vjerujem da je do dovoda goriva, jer ona izgleda ne pali samo kad je hladna...pokušaj sa nekim da zamijeniš senzor pa onda probaj...ako normalno vuče kad je voziš i fino prima gas, nema šanse da je gorivo..
@dirty harry, idi operi se :mrgreen:

User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#12 Re: 1.9 td ; nepali

Post by VR6 » 25/04/2008 16:39

Da, nema logike da je do dovoda goriva, ipak nije to tako stara masina, a ako pumpa puni, onda puni. Prije da je neki senzor, koji ne pali grijace kad treba... :D

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

#13 Re: 1.9 td ; nepali

Post by shadow » 25/04/2008 17:06

Ne vjerujem da je do goriva ako ti auto dobro radi jednom kad ga upalis. Jedini problem moze biti tzv. check valve, obicno je to dio pumpe mada na nekim autima bude i posebno ugradjen. To je ventil koji se otvori kad dadnes kontakt i funkcija mu je da dozvoli slobodan protok goriva od pumpe ka motoru. Cim ugasis auto i on bi se trebao zatvoriti i tako ne dozvoliti gorivu da se vrati nazad u rezervoar. Tako linije goriva ostanu pune i slijedeci put kad zaverglas auto bi trebao upaliti. U slucaju da ovaj ventil ne funkcionise dobro i ne zatvori se kad ti ugasis auto tj. ostane otvoren onda se gorivo vrati nazad u rezervoar, linije goriva se isprazne i zato ti duze treba da upalis jer mu treba vremena da napuni linije i dodje do motora. Ovo je obicno mehanicki dio i ne bi trebalo da ima nekih prikljucaka.
Ja bih uradio slijedece; ubaci kljuc, daj kontakt, sacekaj 2 sekunde i izvadi kljuc. Nemoj verglati. Ponovi to 3,4 puta i onda zaverglaj, vidjeces je li to taj problem. Moras kljuc izvaditi svaki put, ne ostavljaj kontakt duze jer pumpa nakon 2 sekunde prestane pumpati ako nisi zaverglao. good luck! :)

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#14 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 25/04/2008 22:36

shadow wrote:Ne vjerujem da je do goriva ako ti auto dobro radi jednom kad ga upalis. Jedini problem moze biti tzv. check valve, obicno je to dio pumpe mada na nekim autima bude i posebno ugradjen. To je ventil koji se otvori kad dadnes kontakt i funkcija mu je da dozvoli slobodan protok goriva od pumpe ka motoru. Cim ugasis auto i on bi se trebao zatvoriti i tako ne dozvoliti gorivu da se vrati nazad u rezervoar. Tako linije goriva ostanu pune i slijedeci put kad zaverglas auto bi trebao upaliti. U slucaju da ovaj ventil ne funkcionise dobro i ne zatvori se kad ti ugasis auto tj. ostane otvoren onda se gorivo vrati nazad u rezervoar, linije goriva se isprazne i zato ti duze treba da upalis jer mu treba vremena da napuni linije i dodje do motora. Ovo je obicno mehanicki dio i ne bi trebalo da ima nekih prikljucaka.
Ja bih uradio slijedece; ubaci kljuc, daj kontakt, sacekaj 2 sekunde i izvadi kljuc. Nemoj verglati. Ponovi to 3,4 puta i onda zaverglaj, vidjeces je li to taj problem. Moras kljuc izvaditi svaki put, ne ostavljaj kontakt duze jer pumpa nakon 2 sekunde prestane pumpati ako nisi zaverglao. good luck! :)
to ču sutra probat napravit.inače kad ga zaverglam i pumpam gas on upali.To sam danas skužio.U pravu si,znači da se gorivo povlači u rez. kad ugasim auto.vidiču taj check valve.hvala ti.

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

#15 Re: 1.9 td ; nepali

Post by shadow » 25/04/2008 22:46

Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#16 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 27/04/2008 13:31

shadow. ok.hvala ti.sad nemogu još ništa znat.pali mi svaki put na zubić.odjednom,ništa nisam diro.čekaću prvi put da mi ne upali pa ču onda probat ONO SA KONTAKTOM par puta.jedino što sam radio ,tenkiro pola rezervoara.sad jel ima to kakve veze sa pumpom,ja neznam.ili taj check valve sam odsebe poludi pa pa se smiri? :? :-)

maxell_sarajevo
Posts: 1907
Joined: 08/02/2008 19:19

#17 Re: 1.9 td ; nepali

Post by maxell_sarajevo » 27/04/2008 14:58

Nije to dzaba Alfa Romeo.

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#18 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 27/04/2008 22:00

shadow wrote:Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.
da nebude zabune,reci mi samo koje pumpe:pumpe goriva ili bosch pumpe?

za_sada_bez_dobrog_nicka
Posts: 1138
Joined: 28/09/2007 23:31
Location: 塞拉耶佛, サラエボ, سراييفو

#19 Re: 1.9 td ; nepali

Post by za_sada_bez_dobrog_nicka » 27/04/2008 23:27

Šta znači - nepali? :?

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#20 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 28/04/2008 00:00

za_sada_bez_dobrog_nicka wrote:Šta znači - nepali? :?
:-) :? :-) :? šta znači-Šta nači-nepali? :? :-) :-) :-) :-) :-) :? :?

za_sada_bez_dobrog_nicka
Posts: 1138
Joined: 28/09/2007 23:31
Location: 塞拉耶佛, サラエボ, سراييفو

#21 Re: 1.9 td ; nepali

Post by za_sada_bez_dobrog_nicka » 28/04/2008 21:00

Šta ću ti sad, kad si luft'o dok se pravopis učio... :D

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

#22 Re: 1.9 td ; nepali

Post by shadow » 28/04/2008 23:20

renealfa wrote:
shadow wrote:Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.
da nebude zabune,reci mi samo koje pumpe:pumpe goriva ili bosch pumpe?
Do mene je, otisao sam na benzinca :-) . Posto je dizel, pregledaj prelivni ventil na pumpi visokog pritiska, isti je princip kao sa pumpom goriva kod benzinaca, ako prosvira-gorivo iscuri nazad.

renealfa
Posts: 44
Joined: 28/03/2008 14:52

#23 Re: 1.9 td ; nepali

Post by renealfa » 29/04/2008 17:15

shadow wrote:
renealfa wrote:
shadow wrote:Ako se fakat ispostavi da je to problem a check valve bude dio pumpe(desava se cesto) koja je skupa, ne trebas kupovati cijelu pumpu. Mozes kupiti samo obicni check valve (svi imaju istu funkciju, samo provjeri precnik linije) i ugraditi ga negdje na liniju sto blize pumpi i rezervoaru.
da nebude zabune,reci mi samo koje pumpe:pumpe goriva ili bosch pumpe?
Do mene je, otisao sam na benzinca :-) . Posto je dizel, pregledaj prelivni ventil na pumpi visokog pritiska, isti je princip kao sa pumpom goriva kod benzinaca, ako prosvira-gorivo iscuri nazad.
ok.pogledaću taj prelivni ventil.

gumifufna
Posts: 386
Joined: 22/06/2007 22:27

#24 Re: 1.9 td ; nepali

Post by gumifufna » 29/04/2008 21:52

Moguce je da ti se nafta vrati u rezervar tj.da negdje vuce zrak.Ako nigdje nepusta naftu probaj ugraditi nepovratni ventil na dovodno crijevo.To mozes i sam uraditi,samo pazi na smijer protoka na ventilu.Postavi ga na crijevo izmedju filtera i rezervara.

ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#25 Re: 1.9 td ; nepali

Post by ado-šampion » 30/04/2008 20:35

Drug, teško ćeš riješiti taj problem. Ja sam na prethodnom autu imao isti problem, čim se malo duže ugasi moram dva puta zaverglat, kad ugasim pa upalim - pali na po' ključa. I meni su govorili da se radi o tom prelivnom ventilu. To je obični navoj sa dvije rupice sa strana, ništa više. Ako budeš šta sam čačkao oko njega, pazi da ne izgubiš maticu (kao što sam ja), onda neće upalit da ga je.eš.

Post Reply