Page 1 of 1

#1 Hyundai i30 1.6 CRDI

Posted: 11/03/2008 20:23
by OBI
Ima li neko mozda ovo auto?Da li je isplativo(kvalitet,cijena,odrzavanje),misljena,komentari?

#2

Posted: 11/03/2008 23:50
by johntra
samo kupuj, nećeš se pokajati...

#3

Posted: 11/03/2008 23:52
by fantom slobode
Auto godine u Spaniji.

#4

Posted: 12/03/2008 00:27
by dseytan
trenutno je u bih povoljnija kupnja "brata" kia c'eed-a.
akcijske su cijene, a i nesto duza garancija za fakticki isto auto. ceed sa pristojnom opremom, i pomenutim dizelskim motorom kosta 29.000 KM do registracije. a hyundai je, koliko sam ja upratio skuplji par hiljada.
kako god, neces pogrijesiti ni sa jednim sigurno, al cisto isplativosti radi ja bih prije isao na kiu.

#5

Posted: 12/03/2008 08:51
by ins
Da, kupi c'eed!

Isti auto, a velika razlika u cijeni... 8)

#6

Posted: 12/03/2008 11:33
by zlatan01
Uporedi garancije za Hyundai i Kia. Ovdje je garancija za prvoga 3 godine na novo vozilo + jos 6, dakle do ukupno 9 tzv "garancija kvaliteta" (garancija na odredjene dijelove i sisteme). Kia daje 7 godina na novo vozilo. i30 je meni licno ljepsi od cee'd a kvalitet je vjerovatno na istom nivou. Kako bilo pametan izbor jer se dobije puno auta za te pare...

#7

Posted: 12/03/2008 11:35
by Sarajevski
vec cetiri godine sam gotovo svaki dan u hyundaiju. tri sam sluzbena izmijenio, jedan accent i dva matrixa. ovaj sad koji vozimo, crdi, je jedna od najboljih masina koje sam ikada imao pod rukom. malo trosi, vuce ko lud, navuces ga na dvije stoje ali tada hoce puno popit.
servis je u biliju na vracama i malo je poskup, ne znam dal je do njega ili ne. sto se auta tice, sama cinjenica da smo za dvije godine presli pedeset hiljada (nikad se ne gasi) bez ijednog kvara ti dovvoljno govori o kvaliteti motora.
mala zamjerka- crdi je osjetljiv na gorivo, hoce nekad zacepit, al se rijesi veoma jednostavno. ugasis, upalis i nastavis dalje. ako se ovo moze nazvat zamjerkom, jer mislim da je u bih gorivo generalno problem. dobar, vrelo dobar auto za tu cijenu i tu opremu

#8

Posted: 12/03/2008 11:37
by shin
Te garancije su mazanje ociju, jer samo vrijede ako se redovno servisira kod ovlastenih servisa. A svi znamo koliko to kosta, obicna promjena ulja sa filterima ide 120-150km.

#9

Posted: 12/03/2008 12:02
by zlatan01
shin wrote:Te garancije su mazanje ociju, jer samo vrijede ako se redovno servisira kod ovlastenih servisa. A svi znamo koliko to kosta, obicna promjena ulja sa filterima ide 120-150km.
Slazem se, ali ako fabrika garantuje za svoje vozilo na tako duge staze, onda je sigurna u kvalitet svog proizvoda. Originalni servisi (redovni) su uvjek skuplji ali zato si u garantnom periodu rahat od svega drugog...

#10

Posted: 12/03/2008 12:09
by sivke
samo cu reci da je auto extra.

#11

Posted: 12/03/2008 12:17
by ado-šampion
Ne mogu da vjerujem da neko može uzeti auto tako ofirno prekopiranog dizajna za konkurentu cijenu! Predni kraj Peugeot 30x (kad ga gledate iz daljine možete ga zamijeniti za 307, što se i meni desilo), linija BMW 1/Opel Astra, zadnji kraj svi auti sa onom izvedbom svjetala pomalo, da sad ne nabrajam... Ne razumijem kako su mogli tako ofirni biti. Umesto "Inspirisan Evropom", mogli su lako napisati "Inspirisan evropskim bestsellerima". Ako se radi o istim autima kupi Kiu, oni makar ne kopiraju ofirno, a ionako izgleda bolje od I30. Ne pratim kakve su danas cijene u toj klasi, ali ja dalje od Aurisa ne bih gledao: ponajbolji dizajn u klasi, posebno kako je Peugeot upropastio 308, a budimo realni i pretjerali su sa "obiteljskom crtom", japanac, Toyota, ne krade se ...

#12

Posted: 12/03/2008 12:19
by ado-šampion
zlatan01 wrote:
shin wrote:Te garancije su mazanje ociju, jer samo vrijede ako se redovno servisira kod ovlastenih servisa. A svi znamo koliko to kosta, obicna promjena ulja sa filterima ide 120-150km.
Slazem se, ali ako fabrika garantuje za svoje vozilo na tako duge staze, onda je sigurna u kvalitet svog proizvoda. Originalni servisi (redovni) su uvjek skuplji ali zato si u garantnom periodu rahat od svega drugog...
Jesi siguran u to? Da možda nisu skontali da je to dobra marketinška taktika?
Ne pitam zbog Hyundaia, da sad ne nabrajam kakve "sumnjive" marke po tom pitanju daju dugu garanciju.

#13

Posted: 12/03/2008 13:27
by zlatan01
ado-šampion wrote:
zlatan01 wrote:
shin wrote:Te garancije su mazanje ociju, jer samo vrijede ako se redovno servisira kod ovlastenih servisa. A svi znamo koliko to kosta, obicna promjena ulja sa filterima ide 120-150km.
Slazem se, ali ako fabrika garantuje za svoje vozilo na tako duge staze, onda je sigurna u kvalitet svog proizvoda. Originalni servisi (redovni) su uvjek skuplji ali zato si u garantnom periodu rahat od svega drugog...
Jesi siguran u to? Da možda nisu skontali da je to dobra marketinška taktika?
Ne pitam zbog Hyundaia, da sad ne nabrajam kakve "sumnjive" marke po tom pitanju daju dugu garanciju.
Mozda i grijesim ali meni je to logicno. Zasto bi ta kompanija rizikovala da njeni servisi budu zatrpani autima sa reklamacijama (dzabni rad) a zauzvrat dobila ta ista auta na redovan servis. Dakle isplati li se za malo skuplji servis popravljati sve eventualne nedostatke tokom 7 godina? Ja to ne bih uradio, i zato vjerujem da je kvalitet dobar kad se usudjuju dati takvu garanciju, ili barem vjeruju da je kvalitet dobar. Korejska auta po pouzdanosti, a prema statistikama tehnickih pregleda u zemljama EU stizu japance koji su bili posljednjih godina u vrhu...

#14

Posted: 12/03/2008 13:53
by Lesli Eldridž
zlatan01 wrote:
ado-šampion wrote:
zlatan01 wrote: Slazem se, ali ako fabrika garantuje za svoje vozilo na tako duge staze, onda je sigurna u kvalitet svog proizvoda. Originalni servisi (redovni) su uvjek skuplji ali zato si u garantnom periodu rahat od svega drugog...
Jesi siguran u to? Da možda nisu skontali da je to dobra marketinška taktika?
Ne pitam zbog Hyundaia, da sad ne nabrajam kakve "sumnjive" marke po tom pitanju daju dugu garanciju.
Mozda i grijesim ali meni je to logicno. Zasto bi ta kompanija rizikovala da njeni servisi budu zatrpani autima sa reklamacijama (dzabni rad) a zauzvrat dobila ta ista auta na redovan servis. Dakle isplati li se za malo skuplji servis popravljati sve eventualne nedostatke tokom 7 godina? Ja to ne bih uradio, i zato vjerujem da je kvalitet dobar kad se usudjuju dati takvu garanciju, ili barem vjeruju da je kvalitet dobar. Korejska auta po pouzdanosti, a prema statistikama tehnickih pregleda u zemljama EU stizu japance koji su bili posljednjih godina u vrhu...
Pa ako daje fabrika toliku garanciju, što im ne vjerovati? Samo hrđaju lu i ovi auti majke ti? :lol:

#15

Posted: 12/03/2008 14:04
by johntra
što si ba Ado toliko navalio na tog Aurisa...je li to smatraš revolucijom u dizajnu?
malo poboljšana i zaobljena Corolla, digli joj mjenjač na sredinu i to sad ko neka novost...ima puno ljepših auta u klasi od Aurisa....

#16

Posted: 12/03/2008 14:09
by Lesli Eldridž
ado-šampion wrote:
zlatan01 wrote:
shin wrote:Te garancije su mazanje ociju, jer samo vrijede ako se redovno servisira kod ovlastenih servisa. A svi znamo koliko to kosta, obicna promjena ulja sa filterima ide 120-150km.
Slazem se, ali ako fabrika garantuje za svoje vozilo na tako duge staze, onda je sigurna u kvalitet svog proizvoda. Originalni servisi (redovni) su uvjek skuplji ali zato si u garantnom periodu rahat od svega drugog...
Jesi siguran u to? Da možda nisu skontali da je to dobra marketinška taktika?
Ne pitam zbog Hyundaia, da sad ne nabrajam kakve "sumnjive" marke po tom pitanju daju dugu garanciju.
Koje marke?

#17

Posted: 12/03/2008 16:01
by johntra
od francuza, italijana, pa čak i nijemaca...bilo koje marke...

#18

Posted: 12/03/2008 20:21
by ado-šampion
johntra wrote:što si ba Ado toliko navalio na tog Aurisa...je li to smatraš revolucijom u dizajnu?
malo poboljšana i zaobljena Corolla, digli joj mjenjač na sredinu i to sad ko neka novost...ima puno ljepših auta u klasi od Aurisa....
Ja sam se navalio na Avensisa, ne na Aurisa, meni se ne sviđaju auta te veličine :)
Ma kakva revolucija, Auris je jedan u rijetkih koji u moru bezličnih auta u toj klasi liči na nešto. Meni nema ni jedan ljepši u toj klasi, osim Peugeota 307 koji se više ne prodaje. Prepoznatljiv je što je najvažnije.

EDIT: Zaboravio sam Alfu 147, ali ona je nekako toliko na tržištu da mi je isfurala, pa sam je smetnuo s uma. Definitivno najljepšta u klasi, ali ja i talijani nigdje veze, tako da...

#19 Re: Hyundai i30 1.6 CRDI

Posted: 13/03/2008 14:01
by Lesli Eldridž
Eh sad da te pitam ado. Prodajem alfu 155. Hoću manje auto, malo novije. Imao sam finu ponudu za accenta i još bolju za škodu fabiju 1,4 karavan. Pazi sad accent je meni super, a škode baš i ne volim, ali 4 godine stara 45.000 prešla prva ruka za 11.000 KM. Šta je bolje accent 2002 godište ili ova škoda? Istoriju škode znam.

#20 Re: Hyundai i30 1.6 CRDI

Posted: 14/03/2008 09:57
by johntra
pa Škoda je kao kod nas izgrađeno ime...ipak ti je to bolje, lakša je za održavat...ja o novim Hyundaijima imam samo riječi hvale...neki dan sam se družio sa ovom 1,5 CRdi mašinom...ma autić je metak...koliko prodaješ 155?
postavi oglas ovdje kod nas ako želiš i učlani se :D
http://www.bellamacchina.net

#21 Re: Hyundai i30 1.6 CRDI

Posted: 14/03/2008 13:17
by Lesli Eldridž
johntra wrote:pa Škoda je kao kod nas izgrađeno ime...ipak ti je to bolje, lakša je za održavat...ja o novim Hyundaijima imam samo riječi hvale...neki dan sam se družio sa ovom 1,5 CRdi mašinom...ma autić je metak...koliko prodaješ 155?
postavi oglas ovdje kod nas ako želiš i učlani se :D
http://www.bellamacchina.net
Evo čovjek dao kaparu. Ode auto poslije 3 mjeseca :D Izgleda da ste mi sretni bili. Meni su čini da ću fabiu. Ko nova je. Accent je fin i zato sam i pitao na ovoj temi, samo me malo održavanje brine. Ne znam majstore, a radni mi kolega ima noviju verziju i zadovoljan pravo. Meni su hjudaiji super udobni. To mu je prednost. Za i 30 nemam para, ali mi se sviđa stvarno.

#22 Re: Hyundai i30 1.6 CRDI

Posted: 14/03/2008 19:27
by ado-šampion
Taj Accent je nastao u vrijeme kad je Hyundai bio jeftina marka, odnosno kad su auta prodavali uglavnom zahvaljujući niskoj cijeni (ili nižoj od konkurencije ako je tako lakše). Fabia je , s druge strane, (bila) potpuno zreo auto i po mom mišljenju kad se pojavila bila je najbolje auto u toj klasi.
Ali sve to može pasti u vodu kad se kupuju polovni automobili jer stanje, nivo opreme i motor zavise od konkretnog primjerka. Što se tiče motora, imaj na umu da su 1.4 motori od 60 i 68 KS preslabi za nju i troše užasno (10 litara po gradu), 1.4 sa 75 KS bi bio prava mjera da nije u pitanju karavam, inače 1.4 sa 100 KS. Moje mišljenje, uglavnom u kojem se god motoru radi probaj pa odluči.