Jucer je objavljeno da je novi Renault Modus na EuroNCAP testovima osvojio maksimalnih 5 zvjezdica.
Time je Renault jedini proizvodjac automobila koji ima najsigurnije automobile u 6 razlicitih klasa ( Modus, Megane, Scenic, Laguna, Vel Satis, Espace ).
BRAVO RENAULT !!!
Inace, novi Renault Modus se slijedeci mjesec pocinje prodavati u BIH.
AUTOMOBILI RENAULT NAJSIGURNIJI NA SVIJETU
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 209
- Joined: 24/03/2004 13:03
#2
Kolko ti je Bunjo dao love za ovu info:)
Ma bolan vise u auto industriji nista nije problem napraviti...skoro..
Ma bolan vise u auto industriji nista nije problem napraviti...skoro..
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#3
Jesu najsigurniji po Euro Ncap-u, ili tako nešto. Kod njih je "Ko više para dadne, taj je sigurniji". Pusti ba to su gluposti! Pogledaj malo njihove crash-testove ili kriterije ocjenjivanja! Npr. Renault Kangoo je dobio 4 zvijezdice kao i Ford C-max, koji je pojam sigurnosti, a kad pogledaš sliku tako "slupanog" Kangoo-a, pomisliš "Pa kako bi ljudi tu živi ostali". Njima je za aktivnu sigurnost važna i zvučna kontrola pojasa! Već su mnogi novinari posumnjali u objektivnost ocjenjivanja testova koje provodi ta organizacija.
-
- Posts: 71
- Joined: 10/05/2004 13:21
#5
JD, kad se slupas i ostanes ziv i zdrav, koliko te zanima ljepota automobila?
Mada, o ukusima ne vrijedi raspravljati.
Ado-sampione, Kangoo je stari model i svakako nije pojam sigurnosti, ali kakav bi ti volio vidjeti auto nakon crash testa?
Moderan siguran automobil je totalno deformisan jer svu silu naglog zaustavljanja ( sudara ) absorbira karoserija umjesto da se prenosi na putnike.
Mada, o ukusima ne vrijedi raspravljati.
Ado-sampione, Kangoo je stari model i svakako nije pojam sigurnosti, ali kakav bi ti volio vidjeti auto nakon crash testa?
Moderan siguran automobil je totalno deformisan jer svu silu naglog zaustavljanja ( sudara ) absorbira karoserija umjesto da se prenosi na putnike.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#7
Problem je što kod Kangoo-a karoserija tako dobro apsorbira udarce da su nakon udarca oba prednja nosača krova popucala! To je već stravičan prizor! I što JD kaže, ako je suđeno da pogineš džaba ti jel se voziš u Renaultu ili u Fići.Nadir wrote:Ado-sampione, Kangoo je stari model i svakako nije pojam sigurnosti, ali kakav bi ti volio vidjeti auto nakon crash testa?
Moderan siguran automobil je totalno deformisan jer svu silu naglog zaustavljanja ( sudara ) absorbira karoserija umjesto da se prenosi na putnike.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#9
Renaultovi automobili možda jesu najsigurniji globalno gledajući, ali nisu više nadmoćni kao prije, sada su im počeli dodjeljivati dodatne zvijezdice za zvučna upozorenja i slične gluposti kako bi mogli "navući" pet zvijezdica. Kao da to ima neke veze s aktivnom sigurnošću!? Problem je što većina čitalaca pogleda samo naslov, a tekst propusti, pa misle da iz naslova mogu donijeti sve zaključke i pametovati po forumima! Evo, da ja malo prokontam za tebe, zamisli situaciju da Renault nije više najsigurniji po tim crash-testovima! Šta misliš koliko bi im opala prodaja? A kao što rekoh nisu više nadmoćni kao prije par godina.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#10
Marketinški trik je pojam koji je ključan u ovoj cijeloj priči. Svi znaju da je Volvo uvijek pravio najsigurnije automobile, a sada dodje neki Euro Ncap i kaže da je Renault najsigurniji.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#11
A kako se uopste provode ti testovi i koliko su detaljni?
Mislim sa koliko oni strana udaraju auto i s kojom brzinom?
Npr, mozda je auto sigurno kad dozivi frontalni udar sa recimo 80km/h, ali ako je brzina 90km/h sigurnost drasticno pada...
Ti su testovi po meni jako neobjektivni, jer ne mogu oni simulirati sve situacije u kojima se sudar moze desiti da bi tvrdili kako je auto zaista siguran.
Mislim sa koliko oni strana udaraju auto i s kojom brzinom?
Npr, mozda je auto sigurno kad dozivi frontalni udar sa recimo 80km/h, ali ako je brzina 90km/h sigurnost drasticno pada...
Ti su testovi po meni jako neobjektivni, jer ne mogu oni simulirati sve situacije u kojima se sudar moze desiti da bi tvrdili kako je auto zaista siguran.
-
- Posts: 209
- Joined: 24/03/2004 13:03
#12
Ma jd potpuno si u pravu, ako je sudjeno onda ces poginuti i u svemirskom brodu, a i testovi nisu posebno mjerodavni!!samo kako sam ja gledao slike ESPAce onaj veliki monovolumen imao je veoma male deformacije na tom testu..ali opet Nadire pogledaj kvalitet recimo meganea..nije to to
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14
Brzina pri frontalnom EuroNCAPA je 64 km/h, a kod bocnog cini mi se 40-ak km/h. Ova brzina od 64 km/h je dobivena ispitivanjem brzina pri kojim su se dogodile prave nesrece i njihov prosjek je bio 64 km/h. Ali mislim da bi sada vec trebali dizati taj limit za kojih 10-20 km/h. Ipak automobili danas su brzi nego oni iz 1990-ih ili prije, po kojim je taj prosjek ustanovljen...
-
- Posts: 71
- Joined: 10/05/2004 13:21
#15 Renault
Ne ulazim u nacin dobijanja rezultata na testovima, ali sam siguran da ljudi koji ih rade znaju daleko vise nego mi svi skupa.
Uostalom, EuroNCAP je nezavisna organizacija koja doslovno kupuje automobile u salonima ( da nebi proizvodjac dao neki posebno pripremljen automobil ) i onda ih razbija u uslovima do kojih su dosli nekim istrazivanjem.
Ne znam kako vi ali ja im moram vjerovati jer nemam kome drugom.
Uostalom, EuroNCAP je nezavisna organizacija koja doslovno kupuje automobile u salonima ( da nebi proizvodjac dao neki posebno pripremljen automobil ) i onda ih razbija u uslovima do kojih su dosli nekim istrazivanjem.
Ne znam kako vi ali ja im moram vjerovati jer nemam kome drugom.
-
- Posts: 70
- Joined: 27/08/2004 09:55
#16 Re: AUTOMOBILI RENAULT NAJSIGURNIJI NA SVIJETU
reno mozda jeste jedan od udobnijih automobila al najsigurniji sigurno nije .Nadir wrote:Jucer je objavljeno da je novi Renault Modus na EuroNCAP testovima osvojio maksimalnih 5 zvjezdica.
Time je Renault jedini proizvodjac automobila koji ima najsigurnije automobile u 6 razlicitih klasa ( Modus, Megane, Scenic, Laguna, Vel Satis, Espace ).
BRAVO RENAULT !!!
Inace, novi Renault Modus se slijedeci mjesec pocinje prodavati u BIH.
peta zvijezdica na tom testu se dobija kao za sigurnost pješaka ili drugog automobila kojeg tukne testirani automobil.ili čak za upozoravajuće svijetlo o nevezanju pojasa.
koja sigurnost za piješaka kad ga pokupi manijak pri 100 km,ili kad se velsatis zabije u golfa 1 .
tako da sva moderna auta imaju u nijansu istu sigurnost.
alfa 156 nije sigurna za pješake jer ih siječe po podkoljenicama ,tako da ima 4 zvijezde.itd itd.
-
- Posts: 259
- Joined: 14/01/2003 00:00
- Contact:
#18
Nemojte govoriti o necemu sto ne znate...to o zvucnom upozorenju za pojas da bi se navukla peta zvjezdica je prica vezana za Mercedes C Klasu...Laguna kao prvi automobil je u prvom testu dobila 4 zvjezdice, kada je Renault odlucio u seriji ponuditi 6 zracnih jastuka i time dobiti petu zvjezdicu....onaj ko je spomenuo da se Renaulti mogu ulupiti rukom je u donekle u pravu jer vjerovatno misli na Clia kojem su prednji blatobrani od fleksibilne plastike-cilj koji je bio pri ugradnji ovih blatobrana je bilo smanjenje težine i izbjegavanje vecih ostecenja pri laksim kontaktima....ali nek malo razmisli koju ulogu pri bilo kojem sudaru ima taj blatobran...ne branim posebno Renaulta i slazem se da ima NCAP dosta veze sa marketingom...ali nemojte bas gluposti pisati....
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#20
TO JE ŠUPLJAK!
Sve je to fino, i relevantno! To su ozbiljni testovi i imaju svog smisla! Tako oni time tjeraju proizvođače da stavljaju zvučni signal za pojas, i slične karafeke koje su sigurno doprinos sigurnosti! Na kraju krajeva, i kada su uvedene EURO Norme o ispušnim plinovima svašta se pričalo, ali eto 12 g poslije Evropa sigurno zahvaljujući velikim djelom tome troši oko 100 miliona barela nafte godišnje manje nego 1991 godine! Pa vidite samo koliko su Evropska i Japanska auta efikasnija od američkih! Kod njih još uvijek nema tih norma, koristi se prljavi diesel sa ogromnim udjelom sumpora (isti udjel sumpora kao u ex-YU 1972!!!)!
Takođe, US-NCAP testovi imaju drugi kriteriji! Kod nas (evropa) udar u prepreku je 64 km/h a u USA 56km/h!
E sad da li je to toliko relevantno da neko može reći da je Renault najsigurnije auto na svijetu!
NE! Po meni NE! Jer, pored pasivne auto mora imati i aktivnu sigurnost, a to je: put kočenja, brzina pregrijavanja kočnica, ležanje na cesti, stabilnost pri extremnom kočenju na velikim brzinama (+ 200 km/h) itd! To oni ne mjere, a čisto sumnjam da npr. Laguna ima stabilnost kočenja pri npr. 210 km/h kao BMW 3 ili Audi A 4, ili pak Jaguar X-Type!
Takođe, ta auta udaraju ili budu udarena preprekom, a šta kada auto udara ili bude udareno drugim autom?
E sad, neznam da li se neko sjeća jednog testa što su proveli novinari Auto Bilda, Auto Motor und Sporta, ADAC-a, Motor Trend-a(UK,USA) i joše nekih auto i običnih magazina!
Tu su auta direktno udarala u druga auta, manja u veća, i obrnuto! To ima u Auto Motor und Sport-u iz Marta 1997 godine! Fino se vidi kako stara serija BMW 7 (1987-1994) bukvlano lomi Renault Espace (B verzija od 1997 pa nadalje), dotle, da kontrola ploča udara u vozačevo sjedište lomeći testnu lutku pri brzini od 90 km/h!
Znači, šta će se desiti ako BMW 330i udari u Lagunu 3.0 V6 koja ima 200 kg manje, a npr. BMW ima više zračnih jastuka, ko će gore proći? BMW ili Laguna?
Ja mislim Laguna! Neznam za Vas!
Znači po meni ti testovi nisu baš toliko mjerodavni da bi neko mogao reći da je Renault ili Volvo ili BMW ili Chevrolet najsigurnije auto na svijetu!
Na kraju krajeva, Renault nije zastupljen u svim kategorijama vozila (Audi A8, Mercedes S, BMW 7, ili X5 ML , ili M3, AMG, S4 itd) tako da s enemože govoriti o Renaultu kao firmi da je najsigurnija marka na svijetu! renault može imati u nekoj klasi najsigurnije auto, ali opet po testovima, ali praksa je nešto drugo! Zato onaj crash-test koji su sve te silne novine i magazini proveli ipak mjerodavniji, a doprinos NCAP-a je nupitan u razvoju sigurnosti, kao i to jeli Renault siguran ili ne!
Takoiđe, ti inžinjeri iz NCAP-a tvrde da manji motor u većoj haubi, tj. auta koja imaju u ponudi veliki raspon motora, su sigurnija od onih većih!
Znači npr. Passat 1.6 je sigurniji od Passata W8!!! Kako? Pa oni kažu zbog deformacionih zona! OK , to stoji! Ali najednom mi svi samo spominjemo deformacione zone, kako one upijaju udarac itd! A šta ako vas udari auto koje je toliko teško da je ta deformaciona zona mala? E tada je ipak bolje da imate dobar komad motora ispred sebe!
Jer, prvo auto u kojem je primjenjena tehnika da drugo auto uništi da bi ono preživjelo je Volvo 740/760!
on je svojom konstrukcijom , težinom (2.4 diesel 1525 kg prazan) i kvalitetom čelika bukvalno lomio auta, ali on je ustvari koristio njihovu snagu da je prenese nazad!
To je isto kao u tenisu, što protivnik jače udara, vi koristeći tehniku još ječe vraćate te loptice, a da nekoristite ni 50% svoje snage!
Znači, ti inžinjeri NCAP-a idu dotle da oni ustvari hoće da naprave kompromis! npr. hajmo da u udesu svi budu teško povrjeđeni, a ne da putnici u jednom prođu neozljeđeno, a u drugom npr. jedno pogine! Znači to je nemoguća misija!
Ipak praksa je jedno a teorija drugo! Znači nemogu oni ni na tom crash testu auto na auto, a kamoli NCAP da stvore stvarne uslove vožnje, a jedino onda možemo uzeti statističke podatke pa pogledati, ali opet i statistika je diskutabilna, jer nekaže se džaba da je statistika kao bikini, sve otkriva a sve skriva!
Ipak slažem se sa primjedbama da se nemogu tek tako zvjezdice dobivati zbog zvučnog upozorenja ili tako nečega!
Sve je to fino, i relevantno! To su ozbiljni testovi i imaju svog smisla! Tako oni time tjeraju proizvođače da stavljaju zvučni signal za pojas, i slične karafeke koje su sigurno doprinos sigurnosti! Na kraju krajeva, i kada su uvedene EURO Norme o ispušnim plinovima svašta se pričalo, ali eto 12 g poslije Evropa sigurno zahvaljujući velikim djelom tome troši oko 100 miliona barela nafte godišnje manje nego 1991 godine! Pa vidite samo koliko su Evropska i Japanska auta efikasnija od američkih! Kod njih još uvijek nema tih norma, koristi se prljavi diesel sa ogromnim udjelom sumpora (isti udjel sumpora kao u ex-YU 1972!!!)!
Takođe, US-NCAP testovi imaju drugi kriteriji! Kod nas (evropa) udar u prepreku je 64 km/h a u USA 56km/h!
E sad da li je to toliko relevantno da neko može reći da je Renault najsigurnije auto na svijetu!
NE! Po meni NE! Jer, pored pasivne auto mora imati i aktivnu sigurnost, a to je: put kočenja, brzina pregrijavanja kočnica, ležanje na cesti, stabilnost pri extremnom kočenju na velikim brzinama (+ 200 km/h) itd! To oni ne mjere, a čisto sumnjam da npr. Laguna ima stabilnost kočenja pri npr. 210 km/h kao BMW 3 ili Audi A 4, ili pak Jaguar X-Type!
Takođe, ta auta udaraju ili budu udarena preprekom, a šta kada auto udara ili bude udareno drugim autom?
E sad, neznam da li se neko sjeća jednog testa što su proveli novinari Auto Bilda, Auto Motor und Sporta, ADAC-a, Motor Trend-a(UK,USA) i joše nekih auto i običnih magazina!
Tu su auta direktno udarala u druga auta, manja u veća, i obrnuto! To ima u Auto Motor und Sport-u iz Marta 1997 godine! Fino se vidi kako stara serija BMW 7 (1987-1994) bukvlano lomi Renault Espace (B verzija od 1997 pa nadalje), dotle, da kontrola ploča udara u vozačevo sjedište lomeći testnu lutku pri brzini od 90 km/h!
Znači, šta će se desiti ako BMW 330i udari u Lagunu 3.0 V6 koja ima 200 kg manje, a npr. BMW ima više zračnih jastuka, ko će gore proći? BMW ili Laguna?
Ja mislim Laguna! Neznam za Vas!
Znači po meni ti testovi nisu baš toliko mjerodavni da bi neko mogao reći da je Renault ili Volvo ili BMW ili Chevrolet najsigurnije auto na svijetu!
Na kraju krajeva, Renault nije zastupljen u svim kategorijama vozila (Audi A8, Mercedes S, BMW 7, ili X5 ML , ili M3, AMG, S4 itd) tako da s enemože govoriti o Renaultu kao firmi da je najsigurnija marka na svijetu! renault može imati u nekoj klasi najsigurnije auto, ali opet po testovima, ali praksa je nešto drugo! Zato onaj crash-test koji su sve te silne novine i magazini proveli ipak mjerodavniji, a doprinos NCAP-a je nupitan u razvoju sigurnosti, kao i to jeli Renault siguran ili ne!
Takoiđe, ti inžinjeri iz NCAP-a tvrde da manji motor u većoj haubi, tj. auta koja imaju u ponudi veliki raspon motora, su sigurnija od onih većih!
Znači npr. Passat 1.6 je sigurniji od Passata W8!!! Kako? Pa oni kažu zbog deformacionih zona! OK , to stoji! Ali najednom mi svi samo spominjemo deformacione zone, kako one upijaju udarac itd! A šta ako vas udari auto koje je toliko teško da je ta deformaciona zona mala? E tada je ipak bolje da imate dobar komad motora ispred sebe!
Jer, prvo auto u kojem je primjenjena tehnika da drugo auto uništi da bi ono preživjelo je Volvo 740/760!
on je svojom konstrukcijom , težinom (2.4 diesel 1525 kg prazan) i kvalitetom čelika bukvalno lomio auta, ali on je ustvari koristio njihovu snagu da je prenese nazad!
To je isto kao u tenisu, što protivnik jače udara, vi koristeći tehniku još ječe vraćate te loptice, a da nekoristite ni 50% svoje snage!
Znači, ti inžinjeri NCAP-a idu dotle da oni ustvari hoće da naprave kompromis! npr. hajmo da u udesu svi budu teško povrjeđeni, a ne da putnici u jednom prođu neozljeđeno, a u drugom npr. jedno pogine! Znači to je nemoguća misija!
Ipak praksa je jedno a teorija drugo! Znači nemogu oni ni na tom crash testu auto na auto, a kamoli NCAP da stvore stvarne uslove vožnje, a jedino onda možemo uzeti statističke podatke pa pogledati, ali opet i statistika je diskutabilna, jer nekaže se džaba da je statistika kao bikini, sve otkriva a sve skriva!
Ipak slažem se sa primjedbama da se nemogu tek tako zvjezdice dobivati zbog zvučnog upozorenja ili tako nečega!
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#21
Konačno jedan pametan odgovor!
-
- Posts: 8
- Joined: 11/08/2004 15:38
#22
Informacije na http://www.euroncap.com/
Steta sto nema ni jednog golfa dvice, jer kod nas se fura ono: nije od BMW, VW ili Mecke pa odma i nevalja
ma sve strucnjaci
Steta sto nema ni jednog golfa dvice, jer kod nas se fura ono: nije od BMW, VW ili Mecke pa odma i nevalja
ma sve strucnjaci
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#23
Jest eto stručnjaci!
Ja sam fino reko da se na osnovu tog testa nemože tvrditi da je neka marka najsigurnija na svijetu!
Kako je onda Megane CC dobio 5 zvjezdica, a neki dan povučen iz prodaje, i svi prodati modeli pozvani na servis jer krov prokišnjava i može se otvoriti u toku vožnje???
Kako sad to? Gdje je sad 5 zvjezdica? Bogami motor 2.0 16V u njemu može i 200 km/h ići! Šta ako neko nabije tu brzinu pa se otvori najednom krov???
Samo kažem da to nije baš relevantno kao što oni predstavljaju da jeste!
Jer eto nisu predvidjeli da se može krov otvoriti u toku vožnje, a sutra će neko drugo auto imati još goru serijsku grešku! A dobije 5 zvjezdica, i ti kao vozač kontaš "ma ovo je tenk"
Sigurnost Renaultovih vozila je neupitna!
Ja sam fino reko da se na osnovu tog testa nemože tvrditi da je neka marka najsigurnija na svijetu!
Kako je onda Megane CC dobio 5 zvjezdica, a neki dan povučen iz prodaje, i svi prodati modeli pozvani na servis jer krov prokišnjava i može se otvoriti u toku vožnje???
Kako sad to? Gdje je sad 5 zvjezdica? Bogami motor 2.0 16V u njemu može i 200 km/h ići! Šta ako neko nabije tu brzinu pa se otvori najednom krov???
Samo kažem da to nije baš relevantno kao što oni predstavljaju da jeste!
Jer eto nisu predvidjeli da se može krov otvoriti u toku vožnje, a sutra će neko drugo auto imati još goru serijsku grešku! A dobije 5 zvjezdica, i ti kao vozač kontaš "ma ovo je tenk"
Sigurnost Renaultovih vozila je neupitna!
-
- Posts: 1179
- Joined: 17/08/2004 00:06
#24 Re: AUTOMOBILI RENAULT NAJSIGURNIJI NA SVIJETU
bezze statistika, bezze firmaNadir wrote:Jucer je objavljeno da je novi Renault Modus na EuroNCAP testovima osvojio maksimalnih 5 zvjezdica.
Time je Renault jedini proizvodjac automobila koji ima najsigurnije automobile u 6 razlicitih klasa ( Modus, Megane, Scenic, Laguna, Vel Satis, Espace ).
BRAVO RENAULT !!!
Inace, novi Renault Modus se slijedeci mjesec pocinje prodavati u BIH.
sorry ali namjesteni sudari nimaju nikakve veze sa praksom
u istom sudaru mozes bolje proci sa Ficom nego sa A8 (zavisi kako naletis i sa kojom brzinom)
-
- Posts: 2068
- Joined: 11/11/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#25 Re: AUTOMOBILI RENAULT NAJSIGURNIJI NA SVIJETU
JBL wrote:bezze statistika, bezze firmaNadir wrote:Jucer je objavljeno da je novi Renault Modus na EuroNCAP testovima osvojio maksimalnih 5 zvjezdica.
Time je Renault jedini proizvodjac automobila koji ima najsigurnije automobile u 6 razlicitih klasa ( Modus, Megane, Scenic, Laguna, Vel Satis, Espace ).
BRAVO RENAULT !!!
Inace, novi Renault Modus se slijedeci mjesec pocinje prodavati u BIH.
sorry ali namjesteni sudari nimaju nikakve veze sa praksom
u istom sudaru mozes bolje proci sa Ficom nego sa A8 (zavisi kako naletis i sa kojom brzinom)
The first ever live crash test to be conducted by a TV motoring programme using a real driver rather than a crash test dummy will be shown on BBC2’s Top Gear on Sunday 22nd June at 8pm.
Top Gear’s idea is to show how safe a car is that has scored the maximum 5-star rating in the independent EuroNCAP crash test programme. As the only 5-star car in the popular lower-medium family hatch market, the New Renault Mégane was the obvious choice for the Top Gear test.
Co-Presenter Richard Hammond commented, "Family cars like the New Mégane are bought by people because of their great design, level of equipment or comfort for example. But how many buyers think about the safety features of a car when they buy one? We on Top Gear wanted to remind people that safety should be one of the top reasons for a family car buying decision. So we decided to crash a New Mégane - the only family car to have scored the maximum 5-stars in the EuroNCAP crash test – with a real driver – one of our regular stunt drivers - behind the wheel into the side of another car – an all too common event!."
"What we wanted to show is what it means for a human driver to crash in a safe car, like the Renault Mégane. The added advantage was that we could get live feedback from our driver about what it felt like to hit another car at around 30mph. The results are just amazing and prove how strong a 5-star EuroNCAP car is."
The New Mégane joins its stablemates the Laguna and Vel Satis with 5-star ratings making Renault the only company with three cars in this exclusive club.
Ne znam da li pratiš TOP GEAR, na BBC kanalu, ali ljudi koji su napravili ovaj test bez zadrške "poseru" sva auta za koja smatraju da nisu neki kvalitet (Neku noć su ukopali novi Bentley). Tako da ih ja, a pored mene i mnogi drugi ljudi u svijetu, smatram za najkompetetnije ljude koji se bave tim poslom.