Golf 2 Diesel pitanje

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#1 Golf 2 Diesel pitanje

Post by kirk13 »

U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.

Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.

Pozz
User avatar
Citizen-X
Posts: 1533
Joined: 27/04/2007 13:42
Location: Niodaklevci, BlackField - Nidjezemska

#2 Re: Golf 2 Diesel pitanje

Post by Citizen-X »

kirk13 wrote:U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.

Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.

Pozz
Mozda ali mozda bi problem rijesila zamjena ulja u mjenjacu - obzirom da to malo ko mijenja - to je ipak polovno staro auto - a isti problem imam i sam na Opel Kadettu 1.7D - koji se zanemari laganom promjenom brzina dok ulje unutar mjenjacke kutije ne dobije viskozitet (kliznost) sa povecanjem radne temperature.
Ako je bas drastican slucaj - preporucujem servis.
Ako krci i mrmlja u mjenjacu - onda je takodjer vrijeme za servis - polomili su se zupci.

Ako ipak radi nakon sto se zagrije kao sto kazes 10-15 minuta onda je jednostavno ulje staro - zgusne se na niskoj temperaturi i to je to.
Mnogo srece!
kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#3

Post by kirk13 »

Hvala prijatelju. I sam sam sumnj'o na ulje jer auto imam već nekoliko godina i redovno ga održavam ali stvarno ulje u mjenjaču nikada nisam mijenjao. Promijenim pa javim šta je bilo.

Pozz :)
zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

#4 Re: Golf 2 Diesel pitanje

Post by zlatan01 »

kirk13 wrote:U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.

Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.

Pozz
Ovaj savjet sa zamjenom ulja zvuci dobro. Pazi u tom slucaju koje ulje sipas. Tebi treba rjedje ulje koje je dakle rjedje na niskim temperaturama. Raspitaj se kod prodavaca prije nego kupis. Osim ovog postoji jedan vrlo efikasan nacin rjesavanja problema starta motora na niskim temperaturama koji kod nas nije bas poznat. U sjevernim krajevima Svedske je masovno u upotrebi elektricni grijac rashladne tekucine. Grijac se ugradjuje u blok ili na jedno od crijeva i prikljucuje se na 220 v 1-2 sata prije voznje. Osim olaksanog starta smanjena je potrosnja goriva kao i emisija stetnih gasova, a grijanje u auto funkcionise trenutno. Uslov je naravno pristupacna uticnica. Osnovni set u Svedskoj kosta oko 150 KM. E sad da li se ima kupiti u BiH...
kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#5 Re: Golf 2 Diesel pitanje

Post by kirk13 »

Citizen-X wrote:
kirk13 wrote:U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.

Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.

Pozz
Mozda ali mozda bi problem rijesila zamjena ulja u mjenjacu - obzirom da to malo ko mijenja - to je ipak polovno staro auto - a isti problem imam i sam na Opel Kadettu 1.7D - koji se zanemari laganom promjenom brzina dok ulje unutar mjenjacke kutije ne dobije viskozitet (kliznost) sa povecanjem radne temperature.
Ako je bas drastican slucaj - preporucujem servis.
Ako krci i mrmlja u mjenjacu - onda je takodjer vrijeme za servis - polomili su se zupci.

Ako ipak radi nakon sto se zagrije kao sto kazes 10-15 minuta onda je jednostavno ulje staro - zgusne se na niskoj temperaturi i to je to.
Mnogo srece!
Heh... ulje nisam još promijenio. Problem je što sam skont'o danas za još veći problem. Ne mogu više da ubacim u 5. brzinu. Prije nikada nisam imao s time problema, štoviše mjenjač mi je super radio. Kad pokušam ubaciti u 5-tu ne samo da neće nego se onda mjenjač i nekako zaglavi tako, da poslije povuci-potegni jedva promijenim u neku drugu brzinu. Prije to nisam primijetio jer većinom sam se zadnih 10-ak dana voz'o po gradu. Sad kad bolj pomislim možda je problem i u tome, da sam prije baš nekako 10 dana prije nego što su bili bilo kakvi problemi sa mjenjačem naletio na cesti sa prvim točkovima na neki kanal, cestu su popravljali a nisu označili. Mislim, nije bilo da su mi točkovi otpali ali sam pravo jako tresn'o. Ima li ko kakvu ideju šta bi moglo biti jer mi je pravo frka? Hvala svima.... :?
gumifufna
Posts: 386
Joined: 22/06/2007 22:27

#6

Post by gumifufna »

Najvjerovatnije da su ti se poluge od salthebla do mjenjaca malo pomjerile prilikom udara ako se nije koja i otkacila.Jer imaju dvije plasticne poluge sto je lako moguce da je koja pukla.
User avatar
arman1
Posts: 5339
Joined: 06/11/2006 12:06
Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
Vozim: šta klepim
Horoskop: BOG
Contact:

#7

Post by arman1 »

Care haj ti fino majstoru šta goć je. Ako neznaš kakvog dobrog samo reci u skundi češ dobit bar 10 preporuka za majstore koji rade sa golfovima.
shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

#8

Post by shadow »

kao sto gumifufna rece, najvjerovatnije su ti se iskrivile viljuske/poluge/ruke ili su se pojele odnosno otkacile piksne na njima(imaju dvije, plasticne su).
User avatar
superxenon
Posts: 356
Joined: 26/12/2006 03:07
Location: sarajevo

#9

Post by superxenon »

arman1 wrote:Care haj ti fino majstoru šta goć je. Ako neznaš kakvog dobrog samo reci u skundi češ dobit bar 10 preporuka za majstore koji rade sa golfovima.
hadj daj meni 2-3 dobra majstora, ali bas dobra jer necu svog ljubimca svakome da dajem da mu srce otvara, naime hocu generalgu jednu da mu uradim i jos par sitnica... :D
rolenc
Posts: 92
Joined: 21/09/2006 09:17

#10

Post by rolenc »

Mala je vjerovatnoća da je ulje u pitanju, mada izmjenu ulja moraš napraviti.
Trzne li auto prilikom promjene brzine kad puštaš kvačilo, posebno pri redukciji iz treće u drugu?
Ide li isto tako teško šaltanje kad motor ne radi?
Proklizava li kad dodaš gas (kad povećavaš broj obrtaja da li ti auto povuče)?
Ukoliko je i jedan od gore navedenih biće da je problem lamela ili korpa lamele.
User avatar
arman1
Posts: 5339
Joined: 06/11/2006 12:06
Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
Vozim: šta klepim
Horoskop: BOG
Contact:

#11

Post by arman1 »

superxenon wrote:
arman1 wrote:Care haj ti fino majstoru šta goć je. Ako neznaš kakvog dobrog samo reci u skundi češ dobit bar 10 preporuka za majstore koji rade sa golfovima.
hadj daj meni 2-3 dobra majstora, ali bas dobra jer necu svog ljubimca svakome da dajem da mu srce otvara, naime hocu generalgu jednu da mu uradim i jos par sitnica... :D
Evo za tebe jaro
Dževad - odmah iznad kasarne Ramiz Salčin.061-107-919
Osim zadnjeg(pod garancijom=ovlašteni servis) sv auta mi je održavao.
Dosta raje ide kod njega. Nije preskup.
mirz@
Posts: 184
Joined: 26/10/2005 23:04
Location: Sarajevo

#12

Post by mirz@ »

Najpametnije ti je da odeš kod majstora nek ti pregleda poluge koje idu do rucice (imaju dvije), može otici piksna na poluzi, koja je plasticna, bar se meni to dogodilo kad sam imao Golfa, a svakako promjeni i ulje u mjenjaču, to malo ko da mjenja, a nemamo pojma koliko znaci novo ulje u mjenjacu, kao da drugo auto vozis, naravno ako ti je sve ostalo uredu. Uglavnom sa srećom i kod majstora pa pregledaj sve oko mjenjača.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#13

Post by dr.iver »

Jednom mom poznaniku tako(slicni simptomi) crkao mjenjac na golfu 2. Nije bilo ni pola litra ulja.
kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#14

Post by kirk13 »

Golf je popravljen. :) Kao što već rekoše ljudi na temi samo piksne su bile otišle tako da komplet piksni cca 20KM i ruke i super prođoh. :-) Radi 5-ta ko majka! Ja se već pravo poboj'o da je problem sa mjenjačem. Hvala svima na pomoći. Do skorog (nadam se ne tako brzo) kvara pozdrav svima! :D
sulesavic
Posts: 3459
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#15

Post by sulesavic »

kirk13 wrote:Golf je popravljen. :) Kao ¹to veæ reko¹e ljudi na temi samo piksne su bile oti¹le tako da komplet piksni cca 20KM i ruke i super proðoh. :-) Radi 5-ta ko majka! Ja se veæ pravo poboj'o da je problem sa mjenjaèem. Hvala svima na pomoæi. Do skorog (nadam se ne tako brzo) kvara pozdrav svima! :D
Blago tebi... Mene su moja piksne na kraju iza¹le 500 KMica
Post Reply