U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.
Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.
Pozz
Golf 2 Diesel pitanje
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Citizen-X
- Posts: 1533
- Joined: 27/04/2007 13:42
- Location: Niodaklevci, BlackField - Nidjezemska
#2 Re: Golf 2 Diesel pitanje
Mozda ali mozda bi problem rijesila zamjena ulja u mjenjacu - obzirom da to malo ko mijenja - to je ipak polovno staro auto - a isti problem imam i sam na Opel Kadettu 1.7D - koji se zanemari laganom promjenom brzina dok ulje unutar mjenjacke kutije ne dobije viskozitet (kliznost) sa povecanjem radne temperature.kirk13 wrote:U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.
Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.
Pozz
Ako je bas drastican slucaj - preporucujem servis.
Ako krci i mrmlja u mjenjacu - onda je takodjer vrijeme za servis - polomili su se zupci.
Ako ipak radi nakon sto se zagrije kao sto kazes 10-15 minuta onda je jednostavno ulje staro - zgusne se na niskoj temperaturi i to je to.
Mnogo srece!
-
- Posts: 1176
- Joined: 23/08/2006 16:29
- Location: Halmstad
#4 Re: Golf 2 Diesel pitanje
Ovaj savjet sa zamjenom ulja zvuci dobro. Pazi u tom slucaju koje ulje sipas. Tebi treba rjedje ulje koje je dakle rjedje na niskim temperaturama. Raspitaj se kod prodavaca prije nego kupis. Osim ovog postoji jedan vrlo efikasan nacin rjesavanja problema starta motora na niskim temperaturama koji kod nas nije bas poznat. U sjevernim krajevima Svedske je masovno u upotrebi elektricni grijac rashladne tekucine. Grijac se ugradjuje u blok ili na jedno od crijeva i prikljucuje se na 220 v 1-2 sata prije voznje. Osim olaksanog starta smanjena je potrosnja goriva kao i emisija stetnih gasova, a grijanje u auto funkcionise trenutno. Uslov je naravno pristupacna uticnica. Osnovni set u Svedskoj kosta oko 150 KM. E sad da li se ima kupiti u BiH...kirk13 wrote:U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.
Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.
Pozz
-
- Posts: 118
- Joined: 23/04/2005 21:19
- Location: Ljubljana
#5 Re: Golf 2 Diesel pitanje
Heh... ulje nisam još promijenio. Problem je što sam skont'o danas za još veći problem. Ne mogu više da ubacim u 5. brzinu. Prije nikada nisam imao s time problema, štoviše mjenjač mi je super radio. Kad pokušam ubaciti u 5-tu ne samo da neće nego se onda mjenjač i nekako zaglavi tako, da poslije povuci-potegni jedva promijenim u neku drugu brzinu. Prije to nisam primijetio jer većinom sam se zadnih 10-ak dana voz'o po gradu. Sad kad bolj pomislim možda je problem i u tome, da sam prije baš nekako 10 dana prije nego što su bili bilo kakvi problemi sa mjenjačem naletio na cesti sa prvim točkovima na neki kanal, cestu su popravljali a nisu označili. Mislim, nije bilo da su mi točkovi otpali ali sam pravo jako tresn'o. Ima li ko kakvu ideju šta bi moglo biti jer mi je pravo frka? Hvala svima....Citizen-X wrote:Mozda ali mozda bi problem rijesila zamjena ulja u mjenjacu - obzirom da to malo ko mijenja - to je ipak polovno staro auto - a isti problem imam i sam na Opel Kadettu 1.7D - koji se zanemari laganom promjenom brzina dok ulje unutar mjenjacke kutije ne dobije viskozitet (kliznost) sa povecanjem radne temperature.kirk13 wrote:U ovim danima kako je zahladnilo mi ujutro kad upalim auto mjenjač ne radi baš kako treba što u praksi znači, da dok ne prođe recimo od 10 - 15 minuta prilikom mijenjanja brzina mjenjač je prilično tvrd odnosno kao da zapinje. Između recimo prve i druge je ona "normalna" dok se ne zagrije faza. Isto tako između treće i četvrte. Najviše se osjeti pri promjeni iz 3-će u 2-gu.
Molio bih sve koji će komentirati u stilu "to ti je auto katastrofa, dobro da i radi mjenjač, na otpad odvezi" i slično da se suzdrže a ostalim sa kakvim savjetom se zahvaljujem.
Pozz
Ako je bas drastican slucaj - preporucujem servis.
Ako krci i mrmlja u mjenjacu - onda je takodjer vrijeme za servis - polomili su se zupci.
Ako ipak radi nakon sto se zagrije kao sto kazes 10-15 minuta onda je jednostavno ulje staro - zgusne se na niskoj temperaturi i to je to.
Mnogo srece!
- arman1
- Posts: 5339
- Joined: 06/11/2006 12:06
- Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
- Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
- Vozim: šta klepim
- Horoskop: BOG
- Contact:
#7
Care haj ti fino majstoru šta goć je. Ako neznaš kakvog dobrog samo reci u skundi češ dobit bar 10 preporuka za majstore koji rade sa golfovima.
- superxenon
- Posts: 356
- Joined: 26/12/2006 03:07
- Location: sarajevo
#9
hadj daj meni 2-3 dobra majstora, ali bas dobra jer necu svog ljubimca svakome da dajem da mu srce otvara, naime hocu generalgu jednu da mu uradim i jos par sitnica...arman1 wrote:Care haj ti fino majstoru šta goć je. Ako neznaš kakvog dobrog samo reci u skundi češ dobit bar 10 preporuka za majstore koji rade sa golfovima.
-
- Posts: 92
- Joined: 21/09/2006 09:17
#10
Mala je vjerovatnoća da je ulje u pitanju, mada izmjenu ulja moraš napraviti.
Trzne li auto prilikom promjene brzine kad puštaš kvačilo, posebno pri redukciji iz treće u drugu?
Ide li isto tako teško šaltanje kad motor ne radi?
Proklizava li kad dodaš gas (kad povećavaš broj obrtaja da li ti auto povuče)?
Ukoliko je i jedan od gore navedenih biće da je problem lamela ili korpa lamele.
Trzne li auto prilikom promjene brzine kad puštaš kvačilo, posebno pri redukciji iz treće u drugu?
Ide li isto tako teško šaltanje kad motor ne radi?
Proklizava li kad dodaš gas (kad povećavaš broj obrtaja da li ti auto povuče)?
Ukoliko je i jedan od gore navedenih biće da je problem lamela ili korpa lamele.
- arman1
- Posts: 5339
- Joined: 06/11/2006 12:06
- Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
- Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
- Vozim: šta klepim
- Horoskop: BOG
- Contact:
#11
Evo za tebe jarosuperxenon wrote:hadj daj meni 2-3 dobra majstora, ali bas dobra jer necu svog ljubimca svakome da dajem da mu srce otvara, naime hocu generalgu jednu da mu uradim i jos par sitnica...arman1 wrote:Care haj ti fino majstoru šta goć je. Ako neznaš kakvog dobrog samo reci u skundi češ dobit bar 10 preporuka za majstore koji rade sa golfovima.
Dževad - odmah iznad kasarne Ramiz Salčin.061-107-919
Osim zadnjeg(pod garancijom=ovlašteni servis) sv auta mi je održavao.
Dosta raje ide kod njega. Nije preskup.
-
- Posts: 184
- Joined: 26/10/2005 23:04
- Location: Sarajevo
#12
Najpametnije ti je da odeš kod majstora nek ti pregleda poluge koje idu do rucice (imaju dvije), može otici piksna na poluzi, koja je plasticna, bar se meni to dogodilo kad sam imao Golfa, a svakako promjeni i ulje u mjenjaču, to malo ko da mjenja, a nemamo pojma koliko znaci novo ulje u mjenjacu, kao da drugo auto vozis, naravno ako ti je sve ostalo uredu. Uglavnom sa srećom i kod majstora pa pregledaj sve oko mjenjača.
-
- Posts: 118
- Joined: 23/04/2005 21:19
- Location: Ljubljana
#14
Golf je popravljen. Kao što već rekoše ljudi na temi samo piksne su bile otišle tako da komplet piksni cca 20KM i ruke i super prođoh. Radi 5-ta ko majka! Ja se već pravo poboj'o da je problem sa mjenjačem. Hvala svima na pomoći. Do skorog (nadam se ne tako brzo) kvara pozdrav svima!
-
- Posts: 3459
- Joined: 22/01/2003 00:00
- Location: apatrid
#15
Blago tebi... Mene su moja piksne na kraju iza¹le 500 KMicakirk13 wrote:Golf je popravljen. Kao ¹to veæ reko¹e ljudi na temi samo piksne su bile oti¹le tako da komplet piksni cca 20KM i ruke i super proðoh. Radi 5-ta ko majka! Ja se veæ pravo poboj'o da je problem sa mjenjaèem. Hvala svima na pomoæi. Do skorog (nadam se ne tako brzo) kvara pozdrav svima!