Page 1 of 1

#1 Jedva pali...

Posted: 26/05/2007 01:43
by Majjah
Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. :roll: ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!

Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???

#2

Posted: 26/05/2007 11:03
by kirk13
Vjerovatno ti se ne upale grijači nafte ili kako se tome već kaže, pa pali samo na kompresiju. :-) Znači provjeri kod majstora (ili sam):
- osigurače
- osigurač paljenja (metalni, ispod haube)
- rele paljenja
- i grijače, naravno :)

Ja ti nisam nikakav stručnjak ali sam imao potpuno isti problem 2 puta na G2.

Eto!

#3

Posted: 26/05/2007 12:26
by -direktor-
nisu to isti motori. taj motor je iz škode i takvih međumodela je jako malo.nešto su i jeftiniji. mogu ti samo reći da oduvijek ti motori nisu bili kvalitetni i jednostavno nije kvar do nekog senzora ili slično. u pitanju je motor. prvo kao što ovaj kaže provjeri grijače i kompresiju a ako je sve u redu onda ti negine generalka. i to ga pični na 1. specijalu i bićeš miran neko vrijeme.

#4

Posted: 26/05/2007 14:17
by chuchumbamayumbe
Filter goriva?

#5

Posted: 26/05/2007 14:27
by Majjah
chuchumbamayumbe wrote:Filter goriva?
Jos par ljudi mi je sugerisalo da je ovo u pitanju, u ponedjeljak cu ga promjeniti pa cemo vidjeti! Mene je samo strah bilo da ovo mozda nema veze sa Bosh pumpom jer je ta popravka koliko sam cuo najskuplja i tesko se uopste moze naci majstor za to!
U svakom slucaju hvala!

#6

Posted: 29/05/2007 16:17
by Any
chuchumbamayumbe wrote:Filter goriva?
nemoze biti :D
ako je polo2 to neznaci da sipas samo 2 litra 8)
naspi nekad i vise pa ce pumpa povuci :P

#7 Re: Jedva pali...

Posted: 29/05/2007 19:34
by Mislilac
Majjah wrote:Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. :roll: ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!

Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???
110% grijači. cca 15-ak maraka komad.

#8

Posted: 30/05/2007 11:49
by janje_
ako su grijaci, pomaze jednostavna stvar da to utvrdis. das kontakt i cekas da ti se ugasi ona zuta lampica za grijanje nafte. ugasis kontakt, pa ga opet das i ako drugi put normalno upali garant je do grijaca.

#9

Posted: 30/05/2007 15:03
by Mislilac
Grijači najčešće otkazuju jedan za drugim. Čisto logičan razlog je taj što pri pregorijevanju jednog grijača ostali više "rade", griju se, pregrijavaju i slično.

Probaj "grijati" nekoliko puta kada je hladan, pa ako pomogne znat ćeš da su oni u pitanju.

#10

Posted: 30/05/2007 15:55
by zlatan01
Ja isto mislim da su grijaci razlog losem startu. Ako si imalo od tehnike sam mozes skinuti jedan po jedan i drazti ih "u zraku" dok neko okrene kljuc na kontakt. Ako je ispravan grijac ce se uzariti. Provjeris sva cetiri tako, ako je je barem jedan neispravan mozes imati opisani problem. Metoda je pomalo primitivna ali pali. Drugi, malo napredniji metod je da mjeris struju koju grijac vuce. Za to ti treba ampermetar (univerzalni mjerac) i malo znanja iz elektrotehnike...

#11

Posted: 31/05/2007 07:41
by LeKo
Ja imam jos primitivniji nacin ispitivanja grijača koji takodjer daje tacne podatke, skines veze izmedju grijaca (one bakarne) uzmes + sa akumulatora i dodirnes grijač, ako varniči dobar, a ako ne nevalja :) i tako jedan po jedan bez odvrtanja :)

#12

Posted: 25/06/2007 17:03
by Majjah
Zaboravih napisat sta je bilo :D
Kupio sam naftni filter, promijenio ga i sad pali ko nov!
Hvala svima na sugestijama! :)

#13

Posted: 25/06/2007 19:52
by sulesavic
Ne bi bilo lo¹e ni da filter zraka pogleda¹ i promijeni¹. Onako, ja to iz svog gorkog iskustva...

#14 Re: Jedva pali...

Posted: 25/06/2007 23:48
by Mislilac
Majjah wrote:Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. :roll: ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!

Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???

E da mi "iskusni" pročitamo do kraja.... :lol: :lol: :lol:

Ej, kad si već promijenio taj filter, flešuj i bios. :D :D :D