Astra dizel vs Focus dizel

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

ado-šampion
Posts: 6026
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#51

Post by ado-šampion » 08/05/2007 22:49

Zaboravio sam napisat da su u X5-ici, koju ima isti jaran, sjedišta tvrda isto kao kod 535i, odnosno kao u Fabiji. A po mojem mišljenju, realno gledajući, više auta od X5 nikome ne treba. Fazon je što neki ljudi čim sjednu na nešto tvrđa sjedišta kažu "Neudoban". Pa što su onda toliko "tvrda" sjedišta kod najboljih proizvođača "normalnih" automobila BMW-a i Mercedesa, samo da mi je znat?!


User avatar
Haris033
Posts: 1946
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#52

Post by Haris033 » 09/05/2007 07:13

Sto se tice ove teme na forumu ja vise nemam nista reci jer je uzaludno ubjedjivati se nekima koji su uzasno tvrdoglavi... :D :D :D

Eh, da... GOLF je najbolje auto na svijetu i poslije ovih vasih ubjedjivanja odlucio sam i sebi kupiti jednog!!! Hehehe :D :D :D

LeKo
Posts: 1476
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#53

Post by LeKo » 09/05/2007 07:25

Haris033 wrote:Sto se tice ove teme na forumu ja vise nemam nista reci jer je uzaludno ubjedjivati se nekima koji su uzasno tvrdoglavi... :D :D :D

Eh, da... GOLF je najbolje auto na svijetu i poslije ovih vasih ubjedjivanja odlucio sam i sebi kupiti jednog!!! Hehehe :D :D :D
Bravo majstore , kazem ti ja :D :D :D

User avatar
taxi_driver
Posts: 3119
Joined: 26/09/2005 08:23
Location: taxi stand

#54

Post by taxi_driver » 09/05/2007 13:10

dseytan wrote:
taxi_driver wrote:jeli to neko rekao da su opel i ford auta?


samo bih im predlozio da pogledaju statistike koja se auta najvise prodaju u evropi.
http://cars.uk.msn.com/News/Top_ten_art ... id=2620300

a evo ti malo i drugih statistika:

http://www.motoring.co.za/index.php?fSe ... Id=3100846

a, inace, broj prodanih primjeraka pojedinog vozila ne mora imati apsolutno nikakve veze sa kvalitetom istog.


a sta to ima?narod lud pa kupuje gore?ili usporedi cijene polovnih auta.isto god,ista kilometraza pa vidi koji je skuplji.mozda ni to nije dovoljno?ili cijenu drze losija auta?

ko nema para za golfa kupuje focusa ili astru i onda sam sebe uvjerava da mu je auto bolje od golfa.uzivajte sami sebe lazuci.

User avatar
Isabell
Posts: 379
Joined: 04/07/2005 14:45
Location: Sarajevo

#55

Post by Isabell » 09/05/2007 13:51

Jesi pratio ti malo cijene novih Focusa i Golfa 5????
Ako vec pricamo i o cijenama. A one nisu tema.

User avatar
Haris033
Posts: 1946
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#56

Post by Haris033 » 09/05/2007 14:34

taxi_driver wrote: ko nema para za golfa kupuje focusa ili astru i onda sam sebe uvjerava da mu je auto bolje od golfa.uzivajte sami sebe lazuci.
Ova tvoja recenica u potpunosti opisuje tebe kao... :D

ado-šampion
Posts: 6026
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#57

Post by ado-šampion » 09/05/2007 15:22

Sad već idete u krajnost. Ja sam mišljenja da se ne isplati dati preko 1000 eura kada se radi o TDi odnosno TDdi motorima za Golfa u odnosu na Focus. Prvo, tolika razlika u kvalitetu nije (ako je uopšte ima) a drugo na Golfa treba i alarm i divlja kandža i da opet nisi miran, dok za Focus ne trebaš ništa od toga i miran si. Ja mislim da lakša (i bolja) ponovna prodaja nisu argumenti koji su jači od ovih što sam ja naveo.

User avatar
taxi_driver
Posts: 3119
Joined: 26/09/2005 08:23
Location: taxi stand

#58

Post by taxi_driver » 09/05/2007 17:50

Haris033 wrote:
taxi_driver wrote: ko nema para za golfa kupuje focusa ili astru i onda sam sebe uvjerava da mu je auto bolje od golfa.uzivajte sami sebe lazuci.
Ova tvoja recenica u potpunosti opisuje tebe kao... :D

ma ford i opel su auti.cudo jedno.a sto se tice cijene barem ovdje u nl,tu su negdje kad su novi,a polovan golf je kud i kamo skuplji od forda ili opela istih karakteristika.

dseytan
Posts: 99
Joined: 20/04/2006 12:42

#59

Post by dseytan » 09/05/2007 21:24

taxi_driver wrote:
dseytan wrote:
taxi_driver wrote:jeli to neko rekao da su opel i ford auta?


samo bih im predlozio da pogledaju statistike koja se auta najvise prodaju u evropi.
http://cars.uk.msn.com/News/Top_ten_art ... id=2620300

a evo ti malo i drugih statistika:

http://www.motoring.co.za/index.php?fSe ... Id=3100846

a, inace, broj prodanih primjeraka pojedinog vozila ne mora imati apsolutno nikakve veze sa kvalitetom istog.


a sta to ima?narod lud pa kupuje gore?ili usporedi cijene polovnih auta.isto god,ista kilometraza pa vidi koji je skuplji.mozda ni to nije dovoljno?ili cijenu drze losija auta?

ko nema para za golfa kupuje focusa ili astru i onda sam sebe uvjerava da mu je auto bolje od golfa.uzivajte sami sebe lazuci.
cijena i marketing prije svih, pa i sama marka. cijenu drze auta za kojim je velika potraznja, a to nas opet vraca na ovo prvo. problem je u tome sto je kod nas golf (i vw uopste) uzet kao mjerilo kvaliteta.
ne kazem da vw ne valja, al vala nije ni blizu onog sto prosjecan bosanac i hercegovac misli o njima.

btw, ford fokus je best buy svoje klase. narocito u kategoriji polovnih vozila.

User avatar
taxi_driver
Posts: 3119
Joined: 26/09/2005 08:23
Location: taxi stand

#60

Post by taxi_driver » 10/05/2007 22:22

dseytan wrote:
taxi_driver wrote:
dseytan wrote: http://cars.uk.msn.com/News/Top_ten_art ... id=2620300

a evo ti malo i drugih statistika:

http://www.motoring.co.za/index.php?fSe ... Id=3100846

a, inace, broj prodanih primjeraka pojedinog vozila ne mora imati apsolutno nikakve veze sa kvalitetom istog.


a sta to ima?narod lud pa kupuje gore?ili usporedi cijene polovnih auta.isto god,ista kilometraza pa vidi koji je skuplji.mozda ni to nije dovoljno?ili cijenu drze losija auta?

ko nema para za golfa kupuje focusa ili astru i onda sam sebe uvjerava da mu je auto bolje od golfa.uzivajte sami sebe lazuci.
cijena i marketing prije svih, pa i sama marka. cijenu drze auta za kojim je velika potraznja, a to nas opet vraca na ovo prvo. problem je u tome sto je kod nas golf (i vw uopste) uzet kao mjerilo kvaliteta.
ne kazem da vw ne valja, al vala nije ni blizu onog sto prosjecan bosanac i hercegovac misli o njima.

btw, ford fokus je best buy svoje klase. narocito u kategoriji polovnih vozila.

kako gdje.u nl je opet golf na prvom mjestu.najbolji markenting je zadovoljstvo kupaca.radim u firmi koja ima dosta lizing auta za vlastite potrebe.do prosle godine su to bili golfovi,a od ove opeli.stednja.
i vozaci vec zale za golfovima.kazu rjedje su se kvarili i izdrzljiviji su bili.

User avatar
Faruk
Posts: 836
Joined: 03/04/2004 15:57
Location: Kongsberg

#61

Post by Faruk » 11/05/2007 10:10

Haris033 wrote: Eh, da... GOLF je najbolje auto na svijetu i poslije ovih vasih ubjedjivanja odlucio sam i sebi kupiti jednog!!! Hehehe :D :D :D
ako je TDI (DI zuto-ljubicasto) onda je uz to i najbrzi na dunjaluku
jedino je passat TDI brzi, ali to su tobe stakfirula neke bozanske dimenzije

User avatar
Faruk
Posts: 836
Joined: 03/04/2004 15:57
Location: Kongsberg

#62

Post by Faruk » 11/05/2007 10:16

taxi_driver wrote: ko nema para za golfa kupuje focusa ili astru i onda sam sebe uvjerava da mu je auto bolje od golfa.uzivajte sami sebe lazuci.
hoces li se trkati po auto?
ti dovedi tog svog golfa a ja cu mog loseg Focusa
krecemo iz Hadzica preko Igmana niz Bjelasnicu do Krupca
ko dodje prvi vozi auto od losera kuci

da ne bi bilo nisam tako mislio ovo ono prije trke idemo kod advokata i pravimo ugovor
ja sam mrtav ozbiljan
tako sam vec jednom usutkao levata koji je srao i srao pa kad je trebalo drzati gas nije se pojavio
hajde driveru da te poderem kao vlazno oslobodjenje :-D

User avatar
Faruk
Posts: 836
Joined: 03/04/2004 15:57
Location: Kongsberg

#63

Post by Faruk » 11/05/2007 10:51

tek sad skontah da si negdje vani
i dalje vazi ponuda samo moras platiti carinu i porez za tog tvog golfa
pa necu valjda ja morati to da radim kad ti uzmem auto
molim te prvo carina i PDV pa onda trka

LeKo
Posts: 1476
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#64

Post by LeKo » 11/05/2007 10:59

Nema potrebe da placa carinu i PDV i ako se kojim slučajem dogodi da izgubi opet neocarinjen golf vrijedi više nego registrovan focus :D

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#65

Post by dr.iver » 11/05/2007 23:37

Faruk wrote:
tako sam vec jednom usutkao levata koji je srao i srao pa kad je trebalo drzati gas nije se pojavio
golfa 3 vr6 :lol:
faruce, faruce....

User avatar
Faruk
Posts: 836
Joined: 03/04/2004 15:57
Location: Kongsberg

#66

Post by Faruk » 12/05/2007 21:22

LeKo wrote:Nema potrebe da placa carinu i PDV i ako se kojim slučajem dogodi da izgubi opet neocarinjen golf vrijedi više nego registrovan focus :D
mozda u ocima dobrih bosnjaka

a koliko vrijedi ukraden golf :lol: :lol: :lol:
sto rece jedan moj drug nije pitanje hoce li ga ukrasti vec kad ce ga ukrasti

User avatar
Faruk
Posts: 836
Joined: 03/04/2004 15:57
Location: Kongsberg

#67

Post by Faruk » 12/05/2007 21:24

dr.iver wrote:
Faruk wrote:
tako sam vec jednom usutkao levata koji je srao i srao pa kad je trebalo drzati gas nije se pojavio
golfa 3 vr6 :lol:
faruce, faruce....
ima focus st doktore doktore :-D

User avatar
Better Man
Posts: 14284
Joined: 01/10/2006 20:10

#68

Post by Better Man » 12/05/2007 21:52

Faruk wrote:
LeKo wrote:Nema potrebe da placa carinu i PDV i ako se kojim slučajem dogodi da izgubi opet neocarinjen golf vrijedi više nego registrovan focus :D
mozda u ocima dobrih bosnjaka

a koliko vrijedi ukraden golf :lol: :lol: :lol:
sto rece jedan moj drug nije pitanje hoce li ga ukrasti vec kad ce ga ukrasti
Polovan Golf jedino u BiH vrijedi i ima cijenu, dok u Evropi nije ništa skuplji od Astre ili Focusa! Glupim Bosancima i Hercegovcima Njemci uvaljuju izraubovane i islužene Golfove, jer im je isplatnije ga prodati nego odvući na otpad da ga presuju, jer moraju platiti presovanje! Glupi Bosanac i Hercegovac je sav sretan kad za 5 milja kupi izdrkanog golfa diesela, a onaj ko mu je prodao tog Golfa platio ga je u njemačkoj par stotina eura! Npr golf 2 je izmedju 100 do max 400 eura u Njemačkoj!

ado-šampion
Posts: 6026
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#69

Post by ado-šampion » 13/05/2007 21:39

Better Man wrote:
Faruk wrote:
LeKo wrote:Nema potrebe da placa carinu i PDV i ako se kojim slučajem dogodi da izgubi opet neocarinjen golf vrijedi više nego registrovan focus :D
mozda u ocima dobrih bosnjaka

a koliko vrijedi ukraden golf :lol: :lol: :lol:
sto rece jedan moj drug nije pitanje hoce li ga ukrasti vec kad ce ga ukrasti
Polovan Golf jedino u BiH vrijedi i ima cijenu, dok u Evropi nije ništa skuplji od Astre ili Focusa! Glupim Bosancima i Hercegovcima Njemci uvaljuju izraubovane i islužene Golfove, jer im je isplatnije ga prodati nego odvući na otpad da ga presuju, jer moraju platiti presovanje! Glupi Bosanac i Hercegovac je sav sretan kad za 5 milja kupi izdrkanog golfa diesela, a onaj ko mu je prodao tog Golfa platio ga je u njemačkoj par stotina eura! Npr golf 2 je izmedju 100 do max 400 eura u Njemačkoj!
To i jest problem, jer se ti Golfovi ne mogu više uvesti, pa se sad prodaju za smješno visoke cifre, ovo što je uvezeno prije. Ne kvari se, malo troši ima jeftinih dijelova na trafici, može se prodat po nabavnoj cijeni... Džaba što mu je razina sigurnosti smješna (jedva dobio dvije zvjezdice) i što se za te pare ili nešto više može uzeti auto koje je dobilo 4 zvjezdice, da o ostalim aspektima kvaliteta ne pričamo. Kod nas su nažalost najvažniji faktori pri kupovini auta troškovi, čak i iznad sigurnosti.

User avatar
taxi_driver
Posts: 3119
Joined: 26/09/2005 08:23
Location: taxi stand

#70

Post by taxi_driver » 14/05/2007 01:33

Faruk wrote:tek sad skontah da si negdje vani
i dalje vazi ponuda samo moras platiti carinu i porez za tog tvog golfa
pa necu valjda ja morati to da radim kad ti uzmem auto
molim te prvo carina i PDV pa onda trka

ne vozim golfa.mali je za moje potrebe.nego ko ono rece da je u evropi polovan ford iste cijene ko polovan golf.smijesno.

a sto se trke tice,ne bih forda ni djaba.i ovdje ne pricamo o brzini,nego o kvalitetu i cijenama.

LeKo
Posts: 1476
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#71

Post by LeKo » 14/05/2007 07:44

Better Man wrote:
Faruk wrote:
LeKo wrote:Nema potrebe da placa carinu i PDV i ako se kojim slučajem dogodi da izgubi opet neocarinjen golf vrijedi više nego registrovan focus :D
mozda u ocima dobrih bosnjaka

a koliko vrijedi ukraden golf :lol: :lol: :lol:
sto rece jedan moj drug nije pitanje hoce li ga ukrasti vec kad ce ga ukrasti
Polovan Golf jedino u BiH vrijedi i ima cijenu, dok u Evropi nije ništa skuplji od Astre ili Focusa! Glupim Bosancima i Hercegovcima Njemci uvaljuju izraubovane i islužene Golfove, jer im je isplatnije ga prodati nego odvući na otpad da ga presuju, jer moraju platiti presovanje! Glupi Bosanac i Hercegovac je sav sretan kad za 5 milja kupi izdrkanog golfa diesela, a onaj ko mu je prodao tog Golfa platio ga je u njemačkoj par stotina eura! Npr golf 2 je izmedju 100 do max 400 eura u Njemačkoj!
@Faruk ono što valja to se i krade, dobra auta, lova, tražena roba, tozla ........
E sada ja necu reci da Ford nevalja, ali mi je VW draži.

@Better,hoces reci da su samo golfovi sa zapada izraubani, a astra, fokus i td u fabrickom stanju, prijatelju polovnjak je polovnjak bio on VW, Opel, Ford, Mazda, u kakvom je stanju zavisi isključivo od njegovog kvaliteta i predhodnog vlasnika.

P.S. ako je 25 miliona ljudi (onih koji su kupili golfa) glupi bosanci, onda smo najjača nacija na svijetu ;)

Najbolji auto je nov auto, ostalo je sve u 5 deka.

User avatar
taxi_driver
Posts: 3119
Joined: 26/09/2005 08:23
Location: taxi stand

#72

Post by taxi_driver » 14/05/2007 08:27

LeKo wrote:
Better Man wrote:
Faruk wrote: mozda u ocima dobrih bosnjaka

a koliko vrijedi ukraden golf :lol: :lol: :lol:
sto rece jedan moj drug nije pitanje hoce li ga ukrasti vec kad ce ga ukrasti
Polovan Golf jedino u BiH vrijedi i ima cijenu, dok u Evropi nije ništa skuplji od Astre ili Focusa! Glupim Bosancima i Hercegovcima Njemci uvaljuju izraubovane i islužene Golfove, jer im je isplatnije ga prodati nego odvući na otpad da ga presuju, jer moraju platiti presovanje! Glupi Bosanac i Hercegovac je sav sretan kad za 5 milja kupi izdrkanog golfa diesela, a onaj ko mu je prodao tog Golfa platio ga je u njemačkoj par stotina eura! Npr golf 2 je izmedju 100 do max 400 eura u Njemačkoj!
@Faruk ono što valja to se i krade, dobra auta, lova, tražena roba, tozla ........
E sada ja necu reci da Ford nevalja, ali mi je VW draži.

@Better,hoces reci da su samo golfovi sa zapada izraubani, a astra, fokus i td u fabrickom stanju, prijatelju polovnjak je polovnjak bio on VW, Opel, Ford, Mazda, u kakvom je stanju zavisi isključivo od njegovog kvaliteta i predhodnog vlasnika.

P.S. ako je 25 miliona ljudi (onih koji su kupili golfa) glupi bosanci, onda smo najjača nacija na svijetu ;)





ma jarane ja jos po holandiji vidjam dvicu golfa ali odavno nisam vidio forda ili opela isto godiste.
Najbolji auto je nov auto, ostalo je sve u 5 deka.

User avatar
Haris033
Posts: 1946
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#73

Post by Haris033 » 14/05/2007 11:17

FORD OF EUROPE PRODUCT STRENGTH DRIVES SALES AND PRODUCTION HIGHER IN 2006


2006 a year of growth for Ford in Europe

Total Ford sales across all markets up 81,000 units or 4.8 per cent

Production records in Cologne, Kocaeli and St. Petersburg

COLOGNE, 10 January, 2007 – 2006 was a year of growth for Ford in Europe with sales across all markets in Europe up by 81,000 in 2006, compared to the previous year.

And vehicle output across Ford's seven manufacturing plants, including those vehicles for export to other territories around the world, rose by 125,000 last year, helped by production records at the plants in Cologne, Kocaeli (Turkey) and St. Petersburg.

While Ford sales grew in key markets like Great Britain (new car market leader for the 30th consecutive year), Italy and Benelux, it was in Russia that the company posted all-time record sales and volume growth.

Total Ford sales in Russia rose by over 100 per cent to 124,500 units, up 64,400 units over the previous year. St. Petersburg produced a record 62,400 Focus units, an 89 per cent increase over 2005 that helped maintain the Focus as the best-selling non-Russian brand in the market for the fourth consecutive year.

The best-selling Ford car in Europe in 2006 was the Ford Focus, with sales up three per cent versus the previous year. Ford Fiesta sales climbed over eight per cent and the 'Van of the Year 2007' Ford Transit and its Ford Transit Connect stablemate, recorded a three per cent sales gain.
"With S-MAX and Transit having won the 2007 Car of the Year and International Van of the Year titles respectively, and our World Rally Team becoming World Champions, 2006 was clearly a year of progress, strengthening our position in Europe," said John Fleming, president and CEO, Ford of Europe.

Other Ford of Europe 2006 sales highlights were:


Ford was Britain’s best-selling car nameplate for the 30th consecutive year and Transit was the most popular commercial vehicle for the 41st consecutive year

Ford remained best-selling brand in Turkey

Ford was the leading importer in Italy

Ford Transit remained best-selling medium commercial vehicle in Europe

Ford Focus remained best-selling car in the UK, Ireland and best-selling non-Russian brand in Russia
Ford Focus became the best-selling car in Greece

LINK:
http://media.ford.com/article_display.c ... make_id=92

Image

Image

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#74

Post by dr.iver » 14/05/2007 16:35

ado-šampion wrote: To i jest problem, jer se ti Golfovi ne mogu više uvesti, pa se sad prodaju za smješno visoke cifre, ovo što je uvezeno prije. Ne kvari se, malo troši ima jeftinih dijelova na trafici, može se prodat po nabavnoj cijeni... Džaba što mu je razina sigurnosti smješna (jedva dobio dvije zvjezdice) i što se za te pare ili nešto više može uzeti auto koje je dobilo 4 zvjezdice, da o ostalim aspektima kvaliteta ne pričamo.
Svako auto se kvari, pa tako i golf. Trosi sasvim u prosjeku svoje klase(dizel) dok benzinci trose iznad prosjeka, a idu ispod prosjeka. Auto turskim i srbijanskim fus dijelovima odrzavaju samo maloumnici.
Koji golf je dobio dvije zvjezdice?

ado-šampion
Posts: 6026
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#75

Post by ado-šampion » 14/05/2007 17:22

dr.iver wrote:
ado-šampion wrote: To i jest problem, jer se ti Golfovi ne mogu više uvesti, pa se sad prodaju za smješno visoke cifre, ovo što je uvezeno prije. Ne kvari se, malo troši ima jeftinih dijelova na trafici, može se prodat po nabavnoj cijeni... Džaba što mu je razina sigurnosti smješna (jedva dobio dvije zvjezdice) i što se za te pare ili nešto više može uzeti auto koje je dobilo 4 zvjezdice, da o ostalim aspektima kvaliteta ne pričamo.
Svako auto se kvari, pa tako i golf. Trosi sasvim u prosjeku svoje klase(dizel) dok benzinci trose iznad prosjeka, a idu ispod prosjeka. Auto turskim i srbijanskim fus dijelovima odrzavaju samo maloumnici.
Koji golf je dobio dvije zvjezdice?
Nisi ti shvatio mene. Ovo nisu moji zaključci, ovo su zaključci onih koji kupuju Golfove dvice. Istina dvica dizel troši u prosjeku svoje klase i više (od Escorta dizel troši pola litra više), ali opet malo. I meni je van pameti kupovati tako jeftine dijelove, ali budimo realni onaj koji je toliko pametan da za njega da 6000, šta očekivati od nekog takvog nego da kupuje takve dijelove?!
Golf II je dobio jedva dvije zvijezdice na NCAP testu, prije par godina.

Post Reply