Alfa Romeo 147

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#1 Alfa Romeo 147

Post by kirk13 »

Zamolio bih sve znalce Foruma, da podijele svoja znanja/iskustva sa gore spomenutim autom. Koje su mu najveće mane? Šta je bolje - benzin ili dizel? Hvala...
kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#2

Post by kirk13 »

Izgleda kako je ovo sunce ugrijalo nikoga na Forumu, a pogotovo od znalaca :D
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#3

Post by dr.iver »

Na nekim modelima iz 2002 i 2003 moze doci do pucanja zadnje sajbe, sama od sebe pukne.
selespeed mjenjac nakon odredjenog broja kilometara trazi kalibraciju koju malo ko na balkanu zna..
ostalo ok
pravi alfisti biraju najmanje 2.0 benzinski motor, no odlicni su i jtd motori
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#4

Post by nineac »

dr.iver wrote:Na nekim modelima iz 2002 i 2003 moze doci do pucanja zadnje sajbe, sama od sebe pukne.
selespeed mjenjac nakon odredjenog broja kilometara trazi kalibraciju koju malo ko na balkanu zna..
ostalo ok
pravi alfisti biraju najmanje 2.0 benzinski motor, no odlicni su i jtd motori
Jtd motori su se odlicno pokazali, ali traze paznju kod zupcastog remena. Takodje, zbog temperamenta auta i motora obicno znaju biti izlaufani. 2.0TS je vjerovatno najbolja opcija od benzinskih motora.
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#5

Post by FX900 »

Pazi svaka Alfa je dobra i strašno jaka. Ja preferiram benzince, ali dobri su i dizelaši ( najbolji na svijetu). Benzinac 2.0 ti nije najbolji izbor jer ima predug hod klipa (91 mm meni se čini, a visokoturažni je), pa je logično da i kraće traje , ako se čepi. Prednost mu je veliki obrtni momenat i odlično sagorijevanje, koje je prirodno lakše zbog viših pritisaka u cilindru. Pozdrav. 8-)
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#6

Post by nineac »

FX900 wrote:Pazi svaka Alfa je dobra i strašno jaka. Ja preferiram benzince, ali dobri su i dizelaši ( najbolji na svijetu). Benzinac 2.0 ti nije najbolji izbor jer ima predug hod klipa (91 mm meni se čini, a visokoturažni je), pa je logično da i kraće traje , ako se čepi. Prednost mu je veliki obrtni momenat i odlično sagorijevanje, koje je prirodno lakše zbog viših pritisaka u cilindru. Pozdrav. 8-)
De mi molim te pojasni kako su najbolji na svijetu?
Sta ima veze sto joj je dug hod, to doprinosi vece obrtnom momentu?
A ovo oko pritisaka u cilindru molim da malo pojasni?
kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#7

Post by kirk13 »

Nešto sam čit'o, da je bolje recimo uzeti benzinca 1.6 105KS nego 1.6 120KS zbog kvarova na 120KS mašinama. Da li je to istina? Isto tako me zanima na koliko su kod JTD motora servisni intervali jer većina 147 koje se prodaju imaju oko 100.000km. Hvala...
Carlito Brigante
Posts: 69
Joined: 06/10/2005 11:43

#8

Post by Carlito Brigante »

Da li su Alfini dizelaši najbolji ne znam, ali su među najboljim sigurno ( Alfini inžinjeri su izumili comon rail sistem ubrizgavanja koji sad svi koriste ). No, kod kupnje rabljene 147-ice preporučujem benzinac 1.6 T.SPARK od 120 KS iz više razloga da sad ne nabrajam, a i sam sam dugogodišnji Alfista, trenutno "pod guzovima" 2.0 T.SPARK od 155 KS. :-D
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#9

Post by nineac »

Carlito Brigante wrote:Da li su Alfini dizelaši najbolji ne znam, ali su među najboljim sigurno ( Alfini inžinjeri su izumili comon rail sistem ubrizgavanja koji sad svi koriste ). No, kod kupnje rabljene 147-ice preporučujem benzinac 1.6 T.SPARK od 120 KS iz više razloga da sad ne nabrajam, a i sam sam dugogodišnji Alfista, trenutno "pod guzovima" 2.0 T.SPARK od 155 KS. :-D
Za alfine diesele to je tacno, jesu medju najboljim, ali najbolji nisu, niti danas neka kompanija ili neko to moze tvrditi.
ja koliko znam, dosta vozaca je imalo problema sa radilicom na 1.6 sa 120ks!
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#10

Post by dr.iver »

kod ts motora problem je varijator faze, uzrok je lose gorivo i neodgovarajuce ulje, znaci samo SELENIA ulje po preporuci za konkretni motor i provjereno gorivo.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#11

Post by ado-šampion »

nineac wrote:
Carlito Brigante wrote:Da li su Alfini dizelaši najbolji ne znam, ali su među najboljim sigurno ( Alfini inžinjeri su izumili comon rail sistem ubrizgavanja koji sad svi koriste ). No, kod kupnje rabljene 147-ice preporučujem benzinac 1.6 T.SPARK od 120 KS iz više razloga da sad ne nabrajam, a i sam sam dugogodišnji Alfista, trenutno "pod guzovima" 2.0 T.SPARK od 155 KS. :-D
Za alfine diesele to je tacno, jesu medju najboljim, ali najbolji nisu, niti danas neka kompanija ili neko to moze tvrditi.
ja koliko znam, dosta vozaca je imalo problema sa radilicom na 1.6 sa 120ks!
Osim BMW-a za šesterocilindrične dizele
:-)
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#12

Post by nineac »

ado-šampion wrote:
nineac wrote:
Carlito Brigante wrote:Da li su Alfini dizelaši najbolji ne znam, ali su među najboljim sigurno ( Alfini inžinjeri su izumili comon rail sistem ubrizgavanja koji sad svi koriste ). No, kod kupnje rabljene 147-ice preporučujem benzinac 1.6 T.SPARK od 120 KS iz više razloga da sad ne nabrajam, a i sam sam dugogodišnji Alfista, trenutno "pod guzovima" 2.0 T.SPARK od 155 KS. :-D
Za alfine diesele to je tacno, jesu medju najboljim, ali najbolji nisu, niti danas neka kompanija ili neko to moze tvrditi.
ja koliko znam, dosta vozaca je imalo problema sa radilicom na 1.6 sa 120ks!
Osim BMW-a za šesterocilindrične dizele
:-)
Pa zar se o tome moze uopce diskutivati :-)
To ej tacno za varijator faze, ogromna mana.
Inace kad sam bio dole mjenjao sam Sellenio kod oca u Lanci i specifikacije ulja podosta zaostaju za Castrolom ili Mobilom!
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#13

Post by dr.iver »

Selenia.
Nema tu izmisljanja tople vode, sva ulja imaju standarde koje ispunjavaju, nema sta zaostajati specifikacijama jedno ulje za nekim drugim.
Jednostvno selenia najbolje pase novijim talijanskim motorima i to je to.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#14

Post by nineac »

dr.iver wrote:Selenia.
Nema tu izmisljanja tople vode, sva ulja imaju standarde koje ispunjavaju, nema sta zaostajati specifikacijama jedno ulje za nekim drugim.
Jednostvno selenia najbolje pase novijim talijanskim motorima i to je to.
Stoji to sve iver, ali Selenia 10W40 Turbodeiael koju sam ja sipao ima specifikaciju SH/CG dok castrol 10W40 vec ima specifikaciju SM/CH!
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#15

Post by dr.iver »

Selenia Turbodiesel je fabricka ugradnja i fabricka preporuka za taj motor, kao i za sve ostale JTD motore.
Mozes ti nasuti i ulje za formulu 1 ili rallye automobile, ali je motor optimiziran za to ulje(selenia).
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#16

Post by nineac »

dr.iver wrote:Selenia Turbodiesel je fabricka ugradnja i fabricka preporuka za taj motor, kao i za sve ostale JTD motore.
Mozes ti nasuti i ulje za formulu 1 ili rallye automobile, ali je motor optimiziran za to ulje(selenia).
Znam ja da je fabricka ugradnja, to uopce nije sporno. Medjutim, ako je fabricka ugradnja bilo 1999 godine, nece stetit motoru uopce ulje koje je razvijeno 2006 godine za jos noviju generaciju diesel motora, pa ukljucujuci i najnoviju generaciju JTD motora.
Ono sto hocu da kazem jeste da se nece nista desiti ako neko umjesto 10W40 ili 5W40 Sellenia ulja naspe Castrol ili Mobil1, ali se svakako hoce desiti ako se nepazi jeli ulje originalno ili nije.
Iskreno, ja sam sipao Selleniju i motorno i kociono ulje samo zato sto sam ga kupio u servisu, i sto ga nema kod nas u slobodnoj prodaji.
User avatar
Romeo 80
Posts: 4343
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#17

Post by Romeo 80 »

Carlito Brigante wrote:Da li su Alfini dizelaši najbolji ne znam, ali su među najboljim sigurno ( Alfini inžinjeri su izumili comon rail sistem ubrizgavanja koji sad svi koriste ). No, kod kupnje rabljene 147-ice preporučujem benzinac 1.6 T.SPARK od 120 KS iz više razloga da sad ne nabrajam, a i sam sam dugogodišnji Alfista, trenutno "pod guzovima" 2.0 T.SPARK od 155 KS. :-D
Alfini dizelaši su među najboljim na svijetu, a u današnje vrijeme kad praktički ne postoje loša auta razlike su većinom u nijansama. Ipak, common rail sistem su prvi izmislili stručnjaci Fiata u saradnji sa Boschom. Alfa je imala tu čast da sa modelom 156 prva izađe na tržište sa dotičnim sistemom, kojeg su kasnije prihvatili skoro svi proizvođači! Uopšte, riječ je o provjerenim motorima (odnosi se i na benzince i dizelaše), a benzinci Twin Spark imaju taj problem sa varijatorom faze. To im je ujedno i jedina izazita slaba tačka, ali ko želi takav auto ne vidim razlog da ga ne kupi zbog toga! Ionako to nije opasan i jako skup kvar. Benzinci takođe imaju tendenciju da malo više troše ulje kad se žešće voze, ali to je nekako prirodno za sportske motore. Ja bih uvijek uzeo benzinca, jer dizeli su često jako mnogo prešli kilometara i obično ih vlasnici prodaju kad dođe vrijeme za velike redovne servise. Ja bih se odlučio za 2.0 twin spark, iako ni 1.6 nije loš, mada nikako ne mogu shvatiti jednu stvar a to je zašto u modelu 147 nikad nije ponuđen motor 1.8 twin spark koji je imala 156-ca i kod kojeg je nekako najbolji omjer cijene, snage, performansi i potrošnje!?
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#18

Post by ado-šampion »

nineac wrote:
dr.iver wrote:Selenia Turbodiesel je fabricka ugradnja i fabricka preporuka za taj motor, kao i za sve ostale JTD motore.
Mozes ti nasuti i ulje za formulu 1 ili rallye automobile, ali je motor optimiziran za to ulje(selenia).
Znam ja da je fabricka ugradnja, to uopce nije sporno. Medjutim, ako je fabricka ugradnja bilo 1999 godine, nece stetit motoru uopce ulje koje je razvijeno 2006 godine za jos noviju generaciju diesel motora, pa ukljucujuci i najnoviju generaciju JTD motora.
Ono sto hocu da kazem jeste da se nece nista desiti ako neko umjesto 10W40 ili 5W40 Sellenia ulja naspe Castrol ili Mobil1, ali se svakako hoce desiti ako se nepazi jeli ulje originalno ili nije.
Iskreno, ja sam sipao Selleniju i motorno i kociono ulje samo zato sto sam ga kupio u servisu, i sto ga nema kod nas u slobodnoj prodaji.
Upravu si Nineac. Pametnije je uzeti Selleniu upravo zato što je nema u slobodnoj prodaji (mada se meni čini da sam vidio Sellenia ulje u Blažuju u prolazu, servis odmah pored ceste), nego uzeti Castrol sumnjivog porijekla. Ja sipam GTX Magnatec i ko mi može reći da je ulje koje sipam originalno?!
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#19

Post by nineac »

Pa ako kupujes na istom mjestu, i netrosi ulje, nestvara talog, onda nema problema!
motor
Posts: 129
Joined: 24/06/2004 00:01
Location: Graz
Contact:

#20

Post by motor »

Od fx900 nismo dobili odgovor na potpitanje.., pa pokusam malo pojasniti. Istina je da visokoturazne masine imaju manji hod klipa da bi postigle veci broj obrtaja (dieseli imaju veci hod u odnosu na benz) ali nije istina da se obrni momenat dobija vecim hodom klipa. U biti sustinska razlika benz vs diesel se krije u nacinu sagorjevanja smjese, sto povlaci za sobom ostale konstruktorske razlike. Veci indicirani pritisak daje veci obrtni momenat, a on je veci kod diesela opet zbog nacina sagorjevanja smjese.. necu dalje da ne bi postalo komplikovano :-D
LeKo
Posts: 1485
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#21

Post by LeKo »

motor wrote:Od fx900 nismo dobili odgovor na potpitanje.., pa pokusam malo pojasniti. Istina je da visokoturazne masine imaju manji hod klipa da bi postigle veci broj obrtaja (dieseli imaju veci hod u odnosu na benz) ali nije istina da se obrni momenat dobija vecim hodom klipa. U biti sustinska razlika benz vs diesel se krije u nacinu sagorjevanja smjese, sto povlaci za sobom ostale konstruktorske razlike. Veci indicirani pritisak daje veci obrtni momenat, a on je veci kod diesela opet zbog nacina sagorjevanja smjese.. necu dalje da ne bi postalo komplikovano :-D
Laicki se ne slazem da duzina klipnjace (duzina hoda klipa) ne igra ulogu u ostvarivanju veceg obrtnog momenta, poznata je Njutnova izjava "dajte mi dovoljno veliku polugu i podignuti (pomjeriti) cu svijet (mislivsi pritom na zemaljski kuglu)"

E sada sigurno i nacin sagorjevanja utice na obrtni moment jer evo novi benzinci sa direktnim ubrizgavanjem goriva ostvaruju vece Nm vrijednosti od starih.
motor
Posts: 129
Joined: 24/06/2004 00:01
Location: Graz
Contact:

#22

Post by motor »

Dobro si napisao, laicki! Ovdje ti Njutn ne stoji, jer se ne radi o momentu, nego OBRTNOM momentu.

Da, direktno ubrizgavanje je ovdje odlican primjer, jer ono u stvari diesel i benz motor u jednom motoru, zbog dva rezima rada. Kod punog opterecenja (vollast) motor radi kao benzinac, u djelimicnom opterecenju (teillast) motor radi kao diesel. Ponovo dolazimo na ono sagorjevanje sa pocetka.., dakle direkno ubrizgavanje koristi homogenu, ali i ne homogenu smjesu.
LeKo
Posts: 1485
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#23

Post by LeKo »

;)
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#24

Post by dr.iver »

Inace varijator faze je popravljaiva stvar. Fabrika je poslije izbacila varijator sa otklonjenom greskom koji radi bez problema. Moze se naci i remontovan, ali onda postoji mogucnost ponovnog kvara.
kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

#25

Post by kirk13 »

dr.iver wrote:Inace varijator faze je popravljaiva stvar. Fabrika je poslije izbacila varijator sa otklonjenom greskom koji radi bez problema. Moze se naci i remontovan, ali onda postoji mogucnost ponovnog kvara.
Koliko košta popravka odnosno zamjena novoga varijatora faze? Na koliko su servisi benzinaca a na koliko dizela?
Post Reply