GUME ZA AUTO???

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#76

Post by FX900 »

janje_ wrote:
FX900 wrote:[
Ti mora da si zastupnik Vredesteina kad ih toliko reklamiraš. Eagle sam ispustio zbog skraćivanja. Kad je nešto dobro, dobro je uvijek. Jedno pitanje:"Ima li jš uvijek SEMPERIT-a?" To su uvijek bile vrhunske gume samo ih sada nema nigdje. Šta je sa tom fabrikom? Ako ti gume nisu dobre dok se nezagriju onda si trkač vjerovatno. U normalnoj vožnji to se ni kod jednih guma ne osjeti. Ili si trkač na stazi (ili još gore na putevima) ili foliraš. Trećeg nema. Zaboravio si Firestone, imao sam ih jednom. Vrhunske su to gume, a i Fulda izgleda nisu loše, samo ih ja nisam probao pa ova informacija nije baš iz prve ruke. Ne valja ti imati različite dimenzije guma. Raja to rade, može se stavit', ali Boga mi ne valja. Normalni serijski Auti ti nisu podešeni za tako nešto. Pamet u glavu i pozdrav.
fabrika trehnula od ledinu. bilo neke frke, htjeli da prebace dio u slovacku (ili mozda madjarsku). ne znam sta je na kraju bilo, ali misim da su velikim dijelom otisli pod stecaj.
Hvala na informaciji. :thumbup:
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#77

Post by FX900 »

nineac wrote:
FX900 wrote:
sale_01 wrote:@nineac,

sve što si rekao stoji, HiTrac na suhom nije savršen ali tema je počela pitanjem koju gumu uzeti u dimenziji 175/65R14.. E, pošto je HiTrac u dimenziji 185/60R14 (koja je obimom ista kao spomenuta 175...) veoma jeftin, oko 100KM, a za relativno malu cijenu daje ono što je ovdje najvažnije, a to je držanje i kratak put kočenja na mokrom ja sam kao logičan izbor, a i s obzirom na tržište, preporučio tu gumu. Mislim da je to najbolji izbor kada je u pitanju taj obim gume. Znači radi se o Golfu2, 3, Cliu2, Bravu, Bravi... Sam profil i činjenica da se mjenjaju samo dvije gume govori da momak nije neki extremni driver već da mu treba guma s kojom će se osjetiti siguran što će od HiTraca, posebno nakon save dobiti...

@FX900,

nisam trkač, ni na stazi, a ni nočni, gradski, jednostavno razumijem se u gume, a i znam šta znaći kad imaš dobru gumu a šta kad voziš Energy... A i nemam te šta folirati. Semperit je mislim kupljen od strane Michelina, a Fulda je dio GoodYeara, sredina, u svakom slučaju bolja od save i debice. Što se tiče Eagle F1 guma, one su projektovane tako da najviše performanse postižu u trkačem režimu vožnje, nakon pređenih 50tak km, tako da u gradskoj vožnji nikad nećeš izvući pare koje si uložio, druga stvar 40000km i bacaj ih.. Pošto mi je ovo tek drugi post, a po nekim drugim komentarima vidim da te ostali ne shvaćaju ozbiljno, neću ti puno srati, a imao bih šta...

Čitava poenta je, mora se znati šta se želi od gume i za koje novce. Firestone je dio Bridgestone-a, a znamo dobro šta je bridgeston, sami vrh tako da je logično da prave dobre gume, ali budi siguran da od 5 ili 6, modela možda jedan opravda uloženo. Isto kao pirelli. Niko me ne može ubijediti da je P6000, a posebno P3000 bolji od vredesteinovog Sportraca, naglašavam, na našim cestama, a pirelli je skuplji..

Dakle, trenutno, na tržištu je najbolja prilika vredestein, a većina ljudi uopšte ne zna da te gume postoje
Da, da, i ja njih shvatam "ozbiljno". Sve sami stručnjaci. Ali svako ima pravo na svoje mišljenje. Nego, koliko si plaćen za reklamu? Naravno da te na shvatam ozbiljno. 50km grijanja, ha, ha, ha. Znaš li kako se gume troše i kolika je temperatura gume u vožnji? Na ovo ti pitanje neću odgovoriti. Probaj sam, pa da se malo smijem tvojoj "stručnosti". :lol: :lol: :lol: PS Na auto se stavljaju samo gume originalnih "fabričkih" dimenzija. Bez obzira na isti obim, različite dimenzije i pored preporuka proizvođača, da se mogu koristiti samostalno, nisu dobar izbor.
Covjek je u potpunosti u pravu za duzinu grijanja gume! Zato postoje gume razlicitih indexa brzine. Ako imas index brzine ZR ili Y normalno da ti treba vise vremena da ih ugrijes nego sa indexom T, ali sa tim indexom se F1 svakako neproizvodi!
Nego FX ili Dzeno de ti nama reci koliko to gumama treba da se ugriju?
Dzeno je evo sad na kahvi kod mene, ne čitaš ranije napisano, a odgovor ti ne treba, ima onaj jedan za gume, pa pitaj njega. Da se malo smijemo... :lol:
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#78

Post by FX900 »

sale_01 wrote:@ado-sampion, evo ti jednostavan odgovor... http://www.vredestein.com/images/AEXVredestein.pdf

test na kojem HiTrac takodjer nema baš odlično ponašanje na suhom ali zbog ponašanja na mokrom i cijene dobija ubjedljivu BestBuy ocjenu.. To nas dovodi do jednog jedinog zaključka, testovi koje čitamo bilo u novinama ili na internetu ne rade se uvijek u istim uslovima tako da s jedne strane nisu mjerodavni, a nerijetko su pristrasni, tako da ne treba suditi po onome što se pročita već samo iz svog, a bogami i iz tuđeg iskustva. Moje lično iskustvo govori sve u korist vredesteina, (vozim Sportrac i savršen je na suhom, na mokrom je dobar), a dobar drug mi je oduševljen HiTracom, koji sam također probao ali na njegovom autu i mislim da je na mokrom dosta bolji od sportraca. Ponavljam, dimenzija o kojoj pričamo je takva da se isključuje extremna vožnja jer ko ide extremno na 175/65R14 je kamikaza, ne pomažu mu ni ekseri. Znači da je to guma od koje možeš izvući maximum uloženog novca, ne tvrdim da je to najbolja guma na svijetu...

još jedna stvar P3000, P6000 s jedne i P6 s druge strane su k'o nebo i zemlja, ne mogu ući u ovu raspravu. Ne osporavam kvalitet pirellijevih P6, P7, ZeroRosso i ZeroNero guma, a zimska guma Carling u dimenziji 175/65R14 mislim da je možda najbolja na tržištu... znaći 110km za P3000 175/65R14 je puno lošija investicija nego 100km za HiTrac 185/60R14

pozdrav

ps. za Fx-a... Dimenzije je moguće mijenjati, čak je i poželjno ljeti imati šire, a zimi uže gume samo je nedopustivo da obimi guma nisu isti kao oni koje proizvođač predlaže, a posebno da se mješaju po dvije gume različitih obima. Naravno ovo se ne odnosi na jako slaba vozila jer nema smisla voziti 1.1 ili 1.4D na 195 ili sl.
Što se tiče dimenzija, pogledaj dimenzije guma SEAT-a Ibize 1,4 ili Kie Picanto. Fabrički su opremljene sa ogromnim dimenzijama guma. Za dimenziju za koju tvrdiš da je loša moj ti je odgovor da bi onda auti bili neupotrebljivi. Sve ti zavisi od dimenzija auta kakve mu gume odgovaraju. Bitna je i širina gume, pa ako bi to bilo tačno, sve bi gume sa istom širinom bile neupotrebljive. Posljedica ovog razmatranja je da nisi nikako upravu. Dimenzije se ne mijenjaju. Pogledaj prospekt bilo kojeg auta. Ne treba samostalno mijenjati dimenzije guma jer su na proračunima i testiranjima radili timovi inžinjera i tehničara. Majstori iz garaže tu nisu dorasli. Mijenjanjem obima mijenjaš i finalni prenosni odnos. To ti se osjeti na (ne)tačnosti brzinomjera. Nineac, je li ovo na nivou osnovnoškolca? :lol: :lol: :lol:
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#79

Post by ins »

ADAC pravi najrelevantniji test automobilski guma na svijetu, i evo rezultata:

175/65 R14

http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So ... eID=108110

185/60 R14

http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So ... eID=139645

I sve je ovo puno bitnije od necijeg jarana sa golf dvicom koji je praaaavo zadovoljan svojim prvim novim gumama koje je kupio u zivotu...
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#80

Post by FX900 »

ins wrote:ADAC pravi najrelevantniji test automobilski guma na svijetu, i evo rezultata:

175/65 R14

http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So ... eID=108110

185/60 R14

http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So ... eID=139645

I sve je ovo puno bitnije od necijeg jarana sa golf dvicom koji je praaaavo zadovoljan svojim prvim novim gumama koje je kupio u zivotu...
Super. Svaka čast :lol: :lol: :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#81

Post by ado-šampion »

Ne znam kojim redom da odgovorim. Prvo ovo za uspoređivanje P3000, P6000 i P6. Nije tačno da su P6000 i P6 kao nebo i zemlja, P6 je nasljednik P6000 guma (koje su idalje ostale u prodaji). Drugo, većina raje od kojih sam ja čuo dojmove (i na ovom forumu između ostalog) tvrde da su P3000 za manje auto (tipa Punto i sl.) i manjih dimenzija bolje od P6.

O kojoj ekstremnoj vožnji govorimo kad naletiš na pješaki prelaz s tim Hi-Trecom i zbog 3 metra dužeg zaustavnog puta pokosiš cijeli prelaz?!

Dimenzija guma koju propiše proizvođač je optimalna za to auto. Zbog šire i niže gume dobije se na preciznosti upravljanja, ali se gubi na udobnosti i potrošnji goriva, a takođe (što na našim cestama nije nevažno) dodatno se opterećuje trap.

FX900, i ja znam da zbog prevelikog odstupanja u dimenziji guma može doći do odstupanja brzinomjera, ali NEMA ŠANSE da do odstupanja dođe ako je promjer gume približno isti, što je za ovaj slušaj (175/65 R14 ili 185/60 R14) tako. Ja sam to znao kad sam bio treći srednje, koja nije imala veze s automobilima.

Ins, slažem se s tvojom tvrdnjom, ali ne u potpunosti. Mislim da je jedini mjerodavniji test od ADAC-ovog Auto Bildov, ali samo za ljetne gume. Rezultati su uvijek približno isti ADAC-ovim, ali ADAC u svojim testovima ljetnih guma nema vrlo važnu disciplinu "kočenje na suhom", koja je uz istu na mokrom najvažnija disciplina kod testiranja guma.
Seat
Posts: 34
Joined: 19/03/2007 12:57

#82

Post by Seat »

Ja koristim Sava Intensa i porpilicno sam zadovoljan samo ne znam ima li je u manjim dimenzijama. Kod mene su 195-15/65
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#83

Post by FX900 »

Ima!
aj500
Posts: 34
Joined: 20/03/2007 15:19
Location: Na poslu

#84

Post by aj500 »

Evo cu se i ja malo uključiti u raspravu. Ja imam dojam da su neke gume precjenjene. Ja imam dojam da je možda bolje za cjenu jedne skupe gume kupiti dvi save pa ih češće mjenjati, jer stanje guma ovisi i kakav si vozač koje auto voziš itd. Kad sam vozio Tipa koji je bio spušten u Italiji imao je sve četri razlićite gume, Continental, Fulda, Michellin kad bi snjim ulazio u okuke nije proklizavao prednji kraj jer je auto lagan i spušten. Sad imam toleda II na kojeg sam stavio Bridgestone Potenca i nakon nekoliko kilometara s njima prednji kraj klizi, sad su na njemu Michellin i ista stvar jer jednostavno je auto težak i nos bježi. Po meni ako misliš voziti brzo s autom mora auto biti bar spušten i redovno mjenjati gume. Bez toga stablo je tvoje. A jesam zapilao :P
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#85

Post by FX900 »

Imati sve 4 gume različite je pogibeljno i nije po zakonu. Po zakonu moraš imati na tehničkom pregledu iste gume, propisane dubine šara. Što se to ne poštuje, to ide na dušu tehničkog pregleda. Probaj takvo auto registrovati u EU, pa ćeš vidjeti kako ćeš proći. Još ćeš platiti i kaznu, ako te uhvati policija. 8)
zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

#86

Post by zlatan01 »

Za zemlje EU ne mogu tvrditi, ali za Svedsku znam sigurno da na tehnickom traze gume identicnih dimenzija na svakoj osovini. Odstupanje od navedene dimenzije u saobracajnoj dozvoli smije biti najvise 5% od obima (obim je jedini ogranicen a sirina i visina nisu direktno ograniceni). Dubina sare za ljetne gume minimalno 1,6 mm a zimske 3 mm. Dakle prolazi se na tehnickom iako su gume sa razlicitom "mustrom" pa cak i razlicitog proizvodjaca. Razlicite gume sa sigurnosnog aspekta ipak niko ne preporucuje, medjutim nije zabranjeno. Ne preporucuje se ni velika razlika u dubini sara. malo neobicno za nase shvatanje je preporuka da se bolje gume montiraju nazad.
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#87

Post by FX900 »

Ovo sam gledao na RTL-u i odnosi se na Njemačku. Možda nije svugdje tako. Znam da ima kontrola na putu i da zaustavljaju "fakinčiće" i mjere im gume, gledaju dimenzije i vrstu.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#88

Post by dr.iver »

Ista osovina - iste gume.
Inace u normalnim zemljama u saobracajnoj pise i dimenzija gume, u BiH ne, tako da moze sve :-D
sale_01
Posts: 10
Joined: 02/01/2005 21:53

#89

Post by sale_01 »

@FX, stvarno si glup, i ovo je zadnje što ćeš ćuti od mene...

F2 ne postoji, F3 ne postoji, lupaš ko maxim po diviziji... Što se tiće dimenzija, opet si glup... Recimo taj tvoj Seat Ibiza 1.4, upšte nije slab auto. To je automobil koji je TDI i može imati do 80kw što je preko 100 konja. Opremljen je serijski gumama 195/55R15, što je za cenat i po više od 175/70R13, a po meni je to malo, tebi je ogromno, vjerovatno su nam različita mjerila... Da se vratim na mjenjanje dimenzija. Kod ove navedene dimenzije obim je takav da možeš slobodno staviti 185/60R15, kao i 205/50R15. Motor je dovoljno jak tako da neće biti problema.. takodjer za zimu možeš uzeti 175/70R14, 185/65R14, to su sve gume različitih širina, a istih obima...
Novija auta su serijski opremljena takvim ovjesom koji će pokupiti sve udarce koje guma nižeg profila (što u ovom slučaju uopšte nije) u nedostatku zraka ne može da ublaži. Bitno je samo, a to si i ti konstatovao svojim doktorskim rječnikom, da se ne mjenja obim koji je proizvođać preporučio.. S druge strane, kada sam ja kao primjer uzeo 1.4D, sigurno nisam mislio na automobile nove generacije, jer je to sasvim druga priča u odnosu na ono što se (večinom) vozi na našim cestama.
E, a kada bi stavio 195 širinu na slabo auto 1.0 ili 1.1, 1.4d, znači auta ispod 40kw, ona ne bi postala neupotrebljiva već bi zbog širine gume bio veči otpor kotrljanju i drastično povečana potrošnja, kao i smanjeno ubrzanje koje je kod tih auta ionako slabo..

Sve u svemu, moja poenta je, sa dimenzijama se da experimentisati ali treba znati šta se želi, a šta žrtvuje za isti cilj.. Dakle imaš golfa2 1.6D, želiš da ga "uljepšaš"... staviš mu 195/50R15 i dobro povečaš potrošnju, malo mu i smanjiš rok trajanja ovjesa jer je manje zraka i odmah više trpi ali na kraju imaš lijep auto i možda si iznutra zadovoljniji pa vrijedi....

@zlatan, nije nelogično da se novije gume stavljaju nazad... Ja mislim da jedino u BiH (pretpostavljam da vrijedi i za cijeli balkan) nove gume idu naprijed. Puno je opasnije kad ti u oštroj krivini prokliže zadnji kraj. Znamo šta se dešava, okrečeš se za 360 i više stepeni i nerijetko prevrćeš...

@aj500, slažem se da su neke gume precijenjene ali moraš uzeti u obzir da svaki proizvođać danas pravi gumu za svačiji džep, mada Michelin Energy po meni ne vrijedi ni kao sava... Što se tiče Potenza guma, nisam ih vozio ali to je guma visokih performansi, minimum V, tako da mislim da je problem u njihovoj radnoj temperaturi. Nemoj me držati za riječ, to je samo moje mišljenje, nije bazirano na iskustvu....

pozdrav
mr2
Posts: 815
Joined: 27/06/2005 20:03
Location: amsterdam

#90

Post by mr2 »

FX900 wrote:Imati sve 4 gume različite je pogibeljno i nije po zakonu. Po zakonu moraš imati na tehničkom pregledu iste gume, propisane dubine šara. Što se to ne poštuje, to ide na dušu tehničkog pregleda. Probaj takvo auto registrovati u EU, pa ćeš vidjeti kako ćeš proći. Još ćeš platiti i kaznu, ako te uhvati policija. 8)
:-) toyo T1-R 235/30 ZR18 85Y RF nazad
naprijed....continental..215/35 R17 83V XL

proslo tehnicki bez problema..u oficijalnoj garazi :wink: mada su i felge i gume razlicitih dimenzija
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#91

Post by ado-šampion »

Gume na jednoj osovini moraju biti iste i jednako potrošene. Naprijed i nazad ne moraju biti iste gume.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#92

Post by nineac »

Gume Good Year Eagle F1 na Alfu 146! WTF??? :lol:
Ja se iskljucujem, neka dzeno nastavi sa svojim F1,2 i 3 da djeli savjete!
sale_01
Posts: 10
Joined: 02/01/2005 21:53

#93

Post by sale_01 »

@ado-šampion, možda sam ja malo pogriješio... Slažem se da su P6000, kao i P6 High Performance gume, mada mi p6000 svojom konstrukcijom ne obečavaju baš mnogo dok je P6 dobra, uravnotežena guma... P3000 je niža klasa i o njoj je bila riječ, a ja sam stihijski u tu priču dodao i p6000, valjda da ispadnem pametan... A što se tiće extremne vožnje i te tvoje pomenute situacije HiTrac+pješački... Vjeruj mi da to nije baš tako kao što misliš... Test kaže da je put kočenja 3m duži od ostalih guma ali to je kad naglo stisneš kočnicu. Ako ublažiš kočenje motorom staće u metar, ništa se ne sekiraj.. Probao, uvjerio se...
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#94

Post by ado-šampion »

sale_01 wrote:@ado-šampion, možda sam ja malo pogriješio... Slažem se da su P6000, kao i P6 High Performance gume, mada mi p6000 svojom konstrukcijom ne obečavaju baš mnogo dok je P6 dobra, uravnotežena guma... P3000 je niža klasa i o njoj je bila riječ, a ja sam stihijski u tu priču dodao i p6000, valjda da ispadnem pametan... A što se tiće extremne vožnje i te tvoje pomenute situacije HiTrac+pješački... Vjeruj mi da to nije baš tako kao što misliš... Test kaže da je put kočenja 3m duži od ostalih guma ali to je kad naglo stisneš kočnicu. Ako ublažiš kočenje motorom staće u metar, ništa se ne sekiraj.. Probao, uvjerio se...
Da, naglo stisneš kočnicu kod auta opremljenog ABS-om. Znači, nema potrebe za nekim "ublažavanjem". Ne znam kako bi ti stisnuo kočnicu da brzo prilaziš pješačkom prelazu koji je pun ljudi. Ja znam da bih stisnuo iz sve snage. A kočenje motorom uz jako kočenje kočnicama je skroz nepotrebno jer su i kočnice same dovoljno jake da zablokiraju točkove, a danas je tu i ABS da bi ih "odblokirao".
User avatar
bosan
Posts: 1581
Joined: 15/05/2005 21:34

#95

Post by bosan »

E ,da i ja kazem koju .Posto radim u firmi koja montira gume za nova auta ,dnevna montaza je za preko 1000 auta.Ovo samo navodim zbog onih koji se usudjuju porediti Michelin i Hankook ,mislim da se doticni trebaju uhvatiti drugih tema :-) Sto se tice novih auta dovoljno je reci da svaka ptica svome jatu leti ,za americka auta se montira iskljucivo Good Year ,dok Evropljani montiraju Continental ,Pirelli ,Michellin ,Bridgestone(manje zastupljen).Kod Audi-ja TT i Bmw-X3 je zastupljen u istom broju i Michelin i Pirelli.Michelin da je toliko los ne vjerujem da bi se nasao na ovim modelima. Na svom autu imam zimske Pirelli a ljetne su Michelin i nemam primjedbi ni za jedne .Uvijek je bilo koliko para toliko muzike ,mada ne znaci uvijek ali uglavnom je to tako.

Mislim da bi pokretac teme trebao navesti koliko novaca ima na raspolaganju ,pa tek onda da mu se pomogne sa odabirom guma i adresama.
sale_01
Posts: 10
Joined: 02/01/2005 21:53

#96

Post by sale_01 »

Ado, vidi... Možda je do mog stila vožnje ali nikad, al baš nikad ne kočim samo kočnicom. Kad stisneš kočnicu na 60, pali se ABS (bar kod mene), a kad zakočim motorom, stanem u par metara bez proklizavanja. I otkud ti uopšte da juriš prema pješačkom, nije pješački iza okuke pa da ga ne vidiš... Zebru ugledaš na 100m i prilagodiš brzinu.. A ako ti neko slučajno izleti, to je već druga priča, tu samo pomaže prisebnost i umiječe vozača, mada i to rijetko...

@bosan, tema je davno otišla u off topic u odnosu na prvobitno pitanje, čak vjerujem da je pokretač već kupio gume..

@pokretač... Ne javljaš ništa?
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#97

Post by nineac »

bosan wrote:E ,da i ja kazem koju .Posto radim u firmi koja montira gume za nova auta ,dnevna montaza je za preko 1000 auta.Ovo samo navodim zbog onih koji se usudjuju porediti Michelin i Hankook ,mislim da se doticni trebaju uhvatiti drugih tema :-) Sto se tice novih auta dovoljno je reci da svaka ptica svome jatu leti ,za americka auta se montira iskljucivo Good Year ,dok Evropljani montiraju Continental ,Pirelli ,Michellin ,Bridgestone(manje zastupljen).Kod Audi-ja TT i Bmw-X3 je zastupljen u istom broju i Michelin i Pirelli.Michelin da je toliko los ne vjerujem da bi se nasao na ovim modelima. Na svom autu imam zimske Pirelli a ljetne su Michelin i nemam primjedbi ni za jedne .Uvijek je bilo koliko para toliko muzike ,mada ne znaci uvijek ali uglavnom je to tako.

Mislim da bi pokretac teme trebao navesti koliko novaca ima na raspolaganju ,pa tek onda da mu se pomogne sa odabirom guma i adresama.
Mozda ti montiras te gume, ali evo ono sto sam ja osvjedocio, i sve zavisi od modela, opreme i motora, ali ako je Michelin toliko bolji, sto onda VW stavlja na Polo Kumho ili Ford na odredjene modele Hankook?
Drugo ja ti govorim iz licnog iskustva. Imao sam na istom autu Michelin Energy i Hankook K406 i od te dvije gume bez razmisljanja prednost za K406!
sale_01
Posts: 10
Joined: 02/01/2005 21:53

#98

Post by sale_01 »

^^^^ nineac brate, prva ugradnja je uvijek katastrofa... S tim što su određeni proizvođači automobila nečim vezani za određenu marku gume.. Jer skontaj kolika je ušteda ako proizvođač auta ugradi 10000 kompleta guma u određeni model, a nabavna cijena tog modela guma je za par maraka manja u odnosu na ostale ponuđene.... I slažem se s tobom za energy, vozio sam ga i pišam se na njega
User avatar
Better Man
Posts: 16771
Joined: 01/10/2006 20:10

#99

Post by Better Man »

Na Novom Cliu dolaze Bridgestone gume!
User avatar
bosan
Posts: 1581
Joined: 15/05/2005 21:34

#100

Post by bosan »

nineac wrote:
ali ako je Michelin toliko bolji, sto onda VW stavlja na Polo Kumho ili Ford na odredjene modele Hankook?
Drugo ja ti govorim iz licnog iskustva. Imao sam na istom autu Michelin Energy i Hankook K406 i od te dvije gume bez razmisljanja prednost za K406!
VW montira Kumho na Pola ,ali ga sigurno nece montirati na neki skuplji model auta.Npr Audi3 ima Hankook ali samo rezervnu ,jer im je jeftinija od Continentala .Da ne nabrajam koje sam sve gume imao ali ako imam para onda su to Good Year ,Michelin ,Pirelli ,Continental ,redoslijed je nevazan .
Ko vozi pazljivo moze i sa jeftinijim gumama biti siguran ,ali ko se proserava njemu nikakve ne mogu biti dobre.
Post Reply