TDI problem
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 6
- Joined: 04/10/2005 02:47
- Location: Sarajevo
#26
Pokusat cu na taj nacin. Hvala puno. Javit cu da li je uspjelo.
- Edin H.
- Posts: 47031
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#27 Re: leon
E svakakvih fintiLeKo wrote:Pritisnes onaj trip za ponistavanje kilometraze i drzis ga, potom das kontakt i jos malo drzis trip, nakon 5 sec ce ti izbaciti servise za ponistavanje "service" ili "service OIL" okretanjem tripa u desno ces izabrati servis koji trazi ponistavanje, kada ga odaberes trip okrenes u lijevo i drzis 2-3 sec izgubit ce se servis i pojavit se se tri crtice - - - to ti je znak da je servis ponisten, onda vratis kontakt i to je toBojan D'n'B wrote:Vozim Seat Leon 00'. Nemogu nikako da mu ponistim service upozorenje. Odradio sam redovan servis, al nemogu da resetujem, kad dam kontakt i dalje me zajebava"service". Majstor je pokusao po katalogu, al ne ide. Moze li mi neko pomoci, ili ako neko to zna da odradi da se dogovorimo.
-
- Posts: 6
- Joined: 04/10/2005 02:47
- Location: Sarajevo
#31
I kod mene radi. Uspio sam ponistiti service. Sad mi nista nepise kad dam kontakt. A prije mi je odbrojavao koliko imam kilometara do servisa. Moze li se to namjestiti?
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#32
To ce se "samo" namjestiti kada se priblizi servisni interval, mislim da je prva signalizacija na oko 2000 kilometara do servisaBojan D'n'B wrote:I kod mene radi. Uspio sam ponistiti service. Sad mi nista nepise kad dam kontakt. A prije mi je odbrojavao koliko imam kilometara do servisa. Moze li se to namjestiti?
-
- Posts: 34
- Joined: 19/03/2007 12:57
#33
Lose vijesti:
opet se desilo da turbina stane. Ocigledno je sprej samo malo razradio mehanizam. Razmisljam o skidanju trubine i ciscenju promjenjive geometrije.
Ovi iz Uzica:
http://www.turboservis.co.yu/
kazu da je to kod njih 120 eura. Reparacija cijele turbine je oko 500 KM. e sada ne znam sta bi radili. Ima li neko iskustvo sa ovim servisom. Ja sam za njih cuo od jednog sarajevskog taksiste.
opet se desilo da turbina stane. Ocigledno je sprej samo malo razradio mehanizam. Razmisljam o skidanju trubine i ciscenju promjenjive geometrije.
Ovi iz Uzica:
http://www.turboservis.co.yu/
kazu da je to kod njih 120 eura. Reparacija cijele turbine je oko 500 KM. e sada ne znam sta bi radili. Ima li neko iskustvo sa ovim servisom. Ja sam za njih cuo od jednog sarajevskog taksiste.
-
- Posts: 34
- Joined: 20/03/2007 15:19
- Location: Na poslu
#34
A ja se vec ponadao da smo našli rješenje našeg problema.Seat wrote:Lose vijesti:
opet se desilo da turbina stane. Ocigledno je sprej samo malo razradio mehanizam. Razmisljam o skidanju trubine i ciscenju promjenjive geometrije.
Ovi iz Uzica:
http://www.turboservis.co.yu/
kazu da je to kod njih 120 eura. Reparacija cijele turbine je oko 500 KM. e sada ne znam sta bi radili. Ima li neko iskustvo sa ovim servisom. Ja sam za njih cuo od jednog sarajevskog taksiste.
- Isabell
- Posts: 379
- Joined: 04/07/2005 14:45
- Location: Sarajevo
#35
Ja sam imala problem sa turbinom na Focusu ali mi ga je uspjesno rijesio Gabelic radnja mu je gore prije Vogosce preko puta one pumpe HIFA.Seat wrote:Lose vijesti:
opet se desilo da turbina stane. Ocigledno je sprej samo malo razradio mehanizam. Razmisljam o skidanju trubine i ciscenju promjenjive geometrije.
Ovi iz Uzica:
http://www.turboservis.co.yu/
kazu da je to kod njih 120 eura. Reparacija cijele turbine je oko 500 KM. e sada ne znam sta bi radili. Ima li neko iskustvo sa ovim servisom. Ja sam za njih cuo od jednog sarajevskog taksiste.
Fora je jedino sto on nece da radi za putnicka vozila jer ima previse posla za teretna. Ali vrijedi pokusati.
I svi pricaju o tom liku iz Uzica. Probaj sa Gabelicom, ako ti bude htio uzeti turbinu odradit ce kako treba.
-
- Posts: 34
- Joined: 20/03/2007 15:19
- Location: Na poslu
#37
Evo sam sad zvao servis (Zagreb-Hrvatska) za reparaturu turbo punjača. Cijena redovne reparature je 2.500 kuna a ako je otišao i rotor onda ta cijena skaće na 3.800 kuna + PDV . Ako njima dovezeš auto da ti oni turbo demontiraju i montiraju to još košta 400 kuna (+PDV). Znaci dovezeš auto ujutro i popodne ideš doma lakši za minimalno 2.900 kuna tj 400 EURA
-
- Posts: 34
- Joined: 19/03/2007 12:57
#38
Ovaj u Uzicu je znatno jeftiniji:
reparatura 250 Eura + 30 eura montaza i demontaza. To je naravno ako su ispravni rotor i pneumatski ventil. Inace novi ventil prodaju odvojeno i on je 100 eura. Ja sumnjam da je rotor neispravan da bi se uopste mogla zavrtiti turbina.
Ipak mi se cini da je bolje dati u Uzicu 280 nego u ZG 400 eura. Oba servisa su ovlasteni, bar tako tvrde, i daju 1 godinu garancije.
reparatura 250 Eura + 30 eura montaza i demontaza. To je naravno ako su ispravni rotor i pneumatski ventil. Inace novi ventil prodaju odvojeno i on je 100 eura. Ja sumnjam da je rotor neispravan da bi se uopste mogla zavrtiti turbina.
Ipak mi se cini da je bolje dati u Uzicu 280 nego u ZG 400 eura. Oba servisa su ovlasteni, bar tako tvrde, i daju 1 godinu garancije.
-
- Posts: 6
- Joined: 05/04/2007 22:59
#40
Ko vozi seata,uziva u voznji znam iz licnog iskustva
-
- Posts: 6
- Joined: 04/10/2005 02:47
- Location: Sarajevo
#41
Uspjesno sam ukinuo service inspekciju, HVALA, ali izgleda da mi je ovaj forum peh. Kako sam citao sta vam se desavalo sa turbinom i meni se isto dogodilo jucer kad sam isao za mostar. Leon je 81kw i preso je 106000km, kad sam ga malo stisnuo na putu na 3000 obrtaja samo me zakuco i poceo se ponasati gore nego SDI motor. Isto kao da je limitiran nece preko 100-je da ga jebes. Pa sam se sjetio da ste pricali da se treba ugasiti motor pa ponovo upaliti i sve normala. To sam uradio i ostatak puta je bilo sve OK. Nisam ga vise tjero preko 3000 obrtaja. STA DA RADIM SAD.
-
- Posts: 34
- Joined: 19/03/2007 12:57
#42
Imas dvije opcije:
1. nemoj prelaziti 3000 o/min
2. Pokusaj saznati gdje je kvar.
Ja pokusavam da radim na opciji 2 ali mi se cini da se opet sve svede na opciju 1
Ozbiljno razmisljam o odlasku u Uzice u Turbo-servis.
Ja sam isto isao u Mostar za vikend i uz Ivan sam ga tjerao do 3500 o/min i sve je bilo ok, a onda na ulasku u grad na 3000 zvizne turbina. Ugasio sam ga i upalio bez stajanja
1. nemoj prelaziti 3000 o/min
2. Pokusaj saznati gdje je kvar.
Ja pokusavam da radim na opciji 2 ali mi se cini da se opet sve svede na opciju 1
Ozbiljno razmisljam o odlasku u Uzice u Turbo-servis.
Ja sam isto isao u Mostar za vikend i uz Ivan sam ga tjerao do 3500 o/min i sve je bilo ok, a onda na ulasku u grad na 3000 zvizne turbina. Ugasio sam ga i upalio bez stajanja
-
- Posts: 197
- Joined: 08/03/2007 15:02
#43
Sve su ovo dokazi da je SEAT kao i svaki drugi izdanak VW grupe obično govno od auta. Takve kvarove nema nijedan drugi proizvođač. Izuzev VW. Ne samo da su neudobni i tvrdi k'o štokrla vać se još i kvare FUUUJ.
PS Kupi Yugo ili Zastavu, pa nikad nećeš ostati na putu.
PS Kupi Yugo ili Zastavu, pa nikad nećeš ostati na putu.
- taxi_driver
- Posts: 3118
- Joined: 26/09/2005 08:23
- Location: taxi stand
#44
kao sto sam vec naveo isti preoblem sam imao kad sam zimus isao u bosnu.dole sam sam zamijenio masameter i neki senzor ispod turbine.s tog senzora ide sipka na turbinu i valjda je preko te sipke otvara i zatvara.taj senzor sam zamijenio u metalmercu u kiseljaku a masametar kod skice na izlazu iz konjica iz pravca sarajeva.
u povratku ,nisam imao nikakvih problema.znaci evo vec je proslo 4 mjeseca i auto sad za sad ide super.na ljeto cu opet u bosnu,pa cu vam javiti je li sve ok sa turbinom ili ne.
u povratku ,nisam imao nikakvih problema.znaci evo vec je proslo 4 mjeseca i auto sad za sad ide super.na ljeto cu opet u bosnu,pa cu vam javiti je li sve ok sa turbinom ili ne.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#45
FX900, malo skromnosti s tvoje strane ne bi bilo na odmet. Ponašaš se kao da si svu pamet svijeta pokupio, kao da si Bog zna šta, a ne "obični" inžinjer mašinstva. Pa kakav bih ja onda trebao biti kad, ako Bog da, završim Elektrotehniku?!
Elem, za tvoju informaciju gotovo svi proizvođači automobila (zapravo svi, osim nekih japanskih) imaju problema s turbo-punjačima kod dizel motora. To je više tehnološki problem (opteretivost turbo-punjača) nego problem proizvođača motora.
Elem, za tvoju informaciju gotovo svi proizvođači automobila (zapravo svi, osim nekih japanskih) imaju problema s turbo-punjačima kod dizel motora. To je više tehnološki problem (opteretivost turbo-punjača) nego problem proizvođača motora.
-
- Posts: 197
- Joined: 08/03/2007 15:02
#46
Što se tiče turbina tu si djelomično upravu. Obično su to kkk ili nekog drugog etabliranog proizviđača i sve su slične, samo zavisi od motora koje će se uzeti iz bogate palete. Srećno sa studiranjem budući "kolega". No sikiriki, sve ti je ovo zajebancija, uglavnom poluinformacije, mada promakne ponekad i nešto korisno. PS Malo si ipak premlad da komentiraš neke stvari. Fali ti kilometara.
- taxi_driver
- Posts: 3118
- Joined: 26/09/2005 08:23
- Location: taxi stand
#48
u kiseljaku sam promijenio N75 ventil.i sad sam na tdi forumu citao da je to najcesci uzrok tvog i mog problema.znaci pokusaj zamijeniti taj ventil.evo ti stranica pa vidi kako izgleda.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?pid=323403
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?pid=323403
-
- Posts: 6
- Joined: 04/10/2005 02:47
- Location: Sarajevo
#49
Neznam. Uopste se nerazumijem u takve stvari. Posjetit cu jednog majstora da vidim sta ce mi on reci, levat je dobar majstor pravo pa cu vidjeti s njim, u ovlasteni servis ne zelim ni da pomisljam da odem, strah me da mi ne naplate sto sam razgovarao sa ovlastenim serviserom
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#50
Hehe, nisam ja budući kolega, ja sam informatičar, nemam veze s automobilima.FX900 wrote:Što se tiče turbina tu si djelomično upravu. Obično su to kkk ili nekog drugog etabliranog proizviđača i sve su slične, samo zavisi od motora koje će se uzeti iz bogate palete. Srećno sa studiranjem budući "kolega". No sikiriki, sve ti je ovo zajebancija, uglavnom poluinformacije, mada promakne ponekad i nešto korisno. PS Malo si ipak premlad da komentiraš neke stvari. Fali ti kilometara.