Page 1 of 2

#1 preporuka

Posted: 14/07/2004 01:29
by starcraft
zanima me kojeg dizela velicine golfa se najvise isplati uzeti za oko 9 000 km i gdje. vw ne dolazi u obzir.
ja sam konto da je mozda najbolje peugeota 306, ford escorta ili reno megana

#2

Posted: 14/07/2004 02:00
by zgembo adislić
U dobrom smjeru razmisljas...ja bih jos mozda dodao Alfu 145, Opel Astra...ja bih vjerovatno odabrao Puga 306..Alfa ti i nije bas isplatna..a zavisi i od tvog ukusa..

#3

Posted: 14/07/2004 06:07
by Bobi
Od ova tri vozila na cestama BiH najvise se kotrlja zednja verzija Ford Escorta tako da dobavljaci rezervnih dijelova i serviseri vise rade s tim modelom nego sa francuskim.
Ja bih uzeo Peugoet 306 i to neka karavanska dizel varijanta... 8)

#4

Posted: 14/07/2004 12:42
by ado-šampion
Ja sam čuo da je prva generacija Meganea strašno nepouzdana, Escort ima problema s hrđom, ali je sve ostalo (motor, ovjes) izuzetno izdržljivo, dok za Peugeot 306 ne znam ništa konkretno. Da se ja pitam uzeo bih Escort, jer sam prije vozio stariju verziju tog automobila, a i privržen sam Fordu.

#5

Posted: 14/07/2004 12:59
by starcraft
ma i ja sam najzagrijaniji za ovog peugeota, jer je navodno i najbolji dizel tog vremena, samo sto je slab njihov izbor ovdje. ovaj ford mi je poprilicno ruzan, al mislim da bih za iste pare zato mogao da dobijem znatno vise opreme, pa mozda cak i ghia-u. zna li usput iko koliko je para polovan focus. sto se tice megana, on mi je najsuhveliji. pravo slabo raja ista znaju o renou i njihovim dizel motorima, al sto se tice prostora i ugodnosti, po meni je definitivno najbolji u ovoj klasi. usput zna li iko ista o japancima. totalna su mi misterija. cak ne znam ni koji tip toyote, suzikija, honde ... je uopste ova klasa

#6

Posted: 14/07/2004 13:01
by starcraft
ja i zar opel i italijani nisu u katastrofalnim odnosima sa dizelom?

#7

Posted: 14/07/2004 15:22
by ado-šampion
Polovan Focus ti sigurno ne košta manje od 15000 maraka. Što se tiče japanaca, ja vozim jednog (Daihatsu Gran Move) i vrlo sam zadovoljan. Inače, od japanskih auta, najbolja je Honda Civic, koja je i najpouzdanije vozilo u kompaktnoj klasi i to bi ti po meni bio najbolji izbor. Međutim, problem je što se u Civic tada nisu ugrađivali dizelski motori, mada su i njegovi benzinci dosta štedljivi. Toyotin model u toj klasi je Corolla, koja je isto tako pouzdana (kao u ostalom i sva japanska vozila!) ali sam auto nije ništa posebno. Suzuki nije imao pravo vozilo u kompaktnoj klasi, sve do prošle godine. Ni Mazda 323 nije loš izbor.

#8

Posted: 14/07/2004 15:32
by Ivy
Ford Focus... u Njemackoj se moze povoljno nabaviti i karavan a i ona "guzata" verzija...lijepo ide, prede, malo trosi...

*zadnji uvezeni za koji znam (jer sam ga vozila)...2001, TDI, oko 3500-4000 Eura, bez poreza i carine... :-) :-) :-)

#9

Posted: 14/07/2004 16:06
by starcraft
a koliko otprilike to dodatno jos dodje i uvozis li jos uvijek? btw.karavan i verzija sa guzicom su mi bezze pravo

kad se 323 prestao proizvoditi?

#10

Posted: 14/07/2004 16:13
by Bobi
Ma evo pogledaj na http://www.mobile.de cijene u Njemackoj a taj focus od oko 4000 € je teshko naci...jedino ako imas srecu jer gomila prekupaca u Njemackoj sta god valja kupuje i stavlja u svoje garazhe pa im cijena poraste ihahahaaa...
A porez...carina,spedicija,transport,...mozhes pronaci na bihnetovoj news grupi o automobilima...tamo ima likova znaju to do u detalja, ako ti neki od njih ne napishe ovdje.
Sretno.
Ford hrdja...to je istina...nazhalost...makar starije tipe.

#11

Posted: 14/07/2004 17:53
by JD
Ado,

Corolla >>>>> Civic

Gdje ces reci da Corolla nije nesto posebno, sigurno ne znas da je to jedan od najprodavanijih auta u historiji. Cak je vise prodanan nego Golf pa ti sad skontaj.
Civic jest dobar, al' Corolla je bar 2 puta bolja.

Sto se tice Opela i italijana i njihovog neznjaja sa dizelima, i tu grijesis. Sigurno nisi cuo za 1.3CDTI u novoj Corsi, ili onaj 1.1 multijet iz Pande. To su super motori.

Starcraft, ja bih ti preporucio Fiat Punto, njega mozes naci za te pare pravo dobrog, mada je to manja klasa od Golfa...

#12

Posted: 14/07/2004 21:05
by zgembo adislić
Corrolla nije jedna od najprodavanijih nego jeste najprodavaniji automobil u historiji...Alfa je prva uvela common-rail i njeni motori konstantno osvajaju nagrade i odlično prolaze na testovima...

#13

Posted: 15/07/2004 01:04
by nineac
Nemoj ni pod razno kupiti prvu generciju OPEL ASTRe sa diesel motorom! To je 1.7 sa i bez turba, i pravo je nepouzdan!
Druga generacija ASTRE ima sljedeće motore: 2.0 DI 82 ks 185nm pri 2.000 obrtaja, 2.0 DTI 101 ks 230 nm pri 2.000 obrtaja! I tek od 2002 godine 2.2 DTI 125 ks 280 nm pri 1.500 obrtaja!
Najbolji izbor ako nisi nešto zagrijan za brzu vožnju je 2.0 Di! Pravo su se dobro pokazali, posebno što su ti dizel motori lancem pogonjeni i tek na 300.000 je predviđena zamjena!
FORD Escort nije nešto pouzdan kao auto, ali motor nije loš! Troši vrlo malo, a verzija sa turbinom ima 90 ks i 178 nm pri 2.500 obrtaja! Ide fino, motor je daleko tiši od novih sa direktnim ubrizgavanjem! Troši otprilike 0.5 l manje od GOLFA III sa 1.9 TD motorom!
Ali, auto je samo od sebe loše napravljeno! Zupčasti remen se mjenja svakih 60.000 km, i ako pukne motor je gotov!
Megane je prosječno napravljen, ima velikih problema sa strujom!
Prvi diesel motori nisu nešto! tek kasnija verzija dci je bolja, ali je skup!
306 je jeftin, ali koliko sam čuo ni on nije nešto kvalitetan! Dieseli čista petica, posebno mirnoća rada!
FORD Focus TDDI ti je najbolji izbor! Pokazao se izuzetno pouzdanim (u klasi japanaca), najbolje ležanje u klasi, kao i kočnice! Motor vrlo brz za svoju snagu, ali kultura rada se može mjeriti sa traktorom! Vrlo je štedljiv, i obično dolazi sa klimom!
Moj savjet ti je:
OPEL ASTRA druge generacije sa 1.6 benzinskim motorom 8 ventila, 75 ks, 124 nm pri 2.200 obrtaja! Krajnja brzina po papirima je oko 180 km/h, ubrzanje je oko 14 sec! Potrošnja: Grad vrlo rjetko preko 8l (zimski period) otvoreno može i ispod 5 ako se potrudiš! Štedljivi je od nekih diesela (prosječna potrošnja mu je manja od Peugeota 306 HDI)!
Provjereno, moj buraz ima VECTRU A (koja je teža od te astre) sa tim motorom i jednom mu je proječna potrošnja (otvorena cesta, troje , pun stvari) ispala 5.2 ltr!!!
Motor je totalno nezahtjevan za održavanje (ima zupčasti remen koji u svakoj prodavnici možeš naći i košta oko 10km, a ako pukne motoru nemože ništa biti jer su klipovi previše udaljeni od ventila, isto provjereno), guta svo gorivo, od 88 do 98 oktana!
Po meni najbolji izbor od tih auto s obzirom na cijenu! 99 godište može te izaći oko 11.000 do registracije!

#14

Posted: 15/07/2004 01:32
by starcraft
ma nemozes ti mojima objasniti to za potrosnju. oni su sebi zacrtali dizela, pa taman da i vise trosi :-? . mogao sam pravo dobrog megana 1,4 uzeti povoljno. i on haman pa isto ko i dizel trosi, al dzaba.
ovo za eskort i mjenjanje remena mi je potpuna novost i znatno mijenja pogled na moje razmisljanje. sto se tice focusa, nesto sam skeptik da bih ga mogao za ove pare nabaviti. usput jesu li to neke zesce koplikacije sa elektronikom megana ili lako otklonjive?

#15

Posted: 15/07/2004 02:22
by starcraft
na http://www.autopijaca.info sam vidio ove auto salone ala pantera d.o.o., gdje ima par zanimljivih ponuda poput megana dizela `97 za 8 700 km, pa jel iko zna koliko je pametno tako kupovati auto?

#16

Posted: 15/07/2004 09:06
by nineac
To su ti komplikacije tipa: Prestane ti raditi zadnje štop svjetlo, ti odeš električaru i električar ustanovi da su zaboravili staviti plastičnu izolaciju na kablove! Općenito je loša obrada električnih instalacija i zbog toga se javljaju kvarovi! Tu je 306 dosta bolji! Npr. nemora značiti ni da su njemačka auta u tom pogledu bolja! Eto Škoda (dobro nije njmačka, ali tehnika jeste) isto ima tih problema! Neki dan sam vidio Octaviju sa kablovima koji su istruli iz 2002 godine! To je sramota: Može biti slučajno,a li čisto sumnjam!
Taj Megane 1.4 nije posebno štedljiv, niti nešto ide! To je odnos težina-snaga! Gdje dosta jača mašina vrlo lako može potrošiti manje goriva!
Taj 1.6 u Astri je sigurno najštedljiviji benzinac u kompaktnoj klasi automobila! Performanse nisu nešto, ali nemožeš očekivati od 75 ks da leti! takođe, ta se astra dobro pokazala na TUV testovima pouzdanosti i izdržljivosti, a takođe i ADAC je stavlja kao iznadprosječno pouzdanu!
Takođe, ona koristi II generaciju elektronskog upravljanja motorom, tako da je to vrlo jednostavno! Dok 1.6 16V motor (isti bloki motora) koristi IV generaciju elektronskog upravljanja, gdje je nekoliko modula zaduženo za rad motora! Ako ti se nešto tu sjebe jebo si konju mater!
1.6 16V je sigurno bolji, ali pošto ti tražiš štedljivo auto, mislim da trebaš razmisliti i o auto koje traži što manje održavanja!
Takođe, svako auto koje ima zupčasti remen je osjetljivo, i obično je 60.000 km neki maximum za promjenu (na VW kada pukne isto dolazi do kapitulacije motora)! Samo opelovi OHC motori (Over Head Camshaft) sa 2 ventila (4 ventila se zovu DOHC, zbog dvije bregaste osovine- Double Over Head Camshaft) nisu na to osjetljivi, počev od 1.2-2.4 litre zapremine!
Ali ako baš hoćete diesela razmisli o onom 2.0 di sa 82 ks! lanac je, znači nemože puknuti da ti sjebe motor! U testovima je štedljiviji od 1.9 TDI VW (ali je slabiji u performansama) i malo grublji rad ima!
Ali da znaš da kod bilo kojeg novog diesela moraš biti izuzetno pažljiv gdje sipaš gorivo!!!

#17

Posted: 15/07/2004 09:33
by Ivy
starcraft wrote:a koliko otprilike to dodatno jos dodje i uvozis li jos uvijek? btw.karavan i verzija sa guzicom su mi bezze pravo

kad se 323 prestao proizvoditi?
Samo da se ispravim, godiste je 2000, presao je 90,000 kad je kupljen, ocuvan kao nov, sa svim dadzbinama dodje oko 5,500-6000 Eura... Pravo je dobar, super ide, ne cuje se...jedino nisam odusevljena bojom [bijela] ali takvih najvise ima...metalik boje su vise na cijeni...

Focusu dajem ocjenu 9/10... :-)

#18

Posted: 15/07/2004 11:20
by starcraft
a kakva je astra sto se tice unutrasnjeg prostora i ugodnosti voznje?

#19

Posted: 15/07/2004 14:27
by nineac
Jebiga, što se tiče unutrašnjeg uređenja je konzervativna (naspram focusa)! kvaliteta je odlična, i ergonomija u testovima ima bolju ocjenu od GOLFA IV! Kao i svaki OPEL, tvrda je (uslovno rečeno)! Izuzetno dobro drži cestu. kočnice su vrhunske (prednji diskovi su sa VECTRE B 256X24mm samoventilirajući)! Nije toliko teška (zadnji trap je polukruta osovina, što je vrlo jednostavno, i dugotrjano na našim cestama, nedo bog da ti npr. na FORD FOCUS-u ode nešto na zadnjoj osovini, a na našim cestama je to vrlo moguće)!
Imaš taj motor i u verziji sa 85 ks i 136nm pri 2.600 obrtaja, ide do 100 km/h za 13 sekundi, krajnja brzina tačno 180 km/h! Potrošnja ništa veća!
Opet ako si puko na diesela uzmi slobodno 2.0 di sa 82 ks!
Sa tim motorom astra nazad ima i diskove (mislim da ima, nemogu se sjetiti) i još nisam vidio da dolazi bez ABS-a!
U svakom slučaju ako budeš uzimo prije klime neka ti uslov bude ABS! Daleko pametniji izbor!!!
Ako nekim slučajem uzmeš ASTRU II generacije sa 16V motorom(benzin), remen ODMAH mjenjaj, i mjenja se svakih 60.000 km! U slučaju da pukne šteta je oko 3.600 km!
Promjena u servisu košta oko 500km, i tako ti je za svako novije auto sa remenom jer se moraju mjenjati i remenice, španeri!
Ali, pošto tvoji starci traže auto sa malim troškovima, i striktno diesela predloži ASTRU B sa 2.0 Di motorom!

#20

Posted: 15/07/2004 16:01
by starcraft
hvala na informacijama, mada sam se sad najvise zagrijao za megana. milina u njemu samo sjediti i nista ne raditi :)

#21

Posted: 15/07/2004 16:06
by nineac
Probaj onda naći verziju 1.9 dci!

#22

Posted: 16/07/2004 17:46
by starcraft
sad sam vidio u oglasima zanimljivu astru 1.7 TD 12/97, pa sam skontao da nemam blage veze kad se druga generacija astre pocela proizvoditi. spada li ova u nju?

#23

Posted: 16/07/2004 19:32
by nineac
NE! Bjezi od motora 1.7 D ili TD! U generaciji II se počeo ugrađivati kasnije 1.7 DTI i 1.7 ECO 4 diesel, ali iako su obujmom isti, totalno se razlikuju od starih 1.7 motora! Ja misli da su se tek od 2001 počeli ugrađivati u ASTRU II, ali moraju imati oznaku DTI ili ECO 4!
Taj ECO 4 je VRLO skup, jer prosječna potrošnja mu je po papirima 3.9 ltr, a na testovima su trošili oko 4ltr! Vrlo je štedljiv, ali je skup užasno¨!

#24

Posted: 16/07/2004 23:50
by starcraft
dobro sam proso, mogo me je žžžk :) sem eskorta slabo u ovim oglasima ima onoga sto trazim. ako na pijaci ne bude sta pametno, najvjerovatnije cu zavrsiti sa njim

#25

Posted: 17/07/2004 16:50
by ado-šampion
Mazda 323 se prestala proizvoditi ove godine, kada je stigla Mazda 3.