#51
Posted: 14/03/2007 10:05
Joj tebe, digni u banci kredit od 11-12 hiljada i kupi fabiu sdi sa full opremom 2001-2002 godinu 

Apsolutno dobar prijedlog. Novo auto jeste najbolje, ali nigdje ne kupuju svi nove aute. Vecina zapravo kupuje polovna auta. Nego prodaju li ovlasteni saloni u BiH polovna auta sa garancijom i na kredit? Takvo bi i meni bilo zanimljivo da imam tokom posjeta u BiH.mehopuzic wrote:Joj tebe, digni u banci kredit od 11-12 hiljada i kupi fabiu sdi sa full opremom 2001-2002 godinu
Mislim da ti jednostavno sebi u ovom trenutku ne mozes priustiti novi auto?Pustinjak1979 wrote:Koliko vidim, golog logana mogu dobiti za 17 000 KM na cesti. S obzirom na moju situaciju, ako i toliko uspijem odraditi bice to cudo. E sad, sta DRUGO mogu dobiti za te pare? Fabija najjeftinija je skuplja dvije hiljade. Jedino ako se cijene nisu promijenile, ono je cnenovnik od sredine prosle godine. A mozda nove fabije budu i skuplje.
Vidite ljudi, meni treba auto koje ce me sluziti 5 godina, sa kojim cu preci 100 000 do 150 000 KM, u koje mogu potrpati cetvoroclanu porodicu, koje me nece dovesti na prosjacki stap svojom potrosnjom i odrzavanjem...
Znam ja da je Audi Q7 ljepota od auta, ali nemam trenutno vremenada se bakcem sa njim. Mogo bi ja i Tuarega, Rav4, A6, ma ne bi mi ni Octavia bila mrska. Ali kao sto rekoh, nemam vremena, Logan mi je blizi. Nemam kesh, uzimam kredit na 7 godina i sami Bog zna kako cu i to izdrzati.
Zato, hajde iskreno, jel taj Logan bas toliko los koliko neki tvrde?
Jedina moguca alternativa je za sada da kupim polovno auto koje nije starije od 5 godina, a sta porodicno da kupim za te pare i jos da nije udarano, da nije preslo milion KM i da ne moram da trgujem sa kriminalcima???
Hvala...
Cuj, nisu bas velike sanse za uspjeh ali vrijedi pokusati. U nekim normalnijim trzisnim uvjetima cjenkanje je sasvim prihvatljivo, mada ni tamo ne prolazi uvjek. Nedavno sam pitao slicno jednog trgovca Toyota vozila. Otvoreno pitam sta mi nudi za rabat ako kupim novo auto bez zamjene za staro. K'o iz topa odgovori 3% za Aygo a za Yaris vise ali da mora provjeriti koliko tacno. Moj savjet je probaj, nemas sta izgubiti, a mozda probijes led...Pustinjak1979 wrote:Vec nekoliko sati citam o Loganu sve sto nadjem, ne znam vise sta bih. Nekad sam razmisljo o fabiji ali je problem sto mnogi kazu daj e skupo odrzavanje i da nije bas ugodna. Za Logana sam cuo da je auto spartansko pa odrzavanje nije skupo i da je ugodniji jer kao radi se po patronatom francuza koji su poznati po ugodnim vozilima.
E sad, pravo da vam kazem konto sam semalo i cjenkati. Mozda zvuci smijesno, ali s obzirom na sve mogo bi se dogovoriti sam sa sobom da im ponudim dam i ovog najjeftinijeg spuste za 2000 Km i da cu ga kupiti, u protivnom nista od pazara. Na granici sam.
Hvala vam u svakom slucaju. Razmislicu jos...
ne isplati se polovne kupovati u salonima tipa Asa jer na njima puno puno zarađujuzlatan01 wrote:Apsolutno dobar prijedlog. Novo auto jeste najbolje, ali nigdje ne kupuju svi nove aute. Vecina zapravo kupuje polovna auta. Nego prodaju li ovlasteni saloni u BiH polovna auta sa garancijom i na kredit? Takvo bi i meni bilo zanimljivo da imam tokom posjeta u BiH.mehopuzic wrote:Joj tebe, digni u banci kredit od 11-12 hiljada i kupi fabiu sdi sa full opremom 2001-2002 godinu
Dobra ponuda, odličan auto.fantom slobode wrote:Ako te interesuje hyndai accent 1,5dci 2003 godiste prvi vlasnik, presao 85000km, pola od toga u inostranstvu, samo se javi na pp.Ne trosi puno, mjesta dovoljno,a ni gepek nije zanemarljiv.
Slažem se. Samo 1,5 l diesel ti je sa 3 cilindra. Benzinci su super, a troše isto k'o i diesel verzije. Znam taxistu, sa mašinom 1,3, preš'o 320.000 bez problema. Samo su mu išli elementi ovjesa, ali jebi ga znaš kakve su naše ulice... Polovnjak i to očuvan ti je najbolji.LeKo wrote:Dobra ponuda, odličan auto.fantom slobode wrote:Ako te interesuje hyndai accent 1,5dci 2003 godiste prvi vlasnik, presao 85000km, pola od toga u inostranstvu, samo se javi na pp.Ne trosi puno, mjesta dovoljno,a ni gepek nije zanemarljiv.
Sve kontam evo ga uozbiljio se a on opet odvali neku nebulozuFX900 wrote:
Slažem se. Samo 1,5 l diesel ti je sa 3 cilindra. Benzinci su super, .a troše isto k'o i diesel verzije. Znam taxistu, sa mašinom 1,3, preš'o 320.000 bez problema. Samo su mu išli elementi ovjesa, ali jebi ga znaš kakve su naše ulice... Polovnjak i to očuvan ti je najbolji.
Jebi ga ja ne kontriram k'o ostali. Svako iznosi svoje mišljenje, meni to ne smeta, samo smeta mi isključivost raje i insistiranje na isključivosti i vrijeđanje. Sve što napišem je provjereno. na osnovu iskustva i logike. PozdravBobi wrote:Sve kontam evo ga uozbiljio se a on opet odvali neku nebulozuFX900 wrote:
Slažem se. Samo 1,5 l diesel ti je sa 3 cilindra. Benzinci su super, .a troše isto k'o i diesel verzije. Znam taxistu, sa mašinom 1,3, preš'o 320.000 bez problema. Samo su mu išli elementi ovjesa, ali jebi ga znaš kakve su naše ulice... Polovnjak i to očuvan ti je najbolji..
u pravu si. slucajna greska, a motori su kako sam cuo od Micubusija, makar ti dizel.Brz je kao zuca, a trosi stvarno minimalno.dr.iver wrote:Oznaka Hyundaijevih dizel motora je CRDI
Dci =renoovi dizeli
Qler wrote:fabia je smece... servis za 1.9TDI je skuplji nego za passata '01 godiste... turbina joj ode, kontrola protoka zraka... sve su joj to slabe tacke (doduse to je 1.9TDI) ali opet tu su neki neobjasnjivi kvarovi kod elegance opreme, npr sama se otkljuca i zakljuca... prozori se otvore, brisaci otkazu poslusnost ma stahota