Zasto se palimo na dizele

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

#51

Post by whow »

cdino wrote:vozim a4 1.8t, vec 2 godine. ne moze se porediti sa dizelom. nikad! po bordkomp sam do sada potrosio 8,5l/100 a presao sam oko 40.000 km. prije dvije godine sam se odlucio za njega jer je vecina bila oko 2000eura jeftinija, ako poredim iste godine i kilometrazu. jos uvjek kosta a4 tdi iz 99 ako je malo presao 9000e, a jedan 1.8t mozes vec od 7000 naci. moje misljenje dizeli su precise skupi! + - na kraju je mozda 0, ali zato vozis auto koje ujutro ne budi komsilje, a to radie i novi TDI :-))
Moj komsija cistio snjeg ispred kuce dok sam startovao disela.U per sekundi covjek nestade u dimu. Pita me covjek sta to bi ? Reko' disel masina -no problem (samo vici no problem - no mans land). A on ce mi na to kako svako jutro osjeti smrad izduvnih gasova u svojoj kuci :-) , Mislim novi diseli jesu moderni i sve to ali kad onako ponekad zadimi -embarrassment .
bianconero
Posts: 126
Joined: 04/02/2007 01:59

#52

Post by bianconero »

kazu da je najteze promjenit predrasude kod ljudi.
ne znam koliko vas je vozilo diesel motore sa 130 ks i vise.

ja sam vozio audi a3 2,0 tdi sa 140 ks, a probo sam i golfa 5 2,0 fsi-150 ks. dizela je hiljadu puta lakse vozit i u udobnije a razlike u brzini nema. cak mi se cini da je dizel bio brži
IlijaLadin
Posts: 1218
Joined: 24/10/2004 23:46
Location: Soli

#53

Post by IlijaLadin »

Ne čini ti se...

Neko govori o nekakvim popravkama na dizelima... Samo sam promijenio Zupčasti i ono što ide uz nj, zatim ulje i filtere. Kakvi popravci i sranja ba?
motor je 1.9 tdi sa 110KS. Više troši mi zippo od golfa. Ne bih dao elastičnost, obrtni momenat, štedljivost, održavanje i prodajnu cijenu dizela za dukat :P
aj500
Posts: 34
Joined: 20/03/2007 15:19
Location: Na poslu

#54

Post by aj500 »

Vec duže vrijeme vozim turbo dizele al sam isto tako vozio i alfu 155 1,7, renaulta 21, Ford Granadu 2,3 koji su trošili gradske cca 10-13 lit. Moje mišljenje je ako misliš auto voziti cca 5 godina ili ako u prosjeku godišnje radiš cca 15-20.000 km OBAVEZNO TDI, a ako s autom radiš jako malo kilometara ond benzinac made in Japan jer je s TDI ušteda kad radiš kilometražu al je skuplji za održavanje i neusporedivo bolje drži cjenu na tržištu dok je benzinac lakše za održavanje al više troši i tržišna cjena mu brzo pada.
vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#55

Post by vier_ringe »

ide bolje, manje trosi, bolja prodajna cijena(govorimo o europi), sada ima i cistocu a sve vise i zvuk...tako da ja ne vidim argumente protiv dizela...meni je dovoljno kad se vracam sa mora, ubacim u 4. i prevezem se cijeli ivan tako...pri tome iza krivine samo das gas i on opet vuceee. benzinac jednake snage se tu vrti u crvenom i opet ne moze da prati...
vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#56

Post by vier_ringe »

ah da, i pogledam board, prosjek sa punim gasom ne veci od 6l:)... motor do 150 ks
User avatar
Romeo 80
Posts: 4374
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#57

Post by Romeo 80 »

vier_ringe wrote:ide bolje, manje trosi, bolja prodajna cijena(govorimo o europi), sada ima i cistocu a sve vise i zvuk...tako da ja ne vidim argumente protiv dizela...meni je dovoljno kad se vracam sa mora, ubacim u 4. i prevezem se cijeli ivan tako...pri tome iza krivine samo das gas i on opet vuceee. benzinac jednake snage se tu vrti u crvenom i opet ne moze da prati...
Kako misliš ide bolje? Ako misliš na elastičnost, savremeni turbo benzinci su u tome praktički jednaki! :) K tome postaju takođe sve štedljiviji, a kao što sam već napisao, ugradi plin pa ti razlika u prodajnoj cijeni neće biti bog zna šta velika! Ne znam šta je fazon u tome ići Ivanom u četvrtoj, kakav je to uspjeh i dostignuće? Ranije sam sa Fiatom Puntom 1.2 75 ELX uz taj isti Ivan na nekim dijelovima išao i "petom"! Ne moraš bolan benzinca vrtiti u crvenom, ko ti to kaže!? :)
Ljiljan77
Posts: 13
Joined: 13/03/2007 22:59

#58

Post by Ljiljan77 »

shadow wrote:[U pravu si ali nebi vjerovao kakvi su ameri freakovi po pitanju vw dizela, cifre koje se placaju su 2 i vise puta vece nego za isti auto sa benzinskim motorom. Jebi ga, takvo trziste..
Ja ovo sad cujem a vidio jos nisam za svojih 10 god u toj Americi. Ne poznajem bas nikog da vozi dizela osim kamiona a i na ulici sam ih za 10 godina vidio samo par komada - vjerovo il ne nisam ih vidio 10 za 10 godina.

Zasto bi placali tako puno za dizele? Prvo dizel mnogo vise kosta, drugo nema na svim pumpama ni dizela (ne pricam o autoputevima ngo gradska podrucja, dizel ima samo nekolikocina pumpi i to one uz truck route). I zadnja stvar benzin je jeftin.

U drzavi gdje se ljudi grabe za 8 ili 12 cilindera (na 4 se obicno samo nasmiju, a 6 im je "slab prosjek"), i ne pita, nit ga interesuje koliko trose svi ti v8 ili v12 ti si vidio da su toliko navalili na dizele? Mozda... ali na nekim seoskim farmama po Iowi gdje imaju traktore pa im ostane dizela od traktora i veli hajd kupit ce dizelasa onda da mu ta nafta ne propada....
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#59

Post by dr.iver »

Romeo 80 wrote: Kako misliš ide bolje? Ako misliš na elastičnost, savremeni turbo benzinci su u tome praktički jednaki! :) K tome postaju takođe sve štedljiviji, a kao što sam već napisao, ugradi plin pa ti razlika u prodajnoj cijeni neće biti bog zna šta velika!
Da, u tome je kvaka.
Uspoređuju se dizel motori sa turbinom i intercoolerom i direktnim ubrizgavanjem goriva sa atmosferskim benzincima bez direktnog ubrizgavanja goriva.
Dobar primjer tu ima Volkswagen
1.4 TDI sa 80ks
1.4 TFSI sa 170ks

Dizeli nikada neće biti ispred benzinaca jer se ne mogu vrtiti preko nekih 5000 obrtaja, dok imamo benzince koji idu i do 8000 obrtaja, govorim o normalnim cestovnim autima.
User avatar
Edin H.
Posts: 47030
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#60

Post by Edin H. »

Cuj dizel :shock:
User avatar
Citizen-X
Posts: 1533
Joined: 27/04/2007 13:42
Location: Niodaklevci, BlackField - Nidjezemska

#61

Post by Citizen-X »

Procitah par nebuloza ovdje pa da dam svoje misljenje:

1. Diesel motori se vise kvare

Glupost - diesel motori se pretezno ugradjuju bas zbog svoje robusnosti i proste gradje u radna vozila te vozila posebne namjene - kamioni, traktori, agregati, tenkovi, brodski motori i agregati... Dakle - dokazan i osporen nonsens...

2. Benzin tiho radi

Nema sta i 2taktni Wartburgov motor radi tise od Golf 2 Diesel motora... Medjutim zvucna izolacija cudesa cini danas...Vozio sam Audi A4 sa TDI motorom i tiho je bilo ko u kapelici...To je dakle pitanje cisto pomodarske naravi - dakle mozda izvjesni forumasi imaju skuplje kokice koje mrze miris spaljene nafte i stektanje diesel motora...

Nadalje da kazem spominju se V6 V8 V12 motori...

O V6 V8 V12 motoru moze pricat samo tatin sincic ili neko kome je bas pala kasika u med pa da vozi to cudoviste...Da ne pricam o tajkunima i imucnim ljudima... To su price za malu djecu... Ogroman broj vozila koje voze nasi uglavnom siromasni stanovnici kubikazu svedu na < 2000 ccm... I kada voze benzince ljudi strahovito stede...S obzirom na to smijesno je diskutirati jer smatram da onaj ko moze da vozi te grdosije ima zaista novaca za bacanje...

Americki dobar prosjek je uvijek bio "sestak" radilo se to o Chrysleru, Hondi, Nissanu ili Mercedesu... Moje oci sto su vidjele i obicni amerikanac pribjegava japanskoj tehnologiji s obzirom na sve vece svjetske restrikcije i fluktuacije u cijenama goriva... (Ovome moze posvjedociti i Chryslerov veliki gubitak u prodaji)...

Ne bih puno da duljim medjutim moje osobno misljenje je da je najbolja opcija LPG + Benzin sa cca 2000 ccm zapremine...Masina koja ima dovoljnu kubikazu za dugovjecnost te potrosnja na razini nekog diesel motora slicne kubikaze...Medjutim i plin je po mome skromnom misljenju grehota ugraditi u 2.0 FSI GDI ili neki drugi motor...Plin ima koroditivna svojstva po motor i preporucljivo je postaviti ga u vozilo nesto starijeg godista...

Nadasve...

Za stedljivost su odlican izbor benzin motori do cca 1400 ccm... Smatram licno da su diesel motori do 1400ccm samo obicno uzimanje para narodu...Dok su prave ustede diesel motora (ulozeno dobiveno) u kubikazama od (1600-2500ccm)...

Jos nesto...

Neko spomenu da TDI motori "ne valjaju bog zna cemu"...

Ja cu samo spomenuti da je Cadillac opremio svoj model TDI motorom... A Mazda DITD na 100 000km testu prosla bez ijednog kvara skoro i bez potrosnje na zazorima pokretnih dijelova motora...Jedan od "best" motora na svijetu...

Kvarovi TDI motora se mogu dovesti samo u vezu sa losim gorivom punim sumpora losim izgaranjem istog kao i nakupljanjem cadji u motoru izgaranjem istog...Ali VW TDI motori su blago receno jako popularni...

Sve ovo opet ovisi o subjektivnom vidjenju tako da pravi odgovor u odnosu benzinac vs. diesel upravo lezi u trzisnim prodajnim rezultatima u Evropi koji kazu 50%-50%....Uvijek ce biti neko za i protiv i jednog i drugog...

Pozdrav!
User avatar
Citizen-X
Posts: 1533
Joined: 27/04/2007 13:42
Location: Niodaklevci, BlackField - Nidjezemska

#62

Post by Citizen-X »

@dri.ver

Nemoj reducirati svoju dosadasnju kompetenciju i dignitet komentarisanja...

U samo 3000ccm obujma inzinjeri Ferrarija su uspjeli ugurati gotovo 900 atmosferskih KS dakle bez turbo punjaca...

To znaci 300 KS po litri obujma..

Kawasaki ZX 1200 R ima atmosferski istisnutih 190 KS na 5 kvadratnih centi stoji ta silna snaga...

A da ti ne pricam za Wankel motore...Koji su u stanju jos vise s obzirom da se "beskonacno" vrte...

Audi TDI R koji je pobijedio na 24h Le-Mana je imao vise od 100 KS po litri zapremine...

Mogucnosti motora su ogromne pitanje je samo kada ce se povesti racuna i smanjenoj potrosnji i emisijama...

Ne zamjeri driver!
ninja-san
Posts: 406
Joined: 11/01/2007 11:04
Location: Sarajevo

#63

Post by ninja-san »

Prica o skupljem odrzavanju dizela je tocna, ako cemo se kao realni korisnici drzati osobnih auta i prosjeka starosti auta u BIH, a ne pricati o zvjerima tdi, cdi i slicnim autima godista 2003 i mladje.
Naime, opce je poznato da se osvjezenje motora ili generalka na dizelima ne moze raditi na dizelu bez 800-1200 KM ako se posao hoce uraditi kako treba (kod benzinca ces za 600 KM renovirati motor u potpunosti , samo mu blok ostane stari). Takodjer, tu je bos pumpa koja kosta malo bogatstvo i sa svojim kvarovima ili "izuje" vlasnika za 1000 KM i vise ili trazi specijalnog servisera kojih je u cijeloj drzavi 4-5.
Da ne pricamo o starijim dizelima (napominjem u BIH je vecina auta stara bar oko 15-20 god) i njihovim zimskim problemima tipa "klemaj ga", " slepaj ga".
Moje osobno misljenj i izbor je mali benzinac (vozim Forda KA 1,3) i meni je ok, a sto se tice dizela, on se isplati ako uzimas novo auto, a nikako polovan.
Tko zeli moze obratiti paznju na oglase po internetu i vidjet ce da je svaki dizel koji se prodaje cca oko 2000. godista , presao barem 150. 000 ako ne i vise, tako da ti je vjerojatnoca ako trazis dizela , da ce naletiti na izraubovano vozilo prilicno veca.
Ne budite naivni, onaj tko vani vozi dizela , ne vozi ga zato sto se voli slikati s njim , vec zato sto prelazi puno pa mu se isplati.
Uglavnom dizel je za taksiste, sluzbena auta, dostavna vozila itd i dizel svakako ima svoju ulogu i vrijednost, inace se ne bi ni pravio. Ako se uzima dizel treba ga traziti sto mladjeg a po mogucnosti novog.(najgori su mi ovi bh kokuzi koji skupe 3000 KM i traze dizela, a kad slozis gas , iza njega oblak dima)
Benzinci su ok ako su do 1400 ccm i trose do 7 lit/100km i ako si normalan korisnik i prelazis oko 15 000 km godisnje.
bianconero
Posts: 126
Joined: 04/02/2007 01:59

#64

Post by bianconero »

dr.iver wrote:
Romeo 80 wrote: Kako misliš ide bolje? Ako misliš na elastičnost, savremeni turbo benzinci su u tome praktički jednaki! :) K tome postaju takođe sve štedljiviji, a kao što sam već napisao, ugradi plin pa ti razlika u prodajnoj cijeni neće biti bog zna šta velika!
Da, u tome je kvaka.
Uspoređuju se dizel motori sa turbinom i intercoolerom i direktnim ubrizgavanjem goriva sa atmosferskim benzincima bez direktnog ubrizgavanja goriva.
Dobar primjer tu ima Volkswagen
1.4 TDI sa 80ks
1.4 TFSI sa 170ks

Dizeli nikada neće biti ispred benzinaca jer se ne mogu vrtiti preko nekih 5000 obrtaja, dok imamo benzince koji idu i do 8000 obrtaja, govorim o normalnim cestovnim autima.
1,4 tfsi ima i turbo i kompresor. znaci to je skroz neka druga stvar.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#65

Post by dr.iver »

Samo bih dodao jos ovo
vozio sam auto sa motorom v8 kompresor, nijedan dizel mu ni blizu nije
dizeli nisu tihi nego imaju bolju/vecu zvucnu izolaciju
madin motor ditd iz tog nekog vremena 98/99 godina ispunjava euro 2 normu, dok tadasnji tdi motori idu na euro3 normu, i samim time ditd motor nema neke "cake" za poboljsanje euro norme pa je otporniji na uticaj goriva i maziva, pretpostavljam na koji test mislis...
User avatar
Romeo 80
Posts: 4374
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#66

Post by Romeo 80 »

Citizen-X wrote:@dri.ver

Nemoj reducirati svoju dosadasnju kompetenciju i dignitet komentarisanja...

U samo 3000ccm obujma inzinjeri Ferrarija su uspjeli ugurati gotovo 900 atmosferskih KS dakle bez turbo punjaca...

To znaci 300 KS po litri obujma..

Kawasaki ZX 1200 R ima atmosferski istisnutih 190 KS na 5 kvadratnih centi stoji ta silna snaga...

A da ti ne pricam za Wankel motore...Koji su u stanju jos vise s obzirom da se "beskonacno" vrte...

Audi TDI R koji je pobijedio na 24h Le-Mana je imao vise od 100 KS po litri zapremine...

Mogucnosti motora su ogromne pitanje je samo kada ce se povesti racuna i smanjenoj potrosnji i emisijama...

Ne zamjeri driver!
Ne znam šta je dr.iver napisao, a da nije tačno!?
U koji su to motor od 3000 ccm inženjeri Ferrarija ugurali 900 ks? Da ti možda ne misliš na Formulu 1? A ranije ti napisa da te čudi što neki spominju V6, V8 ili V12 motore! :-)
Kakve veze ima motociklistički agregat sa automobilima?
Mogućnosti motora jesu ogromne, ali o ekologiji i potrošnji se nikad više nije vodilo računa!
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#67

Post by dr.iver »

Ma da, sigurno je formula 1

premda jedan bmw je imao sredinom osamdesetih u formuli 1 preko 1500ks(nije bilo uređaja da vise izmjeri) iz 1.5 benzinskog turbo motora.
Bliza buducnost je na strani benzinaca, turbo sa direktnim ubrizgavanjem goriva i onih pogonjeni plinom....dizel zdravo :lol:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#68

Post by ado-šampion »

Neko reče da su dizeli robusni. Jesu ali prije 15 godina, odnosno prije TDI motora.
User avatar
Romeo 80
Posts: 4374
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#69

Post by Romeo 80 »

ado-šampion wrote:Neko reče da su dizeli robusni. Jesu ali prije 15 godina, odnosno prije TDI motora.
Ma ja, spominje frajer nekakve brodske motore, radne mašine i kombajne! :-) Kao da to ima kakve veze sa automobilskom tehnologijom... :roll:
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#70

Post by nineac »

Probajte prelazit 70.000km godisnje pa bi vas ja pito sta bi preferirali, dizel ili benzin. Niko nevozi dizela zato sto krasno zvuci, nego je to cisti odnos ulozeno dobiveno!
Eto ja vozim V6 benzinca ali boli me qrtz kada placam litar malo vise od marke. Da sam u BiH vozio bi dizela od minimalno 250nm i eto.
Pricamo o kruskama i jabukama. Dr.Iver spominje V8 Kompressora. jao ja problema izvuc onoliku snagu iz 6.2ltr motora sa kompressorom, neznam kako im je to uspjelo za rukom. I poredit taj motor, kojeg svakih 15milioniti covjek kupi, i neke dizel motore koji su predvidjeni za normalnog covjeka koji nije najednom ugledo svjetlo dana tokom rata.
Danas evropa kupi oko 70% diesel motora, a mi jos uvjek raspravljamo sto je to tako. Nema tu ljubavi, nego je cista racunica u pitanju i sva se prica tu zavrsava.
I ja bi volio jedan M6 V10 ali...
User avatar
Romeo 80
Posts: 4374
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#71

Post by Romeo 80 »

nineac wrote:Probajte prelazit 70.000km godisnje pa bi vas ja pito sta bi preferirali, dizel ili benzin. Niko nevozi dizela zato sto krasno zvuci, nego je to cisti odnos ulozeno dobiveno!
Eto ja vozim V6 benzinca ali boli me qrtz kada placam litar malo vise od marke. Da sam u BiH vozio bi dizela od minimalno 250nm i eto.
Pricamo o kruskama i jabukama. Dr.Iver spominje V8 Kompressora. jao ja problema izvuc onoliku snagu iz 6.2ltr motora sa kompressorom, neznam kako im je to uspjelo za rukom. I poredit taj motor, kojeg svakih 15milioniti covjek kupi, i neke dizel motore koji su predvidjeni za normalnog covjeka koji nije najednom ugledo svjetlo dana tokom rata.
Danas evropa kupi oko 70% diesel motora, a mi jos uvjek raspravljamo sto je to tako. Nema tu ljubavi, nego je cista racunica u pitanju i sva se prica tu zavrsava.
I ja bi volio jedan M6 V10 ali...
Ja ne prelazim 70000 km godišnje ni približno i zato kažem to što kažem! Nije istina da ljudi voze dizele samo zbog nekakvog odnosa uloženo/dobiveno, mnogi to rade iz čistog neznanja i subjektivnog osjećaja da se dizel uvijek isplati, što naravno nije istina. S druge strane, da prelazim i 170000 km godišnje vozio bih benzinca, jer imam ugrađen plin i ekonomičniji mi je takav "benzinac" od bilo kojeg uporedivog dizelaša. :-D Ja bih baš rekao da ljudi koji preferiraju dizele prave tu grešku u koracima pa porede najsavremenije dizelske motore sa svim čudima moderne tehnologije sa običnim atmosferskim benzincima! :-)
U Evropi odnos između broja kupljenih dizelaša i benzinaca je negdje 50/50, sa tendencijom laganog pada prodaje dizelaša u posljednjih godinu, dvije. Tome kumuju nove ekološke norme i posljedično rast proizvodnih cijena dizelskih motora koji te norme moraju ispuniti!
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#72

Post by nineac »

Ja sam vozio benzince koji su imali potencijala i koji su trosili prosjecno po 8-9 litara. Sada u familiji imamo Lanciu 2.4 jtd sa 136ks i 305nm i Skodu Octaviu sa 1.9tdi motorom, 105ks i 250nm. Kada smo prodali vectru za lanciu ispalo je da je Lancia startnija, dosta elasticnija a samo kaska za vectrom u krajnjoj brzini, dok trosi 2l manje.
Moj problem sa plinom je sto ja volim da osjetim snagu auta. Plin uzima i do 10% snage, i ja nestedim ako cu zbog toga kupiti 2.5 litreni motor da bi to nadoknadio. Dosta mojih prijatelja ima plin i meni se licno nije svidjelo, njima se opet svidja, jer ih neinteresuje toliko snaga, ali sve je to stvar ukusa.
Takodje stoji da dieseli danas slove kao osjetljivi, dok su benzinci preuzeli titulu "neunistivh" motora, ali to sve dok se baziraju na klasicnoj tehnologiji ubrizgavanja.
Medjutim, iako su danas benzinski motori postali neuporedivo efikasniji od recimo onih sa pocetka 90-tih, problem je u drugoj strani, a to je tezina automobila. Danas prosjecno auto srednje klase tezi 1.400kg, dok je 90-te tezilo oko 1.100kg. Ta efikasnost ode u nepovrat je auta trose isto kao i prije. Tu dolaze do izrazaja dieseli koji imaju velik obrtni moment koji se lakse nosi sa tezinom.
Nemoj da se pogresno razumijemo, meni da se svidja diesel i da me ocarava njegov zvuk ja bi vozio VW Jettu a ne Mazdu Milleniu sa V6 motorom. Taj V6 ima vise karaktera nego bilo koja Lancia ili Skoda diesel, ali ja trenutno zivim u podrucju gdje je gorivo jeftino, i nepada mi na pamet kupiti nekog diesela koji ima promjenjivu geometriju turbine, osjetljiv mjerac protoka zraka, ultraosjetljive dizne, itd. Kada dodje gorivo na 4-5 dolara po galonu, e onda ce biti druga prica.
Ja bi u BiH subvencionirao plin radi zagadjenja, kroz manje poreze itd. Plin je super stvar, samo sto se meni vise svidja kada 300nm naglo povuce.
Ali ako bi smanjili poreze na plin, uveli pravu i dobro razgranatu mrezu, mozda Golf II diesel nebi kostao 5.000km, i mozda bi auta koja su dalekoooooo mladja, i sto je najvaznije, daleko sigurnija, vise vozala po cestama BiH, ovako, ostaje nam da slusamo na semaforima "reski" zvuk diesela.
User avatar
Romeo 80
Posts: 4374
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#73

Post by Romeo 80 »

Pa jeste, manje više slažem se sa svime što si napisao! :)Jedino mislim da što se plina tiče, činjenica je da donekle gubiš na snazi, ali to je što se mene tiče više od akademskog značaja. Tu razliku u snazi praktički i ne osjetiš, osim baš u nekim ekstremnijim situacijama. Zavisi takođe o kakvom se plinskom uređaju radi. Na najsavremenijim motorima u koje se ugrađuje direktno ubrizgavanje plina, razlika u snazi i potrošnji je svega 2 do 3%! S druge strane,
kod starih motora sa karburatorima ta razlika se može penjati i do 15-ak posto. U praksi to zaista nije ništa strašno, a u krajnjoj liniji možeš na dugme isključiti plin ako baš želiš izvući apsolutni maksimum iz motora. 8)
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#74

Post by nineac »

Romeo 80 wrote:Pa jeste, manje više slažem se sa svime što si napisao! :)Jedino mislim da što se plina tiče, činjenica je da donekle gubiš na snazi, ali to je što se mene tiče više od akademskog značaja. Tu razliku u snazi praktički i ne osjetiš, osim baš u nekim ekstremnijim situacijama. Zavisi takođe o kakvom se plinskom uređaju radi. Na najsavremenijim motorima u koje se ugrađuje direktno ubrizgavanje plina, razlika u snazi i potrošnji je svega 2 do 3%! S druge strane,
kod starih motora sa karburatorima ta razlika se može penjati i do 15-ak posto. U praksi to zaista nije ništa strašno, a u krajnjoj liniji možeš na dugme isključiti plin ako baš želiš izvući apsolutni maksimum iz motora. 8)
Jeste, ali tada ako trazis maksimalno snagu onda dolazi u pitanje potrosnja zar ne?
Stoji to sve sto si rekao, medjutim plin nosi problem smjestaja rezervoara, vece potrosnje, te slabe mreze (koja doduse postaje malo bolja).
Realno mislim da bi plin mogao prerasti u pravu alternativu benzinu ako cijena neskoci zbog povecane potraznje.
Sad za sad diesel shodno mogucnostima. Ako se situacija popravi u novcaniku, benzin bez plina :D
alek
Posts: 2837
Joined: 11/08/2004 17:34

#75

Post by alek »

zasto se palimo ko dizeli :D :?
Post Reply