Page 1 of 4

#1 UPOZORENJE: NE KUPUJ TE VALVOLINE!!!

Posted: 28/06/2004 17:21
by nineac
Nemoj te kupovati VALVOLINE!!! Bilo koji u BiH!
Ja sam kupio VALVOLINE MAXLIFE i sve je bilo u redu , nakon 2.500 km auto je enormno počelo pušiti! Nije izgubio kompresiju, sa mašinom je sve u redu, međutim auto je isto dimna bomba (VECTRA B 2.0 16V)
Nasuo sam INA-u SINT 10W40 i auto je nakon 50km prestalo puštit, nakon što su u auspuhu izgorile naslage ulja!
Kada sam ispustio ulje iz kartera pomislio sam da se pomješo benzin sa uljem koliko je rijetko bilo!
sada je sve u redu sa ovom INA-om, i nema ni tračka dima!
Uglavnom, klonite se VALVOLINE-a u BiH! Ne kupujte ni za živu glavu!
Ja sam to uzeo u predstavništvu u Sarajevu! Fordov servis, a tu je i predstavništvo VALVOLINE-a VALTEC d.o.o!
Neka se malo pročuje kakva govna prodaju!

#2

Posted: 28/06/2004 17:26
by Pooll
Neko rece na kozmeticarkama nikad se ne povodite za jednim primjerom 8-)

#3

Posted: 28/06/2004 18:26
by vier_ringe
Ma nemora znaciti da je sve tako...ipak to je renomirana firma koja sebi vjerovatno ne bi dozvolila takve pogreske...mozda je OPEL-ov cudotvorni motor pri kraju:))) salim se:)
Ma sta ja znam, mora postojati neki razlog...nevjerujem da je do ulja to sto ti se negdje ulje mijesa ili curi...

#4

Posted: 28/06/2004 18:31
by nineac
ma sve smo pregledali, kompresiju, nigdje nista ne gubi, elektronika, sve uredu, ali cim smo stavili drugo ulje sve je ok, ni tracka dima!
a sto se tice masine, skino sam katalizator, i sad ide ko flak!

#5

Posted: 28/06/2004 18:35
by Bobi
Ja kad sam vidio prije par godina kako pune Valvoline ulje iz buradi u original ambalazu(okolina Busovace) ... rekao sam ....zzzzzzzzzzzzzzdravo valvoline... :D

#6

Posted: 28/06/2004 23:26
by BMW power
Nineac, pojasni nam dali je ulje bilo sinteticko ili mineralno.
Mozda postoji objasnjenje za "opela koji pusi"

#7

Posted: 28/06/2004 23:45
by nineac
ma ulje je bilo mineralno, MAXLIFE, ko fol ono bi trebalo da je za auta preko 100.000! Nije to do imena VALVOLINE! Fazon je što vjerovatno nije original! Auto ima normalnu kompresiju, ne puši na čepu dok radi, niti izbacuje i pljuje ulje na mjeraču! Stavr je što kada sam stavio drugo ulje sve je kao prije, normala! Motor se utišo, a i ide osjetno bolje!
Jednostavno, pitanje je kakvo oni sranje stavljaju u one ambalaže!
I sad jedna INA da bude kvalitetnija od VALVOLINE-a? Eto, moguće je, ali u Bosni!

#8 Re: UPOZORENJE: NE KUPUJ TE VALVOLINE!!!

Posted: 28/06/2004 23:48
by Truba
nineac wrote:Nemoj te
mislim da se ovo zajedno piše

#9 Re: UPOZORENJE: NE KUPUJ TE VALVOLINE!!!

Posted: 28/06/2004 23:49
by zoom-zoom
nineac wrote:Nemoj te kupovati VALVOLINE!!! Bilo koji u BiH!
Ja sam kupio VALVOLINE MAXLIFE i sve je bilo u redu , nakon 2.500 km auto je enormno počelo pušiti! Nije izgubio kompresiju, sa mašinom je sve u redu, međutim auto je isto dimna bomba (VECTRA B 2.0 16V)
Nasuo sam INA-u SINT 10W40 i auto je nakon 50km prestalo puštit, nakon što su u auspuhu izgorile naslage ulja!
Kada sam ispustio ulje iz kartera pomislio sam da se pomješo benzin sa uljem koliko je rijetko bilo!
sada je sve u redu sa ovom INA-om, i nema ni tračka dima!
Uglavnom, klonite se VALVOLINE-a u BiH! Ne kupujte ni za živu glavu!
Ja sam to uzeo u predstavništvu u Sarajevu! Fordov servis, a tu je i predstavništvo VALVOLINE-a VALTEC d.o.o!
Neka se malo pročuje kakva govna prodaju!

sta da ti kazem ja ne bih rekao da je to probelm do ulja mislim geberalno do valvolinea ali ako
zelis jedan savijet
kupi TOTAL QUARTZ to ti je beton nema boljeg ulja
ili uzmi shell helix polu-sinetiku ja ga licno koristim i extra sam zadovoljan a vozim opel omegu 2.5 tds 1998

a litar ti je negdje oko 11 KM zavisi a total quartz je oko 14-15 KM !

#10

Posted: 28/06/2004 23:56
by nineac
a 2.5tds je BMW motor, to se malo razlikuje! Oni imaju malo manju unutrasnju temperaturu pa ulje ne isparava, dok je mašina generalno preciznije napravljena pa na tim mašinama obično ni 0.1dcl ne fali dok novo ne staviš!
Znam da je zajedno, ali jebiga, sta ces!

#11

Posted: 28/06/2004 23:58
by Truba
nineac wrote: Znam da je zajedno, ali jebiga, sta ces!
:D :D :D
eto ja ne znam ništa o autima :D
ali se kofa nešto kontam u jezik :D 8)

#12

Posted: 29/06/2004 00:00
by nineac
Garant sam pobjego sa S-H kada se to učilo:)

#13

Posted: 29/06/2004 08:08
by BMW power
Valvoline nebi trebalo biti lose ulje. Valjalo bi napisati jedno pismo u valvoline da sjebu te supke sto prodaju preradjeno ulje.

#14

Posted: 29/06/2004 10:57
by nineac
Dobro si, probat cu! Covjece ja kada sam to ispustio iz masine isto kao da se benzin pomjeso koliko je rijetko bilo! Kao voda je bilo! Sreca masno je poprilicno, ali da sam ostavio još par hiljada ko zna šta bi sa mašinom bilo! Stvarno je ovo sramota! od sada kupujem samo INA ili slovenačka OLMA! Castrol i ostale firme neću jer kod onih bar znaš šta si nasuo u auto, a ovo može biti i obojeno jestivo ulje :lol:

#15

Posted: 29/06/2004 22:27
by vier_ringe
Imas i OMV, izgleda da nisu losa ulja...
A ja da sam na tvom mjestu, sipao bi ina millenium (5W40), potpuno sinteticko, odlicno ulje...doduse jeste da je za malo novije aute, ali eto ako ti nije zao para, mozes se slobodno odreci i castrola itd...
Drugi put pomorisi ulje prije nego ga naspes...hahahah
Meni sipaju u asi castrol 505.01 22.5 km/litar i ja mislim da je ok...Bas sam prije tri dana bio na servisu i promijenili mi sve filtere( i goriva)!Sada auto ne da dise, nego leti...

#16

Posted: 30/06/2004 00:06
by nineac
vidjet cu! Vidio sam millenium, 17km litar, a na Energopetrolu 15km litar Castrola! E nemoza castrol biti jeftiniji da ga j...s!!!
Vidjet cu kako s eovo bude ponasalo! Preso sam već 1500km i nefali ni dcl! Niti je promjenilo boju! Više ne puši, a izgleda da mi je i katalizator zbog toga šteko! Svejedno skino sam ga i mašina sada dost bolje diše, a i ide! Zvuk je fenomenalan! Imam osjećaj kao da je dobio jedno 7-8 ks i jedno 10nm, vuče ko stoka!

#17

Posted: 01/07/2004 19:32
by aston
Kad sam prije 4g vozio Kadett 1.3, jednom (ne)prilikom, nasuo sam Valvoline All Climate 15w40 - CIST UZAS. Ulje je nenormalno pjenilo, a trosio ga je vise od 1l/1000km. Pomislio sam da je motor polako poceo da pise testament, ali sam ipak ispustio ono djubre, i nasuo INA Delta 5, koji sam sipao i prije rata-od pjene ni traga, na cepu tek po neki mjehuric, a potrosnja je pala na 2-3 dl/1000km. Takodjer se slazem da ulje treba POMIRISATI, jer neki uvoznika nam tuse reciklate, kao prvi rafinat. Reciklat je lako provaliti po karakteristicnom mirisu, koji je neka cudna mjesavina onog na pokvarena jaja, i onog od izduvnih gasova iz diesel motora. To sam dozivio, kad sam u Skodu Favorit (koju i sada vozim), usuo takav Liqui Moly, a slucajno sam u gepeku imao oko pola litra stare zalihe. Ovaj novi se nepodnosljivo osjecao na pomenute miomirise, a stari je imao blag i neutralan miris. Naravno, legitimno je prodavati i reciklat, ali je to u normalnim zemljama oznaceno na ambalazi, uz neku minornu cijenu, a ovi nasi to uvezu u buradima i prepakuju u manje ambalaze i prodaju kao prvi rafinat. Profit je enorman, ali, krivi smo mi koji smo jedno totalno neinformisano trziste, pa se desava ovo sto se desava, i - niko ne odgovara!
Tog "smrdljivca" sam vozio oko 1000 km (tek da isperem motor), pa sam nasuo Fuchs 10w40, kojim sam relativno zadovoljan (valjda se nece i oni pokvariti). Ali, uopste, mislim da treba kupovati proizvode manje razvikanih marki ( FUCHS, OMV, RAVENOL, pa i OPTIMU I INU, koje uopste nisu losa ulja), jer se pod ambalazom dobre marke ocito prodaju velika sranja.

#18

Posted: 01/07/2004 22:15
by aston
Sjetio sam se jos necega, naime moj prijatelj je jednom bio neoprezan, pa je u Golfa 1.8, nasuo oko 0.5l ulja viska. Uzasno je dimio (dim plavo-bijele boje). Nineac, probaj da se sjetis, postoji li mogucnost da se isto to i tebi desilo. Kad je izvukao visak ulja, dima vise nije bilo.

#19

Posted: 01/07/2004 23:39
by nineac
Nemože mi se to desiti jer na to posebno pazim! Kod ove vectre ide sa filterom 4.5l i to je to! Pošto puno m gazim često provjeravam ulje, svaki 3 dan otprilike, tako da vidim koliko ima!
INA Sint je super ulje koliko vidim, a znam da je izuzetno dobro za manje mašine jer moj buraz sipa INU SINT 10W40 u svoju Vectru A 1.6 75 ks i nikada ni dcl nije falio, dok je jednom isto tako nasuo LIQY MOLY i trošio je oko 0.5l na 1000km!
Budel ovako sad se motor ponašo, sljedeći put sipam INU Millenium 5W40!
Još nešto, sipaj u Škodu OLMA 15W40 na EP pumpama ga imaš po 4.5 km, izadovoljava VW norme, Mercedes 228.3, itd! Kod mene prijatelj to sipa u kamion, i kaže da je odlično! Bolje je od INE DELTE 5, ona ja mislim ne zadovoljava niti jednu normu proizvođača, samo SJ! Ali i to je odlično!
INA SINT 10W40 zadovoljava API SJ/SH/CF ACEA A3/98 B3/98 VW 500.00 VW 505.00, Mercedes 229.3
Takođe oni koji vozaju nove VW diesele INA je izbacila 5w40 sa VW normom 505.01!!! Bar znate da je original kada ga naspete!

#20

Posted: 13/07/2004 20:17
by ado-šampion
Ne vjerujem da je to do Valvolina, jer sam ja u svoj Daihatsu nasuo Turbo Max prije 3 mjeseca i sve je u redu. Prije toga sam koristio Castrol Magnatec, koje mi je za moj interval zamjene (10000 km) bilo preskupo.

#21

Posted: 13/07/2004 20:26
by stelium
Ma kako bi covjek drukcije rekao da vozi Vektru sa 16 ventila,vec digao ovoliku hampu :-D

#22

Posted: 19/07/2004 19:04
by dalton
samo jedno pitanje
koja je cijena ulja u sarajevu
mineralno i sinteticko
npr Castrol 10 W- 30

#23

Posted: 19/07/2004 19:56
by ado-šampion
Castrol GTX3 Magnatec, ne znam više tačno koja je gradacija (čini mi se 10W-40 ili 15W-40), 15 maraka košta litar u Šandoru na Grbavici.

#24

Posted: 19/07/2004 22:22
by dalton
ah sto vas pale za ta ulja
ja sam u kanadi litar castrol ulja (obicno) je oko 2.50 $ (to je u skoro 3 KM)(galon od 4 litre je oko 10-12$) sinteticko ulje je oko 4-5 $ po litri (5-6 KM ) to je cijena za sva ulja otprilike razlike se krecu do 15% max.(castrol je u skupljoj grupi)