A kako ce i imati zvuk nakon BMW-a...LeKo wrote: a sto se tice zvuka cini mi s eda ga i nema bas
Škoda Fabia 1.4 - 16V 101 KS
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#127
Jeste bubanj na disku! Sva većinom auta to koriste, posebno skupa, jer je pouzdanije od pločica! Zbog kompleksnosti ručne bez bubnjeva, a i najviše pouzdanosti!
Koliko god ova nova auta bila elektronski savršena, mehanika je u najbitnijim djelovima ostala nezamjenjiva!
Time rasteretiš kočiona klješta, koja na tom audiju su 4-klipna, tako da nema baš puno mjesta za dodatna opterećenja!
Takva ručna ti je na: svim opelima, BMW, Mercedes,VW!
A to nije znači rjetkost, i to se sve više radi zbog pouzdanosti!
507 ks! Super, nije to brojka koja je neizvodiva! To više i lada može napraviti, ali sa turbinama! Fazon je što je motor sa tehnikom, i konfiguracijom iz F1, i ima preko 100 ks po litri! To nije baš lako izvesti iz V10 motora za civilnu upotrebu!
Uvjek su mi M modeli bili ispred ostalih zato što nikada motor nije na brzinu sklepan! Tj. izveden iz ostalih "normalnih" motora!
Bez uvrede, ali kada vozaš M uvjek imaš osjećaj posebnosti, da si u svemu jedinstven u odnosu na ostale BMW-ove!
Kod audija i mercedesa je ipak malo to jeftinije odrađeno!
Znaš i sam da se S modeli baziraju na normalnim motorima!
Koliko god ova nova auta bila elektronski savršena, mehanika je u najbitnijim djelovima ostala nezamjenjiva!
Time rasteretiš kočiona klješta, koja na tom audiju su 4-klipna, tako da nema baš puno mjesta za dodatna opterećenja!
Takva ručna ti je na: svim opelima, BMW, Mercedes,VW!
A to nije znači rjetkost, i to se sve više radi zbog pouzdanosti!
507 ks! Super, nije to brojka koja je neizvodiva! To više i lada može napraviti, ali sa turbinama! Fazon je što je motor sa tehnikom, i konfiguracijom iz F1, i ima preko 100 ks po litri! To nije baš lako izvesti iz V10 motora za civilnu upotrebu!
Uvjek su mi M modeli bili ispred ostalih zato što nikada motor nije na brzinu sklepan! Tj. izveden iz ostalih "normalnih" motora!
Bez uvrede, ali kada vozaš M uvjek imaš osjećaj posebnosti, da si u svemu jedinstven u odnosu na ostale BMW-ove!
Kod audija i mercedesa je ipak malo to jeftinije odrađeno!
Znaš i sam da se S modeli baziraju na normalnim motorima!
-
- Posts: 209
- Joined: 24/03/2004 13:03
#128
Ma ja u pravu si, dosad su svi s bili navijeni 4.2, nista posebno!
Vozio sam se s tatinim kolegom u e 55 amg(novi), joj to je stvarno strasno.
Kazu iz bmw-a da je ubrzanje do 100 oko 5 sec, kontam u sebi i nije neki napredak, ali onda vidim da mu za 200 treba manje od 12...pa to je strahovito!Jutros dobili one press info(planiranja) i eto kazu da vec testiraju dijelove ovjesa za RS6 novi, sa motorom iz lamba gallarda isto je ja mislim 5.0 V10...ma vidis da je to samo kopiranje i stizanje konkurencije..ali taj u M5 , mogu misliti kako to ide, vidio sam da je pri max broju okretaja u M3(sadasnji 3.2) srednja brzina klipova 24m/s, sto je isto kao i u formuli 1.i ovaj se kaze u M5 vrti 8250..
A S6 nece biti konkurent petici izgleda, jer ce imati slabiji motor bez turba, oko 420ks..cini mi se da je 4.2fsi..
Vozio sam se s tatinim kolegom u e 55 amg(novi), joj to je stvarno strasno.
Kazu iz bmw-a da je ubrzanje do 100 oko 5 sec, kontam u sebi i nije neki napredak, ali onda vidim da mu za 200 treba manje od 12...pa to je strahovito!Jutros dobili one press info(planiranja) i eto kazu da vec testiraju dijelove ovjesa za RS6 novi, sa motorom iz lamba gallarda isto je ja mislim 5.0 V10...ma vidis da je to samo kopiranje i stizanje konkurencije..ali taj u M5 , mogu misliti kako to ide, vidio sam da je pri max broju okretaja u M3(sadasnji 3.2) srednja brzina klipova 24m/s, sto je isto kao i u formuli 1.i ovaj se kaze u M5 vrti 8250..
A S6 nece biti konkurent petici izgleda, jer ce imati slabiji motor bez turba, oko 420ks..cini mi se da je 4.2fsi..
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#130
8250 o/min je na sadašnjem M3 sa 343 ks, dok je limitator na M3 CSL sa 360 ks pri 8500 o/min!
Stvar je što je taj motor na M5 dostizao 600 ks pri 12.000 o/min!!!
To je strašno, ali i nije kada skontaš da je izveden iz pretprošlogodišnjeg motora F1, koji se vrtio do 21.000 o/min!
sada, radi bolje efikasnosti obrtnog momenta pri nižim obrtajima, broj obrtaja je samnjen na 10.000, dok ke limitator koliko sam čuo na 9.500, ali može biti i na 9.250, znam samo da ide preko 9.000 obrtaja!
Sada to nije neki podatak kada laik gleda, jer Honda je to davno postigla na 4-cil motorima! Ali što više motor ima cilindara, to ga je teže zavrtiti! Tako, to što su oni uradili bez turbina i ostalih gluposti treba ima nobelovu nagradu dati!
Mislim, S modeli su daleko efikasniji u normalnoj vožnji, ali M je sirovo, brutalno auto, koji je tvrd do jaja! Vozio sam S4 sa 265 ks i sve modele M3, i daleko je lakše voziti S4, ali ovi su predatori na cesti, ubitačno brzi, i samo su predviđeni za gas do daske! kod njih nema elastičnosti, nema tog pojma, nego što više obrtaja to bolje!
Zato kada M3 rikne na 8000 obrtaja misliš da je zemljotres!
S4 je više za gospodu koja voli malo jaču vožnju, i u svim situacijama sigurno auto! Dok M traži više vozačkog umjeća, i andrenalina! Jer nije isto kada 344ks opali po pogonu na 4 točka, nema tu šta pametovati! Ali zato kada 343 ks opali samo na zadnje točkove, e tu je fazon!
AMG su dobra auta, ali su kao što sam ranije reko za pravce, za ljude od 60 godina koji vole voziti dobro preko 200 km/h!
Njih jednostavno elektronika previše sputava!
Vidjet ćemo taj M5, iako je vrhunsko auto, kakav je na testovima!
Stvar je što je taj motor na M5 dostizao 600 ks pri 12.000 o/min!!!
To je strašno, ali i nije kada skontaš da je izveden iz pretprošlogodišnjeg motora F1, koji se vrtio do 21.000 o/min!
sada, radi bolje efikasnosti obrtnog momenta pri nižim obrtajima, broj obrtaja je samnjen na 10.000, dok ke limitator koliko sam čuo na 9.500, ali može biti i na 9.250, znam samo da ide preko 9.000 obrtaja!
Sada to nije neki podatak kada laik gleda, jer Honda je to davno postigla na 4-cil motorima! Ali što više motor ima cilindara, to ga je teže zavrtiti! Tako, to što su oni uradili bez turbina i ostalih gluposti treba ima nobelovu nagradu dati!
Mislim, S modeli su daleko efikasniji u normalnoj vožnji, ali M je sirovo, brutalno auto, koji je tvrd do jaja! Vozio sam S4 sa 265 ks i sve modele M3, i daleko je lakše voziti S4, ali ovi su predatori na cesti, ubitačno brzi, i samo su predviđeni za gas do daske! kod njih nema elastičnosti, nema tog pojma, nego što više obrtaja to bolje!
Zato kada M3 rikne na 8000 obrtaja misliš da je zemljotres!
S4 je više za gospodu koja voli malo jaču vožnju, i u svim situacijama sigurno auto! Dok M traži više vozačkog umjeća, i andrenalina! Jer nije isto kada 344ks opali po pogonu na 4 točka, nema tu šta pametovati! Ali zato kada 343 ks opali samo na zadnje točkove, e tu je fazon!
AMG su dobra auta, ali su kao što sam ranije reko za pravce, za ljude od 60 godina koji vole voziti dobro preko 200 km/h!
Njih jednostavno elektronika previše sputava!
Vidjet ćemo taj M5, iako je vrhunsko auto, kakav je na testovima!
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#132
vier ringe jesil vidio u Auto Blicu detaljan opis novih BMW-ovih motora!
Znao sam dosta toga prije, ali za težinu od 161 kg za onaj novi 3.0 benzinac nisam znao!
jesil vidio 3.5d, pričo sam ti! 272 ks i 560 nm pri 2.000 o/min, to je već u domenu V8 diesela!
Znao sam dosta toga prije, ali za težinu od 161 kg za onaj novi 3.0 benzinac nisam znao!
jesil vidio 3.5d, pričo sam ti! 272 ks i 560 nm pri 2.000 o/min, to je već u domenu V8 diesela!
-
- Posts: 209
- Joined: 24/03/2004 13:03
#133
ma prijatelju moj, jutros prvo otisao na trafiku pa tek onda sjeo u auto i lagano listam...
Napravili su super stvar sa ta dva turba, malim i velikim, tako da su fakticki dobili motor koji od 1000-5000 vuce konstanto bez zagusenja, i to kako vuce!pa sa 3000 imaju vise snage nego vlastiti motor 4.0.. 4.0 tdi razvija 275ks..
3.0 benzinac po meni je odlican izbor za sva auta u koja se bude ugradjivao, pa vidio si performanse u onoj sestici..
A ovaj za M5 je trenutno bez konkurencije..Pa neki 2-litreni motori imaju preko 160kg..svaka cast!kako ti se cini ona usporedba leon-megane-honda...
Napravili su super stvar sa ta dva turba, malim i velikim, tako da su fakticki dobili motor koji od 1000-5000 vuce konstanto bez zagusenja, i to kako vuce!pa sa 3000 imaju vise snage nego vlastiti motor 4.0.. 4.0 tdi razvija 275ks..
3.0 benzinac po meni je odlican izbor za sva auta u koja se bude ugradjivao, pa vidio si performanse u onoj sestici..
A ovaj za M5 je trenutno bez konkurencije..Pa neki 2-litreni motori imaju preko 160kg..svaka cast!kako ti se cini ona usporedba leon-megane-honda...
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#134
Ondje je po meni honda najbolja! jest da je SEAT najljepši, bez konkurencije, ali onaj moto u Hondi je ubitačan! Najbliže je pojmu GTI-ja!
Ali bi Seat prije uzeo, nekako je najljepši, Honda je totalno profulala dizajn ove zadnje generacije Civica!
Ali bi Seat prije uzeo, nekako je najljepši, Honda je totalno profulala dizajn ove zadnje generacije Civica!
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#135
Slazem se 100%.nineac wrote:Honda je totalno profulala dizajn ove zadnje generacije Civica!
Najljepsa im je bila ona generacija gdje je onaj Civic ko u Fast and the Furious (onaj crni Civic sa zelenim neonkama)... Koje je ono godiste mozda 2000, ne znam tacno.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#136
Ja sam vozio Fabiu SDI na polaganju vozačkog ispita. Motor nije nešto posebno, prve tri brzine i nekako, četvrta nikako, o petoj da ne govorim. Inače vozim Daihatsu Gran Move (1,5 l, 90 KS, 1060 kg) i s njim sam otreso tu Fabiju (doduše bila je karavan) uz Bradinu, još se frajer pravo trudio, čak je prebacivao iz 3. u 2., dok sam je svo vrijme bio u trećoj ...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#138
Polagao sam na Fabiji SDI, a otreso sam tu iz teme, dakle 1.6 16V. Znači, nije 90 KS protiv 64, nego 90 protiv 101.nineac wrote:90 ks protiv 64! Još je fabia teža!
Ma napravio si podvig
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#139
To je OK! Slušaj, VW nikada nije baš nešto pravio benzince da na čovjeka ostave neki poseban utisak! Svi japanci su živi, imaju motore koji se vole vrtjeti! Ja sam sa Mitsubishi lancerom 1.5 12v 88ks otreso GOLFA I GTI sa 110 ks, trko se sa prijetljem! On popizdio od muke, kada ga je on probo sve mu je jasno bilo!
Taj Daihatsu je iapk lakši jedno 150kg, plus motor je malo anemičan, i eto!
Taj Daihatsu je iapk lakši jedno 150kg, plus motor je malo anemičan, i eto!