Nova Dacia Logan
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#52
Bez puno filozofiranja,najbolje je uzeti dizel star oko 5 godina i to direkt iz Njemacke.
Ti automobili su u prosjeku presli izmedju 100000 i 200000 km. Svi nedostaci su u vecini slucajeva popravljeni za taj period u ovlastenim servisima. Cijena je manja do 50 % od novog istog vozila a s takvim autom mozete preci jos 100000 po bosanskim cestama bez problema nakon cega ga tuhnete uz minimalan gubitak na cijeni.
Ti automobili su u prosjeku presli izmedju 100000 i 200000 km. Svi nedostaci su u vecini slucajeva popravljeni za taj period u ovlastenim servisima. Cijena je manja do 50 % od novog istog vozila a s takvim autom mozete preci jos 100000 po bosanskim cestama bez problema nakon cega ga tuhnete uz minimalan gubitak na cijeni.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#53
Ej, Makedonac, pošto vidio da se ložiš na Renault, kupi ti fino sebi tu Daciu, pa kad ti se nešto pokvari nemoj sam plakat, javi se na forum, biće ti lakše! Izgleda da nisi shvatio moj zadnji odgovor. Mercedes sam uzeo samo za primjer, a nisam ti rekao "kupi E-klasu", što bi se moglo zaključiti iz onoga što si ti napisao. To što si prešao 250000 ne znači ništa. Pitaj nekog vlasnika Megnaea I koliko je zadovoljan pouzdanšću svojeg auta. Ako si pametan pihvatićeš savjet sa prethodnog odgovora, tj. uzećeš pet godina starog dizelaša! Ili, ako mene slušaš (a vidim da ne) dodaj još jedno 2-3 hiljada (uzmi kredit ako nemaš više para) i kupi Fabiju.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#56
I ja sam se iznenadio. Bilo u Pro Autu za prosli mjesec, uporedni test tako tih malih auta i uzeli su u obzir svasta nesto, od broja servisa do servisnih intervala i cijena prvog servisa i tako toga, i Punto ispade najisplativiji, druga Corsa, treci Getz i tako dalje.
Uglavnom, Fabia jest jeftina kad je kupujes, al zato poslije namiris te pare heh.
Uglavnom, Fabia jest jeftina kad je kupujes, al zato poslije namiris te pare heh.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#57
Ma i u Renaultovom servisu će mu izvući i veću lovu za vrijeme trajanja garancije. Makar Fabia neće izazvat dodatne troškove. Valjda znaš kako naši servisi gule, sumnjam da je kod njih nešta bolje.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#59
Pa nek uzme onda punto je..ga, iako je Fabia dosta bolja. S cijenom su tu negdje.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#61
Puno je prostranija nazad, puno udobniji ovjes, bolje kočnice, bolji materijali u unutrašnjosti i izrada, ako je motor 1.4 60 KS (čak 118 Nm obrtnog momenta, toliko ima moj Daihatsu sa 90 KS), puno je bolji od Puntovog 1.2 60 KS (102 Nm). Puntova jedina prednost pred Fabijom je manja potrošnja i nešto veći gepek.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#62
Prostranija nije, Punto je sa Corsom najveci u klasi, pogotovo sto se tice prostora za glavu.
Ti poredis Fabiju 1.4 i Punta 1.2, sto je glupo.
Ajde da poredimo Fabiju 1.2 i Punta 1.2 :
Punto 1.2 - 60ks, 102 nm, ubrzanje 14.3 do 100km/h, potrosnja 5.7
Fabia 1.2 - 54ks, 106 nm, ubrzanje 18.4 do 100km/h, potrosnja 5.9
Po cemu je bolja?
I sad ti kazes da je jedina prednost Punta manja potrosnja i veci gepek?
Pogledaj koliko je jeftiniji servis Punta do 30.000km, preko 200 KM.
I na kraju, ono sto se ne ocjenjuje ali je bitno, izgled, je naravno na strani Punta.
Ko imalo razmislja uzeti ce Punta, ali kod nas su manji porez i carina na Fabiju koja se niti ne sklapa ovdje, pa je svi kupuju. Monopol ASA Auta...
Ti poredis Fabiju 1.4 i Punta 1.2, sto je glupo.
Ajde da poredimo Fabiju 1.2 i Punta 1.2 :
Punto 1.2 - 60ks, 102 nm, ubrzanje 14.3 do 100km/h, potrosnja 5.7
Fabia 1.2 - 54ks, 106 nm, ubrzanje 18.4 do 100km/h, potrosnja 5.9
Po cemu je bolja?
I sad ti kazes da je jedina prednost Punta manja potrosnja i veci gepek?
Pogledaj koliko je jeftiniji servis Punta do 30.000km, preko 200 KM.
I na kraju, ono sto se ne ocjenjuje ali je bitno, izgled, je naravno na strani Punta.
Ko imalo razmislja uzeti ce Punta, ali kod nas su manji porez i carina na Fabiju koja se niti ne sklapa ovdje, pa je svi kupuju. Monopol ASA Auta...
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#63
Bravo JD, baš tako monopol ASA auta!
Drugo, Punto 1.2 je sigurno živahniji od fabije 1.4 sa 60ks, znajći kako se vrte italijanski motori, iako to zahtjeva malo veće obrtaje!
S obzirom da je to čuveni FIRE motor, taj fabijin motor, koji je ustvari motor iz GOLF III 1.4 koji je nadaleko poznat kao velik potrošač goriva, nema šanse protiv Punta!
Opet, Fabija je preciznije izrađena, ali to se odmah zna, jer jebo italijansko auto koje ne škripi!
Takođe, vozne osobine Punta su sigurno bolje, jer je lakši od fabije!
E sad je druga stvar što kod nas ljudi hoće Fabiju 1.4 sa potrošnjom nekog motora od 1.8l, a performansama Golfa II diesel!
Takođe, ado taj tvoj Daihatsu bi "ubio" tu Škodu, bez obzira na moment!
Drugo, Punto 1.2 je sigurno živahniji od fabije 1.4 sa 60ks, znajći kako se vrte italijanski motori, iako to zahtjeva malo veće obrtaje!
S obzirom da je to čuveni FIRE motor, taj fabijin motor, koji je ustvari motor iz GOLF III 1.4 koji je nadaleko poznat kao velik potrošač goriva, nema šanse protiv Punta!
Opet, Fabija je preciznije izrađena, ali to se odmah zna, jer jebo italijansko auto koje ne škripi!
Takođe, vozne osobine Punta su sigurno bolje, jer je lakši od fabije!
E sad je druga stvar što kod nas ljudi hoće Fabiju 1.4 sa potrošnjom nekog motora od 1.8l, a performansama Golfa II diesel!
Takođe, ado taj tvoj Daihatsu bi "ubio" tu Škodu, bez obzira na moment!
-
- Posts: 14
- Joined: 31/08/2004 13:05
#64
Ma znam ja da se dacia do sada nije pokazala kao pouzdani auto, pogotovo ona Dacia Nova, ali kazu da Solenca vec lici na nesto pa mislim se da bi mozda ovaj Logan bio jos bolji. I Punto i Skoda su nekako mali, pogotovo prtljazni prostor, a kvalitet ......pa jasno je da su bolji od Dacie.........ja bih odabrao Punto verovatno , ali sacekacu da vidim kako izgleda taj Logan u zivo, provozam mozda pre no sto dam pare.
...e da, tacno je lozim se na Renault , pa nije malo 20 i kusur godina sam bio u njemu i spao na ficu zadnjih desetak Sad mi i Dacia izgleda kao avion
...e da, tacno je lozim se na Renault , pa nije malo 20 i kusur godina sam bio u njemu i spao na ficu zadnjih desetak Sad mi i Dacia izgleda kao avion
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#65
Izgled automobila je stvar ukusa, ali jedino sam do sada od tebe čuo da je Punto ljepši od Fabije! Što se tiče prostanosti sprijeda su tu negdje, dok je Fabija nazad prostrana kao Golf IV! Punto ima oko pet konja više i lakši je, naravno da će biti brži. Ali kad se usporede motori koje sam ja naveo, oba po 60 KS i čije su cijene približno iste, Punto nema šanse. To "sigurno" što Nineac kaže nije sigurno preciznije od brojnih usporednih testova koje sam pogledao prije nego sam naveo konstataciju.
Evo usporedbe performansi Fabije 1.4 i Punta 1.2:
ubrzanje o-100: 15,6 p; 15,9 f.
60-100 (IV): 15,7 p; 12,7 f.
80-120 (V): 28,9 p; 24,2 f.
Najveća brzina: 155 p; 157 f.
Potrošnja: 6,6 p; 6,8 f.
...pa eto sam procijeni. Performanse su sa usporednog testa, a ne tehnički podaci, koje si ti naveo.
Ninaec, taj Puntov motor je u testovima dobio (negativan) komentar "motor ne voli okretaje". To što je talijan ne znači ništa. I nisi spomenuo da Fabia ima puunno bolje materijale unutra, a da je udobnost Fabijinog ovjesa na razini recimo Golfa IV, a kod Punta na razini Golfa II!
I ono najvažnije, na usporednosm testu s kojeg sam naveo podatke, Punto je završio na četvrtom mjestu, iza (prve) Fabije, Corse i 206-ice.
Evo usporedbe performansi Fabije 1.4 i Punta 1.2:
ubrzanje o-100: 15,6 p; 15,9 f.
60-100 (IV): 15,7 p; 12,7 f.
80-120 (V): 28,9 p; 24,2 f.
Najveća brzina: 155 p; 157 f.
Potrošnja: 6,6 p; 6,8 f.
...pa eto sam procijeni. Performanse su sa usporednog testa, a ne tehnički podaci, koje si ti naveo.
Ninaec, taj Puntov motor je u testovima dobio (negativan) komentar "motor ne voli okretaje". To što je talijan ne znači ništa. I nisi spomenuo da Fabia ima puunno bolje materijale unutra, a da je udobnost Fabijinog ovjesa na razini recimo Golfa IV, a kod Punta na razini Golfa II!
I ono najvažnije, na usporednosm testu s kojeg sam naveo podatke, Punto je završio na četvrtom mjestu, iza (prve) Fabije, Corse i 206-ice.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#66
I znam da bi moj Daihatsu "ubio" (i jest) i 40-ak konja jaču Fabiju od te!
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#68
Primjecujem da govorite o drugim modelima, JD i nineac pricaju o Fabiji 1.4 sa 60 KS, a ado-šampion govori o modelu 1.4 sa 68 KS. Tu se i performanse mnogo razlikuju. Punto 1.2 60 KS kao i Fabia 1.4 68 KS razvijaju max. snagu na jednakim obrtajima, 5000 o/min. Ne pretezno vrtljive masine, ova Fabia od 60 KS je stvarno sporohodna...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#69
I ja govorim o Fabiji sa 60 KS i taj je motor mnogo bolji od onog sa 68 KS, koji je Škodin vlastiti, a ovaj je VW-ov. Polo je potpuno isto auto kao i Fabija, samo što ima 1000-2000 maraka veću cijenu. Toliko naime vrijedi to što Vam je naprijed VW-ov znak umijesto Škodinog!
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#71
Ma nesto en livo mala auta!
radije ću uzeti polovno ali veliko!
Sada sam sa puta, i imao sam pravo crnjak situaciju!
naišla iz suprotnog pravca kolona od 5-6auta, ja vozio oko 120, kad izađe kadet da ih pretiče! Hajd ja kontam on će jedno-dva auta, kad konj (to mi je bila prva pomisao, a ustvari bila je kobila) hoće cijelu kolonu da pretekne!
hajd uletio bi ja u makaze, da ne počinje bankina, koja dosta sužava prostor, i nebi se mogli mimoić, sobzirom da je kobila normalno zauzel skoro cijelu moju traku, valjda da neodbije sebi retrovizor!
I ja složim po kočnici iz sve snage nebi zakočio prije te bankine, i pobjegnem skroz desno! Fala bogu vectra ima diskove kao poveća pizza pa sam stao!
A kobila? Ma nije trepnula, ni da se okrene, kao da je na po auto-puta!
Kontam nešto šta da sam je složio sa vectrom od 1440kg u onu šklopociju od 800kg, koja je vjerovatno izhrđala po svim mogućim veznim limovima?
Nešto, mi bi draže da sjedim iza metar i pol haube, i one masivne table!
neznam za Vas?
radije ću uzeti polovno ali veliko!
Sada sam sa puta, i imao sam pravo crnjak situaciju!
naišla iz suprotnog pravca kolona od 5-6auta, ja vozio oko 120, kad izađe kadet da ih pretiče! Hajd ja kontam on će jedno-dva auta, kad konj (to mi je bila prva pomisao, a ustvari bila je kobila) hoće cijelu kolonu da pretekne!
hajd uletio bi ja u makaze, da ne počinje bankina, koja dosta sužava prostor, i nebi se mogli mimoić, sobzirom da je kobila normalno zauzel skoro cijelu moju traku, valjda da neodbije sebi retrovizor!
I ja složim po kočnici iz sve snage nebi zakočio prije te bankine, i pobjegnem skroz desno! Fala bogu vectra ima diskove kao poveća pizza pa sam stao!
A kobila? Ma nije trepnula, ni da se okrene, kao da je na po auto-puta!
Kontam nešto šta da sam je složio sa vectrom od 1440kg u onu šklopociju od 800kg, koja je vjerovatno izhrđala po svim mogućim veznim limovima?
Nešto, mi bi draže da sjedim iza metar i pol haube, i one masivne table!
neznam za Vas?
-
- Posts: 14
- Joined: 31/08/2004 13:05
#72
Odoste vi off topic
Ovo je cenovnik u Makedoniji za Daciu Logan.
Ambience 1.4i ------75ks-------- 6990 eur
Ambience Pack 1.4i ---75ks--- 7490 eur
Laureate 1.4i------75ks---------- 7990 eur
Ambience Pack 1.6i----90ks--- 7600 eur
Laureate 1.6i-------90ks--------- 8100 eur
Laureate Pack 1.6i----90ks---- 8600 eur
Ovo je cenovnik u Makedoniji za Daciu Logan.
Ambience 1.4i ------75ks-------- 6990 eur
Ambience Pack 1.4i ---75ks--- 7490 eur
Laureate 1.4i------75ks---------- 7990 eur
Ambience Pack 1.6i----90ks--- 7600 eur
Laureate 1.6i-------90ks--------- 8100 eur
Laureate Pack 1.6i----90ks---- 8600 eur
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#73
VR6, to "deklarirano" ubrzanje odnosi se na Octaviu s tim motorom, a pošto se Fabija, kako znam, više ne prodaje s tim motorom, nisam mogao provjeriti. Uglavnom podaci su 100% tačni, a test je proveo Auto Bild.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#75
Eto sam si rekao da je izgled stvar ukusa tako da nemam sta da objasnjavam moje misljenje da je Punto ljepsi.ado-šampion wrote:Izgled automobila je stvar ukusa, ali jedino sam do sada od tebe čuo da je Punto ljepši od Fabije! Što se tiče prostanosti sprijeda su tu negdje, dok je Fabija nazad prostrana kao Golf IV!
Opet o prostranosti, to da ima prostora ko u Golfu IV, jest jest, kako da ne, al mozda kad pomaknes skroz naprijed prednja sjedista..
Pomakni ih skroz nazad pa onda probaj sjesti heh.
Kako god okrenes vise se isplati uzeti Punto, kad sve sagledas, to ne mozes pobiti.