Posto je Golf II malo zastario (godinama kao i tehnikom) mislim da je vrijeme da promjenimo nacionalno auto.
Uslovi trebaju biti sljedeci:
-kvalitet
-dobra preprodajna cijena
-niska potrosnja (zamjena za 1.6D)
-jedna izvedba sa jakim motorom (zamjena za GTI)
-niska cijena
-relativno dobar izgled
-da je mladje od 10 godina
.....
trenutno mi nista vise ne pada na pamet pa slobodno dodajte
Izbor za novo nacionalno auto.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
-
- Posts: 1525
- Joined: 22/01/2005 01:39
#4
G3 ili G4 možda, mada će držat cijenu u ovoj ludoj sredini...mexx25 wrote:Pa kako sei opiso nasljednika onda mora bit G3 ili G4=GTI
Ali po mom misljenju mislim da ce passat zauzet mjesto golfa ili cak ovi Fiat-i sto se sad dovoze bravo,brava,marea,punto ima ih vec dosta
Talijanska auta -- sumljam, dijelovi skupi, a to narod gleda al pravo...
-
- Posts: 2925
- Joined: 03/12/2004 02:10
- Location: blizina Toronta
#6
Sve sto ce da trosi 4 litra na 100 km.... sa VVT (variable valve timing) i nesto kao Toyota Yaris...mexx25 wrote:...Ali po mom misljenju mislim da ce passat zauzet mjesto golfa ili cak ovi Fiat-i sto se sad dovoze bravo,brava,marea,punto ima ih vec dosta
-
- Posts: 525
- Joined: 16/04/2005 10:34
#7 Re: Izbor za novo nacionalno auto.
Odgovor: Dacia LoganThe_Flyer2002 wrote:Posto je Golf II malo zastario (godinama kao i tehnikom) mislim da je vrijeme da promjenimo nacionalno auto.
Uslovi trebaju biti sljedeci:
-kvalitet
-dobra preprodajna cijena
-niska potrosnja (zamjena za 1.6D)
-jedna izvedba sa jakim motorom (zamjena za GTI)
-niska cijena
-relativno dobar izgled
-da je mladje od 10 godina
.....
trenutno mi nista vise ne pada na pamet pa slobodno dodajte
-kvalitet: Renoova tehnika za siromasnije zemlje i prilagodjena da dugo sluzi.
-dobra preprodajna cijena: Logan je jos svjez model za preprodaju, ali nema razloga da ne drzi cijenu.
-niska potrosnja (zamjena za 1.6D): Novi Logan 1.5 dCi trosi 4,8 litara na 100 kilometara.
-jedna izvedba sa jakim motorom (zamjena za GTI): Logan 1.6 sa 90 KS vec od 14.990 KM, uskoro stize 1.6 16V sa 110 KS.
-niska cijena: Logan 1.4 vec od 12.790 KM
-relativno dobar izgled: Kod tzv. narodnih auta ne raspravlja se puno o izgledu, ali meni Logan nije nista ruzniji od Golfa II , iako dozvoljavam da ima drugacijih misljenja.
-da je mladje od 10 godina: sve pomenuto vazi za NOV auto sa dvije godine garancije.
-
- Posts: 226
- Joined: 20/06/2005 22:13
- Location: ZE
#8 Re: Izbor za novo nacionalno auto.
Nikad,sudnjidan wrote:
Odgovor: Dacia Logan
-kvalitet: Renoova tehnika za siromasnije zemlje i prilagodjena da dugo sluzi.
-dobra preprodajna cijena: Logan je jos svjez model za preprodaju, ali nema razloga da ne drzi cijenu.
-niska potrosnja (zamjena za 1.6D): Novi Logan 1.5 dCi trosi 4,8 litara na 100 kilometara.
-jedna izvedba sa jakim motorom (zamjena za GTI): Logan 1.6 sa 90 KS vec od 14.990 KM, uskoro stize 1.6 16V sa 110 KS.
-niska cijena: Logan 1.4 vec od 12.790 KM
-relativno dobar izgled: Kod tzv. narodnih auta ne raspravlja se puno o izgledu, ali meni Logan nije nista ruzniji od Golfa II , iako dozvoljavam da ima drugacijih misljenja.
-da je mladje od 10 godina: sve pomenuto vazi za NOV auto sa dvije godine garancije.
u zivotu nema ruznijeg auta od te dacie
Last edited by mexx25 on 25/10/2005 18:50, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#10
hahahhahahahahadinash wrote:mislis "konstitutivno vozilo"? tj. treba izabrati tri modela.
hahhahahahahhah
e vala najbolji si matere mi.
hajmo ujediniti narod makar na ovoj osnovi. jedno nacionalno auto.
po mom misljenju mislim da skoda prednjaci mada fiat i opel su veoma blizu.
pasat je malo skuplji i nije za svakoga. takodje potrosnja nije bas njegova + strana.
fiat punto, opel astra, skoda fabia/octavia, kao i reno clio.
mislim da dacia ipak nece biti jer je ipak novo auto i nemore ga svak priustiti.
-
- Posts: 226
- Joined: 20/06/2005 22:13
- Location: ZE
#13
Ma neznam to za Fabiu nisam je nikad ni vozio ali je i premala nekakoMahalac wrote:Od svih sranja Fabia je pouzdano tvrdim najveće sranje. A njeni djelovi što su jeftini to je posban topic..recimo senzor za zraćni jastuk 500KM
Glasam za trojku..kao što će i biti
G3 je dobro auto i nije nesto ni skupo kad ga kupujes a vozo sam dosta modela G3 i stvarno su dobri
-
- Posts: 201
- Joined: 23/07/2005 23:11
#14
Vala, da je manja od Golfa II, nije.mexx25 wrote:Ma neznam to za Fabiu nisam je nikad ni vozio ali je i premala nekakoMahalac wrote:Od svih sranja Fabia je pouzdano tvrdim najveće sranje. A njeni djelovi što su jeftini to je posban topic..recimo senzor za zraćni jastuk 500KM
Glasam za trojku..kao što će i biti
G3 je dobro auto i nije nesto ni skupo kad ga kupujes a vozo sam dosta modela G3 i stvarno su dobri
-
- Posts: 32
- Joined: 28/12/2004 16:42
#16
Ja mislim da izbor moze pasti samo na fabiju. Alternativu ne vidim.
Inace, licno sam vozio golfa III od 1996. do 2001. i mogu reci da fabija nije nista losije auto, samo nesto manje prostora iznutra i jedna tasna manje staje u prtljaznik.
A to o cijeni senzora za airbag je smijesna prica.
Inace, licno sam vozio golfa III od 1996. do 2001. i mogu reci da fabija nije nista losije auto, samo nesto manje prostora iznutra i jedna tasna manje staje u prtljaznik.
A to o cijeni senzora za airbag je smijesna prica.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#19
Pa fakat da nije kvalitetno kad su materijali iz VW-a. Instrument tabla i osvjetljenje skoro isto ko u G2mexx25 wrote:JA sam uvjeren u to da bi G3 podero dvije fabije sto se tice izdržljivosti
Ona fabia mi nekako hapa klapa auto sve neka jebena plastika u njoj ni9je nista kvalitetno
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#20
ma fabija ima prostora koliko i G2 ako ne cak i vise.
ponasanje na putu je dobro.
jedino pitanje sada je kako ce narod doci do nje?
cini se da cijene se dobro drze za taj model i da ih nema bas puno polovnih.
sto se tice djelova mislim da ih ima i da ce ih biti. ipak svi djelovi u fabiji se djele sa drugim vw modelima.
sto se tice logana --- prosto sumnjam. iako je jeftin i dobar sumnjam jer je relativno nov na trzistu gdje je fabia vec uzela veliki udio. jos jedan razlog je da ce tek nakon 5-6 godina biti malo veci broj toga modela na polovnom trzistu; za razliku od fabije. pogledajte sta je bilo sa felicijom.
astra je super auto ali da bude "nacionalno" mislim da ih treba biti dosta na trzistu a ne 5-6. vise ce to biti kao sto je kadett sada. drugo najbolje.
ponasanje na putu je dobro.
jedino pitanje sada je kako ce narod doci do nje?
cini se da cijene se dobro drze za taj model i da ih nema bas puno polovnih.
sto se tice djelova mislim da ih ima i da ce ih biti. ipak svi djelovi u fabiji se djele sa drugim vw modelima.
sto se tice logana --- prosto sumnjam. iako je jeftin i dobar sumnjam jer je relativno nov na trzistu gdje je fabia vec uzela veliki udio. jos jedan razlog je da ce tek nakon 5-6 godina biti malo veci broj toga modela na polovnom trzistu; za razliku od fabije. pogledajte sta je bilo sa felicijom.
astra je super auto ali da bude "nacionalno" mislim da ih treba biti dosta na trzistu a ne 5-6. vise ce to biti kao sto je kadett sada. drugo najbolje.
-
- Posts: 476
- Joined: 05/09/2004 15:06
#21
Onda ti nisi sjeo u fabiju. Kvaliteta materijala je na razini passata tog godista. Ovo znam jer sam vozio sluzbenu fabiju 1.9tdi 2001god a punac mi ima passata 2001god i 100% sam siguran da je cijela instrument tabla od istih materijala kao u passata, gornji dio je mekana plastika a donji dio i centralna konzola su od tvrde plastike ali nista ne skripi. Izolacija je za tu klasu auta fantasticna i "upija" rupe tise nego laguna koju sad vozim.mexx25 wrote:JA sam uvjeren u to da bi G3 podero dvije fabije sto se tice izdržljivosti
Ona fabia mi nekako hapa klapa auto sve neka jebena plastika u njoj ni9je nista kvalitetno
Mehanika je preuzeta od pola, znaci solidna i relativno pouzdana.
Glasam za fabiju jer ima najbolji odnos ulozeno-dobiveno.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#22
Sto Fabia ? Fabia nije nesto pretjerano jeftina, recimo Fiat Punto je ja mislim dosta jeftiniji, a nije nista losiji od Fabie (ima vise prostora itd).
To za ulozeno-dobivemo je mozda istina ako uzmes u obzir 1.2 HTP motor, a dizel varijante su precijenjene.
To za ulozeno-dobivemo je mozda istina ako uzmes u obzir 1.2 HTP motor, a dizel varijante su precijenjene.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#23
Teoretski trebala bi biti Fabia a zatim bi sljedili Corsa , Punto , Polo i slicni automobili iz sub compact clase. U stvarnom zivotu , nazalost , pobjednik ce biti biti Golf III . Kazem "nazalost " ne zbog toga sto ne volim Golfa nego prosto zbog cinjenice da auta iz sub compact clase su savresena za prosjecnu BiH obitelj; Ne Golf ne Astra ili Megane nego Polo Corsa Clio.
Razloga je mnogo: Kupovna moc stanovnistva , putevi i konfiguracija terena imamo jedanu cestu ( SA- ZE) gdje se moze voziti reko 100 , klimatski uslovi itd. Ali ne, jer nas covjek hoce da vozi Golfa jer
" Golf kako to Gordo zvuci" a niposto neku Skodu Fabiu, nedaj boze Dachiju. Znaci za slijedecih 20 godina i BiH ce biti Golf i samo Golf.
Razloga je mnogo: Kupovna moc stanovnistva , putevi i konfiguracija terena imamo jedanu cestu ( SA- ZE) gdje se moze voziti reko 100 , klimatski uslovi itd. Ali ne, jer nas covjek hoce da vozi Golfa jer
" Golf kako to Gordo zvuci" a niposto neku Skodu Fabiu, nedaj boze Dachiju. Znaci za slijedecih 20 godina i BiH ce biti Golf i samo Golf.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#24
ma od manjih auta fabija je ko najpristupacnija. punto je isto dobar ali...
od vecih auta mislim da je octavia daleko najbolja za ulozeno/dobiveno.
whow kaze mini klasa. ona jest sada dobra ai ipak mislim da situacija normalizuje i da ce se ipak ljudi okrenuti malo vecoj klasi tj octavia, astra, megane pa i pasat.
golf 3 nece nikad postati ono sto je g2 postigao jer je i g3 vec star tj najmladji je proizveden 97. sa obzirom da je ovo skoro 06, taj najmladji golf 3 je/ce biti star 9 godina.
9 godina auto staro je -- mislim da i sam znas.
od vecih auta mislim da je octavia daleko najbolja za ulozeno/dobiveno.
whow kaze mini klasa. ona jest sada dobra ai ipak mislim da situacija normalizuje i da ce se ipak ljudi okrenuti malo vecoj klasi tj octavia, astra, megane pa i pasat.
golf 3 nece nikad postati ono sto je g2 postigao jer je i g3 vec star tj najmladji je proizveden 97. sa obzirom da je ovo skoro 06, taj najmladji golf 3 je/ce biti star 9 godina.
9 godina auto staro je -- mislim da i sam znas.
-
- Posts: 98
- Joined: 30/08/2005 15:07
- Location: Sarajevo
#25
Ovo je teska situacija i mislim da G3 nece biti nacionalac, a evo i zasto
Modeli iz 97 i nesto malo 98 su preko 10.000 KM sa ogromnom kilometrazom
te su izuzetno interesantni lopovima
A sto se tice ostalih kandidata mislim da ni jedan nece moci ni blizu prici brojnom stanju GII, ako grijesim ispravite me ali ja jos nisam vidio 10 Fabija jednu za drugom, Corsi isto tako, Astri, Punta i sl. Mada je Fabia najbrojnija i po meni, a i po uporednim testovima njene klase najbolje auto u toj klasi.
Modeli iz 97 i nesto malo 98 su preko 10.000 KM sa ogromnom kilometrazom
te su izuzetno interesantni lopovima
A sto se tice ostalih kandidata mislim da ni jedan nece moci ni blizu prici brojnom stanju GII, ako grijesim ispravite me ali ja jos nisam vidio 10 Fabija jednu za drugom, Corsi isto tako, Astri, Punta i sl. Mada je Fabia najbrojnija i po meni, a i po uporednim testovima njene klase najbolje auto u toj klasi.