benzinci vs. diselasa

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

mr`mirza
Posts: 92
Joined: 20/03/2004 18:51

#26

Post by mr`mirza »

eh eh eh, bezveze se prepirete ali nista konkretno!

Hajde neka neko nadje na netu o TDI i benzinskim motorima. Najvece mane TDI motora sto ih na pocetku crvenog vrlo kratko mozes voziti = na sto vise obrtaja vozis turbina dole (haba se vise)... a benzinac zabijes u crveno i vozis i vozis dokle god je potrebno.

Pogotovo na duze relacije autoputevima, kada se odluci covjek brze da vozi. A onda i cijena! Dizela platis skuplje, a benzinac za to skuplje napravi razliku u gorivu tek za nekih 3-5 godina (ili za 200.000 KM). Mislim na auta slabijih masina (oko 100 konja).

Novi dizeli su super pravo, ali im zima pravo godi - pogotovo ako se ne sipa aditiv u gorivo.

Pozdrav!
vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#27

Post by vier_ringe »

Ma mondeo je fino auto, inace i s focusom u to doba su imali multi link zadnju osovinu , kao najagilnije podvozje u klasi!
Vjerovatno da i mondeo ima dobre kocnice, ali dosta uloge u tome imaju i gume!Znas po onim testovima Ninaec da nekim gumama dobrih proizvodjaca treba i po 2-3 metra vise zaustavnog puta!Recimo michelin je po meni stvarno los!Oni jesu dobra i kapacitetna firma, to je sigurno, ali njihov cilj je da prave gume za "high mileage" vozace koji prelaze puno km!A da mogu, to je 100 % da naprave jednu od najboljih guma!
I ja sam vozio mondeo sa 130 ks, motor ima pravo snage, malo je dole polijen za razliku od drugih koje sam vozio ali gore je brutalan isto kao i TDI-130!
Mr.mirza ja imam evo druga godina dizela, stoji napolju,bio sam nekoliko dana na planini gdje je jutarnja temperatura bila i ispod -15 stepeni,nije se palio 5 dana,pa opet upali bez ikakvih problema!Isto kao sto bi vozio i benzin za koji sam izdvojio svoje pare tako i Tdi malo pripazis dok je hladan i to je sve!Moj auto cesto ide na dalje relacije!Na auto putu po nekih 600 km broj obrtaja nikad nije ispod 3900 pa mu nista nije!A i kada ode, lako ga je zamijeniti!Samo se ti brini o ulju i uzivaj!
vozdra
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#28

Post by nineac »

E VR6 gluplji komentar nisam čuo!
Prvo, j... te automotorundsport, pusti se testova! kada si vidio u tim testovima da je neko auto brže od passata! Eto ja imam iste te novine iz 97 gdje vectra ubrzava 9.3 sec do 100, i to verzija sa 1425kg PRAZNA!
Ja sam svojoj mjerio 9.1sec, eto nek sam ofulo 0.4 to je 9.5
Isto tako u tom testu ta ista vectra 0-180Km/h ide za 37sec, a passat 1.8T koji je lakši za 37kg ide 36sec, ali je jači 14ks!!!
A Peugeot 2.2T sa 147KS kasni u startu 1 sec, a do 180 3 sec za vectrom!
Imao sam priliku da tip pokušava sa golfom od 130ks nešto, ali osim u početku nemože ništa poslije kad ova nabere obrtaje!
Stoga ako nešto znaš, onda znaš da ta vectra ima COSWORTH motor, stoga ne pametuj!
I nemojte spominjati testove, to je sve glupost!
To za monde VR6, ima jedno 3-4 m bolje kočnice od passata, stoga kada VW ponudi onakvo podvozje i kočnice javi se! Ljudi su napravili Focus i Monde super! Nisu izmislili auto, ali su stvarno dobri! Ima tu mana, ali nisam reko da su nešto sad bogom dani! Ali za kočnice i ležanje nema im se šta reći!
Vier Ringe tu si u pravu za Michelin, to je za ljude koji se pentraju po trotoarima i za ogromnu kilometražu! ja godišnje pređem oko 70.000 i meni bi odgovarale, ali nevolim ih zato što su mršave u performansama!
Na većini testova vidjet ćeš da Mondeo staje za 36-38 m, zavisno od motora, ali tako isto ima i passata koji staju za 43 m, tako da nema se tu šta reći mondeu!
Ja govorim iz svog iskustva, da su kočnice brutalne, gužvaju asfalt ispred auta! Auto je imalo Good Year NCT 5 gume, koje baš i nisu nešto se pokazale u dimeziji 195/65 15, tako da nije ništa široko pa da sad to doprinosi boljem kočenju!
Jest motor je malo polijen dole, ali kad krene stvarno ide ko flak!
Još što ja pucam na njega je krađa, tj. nije baš omiljen kod lopova, i što je prostran!
Uglavnom, diesel je za BiH super!
Mrak jel ti to stalno voziš na našim cestama 200 km/h u cugu 100km, pa ti je to od tolike važnosti?
zoom-zoom
Posts: 11
Joined: 16/05/2004 21:47
Location: sarajevo
Contact:

#29

Post by zoom-zoom »

iz mog licnog iskustva ja bih uvijek kupio dizela pogotovu ovog sad novijeg!
sad je vrlo mala razlika izmedju dizela i benzinca sto se tice i ubrzanja i krajnje brzine
evo recimo primjer golf4 tdi gti ubrazava isto kao i golf 4 gti a i krajnja brzina mu je gotovo ista razlika je neki 3-5 km/h a trosi od 2-3 litra goriva manje na predjenih 100 kilometara.
tako da je to danas u sustini isto !
a ja licno vozim opel omegu iz 98 godine 2.5 tds (bmw-ov motor) sa nekih 130 ks i automatskim mjenjacem i licno sam prezadovoljan!
vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#30

Post by vier_ringe »

Ninaec 2.0 tdi se vrti preko 5200 obrtaja.to ni ja nisam znao jer moj 1.9 ima blokadu na 4500 i nemoze vise!Ovaj ima crveno od 4600 ali vrti se dosta preko 5000!To je i meni novo a i nekako mi se cini da preko 3000 iako je dizel poludi!stvarno je lud motor,to je mozda i zbog 4 ventila na cilindar,nista reci nego fenomenalno!Stvarno ni ja ovo nisam znao a razlika izmedju mog i ovog sa 2.0 je ogromna!Ovaj gore vuce kao da ga je ubola pcela:)
nisam to znao,hehe
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#31

Post by nineac »

M alogicno jebiga! Onaj je imo 8 ventila, ovj 16,logično da vuče na višim bolje, iako kada pređe negdje 4.200 koliko sam skonto rapidno gubi snagu, ali opet koji diesel ne gubi na tim obrtajima? :)
Ma cuj, u BiH samo diesel, takav ili onaj kao u Mondea, ili BMw itd! Mondeo ili ova vectra 1.9 diesel, znači malo jeftiniji, koji se ne kradu, jeftini djelovi, a ubitačni motori!
Jaro ja se takvim poslom bavim, hoda po kojekakvim zabitima da stvarno neznam bil bilo hrabro ili glupo npr. uzet novi A3 i parkirati ga tamo!
E to je presudilo što sam Vectru uzeo (pored fenomenalnog motora)
Vidiš ja sam uvijek vozo OPEl sa 2.0 ltr motorima, i kletem se u njih, jer idu ko blesavi!
I ovaj ide, s tima da je teška 1375kg (5vrata, nema klimu) ali sam ja zbog ozvučenja nabacio jedno 30kg (zvučnici, pojačala itd) i to dodje tu negdje kao one testirane vectre! Inače ubrzava samo malo sporije od 9 sec!
Ali slijedeće auto mondeo, zaljubio sam se u njega zbog ovjesa i kočnica!
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#32

Post by VR6 »

Ajd nek nisi cuo gluplji, al ubuduce citaj kako pise. Pise fino po "Auto Motor und Sport katalogu". Dakle ne radi se o testu, nego katalog sa deklariranim podacima za odredjeni automobil. Mjerenja koja se obavljaju na testovima i koja prave proizvodjaci automobila nisu bas identicna, obicno u testovima su automobili manje optereceni pa tu vecina "pokupi" bolje vrijeme. Ta tvoja Vectra nema sanse protiv Golfa TDI sa 150 KS, ne znam gdje si nasao onih 0.9 sekundi prednosti za Vectru. Ubrzanje do 180 km/h sto spominjes, ta jedna sekunda pri toj brzini je razlika oko 20-30 metara, iako jedna sekunda izgleda malo. Ne znam zasto se stalno hvatas Cosworth motora, pa ispade da niko drugi ne zna napraviti motor osim Cosworth-a. I to je motor napravljen sredinom 80-ih, a sada je 2004-a. Ako je nekad bio najbolji, to ne znaci da je i danas.

Opet, Passat nije jedini u klasi a ima ok kocnice, VW je ako nista uvijek pazio na taj dio automobila. Ima i Passat W8 za odlicnim zaustavnim putevima al to je vec druga prica. O podvozju bi se dalo pricati, Mondeo jeste vjerovatno brzi, ali to nije jedina stvar koja cini podvozje jednog automobila dobrim. O tome bi se vjerovatno uvijek podjelila misljenja, kao dizel vs. benzin, zato je najbolje i ne pocinjati tu raspravu.
LeKo
Posts: 1489
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#33 ....

Post by LeKo »

da i ja nesto prokomentarisem ili dam svoje misljenje, benzin ili dizel? BENZIN, zasto samo zato sto se o ukusima ne raspravlja, stisnem dizela (tdi 110 ks, auto od starog) i sve sto cujem je brundanje( ne cuje se ni turbina kako pisti) stisnem benzinca a on rezi, duboki zvuk rednog sestaka (BMW 328 ci) bukvalno kao da ti govori daj josh, o potrosnji je suvisno pricati, zato vozite ono sto vam je merak voziti, poredjenja radi meni je merak zviznut ga u trecu i tako do 160 km/h, a josh nije u crvenom...za dizele 110 km/h plafon, nadam se da nisam nikoga uvrijedio to je samo moj komentar 8-)
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#34

Post by nineac »

Ma leko i ja bi se prepiso za 328 odmah!
VR6 ja sam ti reko za onaj od 130 ks, taj od 150 je brži, al po papirima, vozio sam SEAT leona sa tim motorom, i iskreno ništa jači nije od onog sa 130 ks, jer ima samo 10nm veći obrtni moment,a i sam znaš da je to kod diesela presudna stvar a ne toliko broj konja!
Nekažem ja da je najbolji, i otkud ti uopće da neko koristi motor iz sredine 80-tih, pa jel VW koristi motore iz sredine 80-tih? Ili ih usavršavaju?
U tvorničkim podacima za moju vectru piše 9.5 sec, u automotorundsport 10, tamo negdje 10.5, ovamo 11, itd! U knjižici piše 9.5 sec, 1375 kg prazna, max 215 km/h!
A kako to manje opterete auto? Izvade sjedišta i tapacirunge pa ih olakšaju? zna se kako se mjeri ubrzanje!
Može možda bolje vrijeme ostvariti zbog guma, ali sve 2.0 16V i 2.5 V& dolaze sa Firestone Firehawk FH 590 gumama 195/65 15 dimenzije, i čisto sumnjam da će neko mjenjati te gume da bi bolje ubrzanje izveo! Sa tim gumama vectra staje sa 100 km/h za 37.5 m, i to govori koliko su kvalitetne!
TDI od 150 ks ubrzava do 100 km/h za 8.8 po papirima, ali na testovima nikako nisu mogli izvući ispod 9 sec jer ima ogomnih problema u prenosu snage na podlogu i pored TC! Onaj syncro nema tih problema, ali mu je ubrzanje po papirima 9.6 zbog težine pogona na 4 točka!
I ja bi uzeo prije passata sa motorom od 130 ks nego ovu vectru pošto bi sa passatom na našim brdima sigurno bio brži zbog obrtnog momenta!
A o tome koliko ću profitirati neću da pričam!
Ja vectru nemogu spustiti ispod 11l u gradu, a to što u testovima piče da troši prosječno 7.5 l mogu mačku o rep okačiti :lol:
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#35

Post by VR6 »

Testovi, ubrzanje se mjeri samo sa vozacem, u vecini je tako. Dok tvornicki koliko sam upoznat idu 2 covjeka od oko 80 KG + 20/30 KG tereta u prtljaznik. To se malo, ali ipak odrazava i na performanse, pogotovo na motoru kao u recimo Hondi Civic VTI 1.6 sa 160-ak KS kojem nije svejedno ima li 100 KG vise ili ne. Kod turbodizela zbog velikog momenta ta je razlika vec manje izrazena...
jdabic1
Posts: 1
Joined: 07/11/2004 19:05

#36

Post by jdabic1 »

mislim ljudi zasto se vi uopce raspravljate sa gospdinom vectrom kad covjek je toliko opsjednut tom vectrom da mora izmisljat da ide do 100km/h za 9.3s i sl.
e da molio bih doticnog gospodina da se ubuduce informira kad pise o autima i da ne pljuje po VAG grupi na sto nema nitko pravo a ponamanje on kao sto necu ni ja pljuvat po opelu pramda imam vise povoda pljuvat po opelu nego on po vag-u
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#37

Post by nineac »

E pa gospodine VAG vaš prvijenac Passat se odnedavno nalazi na 69 mjestu po pouzdanosti u njemačkoj pa su ga i KIA-ini i slični proizvodi pretekli!
Inače jest, jedino u čemu su dobri jest cijena, danas sam bio na pijaci u sarajevu i passat TDi košta 17000 km 96 godište (prvi modeli sa žutim žmigavcima)! De mi reci matereti jel to realna vrijednost tog auta???
Takođe, pročitaj malo pažljivije tekstove pa ćeš vidjeti šta sam mana toj istoj vectri našao, a cjena vectre je daleko bolje odmjerena nego kod passata! Inače što se mene lično tiče sve što ima pogon na prednje točkove je sranje!
A inače ja neizmišljam podatke koliko koje auto ubrzava, možeš to i sam provjeriti ako već to tako pažljivo pratiš!
I de me prosvjetli kada smo već kod pljuvanja što bi ja sad trebao preći npr. sa ove vectre na passata, što je on bolji?
The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#38

Post by The_Flyer2002 »

:)
Last edited by The_Flyer2002 on 08/11/2004 03:10, edited 1 time in total.
The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#39

Post by The_Flyer2002 »

danas nema vece razlike izmedju benzinca i dizela mislim sto se tice performansi.

primjer bmw 318i i 320cd. obadva imaju 1995 ccm

318i

Dimenzije
Međuosovinski razmak (mm) 2725

Dužina vozila (mm) 4488

Širina vozila (mm) 1757

Visina vozila (mm) 1369

Obujam prtljažnog prostora (l) 410
Motor
Cilindri / ventili 4 / 4

Obujam (ccm) 1995

Hod / promjer (mm) 90 / 84

Snaga (kW / KS)
Broj okretaja (1/min) 105 / 143
6000


Max okretni moment (Nm)
Broj okretaja (1/min) 200
3750
Vozne karakteristike
Max brzina (km/h) 218 [214]

Ubrzanje 0-100 km/h (s) 9,3 [10,2]


Potrošnja goriva
Grad (l/100 km) 10,4 [11,2]

Otvorena cesta (l/100 km) 5,7 [6,3]

Prosjek (l/100 km) 7,4 [8,1]

Emisija CO2 (g/km) 180 [196]

Obujam spremnika (l) 63
Kotači
Dimenzije guma, prednjih 205 / 55
R16 91V

Dimenzije guma, stražnjih 205 / 55
R16 91V

Materijal Lake legure
Masa (kg)
Masa praznog vozila 1395 [1435]

Max dopuštena masa 1820 [1860

320cd

Dimenzije
Međuosovinski razmak (mm) 2725

Dužina vozila (mm) 4488

Širina vozila (mm) 1757

Visina vozila (mm) 1369

Obujam prtljažnog prostora (l) 410
Motor
Cilindri / ventili 4 / 4

Obujam (ccm) 1995

Hod / promjer (mm) 90 / 84

Snaga (kW / KS)
Broj okretaja (1/min) 110 / 150
4000


Max okretni moment (Nm)
Broj okretaja (1/min) 330
2000
Vozne karakteristike
Max brzina (km/h) 221 [213]

Ubrzanje 0-100 km/h (s) 8,8 [9,1]


Potrošnja goriva
Grad (l/100 km) 7,9 [9,7]

Otvorena cesta (l/100 km) 4,5 [5,4]

Prosjek (l/100 km) 5,7 [6,9]

Emisija CO2 (g/km) 153 [185]

Obujam spremnika (l) 63
Kotači
Dimenzije guma, prednjih 205 / 55
R16 91V

Dimenzije guma, stražnjih 205 / 55
R16 91V

Materijal Lake legure
Masa (kg)
Masa praznog vozila 1415 [1430]

Max dopuštena masa 1915 [1930


primjer vecini omiljenog bmw
oba imaju 1995 ccm i benzinac ima 100 kg manje vec dizel ali dizel ima bolje ubrzanje.
zaista nevidim kakve veze ima saltanje brzina tokom preticanja. mislim iskusniji vozaci presaltaju za manje od 1 sekunde ili najduze 1.5 sekundi, a ako ne pustis gas tokom saltanja neces ni primjetiti razliku to sto si presalto :-) :-) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ako volis smrad uzmi dizela ako volis da trosis pare na gorivo uzmi benzinca ali nema velike razlike
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#40

Post by nineac »

Joj čovječe šta ba ti to kucaš, pa sve to znamo, međuosovinski razmak itd!
To za šaltanje, pa nije stavr u tome što ti moraš šaltat, svi eto znamo da benzinci, viševentilski, a pogotovo BMW vole visoke obrtaje, i ti ri preticanju punom snagom moraš zavrtiti u visoke obrtaje što odnese goriva, u tome je fazon!
Ono jest da je tu benzinac 320 bolji kada koristi svoj maximalni obrtni moment, jer takođe ima i više obrtaja i on će to prije izvest, ali uz koliko goriva?
To je poenta, što sadašnji dieseli imaju toliki obrtni moment da se može ležerno preticati a da se nedođe u neku jebenu situaciju!
Tvrdim uvijek ko hoće preticati kolone neka si fino uzme kakvog divljeg benzinca i rješen problem!
Meni je uvjek benzin u krvi, ali uz sadašnje cijene goriva i kilometražu koju prelazim godišnje (70-80.000) ipka netreba biti nešto pametan pa skontat da je tu razlika u 1ltr potrošnje velika!
The_Fluid
Posts: 5591
Joined: 02/08/2002 00:00
Location: Earth

#41

Post by The_Fluid »

Pogotovo na duze relacije autoputevima, kada se odluci covjek brze da vozi. A onda i cijena! Dizela platis skuplje, a benzinac za to skuplje napravi razliku u gorivu tek za nekih 3-5 godina (ili za 200.000 KM). Mislim na auta slabijih masina (oko 100 konja).
Neshto slichno sam i sam poshao da napishem, ne ulazetji u raspravu izmedju VR6 i nineac-a.
Prije dvije godine je ADAC izashao sa uporednim testom motora na benzinski i motora na dizelski pogon.
Koliko se sjetjam, zajednichki zakljuchak je da su benzinci isplativiji od dizela, ako isti vlasnik netje u kratjem roku pretji preko 250.000km (jedini isplativiji auto ispod ove cifre je bio Golf 2, isplativost je bila na 220.000km).

Znachi, kad kupite dva auta, jedan benzinski i jedan dizelski, i uzmete u obzir koliko tje isti potroshiti goriva i koliko tjete dati na servisiranje, uzet je prosjek, a ne neke ekstremne situacije :), doshlo se do zakljuchka da je bolje uzeti benzinca nego dizela.

Znachi benzinac, osim ako se netje prelaziti kilometri i kilometri.
livadic
Posts: 1829
Joined: 17/03/2004 15:05
Location: danke dojcland

#42

Post by livadic »

Koliko se sjetjam, zajednichki zakljuchak je da su benzinci isplativiji od dizela, ako isti vlasnik netje u kratjem roku pretji preko 250.000km (jedini isplativiji auto ispod ove cifre je bio Golf 2, isplativost je bila na 220.000km).

--------------------

kako se uzme ... :(

:D

u njemackoj su porez & osiguranje znatno veci za dizele ... :shock: :shock: :shock:

a kada bi [kojim cudom ... :roll: ] bili isti ... :D

... dizel bi se isplatio vec u prvoj godini ... :(

:D

;)
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#43

Post by nineac »

Jest u njemačkoj, ali jaro mi smo u Bosni!!!
kakva je konfiguracioja cest u BiH? Kakve su ulice u B-H gradovima?
Na našim cestama daleko se više šalta, pretiče itd, tj, daleko više se opterećuje motor i naravno troši se više gorivo!
Drugo, ako gledaš performanse opet je diesel bolji!
Eto uzmi Passat TDI sa 110 ks i 1.8 sa 125 ks!
1.8 ubrzava do 100 km/h za 10.9 sec a TDi za 11.7 sec, dok je krajnja brzina 206 km/h za benzinca a za TDi-ja 196 km/h
Prosječna potrošnja 1.8 je 8.2 ltr dok TDI ostvaruje 6.1 ltr!
Razlika u cijeni 1997 godine za njih je bila 1700 km!
E sad, tu je eto ko benzinac "bolji" ali nezamjetno, međutim obrtni moment benzinca je 168 nm pri 4.200 obrtaja, dok TDi ima obrtni moment od 235nm pri 1.950 obrtaja, i u 5 brzini u međuubrzanju od 80 do 120 km/h bježi benzincu 5 sec, dok u 4 brzini od 60 do 100 km/h bježi 6.7 sec, što je najvažnije na našim cestama jer vam omogućava ležernije preticanje, uz veću uštedu goriva!
Svi koji vozaju TDi-je od 200nm pa na dalje znaju koja je prednost obretnog momenta na našim cestama, a pogotovo na našim planinama tipa Ivan i Komar!
livadic
Posts: 1829
Joined: 17/03/2004 15:05
Location: danke dojcland

#44

Post by livadic »

neki preferiraju 250ks ... :D

a neki ... :cry: ... jeftinije gorivo ... :shock:

:D

sto se bosne tice ... licno preferiram motore koji ne prave preveliku razliku ... ;)

izmedju dizela & loze ... :roll:

a svi jednostavniji dizel motori bez turba ... :oops:

... su bas kao za bosnu stvoreni ... ;)...

:D

;)
BigusDickus
Posts: 3832
Joined: 09/07/2004 09:49
Location: Sarajevo
Contact:

#45

Post by BigusDickus »

livadic wrote:Koliko se sjetjam, zajednichki zakljuchak je da su benzinci isplativiji od dizela, ako isti vlasnik netje u kratjem roku pretji preko 250.000km (jedini isplativiji auto ispod ove cifre je bio Golf 2, isplativost je bila na 220.000km).

--------------------

kako se uzme ... :(

:D

u njemackoj su porez & osiguranje znatno veci za dizele ... :shock: :shock: :shock:

a kada bi [kojim cudom ... :roll: ] bili isti ... :D

... dizel bi se isplatio vec u prvoj godini ... :(

:D

;)
Nije toliko do razlike u porezu i osiguranju. U Hrvatskoj su radili slicnu racunicu, sa vrlo slicnim rezultatima. :roll:

A kod nas jos treba uzeti u obzir da je gorivo, na velikom broju pumpi, prilicno nekvalitetno i da, doslovno, unistava moderne diesel masine. :-?
Post Reply