Eto ti nasih organicica pa da su cevapcici kao kod brajlovica nego ove kada pojedes sutra smrdis prdis katastofa dok se ne istovaris
"Majstori" parkiranja Vol.2
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 27895
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1002 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Nemojte ma policiju, malo ih je, slabo opremljeni, nemaju vozila (izašla osmica on još vozaju šestice), itd...
Morate imati razumijevanja, nije do njih.
Morate imati razumijevanja, nije do njih.
- nepass1
- Posts: 9690
- Joined: 06/07/2017 07:35
#1003 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Godisnji odmori, fali ih....Naslovnica wrote: ↑21/07/2022 19:11 Nemojte ma policiju, malo ih je, slabo opremljeni, nemaju vozila (izašla osmica on još vozaju šestice), itd...
Morate imati razumijevanja, nije do njih.
Kad smo vec kod policije, jucer u susret policajskom autu, mora jedan stati da drugi prodje zbog parkiranja na sred ulice. Ali nema sanse da bi izasli i kaznu napisali.
Danas na grbavici samo jedna traka radi jer policija sva cetiri u drugoj upalila.
Fakini svoje vrste
-
- Forum administrator
- Posts: 32162
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
- Laplace
- Posts: 10385
- Joined: 19/11/2012 18:37
#1005 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Prvo su izlobirali da se nuklearne elektrane zamijene elektranama na ugalj (čime su povećali zagađenje zraka, povećali ispuštanje stakleničkih plinova u atmosferu i povećali cijene električne energije) a sad bi htjeli da onesposobljavanjem auta sa motorima SUS k'o fol smanje zagađenje.
Idioti. Može li im neko objasniti da jedna prosječna termoelektrana na ugalj zagađuje mnogo više nego hiljade SUV-ova i zašto ne može?
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10535
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1006 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Kako bih ja ovakve ispuhivao… Zato što su debili maloumni.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
- kabal1337
- Posts: 8104
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#1007 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
A koliko tek vojna oprema zagadi....EFD22 wrote: ↑25/07/2022 21:32 Kako bih ja ovakve ispuhivao… Zato što su debili maloumni.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10535
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1008 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Svaka eksplozija ekvivalentna jednoj toni dinamita lansira CO2 u važnih koliko par hiljada autića za godinu.
Al’ neka, hajmo zabranit SUS automobile sutra…
Al’ neka, hajmo zabranit SUS automobile sutra…
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10535
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1010 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Jednostavno.Hajvan wrote: ↑25/07/2022 22:02EFD22 wrote: ↑25/07/2022 21:32 Kako bih ja ovakve ispuhivao… Zato što su debili maloumni.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
LOL
vjerujem
not
Uzmimo auto iz 2011. EU prosjek je tada bio 134 grama CO2 po pređenom kilometru. Pošto je to NEDC podatak, budimo skeptični i recimo da su proizvođači slagali, pa ćemo dodati nekih 20% i zaokružiti na 160 grama CO2 po pređenom kilometru.
Uzmimo prosjek pređenih kilometara u jednoj godini da je 15000km.
Jedan prosječni automobil prosječnog vozača u atmosferu u toku jedne godine izbaci 15000x160g=2.400.000g, odnosno 2.4 tone CO2.
https://www.eurekalert.org/news-releases/595640 - tu ima u tabeli 1. top 100 elektrana u SAD (za EU nisam mogao naći podatke) prema CO2 emisijama.
Prva izbacuje više od 20, stota više od 7 miliona tona CO2 godišnje.
Uzet ćemo u obzir neku sredinu od cca 12, iako je to vjerovatno bliže 15 al’ hajd.
Znači 12.000.000 podijeljeno sa 2.4 dođe tačno 5 miliona auta.
To je kažem, skeptični izračun. Za Euro4/Euro5 auta kojih je sve manje.
I to je jedna od 3400 elektrana na fosilna goriva u USA, a gdje je tu Europa, a gdje tek Kina i Indija
Pa to su brojke tolike, da kad bi sabrao sva prodana i vožena auta od kako su izmišljena do danas, nisu zajedno zagadili koliko jedna Indija zagadi za godinu…
Smiješno…
Jebala vas elektro vozila…
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#1011 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
oke, thx.
- ing-ecc
- Posts: 18124
- Joined: 31/03/2013 09:58
#1012 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Eh da vidimo ko je zadnji doso od ove trojice I jel ga pravilno uglavio
-
- Posts: 1429
- Joined: 31/10/2008 22:28
- Laplace
- Posts: 10385
- Joined: 19/11/2012 18:37
#1014 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Ne sjećam se da se nekad neki od silnih pokreta zelenih,Greenpesaovce i ostale ovce, sjetio da zabrani ratove kao možda i najveće zagađivače.kabal1337 wrote: ↑25/07/2022 21:33A koliko tek vojna oprema zagadi....EFD22 wrote: ↑25/07/2022 21:32 Kako bih ja ovakve ispuhivao… Zato što su debili maloumni.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
-
- Posts: 11640
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
- teskeredzic_22
- Posts: 19511
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1017 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
stae moyese proč
- Ateista
- Posts: 46561
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#1018 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Donekle se slazem, ali ima tu jos bitnih faktora, kao sto je lokacija zagadjenja. Za planetu mozda to nema veze, ali za covjeka ima.EFD22 wrote: ↑25/07/2022 21:32 Kako bih ja ovakve ispuhivao… Zato što su debili maloumni.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
Mislim da je jedan od ciljeva izbaciti zagadjenje iz gradova gdje je velika koncentracija ljudi, zgrada i svega sto zadrzava zagadjenje, te u tom smislu postoji prednost ako vecina vozila bude elektricna, makar to zagadjenje bilo prebaceno na drugo mjesto, ali bar dalje od velike koncentracije ljudi.
Slazem se da su mnogi aktivisti licemjerni, ali nije bas ni tako crno bijelo sve.
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#1019 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
mislis iselis zagadjenje iz bogate sredine u siromasnuAteista wrote: ↑26/07/2022 14:59Donekle se slazem, ali ima tu jos bitnih faktora, kao sto je lokacija zagadjenja. Za planetu mozda to nema veze, ali za covjeka ima.EFD22 wrote: ↑25/07/2022 21:32 Kako bih ja ovakve ispuhivao… Zato što su debili maloumni.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
Mislim da je jedan od ciljeva izbaciti zagadjenje iz gradova gdje je velika koncentracija ljudi, zgrada i svega sto zadrzava zagadjenje, te u tom smislu postoji prednost ako vecina vozila bude elektricna, makar to zagadjenje bilo prebaceno na drugo mjesto, ali bar dalje od velike koncentracije ljudi.
Slazem se da su mnogi aktivisti licemjerni, ali nije bas ni tako crno bijelo sve.
- Laplace
- Posts: 10385
- Joined: 19/11/2012 18:37
#1020 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Mogli su to promišljenije uraditi. Moglo se zabraniti sve ispod EURO-4 standarda (osim specijalnih slučajeva - oldtimeri itsl.), javni prevoz maksimalno bazirati na električnim rješenjima (tramvaji, trolejbusi, vozovi, podzemna), zatim maksimalno koristiti hibride, proizvodnju električne energije bazirati na kombinaciji nuklearnih elektrana (nije postojao nijedan realan razlog da se one u Njemačkoj gase), vjetroelektrana, solarnih elektrana i ostalim obnovljivim izvorima. Uz sve veće napretke na fuzionim elektranama i poboljšavanje super-grid sistema sa obnovljivim izvorima su se postepeno mogli riješiti problemi klimatskih promjena i zagađenja u gradovima a da se ne smanjuje kvalitet života građana niti da im se zabranjuje vozilo sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem. OK je i zabrana motora SUS u užim gradskim jezgrima, pa i saobraćaja kao takvog zbog gužvi i sigurnosti djece.Ateista wrote: ↑26/07/2022 14:59Donekle se slazem, ali ima tu jos bitnih faktora, kao sto je lokacija zagadjenja. Za planetu mozda to nema veze, ali za covjeka ima.EFD22 wrote: ↑25/07/2022 21:32 Kako bih ja ovakve ispuhivao… Zato što su debili maloumni.
Kad smo kod tih termoelektrana, nedavno sam stavio link koliko svaka termoelektrana izbaci hiljada tona CO2 u atmosferu svake godine.
Malo sam računao, i dođoh do tog da jedna TE u godinu dana izbaci CO2 koliko za tu istu godinu i 7.5 miliona Euro4 auta koja u prosjeku pređu po 15000km.
Jedna… u USA ih je na ugalj 232, a na fosilna goriva ukupno malo više od 3400.
Pretvori to u aute, i to u Euro6 aute…
Hvala, i doviđenja.
Mislim da je jedan od ciljeva izbaciti zagadjenje iz gradova gdje je velika koncentracija ljudi, zgrada i svega sto zadrzava zagadjenje, te u tom smislu postoji prednost ako vecina vozila bude elektricna, makar to zagadjenje bilo prebaceno na drugo mjesto, ali bar dalje od velike koncentracije ljudi.
Slazem se da su mnogi aktivisti licemjerni, ali nije bas ni tako crno bijelo sve.
Rješenje je trebalo da se traži na način da pri planiranju glavnu riječ imaju naučnici iz odgovarajući područja a ne političari niti profesionalni dizači panike.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1021 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
uzece se u obzir svi vasi prijedlozi,samo da ih neki struĆnjak jelte proĆita .
- Ateista
- Posts: 46561
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#1022 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Pa nisam bas na to mislio.azdralovic wrote: ↑26/07/2022 15:37mislis iselis zagadjenje iz bogate sredine u siromasnuAteista wrote: ↑26/07/2022 14:59
Donekle se slazem, ali ima tu jos bitnih faktora, kao sto je lokacija zagadjenja. Za planetu mozda to nema veze, ali za covjeka ima.
Mislim da je jedan od ciljeva izbaciti zagadjenje iz gradova gdje je velika koncentracija ljudi, zgrada i svega sto zadrzava zagadjenje, te u tom smislu postoji prednost ako vecina vozila bude elektricna, makar to zagadjenje bilo prebaceno na drugo mjesto, ali bar dalje od velike koncentracije ljudi.
Slazem se da su mnogi aktivisti licemjerni, ali nije bas ni tako crno bijelo sve.
Vise na to da se izmjesti u dijelove gdje je manje ljudi i gdje prirodna cirkulacija omogucava puno brzu promjenu zraka i prociscavanje nego u gradovima.
- Ateista
- Posts: 46561
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#1023 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Naravno, uopste nisam mislio na zabranu motora sa unutrasnjim sagorijevanjem, naravno da je jos prerano da se zabranjuju jer tehnologija punjenja baterija jos ne dopusta autonomiju i fleksibilnost koju dopusta stara tehnologija. Vise sam mislio na to da podrzavam razvoj el vozila, subvencije i slicne stvari, ali ne jos nikakve zabrane. Definitivno ima puno stvari koje treba uraditi prije zabrane.Laplace wrote: ↑26/07/2022 15:51Mogli su to promišljenije uraditi. Moglo se zabraniti sve ispod EURO-4 standarda (osim specijalnih slučajeva - oldtimeri itsl.), javni prevoz maksimalno bazirati na električnim rješenjima (tramvaji, trolejbusi, vozovi, podzemna), zatim maksimalno koristiti hibride, proizvodnju električne energije bazirati na kombinaciji nuklearnih elektrana (nije postojao nijedan realan razlog da se one u Njemačkoj gase), vjetroelektrana, solarnih elektrana i ostalim obnovljivim izvorima. Uz sve veće napretke na fuzionim elektranama i poboljšavanje super-grid sistema sa obnovljivim izvorima su se postepeno mogli riješiti problemi klimatskih promjena i zagađenja u gradovima a da se ne smanjuje kvalitet života građana niti da im se zabranjuje vozilo sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem. OK je i zabrana motora SUS u užim gradskim jezgrima, pa i saobraćaja kao takvog zbog gužvi i sigurnosti djece.Ateista wrote: ↑26/07/2022 14:59
Donekle se slazem, ali ima tu jos bitnih faktora, kao sto je lokacija zagadjenja. Za planetu mozda to nema veze, ali za covjeka ima.
Mislim da je jedan od ciljeva izbaciti zagadjenje iz gradova gdje je velika koncentracija ljudi, zgrada i svega sto zadrzava zagadjenje, te u tom smislu postoji prednost ako vecina vozila bude elektricna, makar to zagadjenje bilo prebaceno na drugo mjesto, ali bar dalje od velike koncentracije ljudi.
Slazem se da su mnogi aktivisti licemjerni, ali nije bas ni tako crno bijelo sve.
Rješenje je trebalo da se traži na način da pri planiranju glavnu riječ imaju naučnici iz odgovarajući područja a ne političari niti profesionalni dizači panike.
-
- Posts: 27895
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1024 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
Garažiro ga rodijak u prolazu...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1025 Re: "Majstori" parkiranja Vol.2
u hladu ,a ne kisne