Kupovina novog ili polovnog vozila

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
Evolution_IV
Posts: 3648
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: akciza-pdv-akciza-pdv-akciza-pdv-porez-porez po 101 osnovi....

#226 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Evolution_IV »

emko1234 wrote: 12/05/2021 23:27
black_adrian wrote: 12/05/2021 22:43 ne znam, ja nisam stekao takav utisak iskreno da ti kazem, nije mi legao taj dan nikako bas, mozda zato sto sam se razocarao u motor pa hajd ne valja ni sve ostalo hahahaha... svakako ga ne bih nikad uzeo sa ovim 1.3
Svaki mali turbak ala tog kojeg si ti vozio je prilično anemičan kad je pod opterećenjem. Teoretski ti iz te male mašine možeš izvući 300 konja kao što je toyota uradila s onim novim govnetom. 3 klipa turbo, 1.5 zapremina i 260+ konja. Međutim tih 260 konja i 2.5turbo 260 konja i 3.0 260 n/a konja u praksi su totalno različite stvari. Ko je vozio velikog šestaka i osmaka zna da nema turba koji ti može dati osjećaj linearnog razvijanja snage ko velika mašina bez turba ili kompresora. Zato imaš situaciju da jedan n/a v8 ili v6 zgazi milion kilometara ko od šale. Ja bih volio da mi neko pokaže bilo kojeg turbaka bilo koje konfiguracije koji će to zgaziti.
s koliko konja samo,fabrickih 330,napucanih 500,600 ili 800 dan noc :D

Image

to govno ima 1.6L i nije nista slicno kao ostali 3cil :) ,govna su motori velike kubikaze koji imaju malo snage...
Last edited by Evolution_IV on 12/05/2021 23:40, edited 1 time in total.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#227 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

JCecotto wrote: 12/05/2021 23:37 Djes me na Golfa
Bolje me streljaj :D
Pa imam i jednog GLC-a 250cdi ali ti se ne uklapa u budžet :D
A ne, gdje ti je računica na tom finansijskom lizingu ko fizičkom licu ako bi ga uzeo ko fizičko lice?
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#228 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

Evolution_IV wrote: 12/05/2021 23:39
emko1234 wrote: 12/05/2021 23:27
black_adrian wrote: 12/05/2021 22:43 ne znam, ja nisam stekao takav utisak iskreno da ti kazem, nije mi legao taj dan nikako bas, mozda zato sto sam se razocarao u motor pa hajd ne valja ni sve ostalo hahahaha... svakako ga ne bih nikad uzeo sa ovim 1.3
Svaki mali turbak ala tog kojeg si ti vozio je prilično anemičan kad je pod opterećenjem. Teoretski ti iz te male mašine možeš izvući 300 konja kao što je toyota uradila s onim novim govnetom. 3 klipa turbo, 1.5 zapremina i 260+ konja. Međutim tih 260 konja i 2.5turbo 260 konja i 3.0 260 n/a konja u praksi su totalno različite stvari. Ko je vozio velikog šestaka i osmaka zna da nema turba koji ti može dati osjećaj linearnog razvijanja snage ko velika mašina bez turba ili kompresora. Zato imaš situaciju da jedan n/a v8 ili v6 zgazi milion kilometara ko od šale. Ja bih volio da mi neko pokaže bilo kojeg turbaka bilo koje konfiguracije koji će to zgaziti.
s koliko konja samo,fabrickih 330,napucanih 500,600 ili 800 dan noc :D

Image

to govno ima 1.6L i nije nista slicno kao ostali 3cil :) ,govna su motori velike kubikaze koji imaju malo snage...
Ma dobro ovaj suprin motor je jedan od milion. Nije sporno da je odličan za modifikacije ali vala ne znam da su poznati po tome što puno prelaze. Uostalom mislim da na svijetu nema 1000 normalnih supri koje su ostale stock i dan danas.

A što se tiče yarisa, za one pare, ne bi je ni pogledao. Ne znam samo ko im je ciljna grupa s onom cijenom.
JCecotto
Posts: 202
Joined: 29/12/2020 23:35

#229 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by JCecotto »

@emko1234 Aj didnt rekognajz ju :)
Ma ovo sto radi Porsche leasing je vrlo, vrlo blizu onome sto se desava u EU.
User avatar
sime_cipol
Posts: 6668
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#230 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by sime_cipol »

Ko je bio ciljna skupina Audiju kad su izbacili UR SportQuattro za tadasnjih 200k DEM?
Taj Yaris je trkača homologacija, ne postoji nista slicno njemu trenutno na svijetu. Musterija ima.
Koga to ne zanima, za njega nije ni pravljen.

P.S. taj Yaris ce za 20-30 godina biti skuplji od bilo kojeg fabrickog Golf R :D jednostavno takva mu je sudbina. Istorija nas uci.
Last edited by sime_cipol on 12/05/2021 23:56, edited 1 time in total.
User avatar
konektovan
Posts: 25816
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#231 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by konektovan »

Emko koliko ti je prešao taj golf, i kolika je mjesecna rata??? :mrgreen:
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#232 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

JCecotto wrote: 12/05/2021 23:50 @emko1234 Aj didnt rekognaz ju :)
Ma ovo sto radi Porsche leasing je vrlo, vrlo blizu onome sto se desava u EU.
Ne znam koliko si upućen u to. Operativni lizing je ništa drugo do dugoročni najam gdje ti u cijenu lizinga ulazi sve osim goriva. Znači ti daš Poršeu 5 stoja mjesečno ( karikiram ). I za tih 5 stoja dobiješ auto, servise, gume, kasko, registraciju. Potpišeš ugovor na 3 godine. Nakon 3 godine i nakon što si im dao opet karikiram 18k km, auto vraćaš njima. Najčešće. Ili ako se dogovoriš, vozilo možeš otkupiti po tržno amortizovanoj cijeni. Niti u jednom slučaju nakon isteka 3 godine ti ne postaješ vlasnik osim ako se to ugovorom ne definiše. To je operativni. Zato te i pitam da li si auto planirao uzimat ko fizičko ili pravno lice.
Za fizičko lice tu nema neke računice.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#233 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

sime_cipol wrote: 12/05/2021 23:54 Ko je bio ciljna skupina Audiju kad su izbacili UR SportQuattro za tadasnjih 200k DEM?
Taj Yaris je trkača homologacija, ne postoji nista slicno njemu trenutno na svijetu. Musterija ima.
Koga to ne zanima, za njega nije ni pravljen.

P.S. taj Yaris ce za 20-30 godina biti skuplji od bilo kojeg fabrickog Golf R :D jednostavno takva mu je sudbina. Istorija nas uci.
Mislim da ti je pogrešan primjer. Audi kad je izbacio to auto, nije očekivao prodaju. Cilj je više bio marketing i implementacija te tehnologijue u mainstream vozila koja su se već prodavala. Oni su iskorisitli momentum koji je quattro dobio u reliju da bi napravili brend. Osim toga idejno, nisu imali konkurencije. Trojka tad još nije imala X drive, a mercedes nije 4matic ugrađivao nikako.
S druge strane Toyota to sve već ima, ima brend, ima pogon, ima dobro jebenu konkurenciju u tom segmentu. Mini hot hatcheva ima koliko hoćeš. Istina ne ovakvih. Ali moraš uzet u obzir da je ovo auto prilično ograničeno. A ako smo išta naučili danas, naučili smo da ograničena vozila može prodat 5 proizvođača na svijetu, a bojim se da toyota nije jedan od njih.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#234 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

konektovan wrote: 12/05/2021 23:55 Emko koliko ti je prešao taj golf, i kolika je mjesecna rata??? :mrgreen:
29 000, nov kupljen ovdje. 1.6tdi 115konja. Ima i nekih doplata tj neke opreme mimo svog paketa :D
JCecotto
Posts: 202
Joined: 29/12/2020 23:35

#235 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by JCecotto »

emko1234 wrote: 12/05/2021 23:57
JCecotto wrote: 12/05/2021 23:50 @emko1234 Aj didnt rekognaz ju :)
Ma ovo sto radi Porsche leasing je vrlo, vrlo blizu onome sto se desava u EU.
Ne znam koliko si upućen u to. Operativni lizing je ništa drugo do dugoročni najam gdje ti u cijenu lizinga ulazi sve osim goriva. Znači ti daš Poršeu 5 stoja mjesečno ( karikiram ). I za tih 5 stoja dobiješ auto, servise, gume, kasko, registraciju. Potpišeš ugovor na 3 godine. Nakon 3 godine i nakon što si im dao opet karikiram 18k km, auto vraćaš njima. Najčešće. Ili ako se dogovoriš, vozilo možeš otkupiti po tržno amortizovanoj cijeni. Niti u jednom slučaju nakon isteka 3 godine ti ne postaješ vlasnik osim ako se to ugovorom ne definiše. To je operativni. Zato te i pitam da li si auto planirao uzimat ko fizičko ili pravno lice.
Za fizičko lice tu nema neke računice.
Znam bolan
Sve mi je jasno, napisah u prvobitnoj kalkulaciji.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#236 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

JCecotto wrote: 13/05/2021 00:06
emko1234 wrote: 12/05/2021 23:57
JCecotto wrote: 12/05/2021 23:50 @emko1234 Aj didnt rekognaz ju :)
Ma ovo sto radi Porsche leasing je vrlo, vrlo blizu onome sto se desava u EU.
Ne znam koliko si upućen u to. Operativni lizing je ništa drugo do dugoročni najam gdje ti u cijenu lizinga ulazi sve osim goriva. Znači ti daš Poršeu 5 stoja mjesečno ( karikiram ). I za tih 5 stoja dobiješ auto, servise, gume, kasko, registraciju. Potpišeš ugovor na 3 godine. Nakon 3 godine i nakon što si im dao opet karikiram 18k km, auto vraćaš njima. Najčešće. Ili ako se dogovoriš, vozilo možeš otkupiti po tržno amortizovanoj cijeni. Niti u jednom slučaju nakon isteka 3 godine ti ne postaješ vlasnik osim ako se to ugovorom ne definiše. To je operativni. Zato te i pitam da li si auto planirao uzimat ko fizičko ili pravno lice.
Za fizičko lice tu nema neke računice.
Znam bolan
Sve mi je jasno, napisah u prvobitnoj kalkulaciji.
Pa ako sve znaš i dalje razmišljaš o tome, onda ga kupi tako. Nije to puno para za paket koji dobiješ ako se možeš pomiriti s tim da ćeš dati 24000 i za 4 godine nećeš imati nikakvo auto.
Gray
Posts: 3518
Joined: 14/06/2005 02:47

#237 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Gray »

emko1234 wrote: 12/05/2021 23:57
JCecotto wrote: 12/05/2021 23:50 @emko1234 Aj didnt rekognaz ju :)
Ma ovo sto radi Porsche leasing je vrlo, vrlo blizu onome sto se desava u EU.
Ne znam koliko si upućen u to. Operativni lizing je ništa drugo do dugoročni najam gdje ti u cijenu lizinga ulazi sve osim goriva. Znači ti daš Poršeu 5 stoja mjesečno ( karikiram ). I za tih 5 stoja dobiješ auto, servise, gume, kasko, registraciju. Potpišeš ugovor na 3 godine. Nakon 3 godine i nakon što si im dao opet karikiram 18k km, auto vraćaš njima. Najčešće. Ili ako se dogovoriš, vozilo možeš otkupiti po tržno amortizovanoj cijeni. Niti u jednom slučaju nakon isteka 3 godine ti ne postaješ vlasnik osim ako se to ugovorom ne definiše. To je operativni. Zato te i pitam da li si auto planirao uzimat ko fizičko ili pravno lice.
Za fizičko lice tu nema neke računice.
Pisalo se o tome prije nekoliko stranica naširoko, nije bas da nema nikakve računice, računice ima (ne samo finansijske), ali svako mora za sebe da vidi da li mu se isplati.

Servis, gume i ostalo moze biti uključen u cijenu a i ne mora, na reklamama koje imaju obično nije nego ako hoćeš da ga uključiš moras dodatno mjesečno plaćati, treba vidjeti konkretno uslove akcije.

Tačno je da poslije 3 godine nemaš auto a dao si npr 18k, ali sa druge strane možeš da imas auto poslije te tri godine, ali moraš da daš npr 35k za to.
User avatar
Seawolf
Posts: 4032
Joined: 14/06/2012 22:59

#238 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Seawolf »

JCecotto wrote: 12/05/2021 23:31 Evo jos jedan konkretan primjer :

Vozim polovan karavan gornje ili vise srednje klase.
Star 11 godina, placen 14k, za 2 godine ulozeno 6k u odrzavanje da bude kako treba.
Sad dobro fercera i odlicno vozi.

Posto su trendovi i dileme takvi, gledam nov auto na operativni leasing od 33 - 35 hiljada ( ne merem vise :) )
Mjesecna rata za predjenih 15.000 km godisnje je cca 380 KM + kasko 90 KM + registracija skuplja 20% mjesecno = 500 KM mjesecno.
To tako deres 48 mjeseci i nakon toga nemas nista.
Sto je meni najvaznije - vozis auto sa manje zracnih jastuka, manji gepek, manje snage , manje cilindara, manje opreme.
Napominjem da imam 2 mala gremlina.

Isplati li se meni sad da uradim ovo ?

Sad vi recite misljenja i sugestije , posto sam ko Alija rahmetli - ujutro mislim jedno , poslije podne drugo...
Dobro jutro i sretan Bajram želim, prijatelju.

Moje je mišljenje da koji god nov auto kojem je fakturna cijena 35.000 KM kupiš, razočarat ćeš se u odnosu na to što si do sada vozio.

Dalje, čemu nov auto, ako si ograničen na 15.000 km godišnje. Da se radi o drugom autu u porodici, to bi bilo O.K. Ali za jedini auto, to je baš ograničenje.
Peryton_
Posts: 787
Joined: 04/11/2011 21:23
Location: Tuzla

#239 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Peryton_ »

Vezano za zadnji primjer. Ja sam zbog situacije i potrebnog novca morao uraditi bas istu stvar i zamijeniti karavan vise klase 2019 godiste sa full opremom i 180ks sa limuzinom 2019 godiste sa kokuz opremom i nije to to( razlika je 35k izmedju dva vozila).Ja nisam mogao birati, ti odluci bolje.
Sretan Bajram svima.
User avatar
madner
Posts: 52923
Joined: 09/08/2004 16:35

#240 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by madner »

JCecotto wrote: 12/05/2021 23:31 Evo jos jedan konkretan primjer :

Vozim polovan karavan gornje ili vise srednje klase.
Star 11 godina, placen 14k, za 2 godine ulozeno 6k u odrzavanje da bude kako treba.
Sad dobro fercera i odlicno vozi.

Posto su trendovi i dileme takvi, gledam nov auto na operativni leasing od 33 - 35 hiljada ( ne merem vise :) )
Mjesecna rata za predjenih 15.000 km godisnje je cca 380 KM + kasko 90 KM + registracija skuplja 20% mjesecno = 500 KM mjesecno.
To tako deres 48 mjeseci i nakon toga nemas nista.
Sto je meni najvaznije - vozis auto sa manje zracnih jastuka, manji gepek, manje snage , manje cilindara, manje opreme.
Napominjem da imam 2 mala gremlina.

Isplati li se meni sad da uradim ovo ?

Sad vi recite misljenja i sugestije , posto sam ko Alija rahmetli - ujutro mislim jedno , poslije podne drugo...
Ja bih ti predlozio da zamjenis, ali ne da uzmes novo. Jedino ako su gremlini bas mali, uzmi na 3 godine dok to od 35 hiljade ispunjava uslove pa ustedi za upgrade.
User avatar
madner
Posts: 52923
Joined: 09/08/2004 16:35

#241 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by madner »

Seawolf wrote: 12/05/2021 22:17 Da pojednostavimo priču konkretnom računicom.

Kupio sam nov automobil čija je fakturna vrijednost bila 50.000 KM, prije nešto više od sedam godina.

Bankovni kredit, bez učešća, sa rokom otplate od 60 mjeseci.

U prvih pet godina (za vrijeme kojih sam prešao oko 115.000 km), dok sam otplaćivao kredit, sa uračunatim svim anuitetima, svim troškovima redovnih servisa (bilo ih je sedam, plus zamjena ulja i filtera u mjenjaču na 90.000 km), troškovima vanrednih opravki izvan garantnog roka (oba puta se pokvarila ista stvar - senzor položaja volana), troškovima za gume (dva seta ljetnih i jedan set zimskih guma - auto je fabrički isporučen sa zimskim gumama), jedna zamjena akumulatora i sve registracije, tehnički pregledi, obavezna osiguranja i kasko osiguranja, dakle sve bez troška goriva, parkiranja i putarina, ukupno me je koštalo oko 76.800 KM, odnosno prosječno mjesečno: 1.280 KM.
Medjutim sada je ta mjesecna cifra vec znatno manja jer nakon 5 godina si dobio auto sa stvarnih 115000 km.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#242 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

Gray wrote: 13/05/2021 01:18
emko1234 wrote: 12/05/2021 23:57
JCecotto wrote: 12/05/2021 23:50 @emko1234 Aj didnt rekognaz ju :)
Ma ovo sto radi Porsche leasing je vrlo, vrlo blizu onome sto se desava u EU.
Ne znam koliko si upućen u to. Operativni lizing je ništa drugo do dugoročni najam gdje ti u cijenu lizinga ulazi sve osim goriva. Znači ti daš Poršeu 5 stoja mjesečno ( karikiram ). I za tih 5 stoja dobiješ auto, servise, gume, kasko, registraciju. Potpišeš ugovor na 3 godine. Nakon 3 godine i nakon što si im dao opet karikiram 18k km, auto vraćaš njima. Najčešće. Ili ako se dogovoriš, vozilo možeš otkupiti po tržno amortizovanoj cijeni. Niti u jednom slučaju nakon isteka 3 godine ti ne postaješ vlasnik osim ako se to ugovorom ne definiše. To je operativni. Zato te i pitam da li si auto planirao uzimat ko fizičko ili pravno lice.
Za fizičko lice tu nema neke računice.
Pisalo se o tome prije nekoliko stranica naširoko, nije bas da nema nikakve računice, računice ima (ne samo finansijske), ali svako mora za sebe da vidi da li mu se isplati.

Servis, gume i ostalo moze biti uključen u cijenu a i ne mora, na reklamama koje imaju obično nije nego ako hoćeš da ga uključiš moras dodatno mjesečno plaćati, treba vidjeti konkretno uslove akcije.

Tačno je da poslije 3 godine nemaš auto a dao si npr 18k, ali sa druge strane možeš da imas auto poslije te tri godine, ali moraš da daš npr 35k za to.
Nisam citao bas sve postove. Meni je taj koncept ok ako ima konkretnu svrhu. Recimo ja bih to licno gledao kao priliku da svake tri godine vozim novo auto. Medjutim za taj koncept kod nas moras biti dobro likvidan. Mislim da vecina ljudi kod nas ima problem s tim da nesto plati ili placa, i da to nakon nekog vremena vise nema ili mora da vrati. Vani to ljudi drugacije gledaju. Znam za startupe u svabiji gdje ljudi daju tehnicku opremu na dugorocni najam ( dugorocni u skladu s periodom gdje se neki uredjaj i dalje smatra tehnicki dovoljno dobrim da bi se mogao koristiti). Radis ko programer, za neki projekt ti treba ultra mega giga komp koji ne kupis za par milja eura nego ga izrentas dok radis na projektu. Vratis ga nakon par mjeseci. Mislim super stvar koja na prvu djeluje cudno i besmisleno ali itekako ima smisla.
Da se vratimo na temu, dugorocni najam samo treba sazvakati na pravi nacin. Ako uslovi imaju smisla, i ako imas novca da to ispratis, sto da ne
artur morgan
Posts: 1211
Joined: 30/04/2020 19:47

#243 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by artur morgan »

Bio je podatak na TV-u u nekoj emisiji nedavno, u De 51% gradjana ima imovinu u svom vlasnistvu, dok preostali 49% nema. Kod svaba je rentanje najam zakup ... puno zastupljen. Kapitalizam, zaradi i trosi, i sto manje stedi. Kazu da ekonomija drzave raste kad ljudi vise trose kad se stalno investira kupuje prodaje placa... kad se para stalno vrti....kad se manje stedi.... samo sto na kraju dobiju auto u najam stan u najam vikendicu u najam masinu u najam....a puno para otislo na racune banaka, kapitalista :-D
User avatar
beco
Posts: 2598
Joined: 25/08/2004 14:22

#244 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by beco »

emko1234 wrote: 13/05/2021 00:03
sime_cipol wrote: 12/05/2021 23:54 Ko je bio ciljna skupina Audiju kad su izbacili UR SportQuattro za tadasnjih 200k DEM?
Taj Yaris je trkača homologacija, ne postoji nista slicno njemu trenutno na svijetu. Musterija ima.
Koga to ne zanima, za njega nije ni pravljen.

P.S. taj Yaris ce za 20-30 godina biti skuplji od bilo kojeg fabrickog Golf R :D jednostavno takva mu je sudbina. Istorija nas uci.
Mislim da ti je pogrešan primjer. Audi kad je izbacio to auto, nije očekivao prodaju. Cilj je više bio marketing i implementacija te tehnologijue u mainstream vozila koja su se već prodavala. Oni su iskorisitli momentum koji je quattro dobio u reliju da bi napravili brend. Osim toga idejno, nisu imali konkurencije. Trojka tad još nije imala X drive, a mercedes nije 4matic ugrađivao nikako.
S druge strane Toyota to sve već ima, ima brend, ima pogon, ima dobro jebenu konkurenciju u tom segmentu. Mini hot hatcheva ima koliko hoćeš. Istina ne ovakvih. Ali moraš uzet u obzir da je ovo auto prilično ograničeno. A ako smo išta naučili danas, naučili smo da ograničena vozila može prodat 5 proizvođača na svijetu, a bojim se da toyota nije jedan od njih.
Toyota nije VW pa da izda polu proizvod tipa 1.2, 1.4 i 1.8 TSI, da im treba 5 godina i tri revizije da naprave nešto što se može koristiti na iole duži period. Toyota je zadnja izdali mali turbak da prosječan korisnik ne mora kao VW pačenici da generalku rade na 60k km. Tako da sekundu ne sumnajm da će 1.6 u Yaris GR dogurati do 300k km bez problema.

Prvo nije hothetch, nego super hothetch u ligi Golf R, Focus RS..... Pogledaj malo odnos mase i snage.

Drugo ko gleda u WRC homologacijskom auto koje košta 70+ kKM praktičnost i koliko stane u gepek. Ovo auto je ekskluziva,
i siguran sam da Toyota gubi pare na svakom primjerku. Nije pravljen za profit.

I da Yaris GR ce za 15 godina imati status Supre, Lancera EVO i Impreze STI.

Ono što ti hoću priznati da je zadnji Golf R zanimljiv, drugaciji 4x4 pogon ima od ranije više baziran na stražnju osovinu.
User avatar
sime_cipol
Posts: 6668
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#245 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by sime_cipol »

emko1234 wrote: 13/05/2021 00:03
sime_cipol wrote: 12/05/2021 23:54 Ko je bio ciljna skupina Audiju kad su izbacili UR SportQuattro za tadasnjih 200k DEM?
Taj Yaris je trkača homologacija, ne postoji nista slicno njemu trenutno na svijetu. Musterija ima.
Koga to ne zanima, za njega nije ni pravljen.

P.S. taj Yaris ce za 20-30 godina biti skuplji od bilo kojeg fabrickog Golf R :D jednostavno takva mu je sudbina. Istorija nas uci.
Mislim da ti je pogrešan primjer. Audi kad je izbacio to auto, nije očekivao prodaju. Cilj je više bio marketing i implementacija te tehnologijue u mainstream vozila koja su se već prodavala. Oni su iskorisitli momentum koji je quattro dobio u reliju da bi napravili brend. Osim toga idejno, nisu imali konkurencije. Trojka tad još nije imala X drive, a mercedes nije 4matic ugrađivao nikako.
S druge strane Toyota to sve već ima, ima brend, ima pogon, ima dobro jebenu konkurenciju u tom segmentu. Mini hot hatcheva ima koliko hoćeš. Istina ne ovakvih. Ali moraš uzet u obzir da je ovo auto prilično ograničeno. A ako smo išta naučili danas, naučili smo da ograničena vozila može prodat 5 proizvođača na svijetu, a bojim se da toyota nije jedan od njih.
Yaris GR u svojoj klasi nema konkurenciju. Nikada nista slicno nije postojalo u toj klasi. Auto košta kao nesto opremljeniji Golf GTD.
Evo ti pratis, mozes li mi reci koji Audi ima centralni diferencijal + Torsen diferencijale na obje osovine?
User avatar
mk ultra
Posts: 10969
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#246 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by mk ultra »

Neko pise kupio novo za 28000 u 2011toj sad vrijedi 7500

Ja sam 2011-12 kupio auto 13500 sa reg, iz uvoza, sa nekih 150tkm
Auto je i danas tu u porodici, sa fabrickim zamajcem diznama i ostalim, da nije filter zraka gdje jest, nikad motor dohvatili ne bi :lol:
Dpf naknadno ugrađen i dalje tu

Od dodatnih troskova u nekih 100k km bilo je zadnje opruge, disk plocice naprijed nazad, diskovi su i dalje oni koji su dosli, seleni i kugle naprijed i neki stabilizator nazad i to je to. Klimu jednom u komelu servisirao (zamjena gasa) 50KM radi i danas izbaca hladno. (Ukupno mozda 600KM sa rukama u 10god). Sve ostalo radi ko sat, niti curi niti fali

Ulje i filteri godišnje, od 160 do 240KM, zavisi jel ide filter goriva jer je on oko 50, ili idem na filter uljnih isparenja i on je oko 50, filter kabine je isto oko 30

Reg 600-650KM, gume standardna dimenzija 15" ili 16"
Sad vrijedi koliko vidim 5500 - 6000KM cca
Meni za moje potrebe nov auto nema nikakvog smisla, bacanje para.
Gray
Posts: 3518
Joined: 14/06/2005 02:47

#247 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by Gray »

Meni je kod auta najbitnija sigurnost, i to je jedan od glavnih razloga zašto volim kupovati nov auto.

Kada sam uzimao zadnje auto do platio sam sve za sigurnost sto moze. Neki dan mi se desila situacija da sam išao u rikverc u javnoj garaži, polako, pratio sam retrovizore, kameru, sve, ali je sa strane jako brzo došao neki momak i skoro pretrčao ravno iza mog auta. Ja ga nisam ni vidio, ali auto se samo zaustavilo. Mozda ga ne bi udario i da nije, a možda i bi, ali sreća pa mi je auto pomoglo pa se ništa nije desilo.

Ko ne moze, jbg, ne može, ali ko moze treba po mom mišljenju imati što je noviji i sigurniji auto sto je moguće, tako da za mene nije bacanje para.
emko1234
Posts: 3888
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#248 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by emko1234 »

beco wrote: 13/05/2021 10:54
emko1234 wrote: 13/05/2021 00:03
sime_cipol wrote: 12/05/2021 23:54 Ko je bio ciljna skupina Audiju kad su izbacili UR SportQuattro za tadasnjih 200k DEM?
Taj Yaris je trkača homologacija, ne postoji nista slicno njemu trenutno na svijetu. Musterija ima.
Koga to ne zanima, za njega nije ni pravljen.

P.S. taj Yaris ce za 20-30 godina biti skuplji od bilo kojeg fabrickog Golf R :D jednostavno takva mu je sudbina. Istorija nas uci.
Mislim da ti je pogrešan primjer. Audi kad je izbacio to auto, nije očekivao prodaju. Cilj je više bio marketing i implementacija te tehnologijue u mainstream vozila koja su se već prodavala. Oni su iskorisitli momentum koji je quattro dobio u reliju da bi napravili brend. Osim toga idejno, nisu imali konkurencije. Trojka tad još nije imala X drive, a mercedes nije 4matic ugrađivao nikako.
S druge strane Toyota to sve već ima, ima brend, ima pogon, ima dobro jebenu konkurenciju u tom segmentu. Mini hot hatcheva ima koliko hoćeš. Istina ne ovakvih. Ali moraš uzet u obzir da je ovo auto prilično ograničeno. A ako smo išta naučili danas, naučili smo da ograničena vozila može prodat 5 proizvođača na svijetu, a bojim se da toyota nije jedan od njih.
Toyota nije VW pa da izda polu proizvod tipa 1.2, 1.4 i 1.8 TSI, da im treba 5 godina i tri revizije da naprave nešto što se može koristiti na iole duži period. Toyota je zadnja izdali mali turbak da prosječan korisnik ne mora kao VW pačenici da generalku rade na 60k km. Tako da sekundu ne sumnajm da će 1.6 u Yaris GR dogurati do 300k km bez problema.

Prvo nije hothetch, nego super hothetch u ligi Golf R, Focus RS..... Pogledaj malo odnos mase i snage.

Drugo ko gleda u WRC homologacijskom auto koje košta 70+ kKM praktičnost i koliko stane u gepek. Ovo auto je ekskluziva,
i siguran sam da Toyota gubi pare na svakom primjerku. Nije pravljen za profit.

I da Yaris GR ce za 15 godina imati status Supre, Lancera EVO i Impreze STI.

Ono što ti hoću priznati da je zadnji Golf R zanimljiv, drugaciji 4x4 pogon ima od ranije više baziran na stražnju osovinu.
Nije uopšte stvar VWa, problem s tim malim turbacima su imali svi. PSA grupa, s BMWom i Mini Morisom je muku mučila sa 1.6T motorom. VW sa 1.4T, reno je 1.2T unazadio pravo. Toliko da su odustali od 1.2 i prešaltali se na 0.9tce i 1.3tce. Ford je imao problem s 1.0t u jačoj varijanti. Nejse. Nije uopšte to poenta priče. Poenta priče je da mali motor + veliki turbo dobar ali ne i dugotrajan recept. I super je kad su u pitanju neke auto moto discipline gdje se nakon svake trke uradi remont mašine.

U ovom slučaju future classic prica je prenapuhana jer je auto tek izašlo. Niti se zna nešto više o dugotrajnosti te mašine, niti iko na svijetu može sa sigurnošću reći da će biti future classic samo zbog toga što ima to što ima. Priča o super hot hatchu ne stoji jer auto nema performanse da bi bilo u toj ligi. Malo ispod 6 sekundi do stoje i 230 maksimalne brzine ti danas radi i polo gti, ford fiesta ST, mini cooper S, i20N i mnogi drugi.
Porediti tu toyotu s golfom R ili audijem S3 ili 135i ili a35amg je nonsens.

Kombinacija pogona i diferncijala zvuči kao fensi način da privučeš boy rejsere koji će se okretat pod ručnom na praznim parkinzima. Upotrebljivost u stvarnom životu bi imala kad bi joj ciljna grupa bili stanovnici vratnika i širokače i ostalih padisnkih dijelova Sarajeva. Budimo realni. Neko ko je zaljubljenik u auta i ima lovu, nikad neće ni pomisliti da kupi yarisa na steroidima. S druge strane za za 45 000 eura s može uzeti puno kompletnije, brže, pouzdanije auto jačeg brenda od toyote. Recimo jedan golf R.
tabija
Posts: 1094
Joined: 11/12/2012 22:27

#249 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by tabija »

Ono sto je sigurno, bice pouzdana i trajati ce...Toyota je to :)

Pogon je super interesantan, valjati ce sigurno. :thumbup:

Eh, performanse, ne znam.Nisam poredio sa golfom R, S3 isl...
User avatar
sime_cipol
Posts: 6668
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#250 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Post by sime_cipol »

1. Ako je ijedan auto za boy racere to je Golf
2. Treba biti kao svi drugi, kupi Golfa
3. Golf pouzdaniji od Toyote :D
Last edited by sime_cipol on 13/05/2021 15:11, edited 1 time in total.
Post Reply