Kupovina novog ili polovnog vozila
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#101 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Govorim za Morica, vidi se bogato zivotno iskustvo. Otvoris biznis i kesiras 100 000. Ili uclanis se u SDA i odmah te Bake zovne da sa Asimom nesto vidis.
Banka nudi usluge, a rekoh da je pametnije uzeti lizing i ostaviti cifru nego kesirati. Za pravno lice svakako, ali i za fizicko.
Banka nudi usluge, a rekoh da je pametnije uzeti lizing i ostaviti cifru nego kesirati. Za pravno lice svakako, ali i za fizicko.
-
- Posts: 1477
- Joined: 12/04/2014 20:35
#102 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Da probamo max uprostiti (lupacu cifre): Na finansijski leasing na 5 god, auto koje kosta 50k s kamatom platis 55. Poslije 5 godina to auto vrijedi 25-30k. Dakle "ostaje" ti ta vrijednost 25-30k.Gray wrote: ↑09/05/2021 23:04 Računicu mora svako sebi napraviti.
Gledajući čisto finansijski - više se isplati finansijski leasing ili kredit. Naravno, najviše se isplati keš, jer tada ne plaćaš nikome ništa, ali valja skupiti npr. 50k u kesu ili ako ih imaš, teško se odvojiti od njih.
Ali ako gledaš neke druge stvari, možda ti je bitnije od te finansijske razlike.
Konkretno, ja sam računao na 8 godina kada bi uzeo kredit (da bi mi bila slična rata kao za leasing) koliko bi dao, a koliko bi dao da za to vrijeme uzmem dva auta na leasing. Na kraju je ispalo da ću za dva leasinga dati manje para, ali bi na kredit imao auto sa nekom vrijednošću, i to je ustvari to gdje "uštediš" u odnosu na leasing.
Ali koliko je to zavisi od toga koliko će ti auto vrijediti, koliko ćeš imati kvarova, i slično.
Mene je privlačilo da za to vrijeme dva puta imam novo auto, da ne moram brinuti da ga kasnije prodajem, da mi je sve vrijeme auto pod garancijom, i slično.
To mi je bilo vrijedni je od te razlike što ću više potrošiti na leasing, ali svako mora sebi napraviti računicu.
Ali definitivno se sve vise auta u BiH prodaje na taj način,posebno Volkswagen grupe (npr arona je stalno na toj akciji).
Na operativni leasing ces kroz 5 god auto platiti 25-30k i ostajes bez auta.
Na operativnom imas ogranicenje kilometara.
Troskove kaska i servisa nisam racunao jer idu u obje varijante.
Gray je li to okvirno ta racunica, gdje sam najvise fulio po tebi
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#103 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Okvirno jeste, konkretna računica ovisi od puno faktora, ali generalno je to to.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#104 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Okvirno, ako mislis zadrzati auto operativni se ne isplati jer je suma ostatak plus placanje veca od finacijskog.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#105 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Do mene, sorrymadner wrote: ↑10/05/2021 01:48 Govorim za Morica, vidi se bogato zivotno iskustvo. Otvoris biznis i kesiras 100 000. Ili uclanis se u SDA i odmah te Bake zovne da sa Asimom nesto vidis.
Banka nudi usluge, a rekoh da je pametnije uzeti lizing i ostaviti cifru nego kesirati. Za pravno lice svakako, ali i za fizicko.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#107 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Za svicarce su sami krivi nije bankaMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 01:04Ne nego je problem sto niko ne stiti obicnog gradjanina koji se uhvati u kostac sa bankama. Kako su se trebali ponasati osteceni u aferi Svicarac? Jedino im je ostalo da se kolektivno spale ispred bankeGray wrote: ↑10/05/2021 01:00To opet nije odgovor, ne uzima kredit neko ko nema posla, nego neko ko ima posao. Hoćeš za stan štediti 1000 maraka mjesečno 10 godina pa ga onda kupiti? A sta do tada? Gdje ćeš do tada živjeti?MehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 00:57
Pokreni biznis ako imas pameti ako nemas uclani se u stranku i cekaj svojih 5 minuta. Kako ljudi na selu kupuju aute, kuce, zemljista itd?
Ili je rješenje za sviju pokreni biznis ili uđi u stranku pa zaradi 100.000 za godinu dana da kupiš stan?
Ne može to bas tako. Kod nas je problem sto ljudi ne razumiju pojmove i ne znaju sa bankama se ponašati.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#108 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Da i ne, zbog krize su Franci odjednom poludili sto se tice vrijednosti.
Ali tacno je da se niko nije zalio sto je dobio povoljnije uslove kada je bio slabiji.
Ali tacno je da se niko nije zalio sto je dobio povoljnije uslove kada je bio slabiji.
-
- Posts: 116
- Joined: 19/12/2013 15:24
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#110 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Pa kao i svaka druga spekulacija. Ako znas da ce oslabiti uzmes kredit od 100 000 a vracas kredit od 86000. Samo se nisu nadali da ce otici na 500 000.
- MehmedPasaMoric
- Posts: 2048
- Joined: 14/06/2017 17:07
#111 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Jos ce ispasti da su banke humanitarne organizacije jer su davale ljudima kredite u stranoj valuti kao da im pomognu da stanu na noge Bezbeli se i u Svicarskoj moze podici kredit u konvertibilnim markama
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#112 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Moze sve, a humanitarne su kao i kockarnice.
- ElRe
- Posts: 10844
- Joined: 12/12/2011 11:28
#113 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Za cca 50.000 KM već na tržištu postoji odlična ponuda novih modela koja bi zadovoljila moje dugoročne potrebe (npr Opel Insignia 2.0 CDTI, Škoda Octavi 2.0 TDI, Ford Mondeo). U tom slučaju ne bih ni razmišlajo o polovnim automobilima jer moderni automobili veće klase znaju već i nakon 2,3 godine javljati razne greške, potrebe za servisiranjima, previše je tu senzora i sl.
20.000 KM je već iznos gdje ne bih mogao da kupim novi automobil za moje trenutne a naročito buduće potrebe i tu bih išao na polovnjaka u što boljem stanju. Striktno do 4 godine starosti i sa manje od 100.000 predjenih kilometara, dizel sa ručnim mjenjačem. Vjerovatno bi to bio Megane Break dCi ili Ford Focus SW TDCi. Ti automobili nisu previše zahtjevni u pogledu održavanja, mali servis sa uljem /svim filterima je oko 150/220 KM svakih 10.000/20.000 km (ako i održavanje nije skočilo 20-30% kao što je sve ostalo), gume standardne 205/55/R16 dakle cca 800 KM za set ljetnjih i zimskih guma zadovoljavajućeg kvaliteta i registracija cca 600 KM.
20.000 KM je već iznos gdje ne bih mogao da kupim novi automobil za moje trenutne a naročito buduće potrebe i tu bih išao na polovnjaka u što boljem stanju. Striktno do 4 godine starosti i sa manje od 100.000 predjenih kilometara, dizel sa ručnim mjenjačem. Vjerovatno bi to bio Megane Break dCi ili Ford Focus SW TDCi. Ti automobili nisu previše zahtjevni u pogledu održavanja, mali servis sa uljem /svim filterima je oko 150/220 KM svakih 10.000/20.000 km (ako i održavanje nije skočilo 20-30% kao što je sve ostalo), gume standardne 205/55/R16 dakle cca 800 KM za set ljetnjih i zimskih guma zadovoljavajućeg kvaliteta i registracija cca 600 KM.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#114 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
nema nista ispadatiMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 09:39 Jos ce ispasti da su banke humanitarne organizacije jer su davale ljudima kredite u stranoj valuti kao da im pomognu da stanu na noge Bezbeli se i u Svicarskoj moze podici kredit u konvertibilnim markama
kad su uzimali kredit znali su da uzimaju povoljniji i da je to promjenjivo
cisto sumnjam da bi jebali banci sve da je franak pao jos nize pa umjesto 100000 da vraca 50000 al su zato odmah na banku kad treba na 100000 vratiti 200000
- MehmedPasaMoric
- Posts: 2048
- Joined: 14/06/2017 17:07
#115 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Nije poenta to, nego je poenta da banka moze da radi sta god hoce i da nikakve kontrole nema. U kojoj se jos zemlji moze podici kredit u stranoj valuti? Da je drzava kako treba takav cirkus se ne bi mogao desiti, bez obzira bio on na stetu banke ili korisnika kredita, a naravno da ce uvijek na kraju biti na stetu korisnika. Upravo zbog toga pametni ljudi ne dizu kreditefoxlife wrote: ↑10/05/2021 11:49nema nista ispadatiMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 09:39 Jos ce ispasti da su banke humanitarne organizacije jer su davale ljudima kredite u stranoj valuti kao da im pomognu da stanu na noge Bezbeli se i u Svicarskoj moze podici kredit u konvertibilnim markama
kad su uzimali kredit znali su da uzimaju povoljniji i da je to promjenjivo
cisto sumnjam da bi jebali banci sve da je franak pao jos nize pa umjesto 100000 da vraca 50000 al su zato odmah na banku kad treba na 100000 vratiti 200000
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#116 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
poenta je upravo toMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 15:47Nije poenta to, nego je poenta da banka moze da radi sta god hoce i da nikakve kontrole nema. U kojoj se jos zemlji moze podici kredit u stranoj valuti? Da je drzava kako treba takav cirkus se ne bi mogao desiti, bez obzira bio on na stetu banke ili korisnika kredita, a naravno da ce uvijek na kraju biti na stetu korisnika. Upravo zbog toga pametni ljudi ne dizu kreditefoxlife wrote: ↑10/05/2021 11:49nema nista ispadatiMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 09:39 Jos ce ispasti da su banke humanitarne organizacije jer su davale ljudima kredite u stranoj valuti kao da im pomognu da stanu na noge Bezbeli se i u Svicarskoj moze podici kredit u konvertibilnim markama
kad su uzimali kredit znali su da uzimaju povoljniji i da je to promjenjivo
cisto sumnjam da bi jebali banci sve da je franak pao jos nize pa umjesto 100000 da vraca 50000 al su zato odmah na banku kad treba na 100000 vratiti 200000
banka nije mogla jacati franak kao valutu niti je slabiti nego to rade mnogo veci igraci a banka naravno stiteci sebe odize i spusta kurs na koji si ti pristao potpisom ugovora
u svakoj drzavi imas kredite na stranu valutu
a i sam si na kraju sebe pobio kad si rekao pametni ljudi ne dizu kredite tako da su "svicarci" sami sebi krivi jer su glupi
kad se uzimao kredit njega je bolila neka stvar koja je valuta euribor daj ti meni pare a ostale ko jebe jos pojedinci ismijavali ostale sto su uzeli kredite u drugim bankama u euro ili km valuti
daj ba pusti suplju i banke uvijek krive
naravno da nisu merhamet ni karitas al nisu ni ono kakvih ih se zeli predstaviti
banke su kao i tvoja privatna trafika gdje zelis da zaradis tako i one
- konektovan
- Posts: 40633
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#117 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Da nema banke, mnogi bi još u šatorima živjeli..
- xoklix
- Posts: 2423
- Joined: 16/01/2018 16:07
#118 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Kakve ide sa operativnim leasingom? Vidim onaj t cross bio na akciji bez učešća 350 KM mjesečno... To je džaba. Kasko i registracija gratis prva godina. Kilometri ograničeni na 10.000 godišnje,ali i ne treba mi više.
Koliko bi bila leasing "najamnina" za automobil od 60-80.000 KM?
Išlo bi na pravno lice.
Koliko bi bila leasing "najamnina" za automobil od 60-80.000 KM?
Išlo bi na pravno lice.
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#119 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Izgleda nije los taj lizing pušing, ko ima masniju platu a ne zeli da se handri sa lokalnim đunđer majstorima. Placas mjesecno određen iznos ali konstantno vozas novo i sigurno i hebe ti se za postprodaju i sta ce biti s tim autom nakon tvog koristenja...ono jest za vecinu raje poskupo ali dobijas sigurnost i brigu manje u zivotu. Ruzna je situacija kad ti auto rikne pa te uzmu ovi majstori meziti danima a tebi auto treba svaki dan.
Last edited by Mlad i Nevin on 10/05/2021 18:59, edited 1 time in total.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#120 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Koliko imas ucesca i koliko godina bi otplacivao?xoklix wrote: ↑10/05/2021 18:31 Kakve ide sa operativnim leasingom? Vidim onaj t cross bio na akciji bez učešća 350 KM mjesečno... To je džaba. Kasko i registracija gratis prva godina. Kilometri ograničeni na 10.000 godišnje,ali i ne treba mi više.
Koliko bi bila leasing "najamnina" za automobil od 60-80.000 KM?
Išlo bi na pravno lice.
Uz 20 hiljada ucesca, na 5 godina, auto od 80 hiljada bi placao malo preko 1000 KM mjesecno.
- MehmedPasaMoric
- Posts: 2048
- Joined: 14/06/2017 17:07
#121 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Pa sto mi je odgovori na pitanje, posto si ocigledno uposlenik neke banke trebao bi to da znas a vec tri puta vrlo providno izbjegavas... U kojoj se zemlji moze podici kredit u stranoj valuti?foxlife wrote: ↑10/05/2021 15:59poenta je upravo toMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 15:47Nije poenta to, nego je poenta da banka moze da radi sta god hoce i da nikakve kontrole nema. U kojoj se jos zemlji moze podici kredit u stranoj valuti? Da je drzava kako treba takav cirkus se ne bi mogao desiti, bez obzira bio on na stetu banke ili korisnika kredita, a naravno da ce uvijek na kraju biti na stetu korisnika. Upravo zbog toga pametni ljudi ne dizu kredite
banka nije mogla jacati franak kao valutu niti je slabiti nego to rade mnogo veci igraci a banka naravno stiteci sebe odize i spusta kurs na koji si ti pristao potpisom ugovora
u svakoj drzavi imas kredite na stranu valutu
a i sam si na kraju sebe pobio kad si rekao pametni ljudi ne dizu kredite tako da su "svicarci" sami sebi krivi jer su glupi
kad se uzimao kredit njega je bolila neka stvar koja je valuta euribor daj ti meni pare a ostale ko jebe jos pojedinci ismijavali ostale sto su uzeli kredite u drugim bankama u euro ili km valuti
daj ba pusti suplju i banke uvijek krive
naravno da nisu merhamet ni karitas al nisu ni ono kakvih ih se zeli predstaviti
banke su kao i tvoja privatna trafika gdje zelis da zaradis tako i one
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#122 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
evo ti odmah prvi primjer austrijaMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 19:45Pa sto mi je odgovori na pitanje, posto si ocigledno uposlenik neke banke trebao bi to da znas a vec tri puta vrlo providno izbjegavas... U kojoj se zemlji moze podici kredit u stranoj valuti?foxlife wrote: ↑10/05/2021 15:59poenta je upravo toMehmedPasaMoric wrote: ↑10/05/2021 15:47
Nije poenta to, nego je poenta da banka moze da radi sta god hoce i da nikakve kontrole nema. U kojoj se jos zemlji moze podici kredit u stranoj valuti? Da je drzava kako treba takav cirkus se ne bi mogao desiti, bez obzira bio on na stetu banke ili korisnika kredita, a naravno da ce uvijek na kraju biti na stetu korisnika. Upravo zbog toga pametni ljudi ne dizu kredite
banka nije mogla jacati franak kao valutu niti je slabiti nego to rade mnogo veci igraci a banka naravno stiteci sebe odize i spusta kurs na koji si ti pristao potpisom ugovora
u svakoj drzavi imas kredite na stranu valutu
a i sam si na kraju sebe pobio kad si rekao pametni ljudi ne dizu kredite tako da su "svicarci" sami sebi krivi jer su glupi
kad se uzimao kredit njega je bolila neka stvar koja je valuta euribor daj ti meni pare a ostale ko jebe jos pojedinci ismijavali ostale sto su uzeli kredite u drugim bankama u euro ili km valuti
daj ba pusti suplju i banke uvijek krive
naravno da nisu merhamet ni karitas al nisu ni ono kakvih ih se zeli predstaviti
banke su kao i tvoja privatna trafika gdje zelis da zaradis tako i one
https://www.financiallifepark.at/en/gel ... rency-loan
treba li dalje?
ps. evo i europska centralna banka pa vidi valute
https://sdw.ecb.europa.eu/reports.do?node=1000003803
ko izbjegava?
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#123 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 7115012617
evo jos malo da ti nije dosadno
hocu li jos?
jer ovo je sve na bukvalno jedan klik dostupno
ps. evo norveske i najbolji primjer kao kod svicaraca
https://www.skatteetaten.no/en/person/t ... ncy-loans/
znaci boli drzavu briga sto si ti izgubio naa konverzaciji kao ovi svicarci samo ti moze umanjiti porez za visinu tog gubitka
evo jos malo da ti nije dosadno
hocu li jos?
jer ovo je sve na bukvalno jedan klik dostupno
ps. evo norveske i najbolji primjer kao kod svicaraca
https://www.skatteetaten.no/en/person/t ... ncy-loans/
znaci boli drzavu briga sto si ti izgubio naa konverzaciji kao ovi svicarci samo ti moze umanjiti porez za visinu tog gubitka
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#124 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
To je na finansijski leasing ili na kredit, na operativni bi bilo manje, bilo bi vjerovatno za auto od 60k nekih 650-700, za auto od 80k nekih 850-900, bez učešća, plus kasko i registracija, na 4 godine.Industrialyzer wrote: ↑10/05/2021 18:58Koliko imas ucesca i koliko godina bi otplacivao?xoklix wrote: ↑10/05/2021 18:31 Kakve ide sa operativnim leasingom? Vidim onaj t cross bio na akciji bez učešća 350 KM mjesečno... To je džaba. Kasko i registracija gratis prva godina. Kilometri ograničeni na 10.000 godišnje,ali i ne treba mi više.
Koliko bi bila leasing "najamnina" za automobil od 60-80.000 KM?
Išlo bi na pravno lice.
Uz 20 hiljada ucesca, na 5 godina, auto od 80 hiljada bi placao malo preko 1000 KM mjesecno.
Ali nije isto za svako auto, ne gleda se samo vrijednost auta nego i drugi faktori, koliki je ostatak vrijednosti auta poslije isteka ugovora, koliko je kilometara uključeno, koja je Leasing kuća, itd, dakle mora se napraviti kalkulacija za konkretno auto i konkretnu Leasing kuću.
Kao pravno lice računaj da mozes pravdati kao trošak pa ce ti biti umanjena poreska osnovica na porez na dobit/dohodak za taj iznos.
-
- Posts: 102
- Joined: 28/04/2021 14:31
#125 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Uzeti na kredit nesto sto ti u startu ima 20-30% manju vrijednost meni je opcija samo za firme. Ko nema za novo nek uzme polovno za kes koji ima. To sto se autom iskazuje neki status u drustvu je druga stvar.