Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mlad i Nevin wrote: ↑11/05/2021 22:10
Ali covjece poenta je u tome da sve to placamo od plate 1000 KM koju si naveo. Gorivo 150 KM, Reg 50 KM mjesecno i eto nas vec na dvije joje, plus ostali troskovi odrzavanja koji mogu varirati ali sve u svemu zajedni sa ratom kredita previse kosta za milju plate.
koji ostali troskovi ako je auto novo?
imas bukvalno samo registraciju i gorivo dodatno
to je 400 maraka i ostaje 600
ako idemo onom pricom kako ljudi zive sa 600 maraka cak i vise clanova znaci da moze
ako dodamo jos zenu koja ima ajde recimo 600 onda je to u kuci 1200 a da ne govorimo da ima 1000
naravno da nije luksuzan zivot al da se moze moze
bolje to nego neki krs i stalno popravljati a sigurnost upitna
Kamatna stopa na nemamjenski kredit 3,99%, 20.000 na 10 godina - rata 202,39 KM (20,24% plate). Vrati 24.286,8 KM ili 4.286,8 KM više.
Na pet godina je rata 386,24 KM, banci bi dao 23.174,4 KM ili 3.174,4 KM više, a platu bi opteretio sa 38,62%. A smije je opteretiti do 50%.
Za nekoga ko sve ostalo ima riješeno (stambeno pitanje, posao,...) + ako mu i žena radi sa istom platom i nema kredita, ovo je sasvim OK.
Tvoja teorija bi mogla proci da se auto kupi i parkira u avliji...koristenje tog istog auta kosta jos barem 300 km na tu ratu. Nek recimo zena ima 6 stoja jos, opet je malo za normalan zivot. Ne daj boze da u tu jednacinu ubacimo jos i djecu, a gdje je jos neka usteda za ne daj Boze itd.
pored kredita 300 maraka na auto mjesecno?
na sta jbt
Oni računaju da će se nov auto kvariti kao polovan sa 183.000 km (stvarnih 831.000 km).
Mlad i Nevin wrote: ↑11/05/2021 22:10
Ali covjece poenta je u tome da sve to placamo od plate 1000 KM koju si naveo. Gorivo 150 KM, Reg 50 KM mjesecno i eto nas vec na dvije joje, plus ostali troskovi odrzavanja koji mogu varirati ali sve u svemu zajedni sa ratom kredita previse kosta za milju plate.
koji ostali troskovi ako je auto novo?
imas bukvalno samo registraciju i gorivo dodatno
to je 400 maraka i ostaje 600
ako idemo onom pricom kako ljudi zive sa 600 maraka cak i vise clanova znaci da moze
ako dodamo jos zenu koja ima ajde recimo 600 onda je to u kuci 1200 a da ne govorimo da ima 1000
naravno da nije luksuzan zivot al da se moze moze
bolje to nego neki krs i stalno popravljati a sigurnost upitna
Ja i jesam pomenuo situaciju da su i on i žena na plati od 1.000 KM i da nemaju drugih zaduženja.
Kamatna stopa na nemamjenski kredit 3,99%, 20.000 na 10 godina - rata 202,39 KM (20,24% plate). Vrati 24.286,8 KM ili 4.286,8 KM više.
Na pet godina je rata 386,24 KM, banci bi dao 23.174,4 KM ili 3.174,4 KM više, a platu bi opteretio sa 38,62%. A smije je opteretiti do 50%.
Za nekoga ko sve ostalo ima riješeno (stambeno pitanje, posao,...) + ako mu i žena radi sa istom platom i nema kredita, ovo je sasvim OK.
Tvoja teorija bi mogla proci da se auto kupi i parkira u avliji...koristenje tog istog auta kosta jos barem 300 km na tu ratu. Nek recimo zena ima 6 stoja jos, opet je malo za normalan zivot. Ne daj boze da u tu jednacinu ubacimo jos i djecu, a gdje je jos neka usteda za ne daj Boze itd.
Previše pretpostavljaš.
1. Auto je nov i pod garancijom, ako se nešto pokvari - pokriva garancija.
2. Auto se koristi najviše za odlazak na posao i sa posla, a gorivo vlasnik plaća od putnih troškova (na koje ima zakonsko pravo).
3. Povremeni izleti ne popiju 150 KM goriva mjesečno.
4. Pitanje je bilo "kako se može kupiti" a ne "kako se može kupiti i živjeti kao da nemaš troška". Agencija za bankarstvo dozvoljava zaduženje do 1/2 plate ako je ona do 1.000 KM, tako da se on može komotno zadužiti i za 500 KM pa ostaviti za nepredviđene troškove, pa i kasko. U pitanju nije pomenut kvalitet života, inače ni neko sa platom od 2.000 ne bi mogao kupiti auto (potrošačka korpa je preko 2.000), nego možda neko sa platom od 3.000+.
U kupovini auta od 20-30 (pa i 100) milja je uvijek neka vrsta i pocetnog kapitala (staro auto).
Da se ne lazemo, 1000 plate je smijesno a da covjek moze izbalansirati i da ne trpi kvalitet zivota. Ali jebi ga, ne poima svako isto kvalitet zivota isto. To ide i zavisi od pojedinca do pojedinca.
Ko ima rijeseno stambeno pitanje, gdje radi dvoje po 1000, pa se jos sitno navrti sa strane, moze se pristojno zivjeti i voziti pristojan auto.
sime_cipol wrote: ↑11/05/2021 23:52
U kupovini auta od 20-30 (pa i 100) milja je uvijek neka vrsta i pocetnog kapitala (staro auto).
Da se ne lazemo, 1000 plate je smijesno a da covjek moze izbalansirati i da ne trpi kvalitet zivota. Ali jebi ga, ne poima svako isto kvalitet zivota isto. To ide i zavisi od pojedinca do pojedinca.
Ko ima rijeseno stambeno pitanje, gdje radi dvoje po 1000, pa se jos sitno navrti sa strane, moze se pristojno zivjeti i voziti pristojan auto.
Koji god auto da kupiš, sa primanjima od 1.000 KM trpiće ti kvalitet života. Možeš kupiti auto od 5.000 KM, ali onda očekuj kvarove svako malo pa ispada skuplja pita n'o tepsija.
sime_cipol wrote: ↑11/05/2021 23:52
U kupovini auta od 20-30 (pa i 100) milja je uvijek neka vrsta i pocetnog kapitala (staro auto).
Da se ne lazemo, 1000 plate je smijesno a da covjek moze izbalansirati i da ne trpi kvalitet zivota. Ali jebi ga, ne poima svako isto kvalitet zivota isto. To ide i zavisi od pojedinca do pojedinca.
Ko ima rijeseno stambeno pitanje, gdje radi dvoje po 1000, pa se jos sitno navrti sa strane, moze se pristojno zivjeti i voziti pristojan auto.
Koji god auto da kupiš, sa primanjima od 1.000 KM trpiće ti kvalitet života. Možeš kupiti auto od 5.000 KM, ali onda očekuj kvarove svako malo pa ispada skuplja pita n'o tepsija.
Ma moze se i za <3000 kupiti auto koje se nece stalno kvariti, ali na srecu ili na znanje/komsiluk. I naravno da nece biti 2012 TDI, CRVENO sve...
Ovdje ko god trazi auto nebitno jel za 2 milje ili za 20 milja preporucuje se atmosferac benzinac, ko da se dizel kvari svaki dan i ko da su svi fukare koje nemaju para da odrzavaju jednog dobrog i jakog dizela
U realnom zivotu, benzinca sretnem jednog na barem 10 dizelasa, saloni polovnjaka nemaju benzinca ni u tragovima, sve dizelcine jer ih raja ne voli.
Realnost je da ljudi za iste pare biraju malo rizika sa opremljenim polovnjakom koji ce drzati cijenu i u kom ce uzivati u voznji za razliku od novog golog Tipa koji se nece kvarit ali ga moras vozit 20 god jer ga nikom neces prodati..
Mlad i Nevin wrote: ↑12/05/2021 20:51
Realnost je da ljudi za iste pare biraju malo rizika sa opremljenim polovnjakom koji ce drzati cijenu i u kom ce uzivati u voznji za razliku od novog golog Tipa koji se nece kvarit ali ga moras vozit 20 god jer ga nikom neces prodati..
Realnost je da ljudi kad kupe auto nemaju za odrzavanje
Nego tog polovnjaka vozi kod hame u garazu a ne u ovlasteni servis u koji mora ako zeli imati garanciju na novo auto
Ja se mogu izvaliti za novo auto fo nekih 100000 i nakon toga mogu plakati
Dzaba mi auto kad ne mogu reci dobar dan u servisu sutra kad budem mijenjao redovno ulje mali servis ili svejedno
Al zato se nasi uvale 100000 da su u mojoj situaciji kupr nekog nabrijanog kajena npr koji nov kosta 200000 recimo i kupuje u motorexu z kvalitetu a mijenja pomenuti hamo
Mlad i Nevin wrote: ↑12/05/2021 20:51
Realnost je da ljudi za iste pare biraju malo rizika sa opremljenim polovnjakom koji ce drzati cijenu i u kom ce uzivati u voznji za razliku od novog golog Tipa koji se nece kvarit ali ga moras vozit 20 god jer ga nikom neces prodati..
Ima i jedno i drugo svoje prednosti i mane,...tako da...svi smo u pravu..
Seawolf wrote: ↑12/05/2021 17:59
.... i uz magične riječi: atmosferski benzinac
Svi mi sa primanjima oko 1200 KM i mladjom porodicom ne možemo da rizikujemo sa TBI motorima
Ostaju provjereni TD i atmosferski benzinci.
Po meni novi mali turbo benzinci do 1.6 litara su za starog željeza nakon 200k-250k predjenih kilometara. Vozio sam u BGu rentacar Focusa 1.0 TBI sa na satu 170k km i taj motor nema meda preko 100 km/h, a i po BGu potrošnja je prema boardu bila oko 10l sa klimom. Nešto slično kao moja nekadašnja Brava 1.6 sa cca 100 KS.
Ne vjerujem da su bolji ni novi TBI motori VGA, PSA, FCA ... Renault TB su svakako za izbjegavanje zbog nekvaliteta.