Potreba za autom. Ja godinama kucam 10 milja godisnje. Cak nekada i manje. Ili tacnije, dva auta kucaju oko 10 milja godisnje.
I onda vidim jesam li zadovoljan autom i jesam li voljan rastati se od para za novo ili ga nastavim vozati.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
Potreba za autom. Ja godinama kucam 10 milja godisnje. Cak nekada i manje. Ili tacnije, dva auta kucaju oko 10 milja godisnje.
Koja je potreba nabavke novog Iphone 12, ako već imaš iPhone 11, a u mogućnosti si da ga nabaviš? Nikakva...većina ljudi teži da ima nešto novo, posljednje što je izašlo, to nam je u psihi , a to je upravo ono što ti operativni lizing pruža bez prevelikog srkleta u slučaju stabilnosti posla...Seawolf wrote: ↑14/05/2021 09:09Koja je smisla nabavke novog vozila kojim bi za 4 godine prešao samo 40.000 km.gidra wrote: ↑14/05/2021 09:02Ne bih se složio ni u slučaju fizičkih lica.... Možemo uzeti T Cross kao primjer koji košta nov cca 36k KM i poigrati se računicom ugrubo:Seawolf wrote: ↑13/05/2021 20:23 Kao neko ko je prodao desetine vozila koji su finansirani putem operativnog lizinga, moram vam reći da mi nije jasno kako neko kao fizičko lice može uopšte da razmišlja o operativnom lizingu.
Pravilo je da na operativni lizing kupuju vozila oni koji neće spustiti svoju guzicu na vozačevo sjedište tog vozila.
Izuzetak su direktori(ce) u bankama i farmaceutskim firmama, kada kupuju za sebe službeni automobil, a sa kojim neće prelaziti neku veliku kilometražu.
https://www.olx.ba/artikal/42675367/vw- ... ja-gratis/
1. Operativna lizing naknada/renta za korištenje istog je 349 KM bez kamate, bez učešća, a uz prvu godinu registracije i kaska gratis.
Za 4 godine ćeš dati 349 x 48 mjeseci = 16752 KM. Mana, ograničen si kilometrima, a obzirom da prosječni bosanac prelazi od 10k do 15k kilometara godišnje (na osnovu mog šireg društva), ovo 10k km može biti sasvim OK i prihvatljivo. Također kilometri se mogu ispregovarati, i neko ranije je iznad pisao da se naknada plaća 1% po 1000 pređenih kilometara, što opet nije puno i uvećava neznatno trošak rente. Ovo auto će pretpostavljam za 4 godine vrijediti 20-22K KM kao polovno, obzirom na motor i opremu. Poslije se ne moraš zezati sa postprodajom i OLX ucjenjivačima, zamjeniš za novo i vozi dalje...
Ova naknada je prihvatljiva i sa aspekta vjere Islam, jer mnogi muslimani neće da uzimaju nešto što ima kamatu...
2. Iskeširaš 36 hiljada. Plaćaš, prvu registraciju i kasko što je dodatno 1500 KM u startu na ovu cijenu. Hoćeš da ga mjenjaš za 4 godine, izgubićeš na njemu, ugrubo, onoliko koliko bi plaćao i rentu za operativni na 4 godine, jer ga nećeš moći prodati za više od 22 hiljade. Prednost, nisi ograničen kilometrima. Servisirat ćeš ga svakako u oficijelnom servisu zbog garancije i držati na kasku, što je ujedno ugovorena obaveza i na Operativnom lizingu. Poslije se moraš zezati sa prodajom...
3. Kredit (što je u 5 deka kao i finansijski lizing). Platit ćeš kamatu na 36 hiljada ili na dio kreditnih sredstava koji će ti pomoći za finansiranje auta. Pa te ovo auto onda izađe preko 40 hiljada uz sve iste obaveze kao u prva dva slučaja i izađe najskuplja opcija. Prednost, tvoje je i nisi ograničen kilometrima.
Ova računica ima smisla samo za kupovinu novog vozila i u slučaju da mjenjaš auto svakih 3-5 godina i želiš da voziš aktuelan model, likvidan si i imaš stabilan i solidno/fino plaćen posao...a kešovinu čuvaš na kamari.
Polovna se i ne prodaju kod nas bez velike kamate na operativni lizing tj. rentu, tako i da nema smisla uzimati auto koje je starije od 4 godine na operativni lizing...
I raspitaj se kolika bi bila cijena ovakvog operativnog najma, ako bi ovim autom za 4 godine prešao 90.000 km, koliko sam ja prešao svojim autom u prve 4 godine nakon što sam ga kupio.
Ove njihove ponude su ništa do dobar marketing lošeg (bankarskog) proizvoda. Da li možeš kasko osiguranje i registraciju (poslije ovog jednogodišnjeg gratis perioda) raditi u bilo kojem osiguravajućem društvu ili moraš u društvu u vlasništvu grupacije? Koliko se procentualno povećava rata za leasing za npr 20.000km/g? Ako zatreba novac, što nije ništa čudno u današnjem vaktu, da li je moguće jednostrano raskinuti ugovor bez daljih reperkusija?
Samo sipaj i vozi.
Pa za tako male kilometraze, i u privatne svrhe, nema nikakvog smislaTheGodfather001 wrote: ↑14/05/2021 09:34 Dakle, u totalu (bez redovnog održavanja i eventulnog prekoračenja kilometraže) T-cross bi koštao (leasing + kasnije otkup i prenos vlasništva na kupca) = 44.000KM? Prema mom mišljenju, kućni budžet to ne bi prihvatio kao dobar trade.
LaFerrari je prodao još manje i ugasio proizvodnju, dosta superautumobila (naročito hiperautumobila) ima ne više od 300 prodatih primjeraka. To da je prodato malo primjeraka i ugašena proizvodnja nije samo po sebi mjerilo ničega.emko1234 wrote: ↑13/05/2021 22:40 Objektivnost sportskog novinara na djelu : "Ja bi uzeo yarisa." Aha, ali u kurcu.
Ako uzmemo u obzir da je velika većina ljudi u kategoriji prosječnih vozača, i da većina ljudi koji kupuju auto u toj klasi pokušava napraviti kombinaciju da imaju all aroundera, što na kraju krajeva i pokazuje i tržište i ponuda na istom, ovom yarisu se baš smiješi blistava karijera.
Čeka ga budućnost lexusa lfa, sjajan auto. Svi ga nahvalili, svemirska tehnologija, legure, pičke materine, best sounding V10 engine i slično, i prodali 600 komada i ugasili proizvodnju.
Da. Po toj logici su LaFerrari, Bugatti Chiron &co kante, poluproizvodi i potpuni promašaji.sime_cipol wrote: ↑14/05/2021 12:14 Ljudi planirali 500, napravili 500, prodali 500 i zavrsili posao
A ko he napisao da he LFA kanta, promasaj, poluprouzvod?Laplace wrote: ↑14/05/2021 12:29Da. Po toj logici su LaFerrari, Bugatti Chiron &co kante, poluproizvodi i potpuni promašaji.sime_cipol wrote: ↑14/05/2021 12:14 Ljudi planirali 500, napravili 500, prodali 500 i zavrsili posao
Preoptimistično! Logika u Bosni je....Ko će minimalno 20 godina auto vozit neka novo kupi
Pratim temu i slicno razmisljam, operativni leasing bi mi mozda bio opcija kad budem planirao promjenu auta.
Sta da ti kazemartur morgan wrote: ↑14/05/2021 13:19Preoptimistično! Logika u Bosni je....Ko će minimalno 20 godina auto vozit neka novo kupi