Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inace, od KIA-e ne treba bjezati. Dobri motori, udobne, imaju sasvim dovoljno prostora (svi azijati generalno imaju vise prostora u kabinama od evropskih pandana), dobre garancije, servis ok, a cjenovno dosta pristupacniji od evropskih nafuranaca.
Lov u mutnom, igranje sa psihom kupca, efekat kuhane zabe itd.
Odes u salon, spusti ti cijenu par hiljada i mislis da si dobro prosao, a ustvari te uzeli ko mladog majmuna
Optimist wrote: ↑12/07/2021 15:24
Po kojoj je logici Vitara 2020 god kostala 35 a 2021 kosta 42?
Auto sa istim motorom i stim paketom opreme.
Razlika sto je model 2021 mild hibrid.
Meni je u salonu rečeno da se sadašnji hibrid motor ne pravi u EU, i da zbog toga prelazi neki procenat dijelova koji nisu proizvedeni u EU. Zbog toga na nove modele se plaća carina, dok su stari bili oslobođeni. Ovo nisam provjeravao, ali prenosim ono što je meni rečeno u salonu.
Optimist wrote: ↑12/07/2021 15:24
Po kojoj je logici Vitara 2020 god kostala 35 a 2021 kosta 42?
Auto sa istim motorom i stim paketom opreme.
Razlika sto je model 2021 mild hibrid.
Vec ti je odgovoreno. Novi motor, inflacija, poskupljenje svega i svacega.
I auto se prodaje ko blentavo. Pogledas mu konkurenciju, opet i sa tom cijenom je povoljan.
U pitanju je isti motor, 1.4T koji je prije imao 140ks.
U modelu 2021 ISTI motor razvija, dal 120 ili 130ks plus mu je dodan mild hibrid od 48V....
Inflacija ok, ali 7k KM za 2 mjeseca?
Optimist wrote: ↑11/07/2021 12:14
Sta je to jeftinije za odrzavati na 1.6 u odnosu na 2.0tdi?
Egr isti, hladnjak egr-a isti. Ista kolicina ulja ide, isti filteri.
ma stipu suplju,fale ga koda su ga oni pravili,a tamo bijednih 250NM i 5b kad je ispravan
vjerovatno je volkswagenAG glup pa je odustao od tog abortusa i sad nudi 2.0 110 i 150ks