Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zanimame wrote: ↑23/03/2023 21:24
Pozdrav svima.
Sto mislite o skodi 2013 1.4 tsi
Jel to oke motor
Elegance linije. 150 presla
Vrijedi li to 20000km
Brine me motor
Ako je varijanta motora sa lancem, otvoriti desetero očiju!
Nisam siguran, ali mislim da su u neka doba prešli na zupčasti remen , a ti su onda motori puno sigurniji i pouzdaniji.. e sad koji je u toj Škodi
NediM17 wrote: ↑23/03/2023 13:32
Jesu li to oni plasticni blatobrani kad ih kamencic probije?
Plasticni je i blatobran i branik, oboje je probio. Vozim magistralom lagano oko stoje i nesto lupi, pomislio sam da me neko lupio sa ledja koliko je puklo, stanem i vidim rupe, jedino moze biti kamencic neki.
zanimame wrote: ↑23/03/2023 21:24
Pozdrav svima.
Sto mislite o skodi 2013 1.4 tsi
Jel to oke motor
Elegance linije. 150 presla
Vrijedi li to 20000km
Brine me motor
Koja škoda ? Octavia ? Nekako mi puno djeluje 20 000 za tog benzinca i starost od 10 godina, trebalo bi se to moć spustiti dobrih 1000 KM.
Btw dobro provjeri kilometražu, zna biti puno većih sr*nja kod benzinaca s visokom kilometražom nego kod dizela.
zanimame wrote: ↑23/03/2023 21:24
Pozdrav svima.
Sto mislite o skodi 2013 1.4 tsi
Jel to oke motor
Elegance linije. 150 presla
Vrijedi li to 20000km
Brine me motor
Ako je varijanta motora sa lancem, otvoriti desetero očiju!
Nisam siguran, ali mislim da su u neka doba prešli na zupčasti remen , a ti su onda motori puno sigurniji i pouzdaniji.. e sad koji je u toj Škodi
Pa zar nije bolje da je lanac jer lanac se ne mijenja?
Ako je varijanta motora sa lancem, otvoriti desetero očiju!
Nisam siguran, ali mislim da su u neka doba prešli na zupčasti remen , a ti su onda motori puno sigurniji i pouzdaniji.. e sad koji je u toj Škodi
Pa zar nije bolje da je lanac jer lanac se ne mijenja?
Pokazalo se da je remen ipak bolje rješenje.
Nema doživotnog lanca, a pogotovo ne ovi gdje štede pa stave jedan red, pa su zatezači od najjeftinije plastike itd. Pa se to olabavi i gubiš tu jednu jedinu prednost “neodržavanja” pa te “veliki” servis košta k’o 3-4 ona sa remenom.
Tako sam ja shvatio.
Plasticni je i blatobran i branik, oboje je probio. Vozim magistralom lagano oko stoje i nesto lupi, pomislio sam da me neko lupio sa ledja koliko je puklo, stanem i vidim rupe, jedino moze biti kamencic neki.
Možda je u blizini bila neka svadba.
Nije bilo nekih objekata u blizini, to je bio put kroz RS prema palama, jedino u brdu kakva kuca da nije pravila svadbu koja se ni ne vidi, nije iskljuceno znajuci njihove obicaje za svadbe.
Jedino sto je ugao cudan, morao bi neko lezati na cesti ili pored ceste i pucati.
Nije bilo nekih objekata u blizini, to je bio put kroz RS prema palama, jedino u brdu kakva kuca da nije pravila svadbu koja se ni ne vidi, nije iskljuceno znajuci njihove obicaje za svadbe.
Jedino sto je ugao cudan, morao bi neko lezati na cesti ili pored ceste i pucati.
Nije bilo nekih objekata u blizini, to je bio put kroz RS prema palama, jedino u brdu kakva kuca da nije pravila svadbu koja se ni ne vidi, nije iskljuceno znajuci njihove obicaje za svadbe.
Jedino sto je ugao cudan, morao bi neko lezati na cesti ili pored ceste i pucati.
kabal1337 wrote: ↑24/03/2023 08:12
eno 1.7 crdi zamjena lanca 130-140 000 km
Kia/Hyundai?
Ma u suštini, sve je to veliki servis, samo na odgođeno vrijeme
Kod lanca nema zamjene remena svakih 5 godina i velikog servisa koji košta cca 500-600 KM, ali zato ima zamjena lanca svakih 10 ili 15 koja košta 1500 KM, tako da se dođe na isto
Pa zar nije bolje da je lanac jer lanac se ne mijenja?
Pokazalo se da je remen ipak bolje rješenje.
Nema doživotnog lanca, a pogotovo ne ovi gdje štede pa stave jedan red, pa su zatezači od najjeftinije plastike itd. Pa se to olabavi i gubiš tu jednu jedinu prednost “neodržavanja” pa te “veliki” servis košta k’o 3-4 ona sa remenom.
Tako sam ja shvatio.
Poznati su problemi sa VW-ovim 1.2 tsi i 1.4 tsi motorima sa istezanjem lanca već nakon 30000 km , a zbog mizerne kvalitete istoga , i uz to poznata zaebancija sa vrlo lošim prihvatanja ućešća u šteti od strane VW-a , čak i u Njemačkoj , na autima koji su redovito odrzavani kod njih!!
Ukratko VW lopovi nisu htjeli priznati da imaju govno proizvod sa defakto fabričkim greškama...uostalom, i sami su to naknadno "priznali" kad su prešli na remen kod tih motora
A kod ovog ubice je zupčasti remen također. Samo što vrti jednu bregastu, koja je lancom povezana sa drugom bregastom, umjesto da su obe na remenu ili da su sa zupčanicima.
Pa to malkice zna zajebavati ljude, ne puno, moraš samo potrošit koju hiljadu kaemčića na nekih 70ak hiljada km, nekom prije, nekom kasnije, al' ništa specijalno.