Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
housetent wrote: ↑05/09/2021 21:51
Sta preporucujete do 11 12 hiljada km,trenutno vozim Peugeot 307 ali ga planiram mijenjati.Da napomenem nisam trkac i ne prelazim veliku kilometražu,par hiljada godisnje.Svidja mi se golf 6,Audi 3 mada nije presudno.
To ti je vrh, ja ne bi dalje gledao, al 1.6 tdi samo...
Haj ne rise Tita ti.
Da sam dole da sjednes i da vidis kod mene tog famoznog 1.6.
200 hiljada gazi, auto ko lampa.
Ali hoce odrzavanje i kvalitetne djelove.
Kod nas bi da nikad ulje ne zamjene ili jednom u 50 hiljada i kasnije se kad se pokvari gleda da ga samo utrpa nekom.
Stavljaj kvalitetne djelove, sve ce da traje. Bio francuz ili svabo.
Mlad i Nevin wrote: ↑05/09/2021 16:06
Samo cu primjer navest, golf cetvorka 1.9 TDI, skoro svaki gazi preko pola miliona i taj auto se jos drzi i voza se, drzi cijenu 4-5 milja. Uzmes citroena xsaru, vecina odavno na otpadu a i ovo sto se kotrlja ne vrijedi nista.
Da napomenem, ja golfa ne volim uopste , samo kazem kakvo je stanje, jer se druzim sa mehanicarima, dunđerima, svercerima i vidim kako stoje stvari.
Vidi ti kako god hoces ali na tom modelu upravo se ulagalo 300-500 maraka mimo servisa. Auto imalo 370k na satu. Vozeno nasim magistralnim i ostalim usranim putevima.
housetent wrote: ↑05/09/2021 21:51
Sta preporucujete do 11 12 hiljada km,trenutno vozim Peugeot 307 ali ga planiram mijenjati.Da napomenem nisam trkac i ne prelazim veliku kilometražu,par hiljada godisnje.Svidja mi se golf 6,Audi 3 mada nije presudno.
To ti je vrh, ja ne bi dalje gledao, al 1.6 tdi samo...
Haj ne rise Tita ti.
Da sam dole da sjednes i da vidis kod mene tog famoznog 1.6.
200 hiljada gazi, auto ko lampa.
Ali hoce odrzavanje i kvalitetne djelove.
Kod nas bi da nikad ulje ne zamjene ili jednom u 50 hiljada i kasnije se kad se pokvari gleda da ga samo utrpa nekom.
Stavljaj kvalitetne djelove, sve ce da traje. Bio francuz ili svabo.
Osim alfe naravno...
sve je lijepo al slabo ide od ovi do 2000ccm, makar meni jbg...
Evolution_IV wrote: ↑05/09/2021 21:09
ma pishaj ih, ruzno, neudobno, nema mjesta unutra, koĆija
A japanci su lijepi, udobni i sa puno mjesta iznutra, prave ladje?
Govorimo o istoj klasi, tzv Golf klasi. Koliko uopce ima japanaca koji su u njoj pored Mazde 3 i Civica?
jel 4 jest, smece kojem su uspjel tablu izvuc haman do drugog reda sjedista , G6/7 i ti spomenuti bara bara...
da je najpouzdaniji ne vrijedi napravit takav potez.. ne vidim šta fali 2.0 TDI motoru što se tiče pouzdanosti..
Ne znam, znam da među 10 najpouzdanijih automobila nema VW, sve Japanci i Korejanci uz izuzetak jednog Peugeota, a da je u zadnjih 10 godina 9 godina na 1. mjestu Lexus, znači Toyota.
A japanci su lijepi, udobni i sa puno mjesta iznutra, prave ladje?
Govorimo o istoj klasi, tzv Golf klasi. Koliko uopce ima japanaca koji su u njoj pored Mazde 3 i Civica?
jel 4 jest, smece kojem su uspjel tablu izvuc haman do drugog reda sjedista , G6/7 i ti spomenuti bara bara...
Skreces sa teme. Ko su bili japanski konkurenti Golfu 4, pored Mazde i Honde Civic?
RagibUzoriti wrote: ↑04/09/2021 22:44
To da me neko ubjedi da bi sebi prije kupio Daciu za 20 i kusur milja nego toliko omraženog Golfa za 40 milja, to su priče za debile.
Pitanje je samo koliko ko može da se pruži
Pa nasao bi se poneko. Ja garantujem da mi buraz moze kupiti auto od 40k novo da ne osjeti. Ali vozi auto od mozda 6-7k vrijednosti. Jebe mu se bukvalno za auto. Lik ne zna sijalice zamjeniti, nece da pokusa. Ali zato kad vidis stan, odjecu, putovanja ocekivao bi kljuceve od q8 da izvadi na sto.
A ako imas 20k za auto jebi ga o tom golfu ne razmisljas.
1.9 tdi mozda nekima subjektivni osjecaj daje bolje utisak, cisto zbog izrazenije navale momenta na nekih 1900-2000 obrtaja, ali zato je i bas izrazeniji pad nakon nekih 3500-3800 obrtaja. Slicna situacija je i sa ostalim VW PD motorima bila.
1.6 tdi je dosta ugladjeniji motor koji linearnije razvija okretni momenat kroz cijeli raspon obrtaja pa se zato nekima mozda cini da slabije ide, jer nema te iznenadne navale momenta koja te nakratko 'ošamari' pa relativno brzo splasne. Ovo je i za ocekivati jer je rijec o motoru skroz neke novije generacije, a uz to je i manje traktorkast
RagibUzoriti wrote: ↑04/09/2021 22:44
To da me neko ubjedi da bi sebi prije kupio Daciu za 20 i kusur milja nego toliko omraženog Golfa za 40 milja, to su priče za debile.
Pitanje je samo koliko ko može da se pruži
Pa nasao bi se poneko. Ja garantujem da mi buraz moze kupiti auto od 40k novo da ne osjeti. Ali vozi auto od mozda 6-7k vrijednosti. Jebe mu se bukvalno za auto. Lik ne zna sijalice zamjeniti, nece da pokusa. Ali zato kad vidis stan, odjecu, putovanja ocekivao bi kljuceve od q8 da izvadi na sto.
A ako imas 20k za auto jebi ga o tom golfu ne razmisljas.
Pricas skroz nesto drugo lave.
Tvoj buraz je jedan od malo pametnih koji nece da ulazu u auto i zato mu svaka cast.
Bolje uložiti u nesto drugo nego u kamaru lima koja izvlaci novac.
Ali da moze kupiti npr auto od 40 milja i pri tome da je porodican(zena, djeca, kolica) i onda kupi Fiata Punta umjesto 4 puta skupljeg karavana, i pate se svi redom, e onda bih reko da je lud
da je najpouzdaniji ne vrijedi napravit takav potez.. ne vidim šta fali 2.0 TDI motoru što se tiče pouzdanosti..
2.0 TDI je top motor al ga ljudi popišaše zbog uljne pumpe, ali i za nju ima rješenje. Kakav ba koreanac, japanac pa da mi se komšiluk smije
Sad da kazem da Hyundai i30 crdi ima skuplje dijelove nego Passat b6 reci ce da sam lud ali tako ispadne. Benzince ne pominjem jer me isti apsolutno ne zanimaju.
da je najpouzdaniji ne vrijedi napravit takav potez.. ne vidim šta fali 2.0 TDI motoru što se tiče pouzdanosti..
2.0 TDI je top motor al ga ljudi popišaše zbog uljne pumpe, ali i za nju ima rješenje. Kakav ba koreanac, japanac pa da mi se komšiluk smije
Sad da kazem da Hyundai i30 crdi ima skuplje dijelove nego Passat b6 reci ce da sam lud ali tako ispadne. Benzince ne pominjem jer me isti apsolutno ne zanimaju.
momak, ti si ovdje malo zaluto, 2.0 tdi fabricki i nikad opozvani problemi sa diznama, uljnom pumpom, tandem pumpom, turbinama, napuknucima glave motora, itdbitd.... tdi da je dobar motor moze govorit samo neznalica jer samo kad otvoris motor vidis kolicinu ciganluka iste sekunde tipa nasarafanog plasticnog usisa na celik ...
sama cinjenica da ima bezbroj verzija 2.0 tdi govori da su pokusavali krpit kvalitativne i dizajnerske greske....