Fabričkih zvaničnih boljki nemaju, i poprilično je motor zahvalan. Ono što je naknadno utvrđena boljka je to što je taj motoru obuhvaćen VW dizel aferom i rađen je nakon toga servisni update, što ima za posljedicu vrlo česte regeneracije dpf-a koje živciraju i brže pune dpf. Slaba stranu mu je ( možda ) i vrlo slabo grijanje zimi na minusima, za što kod zahvaćenih modela nema lijeka.Darh Wader wrote: ↑10/04/2022 20:27 Volkswagen CC facelift 2012-2016 2.0 tdi DSG 125kw-130kw ako je neko imao iskustva neka podjeli.Motor,limarija,enterijer,servis i općenito pouzdanost ?
Kao polovan ovisi o pređenim kilometrima, servisnoj historiji i da li je imao saobraćajku. To auto se ne kupuje bez da se vidi potpuna servisna historija. Ili preko šasije ili preko računa. Na slijepo je mačak u vreći. To posebno zbog dsg-a na kojem se mora mijenjati ulje svakih pređenih 60 hiljada km. Poželjan bi bio pregled u servisu, plus testna vožnja najviše zbog dsg mjenjača. Na većoj kilometraži preko 200 hiljada km, vrlo mogući su kvarovi dsg-a ( istroši se kvačilo ili ode mehatronika ) i kvarovi dpf-a ( napuni se ), koji su poprilično skupi. Na toj kilometraži ( na 210 hiljada km ) dolazi i veliki servis.
Ljepo auto, dobar motor i mjenjač, ali kao polovan kad se pokvari jako skup