Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
canvra888 wrote: ↑17/03/2023 17:19
Pa samo i na ovom forumu možeš imat raspravu je l Mazda kao brend na nivou Mercedesa
Gdje ?
Bilo je baš na ovom podforumu, malo prije nego što si počeo biti aktivniji.
Mazda i Mercedes su totalno razlicite filozofije poslovanja i ciljane klijentele.
Merc ima svoje "jeftinije" modele i tu se moze nesto porediti, ali od E klase na gore Mazda nit ima sta slicno nit ide u taj teritorij 80k i vise eura.
Eh pa to sam i ja govorio, posebno ovo boldirano. Samo zbog ovoga ne mogu se svrstati u isti koš.
izvrsni direktor wrote: ↑17/03/2023 18:29
Meni je cudnovatno npr kako se na ovom forumu mazda uzdize do nivoa bozanstva, radikalni dio ovog podforuma nikome ne dozvoljava ni spomenuti u pozitivnom smislu bilo koje njemacko auto. Ne pamtimo kad se pojavio bilo kakav pozitivan komentar o bilo kojem njemackom auto, a niti bilo kakav negativan o mazdi
Pa zar nije forumaš gore upravo istakao pozitivne/pohvalne primjere ali isto tako i negativne kod vw-a?
Meni je ovo prva Mazda, nikakvo božanstvo, samo mi se najviše svidjela, u poređenju s ostatkom ponude u tom segmentu i cjenovnom rangu
kravamuzara wrote: ↑17/03/2023 17:32
Kad smo kod Merc-a, neki dan sam sjedio u novoj C klasi i cudio se koraku unazad koji su napravili sa izradom i ergonomijom.
Za svoj standard i cjenovni rang (i jos sada 30-40% visu cijenu u odnosu na proslu generaciju) napravili su korak unazad, koliko god sebi neki ovdje to ne priznaju da sveta njemacka krava nije savrsena.
Me_again wrote: ↑17/03/2023 18:34
Da se razumijemo jednu stvar - pravi užitak u vožnji pružaju određeni tipovi starih auta. Nikako nove generacije.
Eki to?
To ne postoje današnje vrhunske jurilice tipa M modela, RS, AMG, Supra, itd? Ako je uopće to parametar uživanja u vožnji.
Ne znam šta smatraš užitkom u vožnji, ali to da samo starija auta to mogu pružiti je potpuna neistina. Da imaju posebnu čar, svakako da imaju, ali to ne znači da se ne može uživati i u novijim.
Naravno da se može uživati i u novijima, posebno u ovim što si nabrojao a koja su uglavnom manje ili nikako dostupna večini našeg puka. Ali i to je samo u jednom segmentu, segmentu "jurnjave" i ništa više. Ima još aspekata uživanja u vožnji....
Stižu ti aspekti na razumijevanje sa godinama
Me_again wrote: ↑17/03/2023 18:34
Da se razumijemo jednu stvar - pravi užitak u vožnji pružaju određeni tipovi starih auta. Nikako nove generacije.
Ovo danas je nigdje veze, previše je elektronike i ostalih sputavanja i odvračanja pažnje od realnih cestovnih uslova. Voziš auto a osječaj je kao da sjediš u dnevnom boravku i sve posmatraš na televizoru.
Podjednako su nezanimljivi i VW (čitaj i Audi) kao i Toyota, ali je Toyota daleko kvalitetnija pa prema tome svoj zarađeni novac usmjeravam ka toj firmi i firmama sličnim Toyoti. Pragmatičan izbor, hebe mi se šta komšija misli.
A i puno je manje zadriglih i zabrađenih papaka u Toyotama nego u VAG koncernu, moramo to ovdje javno priznati
End !
Bezveze ti je poredjenje Audija sa Toyotom. Lažes sam sebe.
Opet kao i ova prica Mazda Mercedes, i Toyota je skroz druga ciljna i cjenovna skupina nego Audi.
Kolega malo pretjeruje.
A i zavisi kakve je avdije imao, A3 i A6 su dvije razlicite galaksije.
canvra888 wrote: ↑17/03/2023 19:13
Eh pa to sam i ja govorio, posebno ovo boldirano. Samo zbog ovoga ne mogu se svrstati u isti koš.
da naravno, luksuzna marka i ne luksuzna....al zato mozemo uredno poredit 3 i A klasu, zasto, zato su ista klasa auta, makar po gabaritima, boli me qrc sto ovi nude E, S klasu i maybach, njih mozemo porediti sa lexus sto se opet pojedincima ne svidja, jer im je nishan vodilja jos od SFRJ kad vecina to nije mogla imat, pa sad dosli do para da kupuju a nisu ni direktori, ni vlasnici firmi....
madner wrote: ↑17/03/2023 19:31
Toyota je objektivno najlosiji izbor, osim po parametru ulaganja u odrzavanje.
Wrong... baš održavanje nije tako jeftino kod Toyote.
Ako ideš u oficijelni servis.
Poenta je u pouzdanosti. Ostalo je manje više sve isto.
I, uzgred budi rečeno, koje je najprodavanije auto na svijetu ikada ??? Izgleda sav "dunjaluk" pun budala samo Bosanci znaju koje auto valja...
Me_again wrote: ↑17/03/2023 18:34
Da se razumijemo jednu stvar - pravi užitak u vožnji pružaju određeni tipovi starih auta. Nikako nove generacije.
Ovo danas je nigdje veze, previše je elektronike i ostalih sputavanja i odvračanja pažnje od realnih cestovnih uslova. Voziš auto a osječaj je kao da sjediš u dnevnom boravku i sve posmatraš na televizoru.
Podjednako su nezanimljivi i VW (čitaj i Audi) kao i Toyota, ali je Toyota daleko kvalitetnija pa prema tome svoj zarađeni novac usmjeravam ka toj firmi i firmama sličnim Toyoti. Pragmatičan izbor, hebe mi se šta komšija misli.
A i puno je manje zadriglih i zabrađenih papaka u Toyotama nego u VAG koncernu, moramo to ovdje javno priznati
End !
Bezveze ti je poredjenje Audija sa Toyotom. Lažes sam sebe.
uredno poredit A3 sa corollom recimo, a cekaj a3 je golf il je mozda octavia ili leon, sa mekanim plastikama i debljim najlonom u vratima
izvrsni direktor wrote: ↑17/03/2023 18:29
Meni je cudnovatno npr kako se na ovom forumu mazda uzdize do nivoa bozanstva, radikalni dio ovog podforuma nikome ne dozvoljava ni spomenuti u pozitivnom smislu bilo koje njemacko auto. Ne pamtimo kad se pojavio bilo kakav pozitivan komentar o bilo kojem njemackom auto, a niti bilo kakav negativan o mazdi
puno ste srali o glupostima, tipa zvucne izolacije i plastika koje se diraju chunom i svrsava na njih....
jos mi kao hvale njihove male turbo motore, hajmo jos srat, kao atmosfera od 2L ne ide, al ide 1.0l sa turbinom, ide kurcina na kub...
Last edited by Evolution_IV on 17/03/2023 19:41, edited 1 time in total.
izvrsni direktor wrote: ↑17/03/2023 18:29
Meni je cudnovatno npr kako se na ovom forumu mazda uzdize do nivoa bozanstva, radikalni dio ovog podforuma nikome ne dozvoljava ni spomenuti u pozitivnom smislu bilo koje njemacko auto. Ne pamtimo kad se pojavio bilo kakav pozitivan komentar o bilo kojem njemackom auto, a niti bilo kakav negativan o mazdi
puno ste srali o glupostima, tipa zvucne izolacije i plastika koje se diraju chunom i svrsava na njih....
Ma nisam ja nista srao nikad o tome, ali se npr sjecam kako si ti gledao na youtube kako neki tip pipa plastiku nekog auta na osnovu tog gledanja zakljucio da to nista ne valja pa smo ti se svi smijali tome npr
puno ste srali o glupostima, tipa zvucne izolacije i plastika koje se diraju chunom i svrsava na njih....
Ma nisam ja nista srao nikad o tome, ali se npr sjecam kako si ti gledao na youtube kako neki tip pipa plastiku nekog auta na osnovu tog gledanja zakljucio da to nista ne valja pa smo ti se svi smijali tome npr
mozda ti nisi, al jesu drugi, pa cu onda i ja srat vazda i to totalno neobjektivno
madner wrote: ↑17/03/2023 19:31
Toyota je objektivno najlosiji izbor, osim po parametru ulaganja u odrzavanje.
Wrong... baš održavanje nije tako jeftino kod Toyote.
Ako ideš u oficijelni servis.
Poenta je u pouzdanosti. Ostalo je manje više sve isto.
I, uzgred budi rečeno, koje je najprodavanije auto na svijetu ikada ??? Izgleda sav "dunjaluk" pun budala samo Bosanci znaju koje auto valja...
Onda je bolje da se ne spominje koliko ko za servis plati
Wrong... baš održavanje nije tako jeftino kod Toyote.
Ako ideš u oficijelni servis.
Poenta je u pouzdanosti. Ostalo je manje više sve isto.
I, uzgred budi rečeno, koje je najprodavanije auto na svijetu ikada ??? Izgleda sav "dunjaluk" pun budala samo Bosanci znaju koje auto valja...
Onda je bolje da se ne spominje koliko ko za servis plati
Sve je transparentno, cijene Toyota servisa su na web stranici. Je li tako i kod drugih kompanija ?
madner wrote: ↑17/03/2023 19:31
Toyota je objektivno najlosiji izbor, osim po parametru ulaganja u odrzavanje.
Wrong... baš održavanje nije tako jeftino kod Toyote.
Ako ideš u oficijelni servis.
Poenta je u pouzdanosti. Ostalo je manje više sve isto.
I, uzgred budi rečeno, koje je najprodavanije auto na svijetu ikada ??? Izgleda sav "dunjaluk" pun budala samo Bosanci znaju koje auto valja...
Mislio sam na odrzavanje u voznom stanju, ne na redovne servise koji su slicne cijene za sve.
Toyota ima prolaz na trzistima gdje je pouzdanost bitan faktor. Sto zbog losije infrastructure ili teze klime. Bosna ne spada u takvo trziste i tu se preferiraju brendovi koji nude druge pluseve. Kao i u gotovo cijeloj EU gdje je Toyota jedan od najmanjih igraca.
To ne postoje današnje vrhunske jurilice tipa M modela, RS, AMG, Supra, itd? Ako je uopće to parametar uživanja u vožnji.
Ne znam šta smatraš užitkom u vožnji, ali to da samo starija auta to mogu pružiti je potpuna neistina. Da imaju posebnu čar, svakako da imaju, ali to ne znači da se ne može uživati i u novijim.
Naravno da se može uživati i u novijima, posebno u ovim što si nabrojao a koja su uglavnom manje ili nikako dostupna večini našeg puka. Ali i to je samo u jednom segmentu, segmentu "jurnjave" i ništa više. Ima još aspekata uživanja u vožnji....
Stižu ti aspekti na razumijevanje sa godinama
canvra888 wrote: ↑17/03/2023 19:13
Eh pa to sam i ja govorio, posebno ovo boldirano. Samo zbog ovoga ne mogu se svrstati u isti koš.
da naravno, luksuzna marka i ne luksuzna....al zato mozemo uredno poredit 3 i A klasu, zasto, zato su ista klasa auta, makar po gabaritima, boli me qrc sto ovi nude E, S klasu i maybach, njih mozemo porediti sa lexus sto se opet pojedincima ne svidja, jer im je nishan vodilja jos od SFRJ kad vecina to nije mogla imat, pa sad dosli do para da kupuju a nisu ni direktori, ni vlasnici firmi....
Amare, ako se vratiš na moj prvobitni post, vidjet ćeš da sam napisao Mercedes kao 'brend'. Čim gledaš kroz prizmu cijelog brenda, onda moraju svi segmenti koje taj brend nudi biti u opticaju komparacije, a je li, ne možeš nešto komparirati s nečim što i nema modela u određenim segmentima