Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Best buy opcija za te pare i ta godista, dizajnom dobro ispred svog vremena.
Konkretno ovaj model ima manuelnu klimu, to mi se ne svidja a ima ih dosta sa automatskom.
Isto tako, prije bih gledao redizajn, malo ljepsu imaju prednju liniju a nije neka razlika u cijeni.
Ali generalno cijene polovnjaka su preskupe, jbt 13 godina staro auto.
Za ovu lovu se prije moglo uzeti auto staro 7-8 godina i manjom kilometražom.
To definitivno, ja sam 308-cu sa ful opremom prije 7-8 godina uzeo za 15k, znaci tad je bio star upravo 7-8 godina.
Sad bi mu cijena trebala biti oko 12-13k kad pogledam koliko se krecu puno slabiji modeli, do prije par godina prije ovih poskupljenja bi bio sigurno ispod 10k, ovo nije normalno nikako.
Auta koja sad gledam i gledao sam isto prije par godina su se kretala ispod 25k, sad kad su jos stariji a idu blizu 30k.
B6 tih godišta je leš i rupa bez dna i sa 100 hiljada, očajno su ih pravili u tom periodu.
To sto se sa 350-400k kotrlja uglađenošću prosječnog traktora i stoji u oglasu za 14 hiljada je presmiješno, u normalnim državama bi vec bio na otpadu.
Mehanicki potpuno ista auta. Znaci tebi izgled mjenja perspektivu. A ako cemo o izgledu taj tvoj avensis iz doba b6 je jedan ovaj na tockovima. Mada ovo izgleda zanimljivije..
canvra888 wrote: ↑17/03/2023 17:19
Pa samo i na ovom forumu možeš imat raspravu je l Mazda kao brend na nivou Mercedesa
Gdje ?
Mazda i Mercedes su totalno razlicite filozofije poslovanja i ciljane klijentele.
Merc ima svoje "jeftinije" modele i tu se moze nesto porediti, ali od E klase na gore Mazda nit ima sta slicno nit ide u taj teritorij 80k i vise eura.
Kad smo kod Merc-a, neki dan sam sjedio u novoj C klasi i cudio se koraku unazad koji su napravili sa izradom i ergonomijom.
Skoda Enyaq isto, unutra gora od Octavie 2016.-2017.
Mehanicki potpuno ista auta. Znaci tebi izgled mjenja perspektivu. A ako cemo o izgledu taj tvoj avensis iz doba b6 je jedan ovaj na tockovima. Mada ovo izgleda zanimljivije..
i jedno i drugo slicno izgledaju vozilu na datoj slici, dosadno do pm
kravamuzara wrote: ↑17/03/2023 17:32
Kad smo kod Merc-a, neki dan sam sjedio u novoj C klasi i cudio se koraku unazad koji su napravili sa izradom i ergonomijom.
Zbilja je čudnovato kako naš narod uporno čini sedždu vw znaku
Komšija moj govorio ovih dana, zašto ne pogledam Tiguana, to je provjereno, deutsche Qualität, das Auto, ima njegov rođak takvog, ovo ono. Kad je jučer sjeo u CX5, oči zinule veli aferim.
Idemedosumom wrote: ↑17/03/2023 18:19
Zbilja je čudnovato kako naš narod uporno čini sedždu vw znaku
Meni je cudnovatno npr kako se na ovom forumu mazda uzdize do nivoa bozanstva, radikalni dio ovog podforuma nikome ne dozvoljava ni spomenuti u pozitivnom smislu bilo koje njemacko auto. Ne pamtimo kad se pojavio bilo kakav pozitivan komentar o bilo kojem njemackom auto, a niti bilo kakav negativan o mazdi
Idemedosumom wrote: ↑17/03/2023 18:19
Zbilja je čudnovato kako naš narod uporno čini sedždu vw znaku
Komšija moj govorio ovih dana, zašto ne pogledam Tiguana, to je provjereno, deutsche Qualität, das Auto, ima njegov rođak takvog, ovo ono. Kad je jučer sjeo u CX5, oči zinule veli aferim.
Vala nekome da zinula oči na tu mazdu, nešto ne vjerujem.
Da se razumijemo jednu stvar - pravi užitak u vožnji pružaju određeni tipovi starih auta. Nikako nove generacije.
Ovo danas je nigdje veze, previše je elektronike i ostalih sputavanja i odvračanja pažnje od realnih cestovnih uslova. Voziš auto a osječaj je kao da sjediš u dnevnom boravku i sve posmatraš na televizoru.
Podjednako su nezanimljivi i VW (čitaj i Audi) kao i Toyota, ali je Toyota daleko kvalitetnija pa prema tome svoj zarađeni novac usmjeravam ka toj firmi i firmama sličnim Toyoti. Pragmatičan izbor, hebe mi se šta komšija misli.
A i puno je manje zadriglih i zabrađenih papaka u Toyotama nego u VAG koncernu, moramo to ovdje javno priznati
Me_again wrote: ↑17/03/2023 18:34
Da se razumijemo jednu stvar - pravi užitak u vožnji pružaju određeni tipovi starih auta. Nikako nove generacije.
Ovo danas je nigdje veze, previše je elektronike i ostalih sputavanja i odvračanja pažnje od realnih cestovnih uslova. Voziš auto a osječaj je kao da sjediš u dnevnom boravku i sve posmatraš na televizoru.
Podjednako su nezanimljivi i VW (čitaj i Audi) kao i Toyota, ali je Toyota daleko kvalitetnija pa prema tome svoj zarađeni novac usmjeravam ka toj firmi i firmama sličnim Toyoti. Pragmatičan izbor, hebe mi se šta komšija misli.
A i puno je manje zadriglih i zabrađenih papaka u Toyotama nego u VAG koncernu, moramo to ovdje javno priznati
End !
Bezveze ti je poredjenje Audija sa Toyotom. Lažes sam sebe.
Me_again wrote: ↑17/03/2023 18:34
Da se razumijemo jednu stvar - pravi užitak u vožnji pružaju određeni tipovi starih auta. Nikako nove generacije.
Ovo danas je nigdje veze, previše je elektronike i ostalih sputavanja i odvračanja pažnje od realnih cestovnih uslova. Voziš auto a osječaj je kao da sjediš u dnevnom boravku i sve posmatraš na televizoru.
Podjednako su nezanimljivi i VW (čitaj i Audi) kao i Toyota, ali je Toyota daleko kvalitetnija pa prema tome svoj zarađeni novac usmjeravam ka toj firmi i firmama sličnim Toyoti. Pragmatičan izbor, hebe mi se šta komšija misli.
A i puno je manje zadriglih i zabrađenih papaka u Toyotama nego u VAG koncernu, moramo to ovdje javno priznati
End !
Bezveze ti je poredjenje Audija sa Toyotom. Lažes sam sebe.
Nemam razloga da lažem, imao i Audija, i Mercedesa, nekoliko Škoda, Citroena, par Hyundaija itd itd.... Dvije Toyote....
Lažete vi sami sebe slušajuči opjevane priče o njemačkoj kvaliteti. Nigdje veze.
Bezveze ti je poredjenje Audija sa Toyotom. Lažes sam sebe.
Nemam razloga da lažem, imao i Audija, i Mercedesa, nekoliko Škoda, Citroena, par Hyundaija itd itd.... Dvije Toyote....
Lažete vi sami sebe slušajuči opjevane priče o njemačkoj kvaliteti. Nigdje veze.