Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mirsek wrote: ↑03/05/2021 10:57
Da da. Auto je relativno lako kupiti al kad krene odrzavanje.. Tu cak i imucniji posustaju sa foliranjem.
Zato je dosta nasih luskuznih novih auta sto gledamo na cesti na lizingu i koje se vozi dok ga garancija pokriva a onda vracanje lizing kuci i uzimanje drugog za pokazivanje. Pa se drot kad te zaustavi radi kontrole zacudi kad vidi da je takav nov i luksuzan auto vlasnistvo vozaca.
ma dzaba kad smo takvi volimo se pokazivati al niko ne gleda sve strane te medalje
jos posebno sto se kod nas raja isprsi i da kupi to auto
kaze imam 15000 i trazim auto od 15000 al eto mogao bih jos nategnuti do 17000
pa ti si kratak i sa ovih 17000 ako kupujes od 15000
registracija je u prosjeku 500 maraka ako ces bilo sta da sredis od sitnica kao sto je mali servis i sl to izadje sa registracijom oko 1000
da ne pricam ako moras kupiti gume mjenjati kocnice i sl
i onda ti kupis to auto i smijes mi se kako ja vozim pezoa a ti bmw ili sta vec
sutra idemo na pice ja platim svoje ti se jadas nemas
ajmo na izlet ma ne mogu
ja na hobi potrosim neku vecu cifru a ostali se cude kako je to moguce i otkud na gluposti da dajem tolike pare
pa dajem zato jer nisam kupio bmw od 60000 na kredit i da nemam sta jesti a kamoli sta ostalo
uzeo sam auto od 18000 koje je duplo jeftinije odrzavati od tog bmw-a al zato ga odrzavam po propisu sve novo a imam i potrositi na drugim stranama
al opet kazem to mnogi nece da shvate ne mogu da shvate ili zbog ljubomore nece da prihvate tu cinjenicu
Slazem se u potpunosti. Ne treba robovati autu i opterecivati budzet sa velim i nepotrebnim troskovima radi pokazivanja drugima, eventualno ako ti to bas treba radi posla. Meni je npr. veci fazon biti obucen casual, vozati auto od cca 10.000 KM koje kvalitetno odrzavas, u novcaniku minimalno par stoja a primanja 3.000, 4.000, 5.000+ KM.
Mada razumijem i one sto hoce da se "pocaste" sportskim i luskuznim autom jednom u zivotu pa uzmu na lizing par godina da se osjecaju cool a to mogu uklopiti u budzet dok traje lizing. Neka cejfe ljudi ako mogu.
ma nije problem se pocastiti kad imas
ja sebe pocastim na drugim stvarima koje su da kazem skupe al to je moj ceif ali ne iziskuje da kasnije placas hiljade kroz koristenje kao kod odrzavanja
moji u familiji imaju neke skupe automobile pa mogu otrpilike znati koliko kosta koristenje tih auta bilo svakodnevno bilo onih vikend auta
ali oni mogu to podnijeti i to je ok
jbg njima je to sica a meni je ozbiljan novac
veca primanja veci izdaci i to je shvatljivo
samo sto mi "sirotinja" to ne mozemo prihvatiti i ne gledamo stvari tim ocima
a da ne pominjem ono bas sirotinju koji po primanjima ne mogu ni imati auto al ganjaju da imaju po mogucnosti skuplje
pa nije auto koje se proizvelo u 300 primjeraka pa da je za izlozbe
koliko se ovih auta napravilo pitaj boga vjerovatno u milion primjeraka a ovih sa identicnom opremom ima sigurno bar nekoliko desetaka hiljada
kao sto rekoh ovo su oni sto previse geldaju one restauratore pa kontaju aha evo ga staro auto ocuvano uzet cu pare na njemu
foxlife wrote: ↑03/05/2021 16:58
pa nije auto koje se proizvelo u 300 primjeraka pa da je za izlozbe
koliko se ovih auta napravilo pitaj boga vjerovatno u milion primjeraka a ovih sa identicnom opremom ima sigurno bar nekoliko desetaka hiljada
kao sto rekoh ovo su oni sto previse geldaju one restauratore pa kontaju aha evo ga staro auto ocuvano uzet cu pare na njemu
Neko od onih s klupe što si na prethodnoj stranici spomenuo. Kupit za 1000, dubinsko, limarija, prodat za pet milja kolekcionarima
foxlife wrote: ↑03/05/2021 16:58
pa nije auto koje se proizvelo u 300 primjeraka pa da je za izlozbe
koliko se ovih auta napravilo pitaj boga vjerovatno u milion primjeraka a ovih sa identicnom opremom ima sigurno bar nekoliko desetaka hiljada
kao sto rekoh ovo su oni sto previse geldaju one restauratore pa kontaju aha evo ga staro auto ocuvano uzet cu pare na njemu
Neko od onih s klupe što si na prethodnoj stranici spomenuo. Kupit za 1000, dubinsko, limarija, prodat za pet milja kolekcionarima
dobro si to nisam povezao
to je ta prica uglavnom dubinsko limarija usminkaj i eto zarade
Bez obzira koliko ih se proizvelo, sigurno ih nema previše u odličnom cjelokupnom stanju sa GT opremom, toniranim interijerom, 1.8 motorom i automatskim mjenjačem.
Naravno da nije za svaki dan već kao vikend auto i jedinu veću manu koju joj nalazim je naknadno ugrađen šiber.
Ok, Džeta jeste velikoserijsko auto ne pretjerano popularno, ali svakako da postoji neki ljubitelj koji traži primjerak u dobrom stanju. Golfova 2 u svakakvom stanju ima ko mrava, Džeta baš i ne. Ko zna ko je spreman dati neki novac, za ono što voli.
Sjetimo se i da VW Buba ima u milionskom broju još uvijek pa se zacjenjene ako su dobre.
ok ti mislis tako
bez obzira koliki si zaludjenik u npr ovaj auto mislim da ne bih dao ovolike pare ne samo ja nego bilo ko
bez obzira sto je nesto u dobrom stanju ne znaci da i vrijedi toliko
jbg imam i ja nekih stvari skoro pa unikatnih koje realno vrijede recimo 1000 maraka i tu bi se mogao naci kupac neki jer su stvari specificne i nisu za siru "publiku" da kazem al opet ne pada mi na pamet da stavim cijenu 5000 ili bilo koju vecu
ps. eto ja to za siber nisam primjetio niti sam obracao paznju
znaci cim je on ugradjen naknadno to ne vrijedi nista
skvo wrote: ↑02/05/2021 23:34
Neka preporuka gdje otići pogledati auto? Tuzla i okolina.
Budžet je 7000. Razmišljam o dizelu zbog mnogo gradske vožnje i u glavi mi se vrte Skoda Fabia i Golf 5. Ne znam da li je realno naći tako nešto za te pare, ali takvo je stanje. Bila bi još 1000 ali se vozam u toj hiljadarki
Uglavnom, ako znate nekoga za preporučiti, podijelite informaciju. Ako je zabranjeno javno, može i u pp.
Hvala.
pretpostavljam da si zensko
nadji fabiju clio 206 207 fiestu i sl autic da je benzin do nekih 6000 tu hiljadu ulozi u mali servis registraciju i sl i bog te veselio
Dobra pretpostavka.
Hvala na preporuci. Samo da pitam, zašto benzin? Ne znam ja o autima mnogo
skvo wrote: ↑02/05/2021 23:34
Neka preporuka gdje otići pogledati auto? Tuzla i okolina.
Budžet je 7000. Razmišljam o dizelu zbog mnogo gradske vožnje i u glavi mi se vrte Skoda Fabia i Golf 5. Ne znam da li je realno naći tako nešto za te pare, ali takvo je stanje. Bila bi još 1000 ali se vozam u toj hiljadarki
Uglavnom, ako znate nekoga za preporučiti, podijelite informaciju. Ako je zabranjeno javno, može i u pp.
Hvala.
pretpostavljam da si zensko
nadji fabiju clio 206 207 fiestu i sl autic da je benzin do nekih 6000 tu hiljadu ulozi u mali servis registraciju i sl i bog te veselio
Dobra pretpostavka.
Hvala na preporuci. Samo da pitam, zašto benzin? Ne znam ja o autima mnogo
benzin jer je motor jednostavniji i odmah laksi i jeftiniji za odrzavanje
dok kod dizela imas dpf klince palce gdje popravka kosta stotine maraka to u benzinca zaboravi jer toga nema
to je otprilike najveci razlog zasto benzin
a pored toga ako godisnje prelazis manje od 15000 isto dizel ti se nece isplatiti jer je skuplji u startu od benzinca a razlika u parama je nadoknadiva tek za 5 i vise godina
naravno ima tu milion varijabli al to je otprilike to
pretpostavljam da si zensko
nadji fabiju clio 206 207 fiestu i sl autic da je benzin do nekih 6000 tu hiljadu ulozi u mali servis registraciju i sl i bog te veselio
Dobra pretpostavka.
Hvala na preporuci. Samo da pitam, zašto benzin? Ne znam ja o autima mnogo
benzin jer je motor jednostavniji i odmah laksi i jeftiniji za odrzavanje
dok kod dizela imas dpf klince palce gdje popravka kosta stotine maraka to u benzinca zaboravi jer toga nema
to je otprilike najveci razlog zasto benzin
a pored toga ako godisnje prelazis manje od 15000 isto dizel ti se nece isplatiti jer je skuplji u startu od benzinca a razlika u parama je nadoknadiva tek za 5 i vise godina
naravno ima tu milion varijabli al to je otprilike to
foxlife wrote: ↑03/05/2021 17:20
ok ti mislis tako
bez obzira koliki si zaludjenik u npr ovaj auto mislim da ne bih dao ovolike pare ne samo ja nego bilo ko
bez obzira sto je nesto u dobrom stanju ne znaci da i vrijedi toliko
jbg imam i ja nekih stvari skoro pa unikatnih koje realno vrijede recimo 1000 maraka i tu bi se mogao naci kupac neki jer su stvari specificne i nisu za siru "publiku" da kazem al opet ne pada mi na pamet da stavim cijenu 5000 ili bilo koju vecu
ps. eto ja to za siber nisam primjetio niti sam obracao paznju
znaci cim je on ugradjen naknadno to ne vrijedi nista
Pazi, ja tu Džetu ne bih kupio nikako jer nisam dovoljno ljubitelj da mi ona bude hobi auto.
Ali mogu da sagledam stvari drugačije i da razumijem nekoga ko eto baš voli iz nekog razloga Džetu i hoće da je kupi kao hobi auto. Mi obično kao hobi auta vidimo neka rijetka i egzotična auta, ali vjeruj mi da ima dosta ljudi koji kao hobi auto žele nešto jednostavno iz nekog prošlog vremena. Neko voli taj model, nekoga puca sjeta....
I šta će naći neko ko voli Džetu? Pa kod nas sve potrošene rage. Pa dok je sredi, pa dok nabavi neke rijetke stvari, recimo ovakav interijer.... ode to lako na ovu cifru, a nije original.
Sa druge strane neko ko kupuje hobi auto sigurno nije bijeda, vjerovato solidno živi, bar bi trebalo tako. A hobi nikada nije bio baš povoljan. Uz određenu korekciju cijene koja je sigurno moguća, nije ovo baš tako preskupo auto. Troše ljudi velike pare i na mnogo veće gluposti.
Takođe vjerujem da je Džeta ovih karakteristika na zapadu nekih 1500+ eura.
foxlife wrote: ↑03/05/2021 17:20
ok ti mislis tako
bez obzira koliki si zaludjenik u npr ovaj auto mislim da ne bih dao ovolike pare ne samo ja nego bilo ko
bez obzira sto je nesto u dobrom stanju ne znaci da i vrijedi toliko
jbg imam i ja nekih stvari skoro pa unikatnih koje realno vrijede recimo 1000 maraka i tu bi se mogao naci kupac neki jer su stvari specificne i nisu za siru "publiku" da kazem al opet ne pada mi na pamet da stavim cijenu 5000 ili bilo koju vecu
ps. eto ja to za siber nisam primjetio niti sam obracao paznju
znaci cim je on ugradjen naknadno to ne vrijedi nista
Pazi, ja tu Džetu ne bih kupio nikako jer nisam dovoljno ljubitelj da mi ona bude hobi auto.
Ali mogu da sagledam stvari drugačije i da razumijem nekoga ko eto baš voli iz nekog razloga Džetu i hoće da je kupi kao hobi auto. Mi obično kao hobi auta vidimo neka rijetka i egzotična auta, ali vjeruj mi da ima dosta ljudi koji kao hobi auto žele nešto jednostavno iz nekog prošlog vremena. Neko voli taj model, nekoga puca sjeta....
I šta će naći neko ko voli Džetu? Pa kod nas sve potrošene rage. Pa dok je sredi, pa dok nabavi neke rijetke stvari, recimo ovakav interijer.... ode to lako na ovu cifru, a nije original.
Sa druge strane neko ko kupuje hobi auto sigurno nije bijeda, vjerovato solidno živi, bar bi trebalo tako. A hobi nikada nije bio baš povoljan. Uz određenu korekciju cijene koja je sigurno moguća, nije ovo baš tako preskupo auto. Troše ljudi velike pare i na mnogo veće gluposti.
Takođe vjerujem da je Džeta ovih karakteristika na zapadu nekih 1500+ eura.
sam si sebi odgovorio
na zapadu je ta dzeta 1500 eura cca
uvezes jednu takvu za 2000 maraka manje
neka na troskove ode 1000 opet jeftinije prodjes nego ovu da kupis
da ne pricamo o odrzavanju i ostalom
ti sam si spomenuo naknadni siber koji bi mene otjerao da mi ga prodaje za 500 maraka a ne za 5000
foxlife wrote: ↑03/05/2021 17:20
ok ti mislis tako
bez obzira koliki si zaludjenik u npr ovaj auto mislim da ne bih dao ovolike pare ne samo ja nego bilo ko
bez obzira sto je nesto u dobrom stanju ne znaci da i vrijedi toliko
jbg imam i ja nekih stvari skoro pa unikatnih koje realno vrijede recimo 1000 maraka i tu bi se mogao naci kupac neki jer su stvari specificne i nisu za siru "publiku" da kazem al opet ne pada mi na pamet da stavim cijenu 5000 ili bilo koju vecu
ps. eto ja to za siber nisam primjetio niti sam obracao paznju
znaci cim je on ugradjen naknadno to ne vrijedi nista
Pazi, ja tu Džetu ne bih kupio nikako jer nisam dovoljno ljubitelj da mi ona bude hobi auto.
Ali mogu da sagledam stvari drugačije i da razumijem nekoga ko eto baš voli iz nekog razloga Džetu i hoće da je kupi kao hobi auto. Mi obično kao hobi auta vidimo neka rijetka i egzotična auta, ali vjeruj mi da ima dosta ljudi koji kao hobi auto žele nešto jednostavno iz nekog prošlog vremena. Neko voli taj model, nekoga puca sjeta....
I šta će naći neko ko voli Džetu? Pa kod nas sve potrošene rage. Pa dok je sredi, pa dok nabavi neke rijetke stvari, recimo ovakav interijer.... ode to lako na ovu cifru, a nije original.
Sa druge strane neko ko kupuje hobi auto sigurno nije bijeda, vjerovato solidno živi, bar bi trebalo tako. A hobi nikada nije bio baš povoljan. Uz određenu korekciju cijene koja je sigurno moguća, nije ovo baš tako preskupo auto. Troše ljudi velike pare i na mnogo veće gluposti.
Takođe vjerujem da je Džeta ovih karakteristika na zapadu nekih 1500+ eura.
sam si sebi odgovorio
na zapadu je ta dzeta 1500 eura cca
uvezes jednu takvu za 2000 maraka manje
neka na troskove ode 1000 opet jeftinije prodjes nego ovu da kupis
da ne pricamo o odrzavanju i ostalom
ti sam si spomenuo naknadni siber koji bi mene otjerao da mi ga prodaje za 500 maraka a ne za 5000
Ako ima sve orginalne dijelove moze proci kao oldtimer i to je prednost.Jednom registrujes i vozi. Znam lika sto golfa 1 vozi tako.
Pazi, ja tu Džetu ne bih kupio nikako jer nisam dovoljno ljubitelj da mi ona bude hobi auto.
Ali mogu da sagledam stvari drugačije i da razumijem nekoga ko eto baš voli iz nekog razloga Džetu i hoće da je kupi kao hobi auto. Mi obično kao hobi auta vidimo neka rijetka i egzotična auta, ali vjeruj mi da ima dosta ljudi koji kao hobi auto žele nešto jednostavno iz nekog prošlog vremena. Neko voli taj model, nekoga puca sjeta....
I šta će naći neko ko voli Džetu? Pa kod nas sve potrošene rage. Pa dok je sredi, pa dok nabavi neke rijetke stvari, recimo ovakav interijer.... ode to lako na ovu cifru, a nije original.
Sa druge strane neko ko kupuje hobi auto sigurno nije bijeda, vjerovato solidno živi, bar bi trebalo tako. A hobi nikada nije bio baš povoljan. Uz određenu korekciju cijene koja je sigurno moguća, nije ovo baš tako preskupo auto. Troše ljudi velike pare i na mnogo veće gluposti.
Takođe vjerujem da je Džeta ovih karakteristika na zapadu nekih 1500+ eura.
sam si sebi odgovorio
na zapadu je ta dzeta 1500 eura cca
uvezes jednu takvu za 2000 maraka manje
neka na troskove ode 1000 opet jeftinije prodjes nego ovu da kupis
da ne pricamo o odrzavanju i ostalom
ti sam si spomenuo naknadni siber koji bi mene otjerao da mi ga prodaje za 500 maraka a ne za 5000
Ako ima sve orginalne dijelove moze proci kao oldtimer i to je prednost.Jednom registrujes i vozi. Znam lika sto golfa 1 vozi tako.
to je jedina prednost u ovom slucaju
ne razumijem se u tu pricu sa oldtajmerima al mislim da to mozes u biti sa svakim koji je star preko 30 godina a tih bar imamo na bacanje
nisu ovako sredjeni al sam siguran da ih se moze naci koji zadovoljavaju to da budu oldtajmeri
sam si sebi odgovorio
na zapadu je ta dzeta 1500 eura cca
uvezes jednu takvu za 2000 maraka manje
neka na troskove ode 1000 opet jeftinije prodjes nego ovu da kupis
da ne pricamo o odrzavanju i ostalom
ti sam si spomenuo naknadni siber koji bi mene otjerao da mi ga prodaje za 500 maraka a ne za 5000
Ako ima sve orginalne dijelove moze proci kao oldtimer i to je prednost.Jednom registrujes i vozi. Znam lika sto golfa 1 vozi tako.
to je jedina prednost u ovom slucaju
ne razumijem se u tu pricu sa oldtajmerima al mislim da to mozes u biti sa svakim koji je star preko 30 godina a tih bar imamo na bacanje
nisu ovako sredjeni al sam siguran da ih se moze naci koji zadovoljavaju to da budu oldtajmeri
Da preko 30 godina ali ne smije biti sa doradama i neorginalnim dijelovima tj. dijelovima od drugih modela. Mogu originalni i odgovarajuci zamjenski.
mirsek wrote: ↑03/05/2021 21:07
Ako ima sve orginalne dijelove moze proci kao oldtimer i to je prednost.Jednom registrujes i vozi. Znam lika sto golfa 1 vozi tako.
to je jedina prednost u ovom slucaju
ne razumijem se u tu pricu sa oldtajmerima al mislim da to mozes u biti sa svakim koji je star preko 30 godina a tih bar imamo na bacanje
nisu ovako sredjeni al sam siguran da ih se moze naci koji zadovoljavaju to da budu oldtajmeri
Da preko 30 godina ali ne smije biti sa doradama i neorginalnim dijelovima tj. dijelovima od drugih modela. Mogu originalni i odgovarajuci zamjenski.
vjerujem da takvih ima dosta a da nisu ovako zacijenjeni kao da su neki posebni auti
opet ponavljam ovaj sa dzetom je puno gledao restauracije i sl ili je jedan od onih iz parka sto je neko dobro povezao
daj da ga ulickam pa da ga tusnem
foxlife wrote: ↑03/05/2021 19:46
sam si sebi odgovorio
na zapadu je ta dzeta 1500 eura cca
uvezes jednu takvu za 2000 maraka manje
neka na troskove ode 1000 opet jeftinije prodjes nego ovu da kupis
da ne pricamo o odrzavanju i ostalom
ti sam si spomenuo naknadni siber koji bi mene otjerao da mi ga prodaje za 500 maraka a ne za 5000
Nema šanse da te putni troškovi, carina i porez koštaju samo 1000 KM.
Ova Džeta je odlična, ali teško da će kod nas naći kupca.
Mala mi je to snaga za GT, ali valjda imam pogrešnu sliku o oznaci GT. Nekako me to GT asocira na sportska auta (tj. pojačane varijante sa jačim motorima i još ponekim izmjenama - npr. https://www.ford.com/performance/gt/).
skvo wrote: ↑02/05/2021 23:34
Neka preporuka gdje otići pogledati auto? Tuzla i okolina.
Budžet je 7000. Razmišljam o dizelu zbog mnogo gradske vožnje i u glavi mi se vrte Skoda Fabia i Golf 5. Ne znam da li je realno naći tako nešto za te pare, ali takvo je stanje. Bila bi još 1000 ali se vozam u toj hiljadarki
Uglavnom, ako znate nekoga za preporučiti, podijelite informaciju. Ako je zabranjeno javno, može i u pp.
Hvala.
Škoda Fabia se otprilike može naći solidna za te pare, dok Golf 5 već teško, čak je i za 8000KM teško naći neki solidan primjerak. Za te pare se može uzeti i neki solidan Polo, Seat Ibiza, Škoda Octavia, Opel Astra, možda Peugeot 207.
Što se benzinaca tiče, prijatelj ima Clio 1.4 benzin i auto je jako zahvalno za održavanje, ne kvari se nikako, doduše, on je naletio na dobar primjerak, sa malo kilometara na satu.
Dr_muhamedtalic wrote: ↑03/05/2021 07:03
Razmisljam o prodaji svog auta i kupovini novijeg, pa mi treba mala pomoc.
Imam Audi A4 2004 godiste, 2.4 benzin/plin, na satu presao 395000 originalnih kilometara, auto je uvezeno iz CH sa nekih 350 000, automatik karavan.
Inace je sto se tice mehanike i motora perfektan, jedino estetski nije bas (treba dubinski ocistiti i presvuci "nebo" koje se objesilo, i treba limariju sredit na par mjesta je kucnut). Auto je porodicno i svaki dan se vozi na krace i duze relacije.
Izmijenjen mu je prosle godine kompletan prednji trap, disk plocice, tek uradjen mali servis, promijenjena pumpa goriva, mikroremen, elektronika enterijera (komfort modul) i abs elektronika, vakum ventil, posjeduje ljetne i zimske gume na felgama itd. Plin sam ja licni ugradio u darkomu prije 2 godine, instalacija placena 1400 KM.
Svjestan sam da ga ne mogu prodati po nekij bas dobroj cijeni zbog kilometraze (necu da vracam kilometrazu), velike kubikaze i to sto je automatik, iako su to za mene sve prednosti a ne mane.
Sta kazete koliko vrijedi to auto da ga prodam, tj za koju cijenu?
Po meni mu je i plin mana zbog odrzavanja instalacija i potencijalnih kvarova mada bih ja rekao da kod nas zbog ugradjenog plina a na osnovu tvog opisa ocuvanosti mozes oko 4000-5000 KM traziti, sve preko toga ulazi u zonu dizela koji su ocuvaniji a mogu se naci vec za oko 6000 KM ako ne i manje.
Dobar plin u darkomu i miran si, nikakvih kvarova i sl.
Godisnje servis tj filteri 30 KM, 20 KM ovjera PP aparata, 25 KM ulje za mazalicu plus nesto malo skuplja registracija.(apsurd)
Cca 130 KM godisnje na odrzavanje.
Na 10.000 km sto je neka prosjecna godisnja kilometraza (ko ne ide u drugi grad na posao) ustedis cca 800 KM (ako ti auto trosi oko 10l gradske).
Za godinu i po otplatio plin i poslje samo da namiris te dodatne troskove plina od 100injak KM godisnje.
Plin je samo bonus, nikako mana.
Ja sam iskreno trazio sebi auto bez plina da bi ga ja ugradio ali uz ok papire i servisnu knjigu od plina bi ga kupio i sa plinom vec ugradjenim.