Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Seawolf wrote: ↑10/05/2022 22:06
Apsolutno te ništa ne sprječava da i kod nas uzmeš ovu Astru od 70.000 KM, po identičnom modelu finansiranja.
u BiH mislim da nema takav model finansiranja, na lease kamata dere, o kreditima necu ni pricat...
Naravno da ima.
Svaka će ti leasing kuća odobriti da uzmeš u operativni najam od 4 godine ovu Astru, uz učešće od 16.000 KM i mjesečnu ratu najma od 500 do 600 KM, uz uslov da njome ne prelaziš godišnje više od 15.000 km.
Bez uračunatih troškova održavanja i guma, ali sa uračunatim obaveznim i kasko osiguranjem.
Smiješno mi je toliko učešće za operativni leasing. To se krajnjem kupcu nimalo ne isplati. Onda je na kraju najbolje nenamjenski/keš kredit, a i finansijski leasing je opet bolji deal od tog tvog primjera.
Kad sve staviš na papir.
u BiH mislim da nema takav model finansiranja, na lease kamata dere, o kreditima necu ni pricat...
Naravno da ima.
Svaka će ti leasing kuća odobriti da uzmeš u operativni najam od 4 godine ovu Astru, uz učešće od 16.000 KM i mjesečnu ratu najma od 500 do 600 KM, uz uslov da njome ne prelaziš godišnje više od 15.000 km.
Bez uračunatih troškova održavanja i guma, ali sa uračunatim obaveznim i kasko osiguranjem.
Ako ima, radije bi duplo ljepsu mazdu od 47500KM , koliko bi na nju ucesce bilo?
u BiH mislim da nema takav model finansiranja, na lease kamata dere, o kreditima necu ni pricat...
Naravno da ima.
Svaka će ti leasing kuća odobriti da uzmeš u operativni najam od 4 godine ovu Astru, uz učešće od 16.000 KM i mjesečnu ratu najma od 500 do 600 KM, uz uslov da njome ne prelaziš godišnje više od 15.000 km.
Bez uračunatih troškova održavanja i guma, ali sa uračunatim obaveznim i kasko osiguranjem.
ja to ne bih mogao finansirati..
bilo je onih akcija 0 učešća, 450KM mjesec ali baš limitirana kilometraža na 10k, to bih izdržao, a nije ni to jevtino
u BiH mislim da nema takav model finansiranja, na lease kamata dere, o kreditima necu ni pricat...
U Hrvatskoj je tek sa ulaskom u EU zaživio operativni leasing.
Meni su do sad Volvo i Kia samo nudili operativni leasing, ali totalno neisplativ, i to nude samo pravnim licima.
Ne znam po kojem modelu to rade, ali nude mi na 4 godine takvu matematiku da mi komotno dođe da uzmem kredit i na kraju perioda zadržim auto, uz par posto veći trošak zbog registracije i servisa, koje bih morao sam financirati. Ali i to je opet manji iznos nego onaj ostatak vrijednosti koji su oni izračunali da bih otkupio auto na kraju leasing perioda.
Ne znam da li im je iko ikad pristao na to, možda jedino flotni kupci koji uzmu 10 vozila pa im je tako lakše (iako ne znam šta bi takvi tražili u Volvu/Kiji)
Nema te države i te matematike na svijetu, gdje je privatnom kupcu isplativije uzeti auto u operativni najam, nego kupiti auto sredstvima od bankovnog kredita i prodati ga po isteku otplatnog perioda.
Svaka će ti leasing kuća odobriti da uzmeš u operativni najam od 4 godine ovu Astru, uz učešće od 16.000 KM i mjesečnu ratu najma od 500 do 600 KM, uz uslov da njome ne prelaziš godišnje više od 15.000 km.
Bez uračunatih troškova održavanja i guma, ali sa uračunatim obaveznim i kasko osiguranjem.
ja to ne bih mogao finansirati..
bilo je onih akcija 0 učešća, 450KM mjesec ali baš limitirana kilometraža na 10k, to bih izdržao, a nije ni to jevtino
Realno koje fizičko lice to može, da ima 16k gotovih i toliko prostora za 500 KM mjesečno?
Za to ti u kući sa dvoje djece treba da ti i žena unosite u istu zajedno minimalno 3000 KM. Naravno može i manje ako već imaš riješeno stambeno pitanje 100%, ili ako ne voliš putovati, za što će ti svakako goditi ograničenje kilometara
Jbt ja godišnje pređem 55000km, ne znam ni kako mi finansijski leasing daju jer kolateral, u ovom slučaju auto, se kod mene amortizuje na dnevnom nivou
EFD22 wrote: ↑10/05/2022 22:19
Smiješno mi je toliko učešće za operativni leasing. To se krajnjem kupcu nimalo ne isplati. Onda je na kraju najbolje nenamjenski/keš kredit, a i finansijski leasing je opet bolji deal od tog tvog primjera.
Kad sve staviš na papir.
Naravno da je najbolje kupiti auto od sredstava od bankovnog kredita.
Svugdje u svijetu, a ne samo kod nas.
Pa valjda je jeftinija para iz prve ruke (banka), nego kod posrednika (leasing kuća).
Mislim da sam od svih ljudi koji ovdje pišu, najviše novih auta i kupio i prodao, tako da, uglavnom, znam šta pišem.
Svaka će ti leasing kuća odobriti da uzmeš u operativni najam od 4 godine ovu Astru, uz učešće od 16.000 KM i mjesečnu ratu najma od 500 do 600 KM, uz uslov da njome ne prelaziš godišnje više od 15.000 km.
Bez uračunatih troškova održavanja i guma, ali sa uračunatim obaveznim i kasko osiguranjem.
Ako ima, radije bi duplo ljepsu mazdu od 47500KM , koliko bi na nju ucesce bilo?
EFD22 wrote: ↑10/05/2022 22:19
Smiješno mi je toliko učešće za operativni leasing. To se krajnjem kupcu nimalo ne isplati. Onda je na kraju najbolje nenamjenski/keš kredit, a i finansijski leasing je opet bolji deal od tog tvog primjera.
Kad sve staviš na papir.
Naravno da je najbolje kupiti auto od sredstava od bankovnog kredita.
Svugdje u svijetu, a ne samo kod nas.
Pa valjda je jeftinija para iz prve ruke (banka), nego kod posrednika (leasing kuća).
Mislim da sam od svih ljudi koji ovdje pišu, najviše novih auta i kupio i prodao, tako da, uglavnom, znam šta pišem.
EFD22 wrote: ↑10/05/2022 22:19
Smiješno mi je toliko učešće za operativni leasing. To se krajnjem kupcu nimalo ne isplati. Onda je na kraju najbolje nenamjenski/keš kredit, a i finansijski leasing je opet bolji deal od tog tvog primjera.
Kad sve staviš na papir.
Naravno da je najbolje kupiti auto od sredstava od bankovnog kredita.
Svugdje u svijetu, a ne samo kod nas.
Pa valjda je jeftinija para iz prve ruke (banka), nego kod posrednika (leasing kuća).
Mislim da sam od svih ljudi koji ovdje pišu, najviše novih auta i kupio i prodao, tako da, uglavnom, znam šta pišem.
To sam i ja nekako zaključio, ali nikako da dokučim kome se onda isplati operativni leasing.
Jedino zbog toga što je vozilo svake vrste imovina koja konstantno gubi vrijednost (osim par rijetkih vozila) pa se onda isplati ustvari ne posjedovati ju. Al’ tako razmišljaju milioneri, za nas buraniju je ipak druga priča.
Seawolf wrote: ↑10/05/2022 22:25
Naravno da je najbolje kupiti auto od sredstava od bankovnog kredita.
Svugdje u svijetu, a ne samo kod nas.
Pa valjda je jeftinija para iz prve ruke (banka), nego kod posrednika (leasing kuća).
Mislim da sam od svih ljudi koji ovdje pišu, najviše novih auta i kupio i prodao, tako da, uglavnom, znam šta pišem.
To sam i ja nekako zaključio, ali nikako da dokučim kome se onda isplati operativni leasing.
Jedino zbog toga što je vozilo svake vrste imovina koja konstantno gubi vrijednost (osim par rijetkih vozila) pa se onda isplati ustvari ne posjedovati ju. Al’ tako razmišljaju milioneri, za nas buraniju je ipak druga priča.
Firmama koje imaju veliku dobit, a nemaju "in house" organizovano održavanje voznog parka.
To sam i ja nekako zaključio, ali nikako da dokučim kome se onda isplati operativni leasing.
Jedino zbog toga što je vozilo svake vrste imovina koja konstantno gubi vrijednost (osim par rijetkih vozila) pa se onda isplati ustvari ne posjedovati ju. Al’ tako razmišljaju milioneri, za nas buraniju je ipak druga priča.
Firmama koje imaju veliku dobit, a nemaju "in house" organizovano održavanje voznog parka.
Sve dok je potražnja veca od ponude cijene ce biti ovakve. Kolika god da je kriza u svijetu, jos je veca u autoindustriji sto se tiče nabavke nekih dijelova i isporuke su ogranicene.
Nadati se da ce se stvari normalizovati u narednih godinu Max dvije. Samo da ne bude 5-6
Za današnje uslove nije. Može biti samo skuplje do ljeta. Kasnije ćemo vidjeti.
Kolega je prije 20ak dana dočekao TCrosa 1.0 TFSI, MT5, 90ak KS, cijena sa registracijom 48500 KM. Auto je konzerva.
Tcros sa dsg mjenjačem i jačim motorom za 20 ks nije više od 46 po trenutnom cjenovniku..
Dobro su ti kolegu oklempili..
Takodjer, i novi taigo u style opremi sa istim motorom ide za istu cijenu ..a i ljepši je...
VW TAIGO STYLE TSI DSG (44.108 KM) https://www.olx.ba/r/47886002/809186
Takodjer, i novi taigo u style opremi sa istim motorom ide za istu cijenu ..a i ljepši je...
VW TAIGO STYLE TSI DSG (44.108 KM) https://www.olx.ba/r/47886002/809186
Ne znam koji je paket opreme, metalik nebo plava, neke sivo crne alu felge, upadljiv je u Sarajevu
Uglavnom, registracija, kasko i još nekih sitnica, 48500 KM.
Last edited by ElRe on 11/05/2022 13:41, edited 1 time in total.
Seawolf wrote: ↑10/05/2022 22:21
Nema te države i te matematike na svijetu, gdje je privatnom kupcu isplativije uzeti auto u operativni najam, nego kupiti auto sredstvima od bankovnog kredita i prodati ga po isteku otplatnog perioda.
Dosta Svaba uzimaju novo auto na lizing, privatni.