Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RagibUzoriti wrote: ↑19/01/2023 12:05
Ne znam odakle crpi informacije taj CarVertical ali znam 1000% da u nekim zemljama osiguravajuca drustva po zakonu ne smiju davati trecim osobama bilo kakve informacije/desavanja oko vozila
Crpi između ostalog i od ovlaštenih servisa, tj. prodaju im podatke vjerovatno. Zašto bi osiguravajuće kuće imale informacije o svakom servisu (mimo tehničkog) koji se desio na autu?
Bravo. To nam daje jos jedan dokaz da CarVertical nije pouzdan.
Sta ako je neko popravljao vozilo mimo ovlastenog servisa?
Crpi između ostalog i od ovlaštenih servisa, tj. prodaju im podatke vjerovatno. Zašto bi osiguravajuće kuće imale informacije o svakom servisu (mimo tehničkog) koji se desio na autu?
Bravo. To nam daje jos jedan dokaz da CarVertical nije pouzdan.
Sta ako je neko popravljao vozilo mimo ovlastenog servisa?
Ništa, vrate ti novac ukoliko nema dovoljno validnih informacija na izvještaju.
Niko nije ni rekao da je CarVertical garant za ispravno vozilo, zapravo garant za polovnjaka i ne postoji, čak ni uz pregled u ovlaštenom. CV je samo pomagalo koje može, a i ne mora pomoći.
RagibUzoriti wrote: ↑19/01/2023 14:23
Bravo. To nam daje jos jedan dokaz da CarVertical nije pouzdan.
Sta ako je neko popravljao vozilo mimo ovlastenog servisa?
Nije pouzdan u smislu, ako je na CarVerticalu sve ok, opet treba otvoriti 4x ociju i licno pregledati vozilo prije kupovine.
A ne ako na CarVerticalu stoji da je slupano, ili se podaci o boji/opremi/kilometrazi ne poklapaju, treba to ignorisati i vjerovati prodavcu na rijec
Carvertical nema dovoljno podataka, kao uzme lovu a ono nema nista o trazenom autu, medjutim ako ima nesto da je kao slupano bilo to je istina .Znaci da su nepouzdani a ne natačni,ako je nesto napisano za doticno vozilo onda i je, ako nije ne znaci da nije .
Druže, tražiš Audi kojih ima stotine na OLX-u i pri tom nisu povoljni, i ti se zadržavaš na ovome. Za taj novac i sa tolikim izborom nema uopšte potrebe da se zadržavaš na primjerku koji ti je sumnjiv.
citroen xm wrote: ↑19/01/2023 14:42
Druže, tražiš Audi kojih ima stotine na OLX-u i pri tom nisu povoljni, i ti se zadržavaš na ovome. Za taj novac i sa tolikim izborom nema uopšte potrebe da se zadržavaš na primjerku koji ti je sumnjiv.
RagibUzoriti wrote: ↑19/01/2023 14:23
Bravo. To nam daje jos jedan dokaz da CarVertical nije pouzdan.
Sta ako je neko popravljao vozilo mimo ovlastenog servisa?
Nije pouzdan u smislu, ako je na CarVerticalu sve ok, opet treba otvoriti 4x ociju i licno pregledati vozilo prije kupovine.
A ne ako na CarVerticalu stoji da je slupano, ili se podaci o boji/opremi/kilometrazi ne poklapaju, treba to ignorisati i vjerovati prodavcu na rijec
Upravo tako. Ja nisam cuo jos da je na CV ispao lazan podatak. Samo da je ponegdje nepotpun. Upravo iz razloga sto nije sve evidentirano. Ali ono sto jeste - to je bilo.
Kad sam kupovao auto, po broju šasije provjerio na CV i poklopilo se sve. Bilo je paranja standardnih, ogrebotina i sve uslikano. Većina je riješena al na jednom mjestu nije i ima na slici, ali mi nije bilo bitno to nego da je ostalo ispravno.
Uglavnom, bio jedan kvar, ali ništa skupo, još garancija pokrila i besplatno riješeno.
Cinjenica da ce ti CarVertical rado uzeti pare ako na stranici napises broj sasije auta kupljenog i vozenog u Njemackoj (u kojoj takvi podaci ne smiju biti javni) je dovoljno da znas da nisu 100% pouzdani, a bar donekle i prevaranti. Da su posteni rekli bi da mogu provjeravati VIN samo u nekim drzavama.
To su marketinski trikovi. Pare ti nece propasti ako informacije nema. Kamara shopova rade na isti nacin.
Poenta je da bar ja ne znam za netacan podatak koji je izlistan na CV. Moze biti samo nepotpun ili nedostajuci.
drug_profi wrote: ↑19/01/2023 15:35
Poenta je da bar ja ne znam za netacan podatak koji je izlistan na CV. Moze biti samo nepotpun ili nedostajuci.
Ili se ne razumijemo ili ne zelimo da se razumijemo.
Ako je vozilo bilo krseno,i popravljano mimo ovlastenog servisa, kako da CV zna o tome?
Ako je vozilo bilo krseno i dolazi iz zemlje gdje CV nema pristup,kako CV da zna historiju vozila i samim time moze da proda uslugu nekome ?
Ako je nesto nepotpuno ili nedostajuce, to automatski znaci da nije validno ili pouzdano,zar ne?
Kod nas raja se hvata CV i misli da je to AMIN na ono sto dobiju kao izvjestaj
E to je poenta.
Da ovlasteni servis ce uvjek dati bolji nalaz/misljenje nego CV
drug_profi wrote: ↑19/01/2023 15:35
Poenta je da bar ja ne znam za netacan podatak koji je izlistan na CV. Moze biti samo nepotpun ili nedostajuci.
Ili se ne razumijemo ili ne zelimo da se razumijemo.
Ako je vozilo bilo krseno,i popravljano mimo ovlastenog servisa, kako da CV zna o tome?
Ako je vozilo bilo krseno i dolazi iz zemlje gdje CV nema pristup,kako CV da zna historiju vozila i samim time moze da proda uslugu nekome ?
Ako je nesto nepotpuno ili nedostajuce, to automatski znaci da nije validno ili pouzdano,zar ne?
Kod nas raja se hvata CV i misli da je to AMIN na ono sto dobiju kao izvjestaj
E to je poenta.
Da ovlasteni servis ce uvjek dati bolji nalaz/misljenje nego CV
Ako je prvi vlasnik iz inostranstva muljao nesto, tesko moze CV otkriti.
Ali ako je nesto uvoznik naknadno petljao, eh na to bi CV mozda mogao ukazati.
RagibUzoriti wrote: ↑19/01/2023 15:48
Ako je nesto nepotpuno ili nedostajuce, to automatski znaci da nije validno ili pouzdano,zar ne?
Ne, jer na CV nema laznih informacija.
I zato su validni i pouzdani.
RagibUzoriti wrote: ↑19/01/2023 15:48
Ako je vozilo bilo krseno,i popravljano mimo ovlastenog servisa, kako da CV zna o tome?
To i nije svrha CV, svrha su regularni popravci.
RagibUzoriti wrote: ↑19/01/2023 15:48
Ako je vozilo bilo krseno i dolazi iz zemlje gdje CV nema pristup,kako CV da zna historiju vozila i samim time moze da proda uslugu nekome ?
Pa ne prodaje. Ako nema podataka, ne naplati uslugu.
RagibUzoriti wrote: ↑19/01/2023 15:48
Kod nas raja se hvata CV i misli da je to AMIN na ono sto dobiju kao izvjestaj
E to je poenta.
Pa neznanje se placa. Ko misli da je CV dovoljan, misli na svoju stetu.
To je samo alat da se saznaju neke informacije. Ne sve.
Pa na car vertical su valjd ai podaci iz osiguranja? Znaci ako je auto bilo u udesu na CV ce bit izvjestaj. Odakle su one slike sto gledate, iz ovlastenih?
Kod mene je rodjak kupio prije dvije godine golf 7 kod njih, dao clio mk2 koji je bio za otpad, i niko drugi ga nije htio uzeti u razmatranje za bilo koju opciju, a oni ga računali milju.
Nakon par mjeseci imao neki problem na sedmici, na mjenjaču, oni mu regularno to popravili o svom trošku.
Tako da, nije sve tako ni crno...
Throttle wrote: ↑19/01/2023 16:08
Pa na car vertical su valjd ai podaci iz osiguranja? Znaci ako je auto bilo u udesu na CV ce bit izvjestaj. Odakle su one slike sto gledate, iz ovlastenih?
Prilikom zamjene sijalice se uglavnom vadi far kod Audi vozila, osim ako mehaničar ima šlifa pa može provući ruku i bez gledanja zamjeniti sijalicu. Prilikom vraćanja fara može se desiti da se ne postavi najpreciznije i da se dobije ovo. Vrlo vjerovatno da je ovo u pitanju. Dio fara gdje je žmigavac je trebao ići malo niže i otišao je malo dublje, a na drugoj strani je otišao isto preduboku unutra. Neprecizno vraćen i tako stegnut. Prilikom stezanja imaju dijelovi gdje se može štelovati pozicija. Na svakom faru ima godina proizvodnje, koja se treba poklopiti sa godinom proizvodnje auta .
Obrati pažnju na čošak haube .
Cosak haube zna pobjeci ovako bez nekog razloga, u vecini slucajeva zna se desiti pri zatvaranju haube da se malo jace lupi i da ovako viri ili s vremenom se odvrnu (pomjere) gumene zastite ispod haube ako imaju.
Kod mene vozilo nije udarano, kad bi ti slikao kako zna hauba na jednoj strani izaci rekao bi da je imalo totalku.
(na dosta i drugi automobila tog modela isto pobjegne s vremenom).
Ako pogledas, dosta zna i novi vozila biti s ovakvim zazorom sto bi rekli, automobila koja nisu napustila ni salon.
drug_profi wrote: ↑19/01/2023 15:35
Poenta je da bar ja ne znam za netacan podatak koji je izlistan na CV. Moze biti samo nepotpun ili nedostajuci.
Ili se ne razumijemo ili ne zelimo da se razumijemo.
Ako je vozilo bilo krseno,i popravljano mimo ovlastenog servisa, kako da CV zna o tome?
Ako je vozilo bilo krseno i dolazi iz zemlje gdje CV nema pristup,kako CV da zna historiju vozila i samim time moze da proda uslugu nekome ?
Ako je nesto nepotpuno ili nedostajuce, to automatski znaci da nije validno ili pouzdano,zar ne?
Kod nas raja se hvata CV i misli da je to AMIN na ono sto dobiju kao izvjestaj
E to je poenta.
Da ovlasteni servis ce uvjek dati bolji nalaz/misljenje nego CV
Recimo figurativno da ti se svidio auto koji je udaljen od tebe 150-200 km, meni bi logično bilo dati 20-30 maraka da provjerim auto prije nego što se uputim na taj put, makar da vidim da li se kilometraža potencijalno poklapa i kakva je situacija sa udesima. Pregled u ovlaštenom se svakako podrazumijeva.