Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haris.ba wrote: ↑21/02/2021 19:33
Ono kad je volkswagen bio vredniji od tojote je cisto finansijska operacija. Investitori isli na short dionice volkwagena i u tom momentu uleti porshe i kupi dionice vw da izvrsi preuzimanje. I u jednom momentu na trzistu nije bilo dionica vw, porshe kupio, mama Merkel ne da drzavne, a investitori su morali da ih otkupe da ne bi bankrotirati. Cijena je otisla u nebo.
Porshe je te godine zaradio profita samo od trgovine dionicama vw oko 30 milijardi. Vise nego sto je zaradio od proizvodnje auta. Tako reci, dobili vw haman za dzaba, pokrilo ih to sto su se kladilo da se narasti cijena dionic vw. Ko da su znali sta ce se desiti?
A cijena dionica Tesle je posebna prica.
Harise ja tebe skonta ovdje da je porše vlasnik vw.
A sve sam konto da je obrnuto...
B6Redhell wrote: ↑22/02/2021 01:04
Harise ja tebe skonta ovdje da je porše vlasnik vw.
A sve sam konto da je obrnuto...
Tačno je i jedno i drugo. Porsche AG je u vlasništvu Volkswagen Group, dok je Volkswagen Group(VAG) dijelom u vlasništvu(31.3% dionica) Porsche Automobil Holding SE, odnosno proizvođač automobila Porsche je u vlasništvu Volkswagena, ali je jedan od vlasnika Volkswagen grupe holding kompanija pod imenom Porsche SE
B6Redhell wrote: ↑22/02/2021 01:04
Harise ja tebe skonta ovdje da je porše vlasnik vw.
A sve sam konto da je obrnuto...
Tačno je i jedno i drugo. Porsche AG je u vlasništvu Volkswagen Group, dok je Volkswagen Group(VAG) dijelom u vlasništvu(31.3% dionica) Porsche Automobil Holding SE, odnosno proizvođač automobila Porsche je u vlasništvu Volkswagena, ali je jedan od vlasnika Volkswagen grupe holding kompanija pod imenom Porsche SE
avijon wrote: ↑21/02/2021 20:10
Cijene dionica Tesle su tolika zabluda... To kad pukne
Ne luduj. Neće nikad puci jer sve više i više novca dolazi u kasu Tesle od investitora a znaju i vjeruju Masku jer čovjek je uspio preskočiti i Nasu. Koriste njegove rakete. A i Tesla ce u narednih 10 godina proizvoditi vise automobila godisnje od bilo kod proizvođača. Imaju trenutno 2 fabrike a treca u Berlinu uskoro pocinje raditi a cetvrta u Teksasu za 2 godine. I to su megafabrike, neviđenih kapaciteta do sad. Špekulanti tj investitori znaju gdje ulazu svoj novac jer ne bi ga ni imali toliko da ga plasiraju u propale investicije. Tesla je davno pregurala stadij u kome startup-i neuspjesni propadaju.
Posto volis puno jutubat a skola sutra ceka, evo jedna americka put your money where your mouth is pa za 18ti rodjendan da kupis teslu
Ti se puno drogiraš haha a ja sam davno proslavio 18ti rođendan. Teslu kupim čim poprave kvalitet proizvodnje
Cuj poprave... Pa zar se moze napraviti bolje od najboljeg/vrh/nema dalje...? Hoces reci da sadasnji kupci voze nekvalitetna vozila? Kuda ide ovaj svijet...
drndalo wrote: ↑22/02/2021 08:28
Cuj poprave... Pa zar se moze napraviti bolje od najboljeg/vrh/nema dalje...? Hoces reci da sadasnji kupci voze nekvalitetna vozila? Kuda ide ovaj svijet...
Toyota proizvodi najbolja auta na svijetu. A tesle jesu softverski savršene ali kvalitet proizvodnje sto se tiče finalne obrade, kvalitet boje, i sve ono što upucuje na kvalitet tipa panel gepovi itd je na jako losem nivou za tu cijenu cca 120 000 koliko kosta npr model s. Kad uporedis audija od 120 000 i teslu razlika je nebo i zemlja. Imas na yt koliko hoces prituzbi na ove stvari. Sam Mask je rekao u jednom intervjuu nemojte kupovati Tesle kad Tesla poveca proizvodnju.
drndalo wrote: ↑22/02/2021 08:28
Cuj poprave... Pa zar se moze napraviti bolje od najboljeg/vrh/nema dalje...? Hoces reci da sadasnji kupci voze nekvalitetna vozila? Kuda ide ovaj svijet...
Toyota proizvodi najbolja auta na svijetu. A tesle jesu softverski savršene ali kvalitet proizvodnje sto se tiče finalne obrade, kvalitet boje, i sve ono što upucuje na kvalitet tipa panel gepovi itd je na jako losem nivou za tu cijenu cca 120 000 koliko kosta npr model s. Kad uporedis audija od 120 000 i teslu razlika je nebo i zemlja. Imas na yt koliko hoces prituzbi na ove stvari. Sam Mask je rekao u jednom intervjuu nemojte kupovati Tesle kad Tesla poveca proizvodnju.
Hebemliga, meni je to kontradiktorno. Softwerski savrsen auto? Virtuelno cu ga voziti od kuce Zoom-om? I moji putnici? Pa cemo Zoomom da se svi ljuljuskamo, stanemo na kajmak-kufle/pogace u Jablanici i okupamo se virtuelno u Neumu...?
Postujem svacije, ali za 120.000 cu si naci 13 raznih boljih zjbncja... Ali to sam ja. Ko voli drugacije, nek izvoli.
drndalo wrote: ↑22/02/2021 08:28
Cuj poprave... Pa zar se moze napraviti bolje od najboljeg/vrh/nema dalje...? Hoces reci da sadasnji kupci voze nekvalitetna vozila? Kuda ide ovaj svijet...
Toyota proizvodi najbolja auta na svijetu. A tesle jesu softverski savršene ali kvalitet proizvodnje sto se tiče finalne obrade, kvalitet boje, i sve ono što upucuje na kvalitet tipa panel gepovi itd je na jako losem nivou za tu cijenu cca 120 000 koliko kosta npr model s. Kad uporedis audija od 120 000 i teslu razlika je nebo i zemlja. Imas na yt koliko hoces prituzbi na ove stvari. Sam Mask je rekao u jednom intervjuu nemojte kupovati Tesle kad Tesla poveca proizvodnju.
Hebemliga, meni je to kontradiktorno. Softwerski savrsen auto? Virtuelno cu ga voziti od kuce Zoom-om? I moji putnici? Pa cemo Zoomom da se svi ljuljuskamo, stanemo na kajmak-kufle/pogace u Jablanici i okupamo se virtuelno u Neumu...?
Postujem svacije, ali za 120.000 cu si naci 13 raznih boljih zjbncja... Ali to sam ja. Ko voli drugacije, nek izvoli.
Haha znaš li za video kad su zadnji put unaprijedili auto pilot. Dvoje rusa se krljali na zadnjem sjedištu i snimali se dok je auto radio svoje Mask nedavno rece da ce u nekoj skorijoj buducnosti Tesle biti bez pojasa. Trenutno imaju senzore u sjedištima koji mjere pritisak na svakom dijelu sjedala kako bi se airbegovi u slucaju sudara savrseno prilagodili. 120 000 je bruku para pogotovo za nas. Amerika je drugi svijet jbt
Ovaj lik preko yutubita svu pamet popio ...koje najbolje auto , koje nije , koje ce u buducnosti biti najbolje ... da je vise ovakvih strucnjaka iz fotelje...
madner wrote: ↑22/02/2021 09:35
Musk je najbolji prodavac na svijetu.
Inace bi davno bankrotirao, mora ljudima prodavati bajke da nastave ulagati.
Inace ovo softverski savrseno je zanimljivo, zanima me kako se ogleda ta savrsenost.
Softverski savrseno u pogledu na konkurenciju a i na trenutnu dostupnost takvih tehnologija proizvođačima. Ako si nekad gledao Tesle koje izbjegavaju sudare u situacijama gdje su oni gotovo neminovni, tesla x model koji "pleše", mogucnosti nadogradnje softvera, sentry mod, pet mod, mogucnost pozivanja automobila na parkingu, autonomna voznja koja je bolja daleko od bilo kog drugog proizvođača i dalje da ne nabrajam.
madner wrote: ↑22/02/2021 09:35
Musk je najbolji prodavac na svijetu.
Inace bi davno bankrotirao, mora ljudima prodavati bajke da nastave ulagati.
Inace ovo softverski savrseno je zanimljivo, zanima me kako se ogleda ta savrsenost.
Softverski savrseno u pogledu na konkurenciju a i na trenutnu dostupnost takvih tehnologija proizvođačima. Ako si nekad gledao Tesle koje izbjegavaju sudare u situacijama gdje su oni gotovo neminovni, tesla x model koji "pleše", mogucnosti nadogradnje softvera, sentry mod, pet mod, mogucnost pozivanja automobila na parkingu, autonomna voznja koja je bolja daleko od bilo kog drugog proizvođača i dalje da ne nabrajam.
Imaju i vecina drugih i to odavno.
Plesanje nisam vidio.
Nadogradnju ima i Golf.
Glupost
Glupost
Imaju i drugi.
Imaju i drugi.
Sto se autonomne voznje tice Tesla ima nesto drugi pristup, to je tacno, ali je daleko od savrsenstva.
madner wrote: ↑22/02/2021 09:35
Musk je najbolji prodavac na svijetu.
Inace bi davno bankrotirao, mora ljudima prodavati bajke da nastave ulagati.
Inace ovo softverski savrseno je zanimljivo, zanima me kako se ogleda ta savrsenost.
Softverski savrseno u pogledu na konkurenciju a i na trenutnu dostupnost takvih tehnologija proizvođačima. Ako si nekad gledao Tesle koje izbjegavaju sudare u situacijama gdje su oni gotovo neminovni, tesla x model koji "pleše", mogucnosti nadogradnje softvera, sentry mod, pet mod, mogucnost pozivanja automobila na parkingu, autonomna voznja koja je bolja daleko od bilo kog drugog proizvođača i dalje da ne nabrajam.
Imaju i vecina drugih i to odavno.
Plesanje nisam vidio.
Nadogradnju ima i Golf.
Glupost
Glupost
Imaju i drugi.
Imaju i drugi.
Sto se autonomne voznje tice Tesla ima nesto drugi pristup, to je tacno, ali je daleko od savrsenstva.
Golf ima nadogradnju nekih nebitnih opcija infotainmenta. Ja pricam o nadogradnji voznih sposobnosti automobila. Npr pred kraj prosle godine tesla omogucila softverski tzv puma stance, tezina se prebaci na zadnje tockove vise nego sto je po defaultu tako sto automobil bulvalno cucne kako bi poboljsali trakciju pri naglim ubrzanjima. Ili prije par godina kada su updejtom omogucili creep mode bez da se dotiče pedala za ubrzanje, i ima još toliko toga. Sto se tice tvojih komentara mogu samo reci
Ne nemaju i drugi
Ne nemaju i drugi
Nisi dovoljno citao
Nisi dovoljno citao
I lijepo sam napisao savrseno u odnosu na druge i trenutno dostupnu tehnologiju.
Tesla je bar 5 godina ispred ostalih sto sr tice el vozila
NIsu im ni baterije neka sreca... Nakon 3 godine izgube skoro 40% kapaciteta.
Bio je nedavno negdje taj uporedni test novog Tesle i starog 3 godine, isti model. Ubrzanje je isto kod oba, medjutim nov je presao nesto oko 500-550 km s punom baterijom, a onaj star 3 godine oko 350.
Radi ovoga je EV jos uvijek neprihvatljiv. Bar meni.
Jbg, krenes na godisnji do Grcke npr, i moras putovati 3 dana jer na svakih 500 km moras stati 2-3h da napunis baterije...
Dozer wrote: ↑22/02/2021 12:10
NIsu im ni baterije neka sreca... Nakon 3 godine izgube skoro 40% kapaciteta.
Bio je nedavno negdje taj uporedni test novog Tesle i starog 3 godine, isti model. Ubrzanje je isto kod oba, medjutim nov je presao nesto oko 500-550 km s punom baterijom, a onaj star 3 godine oko 350.
Radi ovoga je EV jos uvijek neprihvatljiv. Bar meni.
Jbg, krenes na godisnji do Grcke npr, i moras putovati 3 dana jer na svakih 500 km moras stati 2-3h da napunis baterije...
Pa nije baš tako tj nije toliki gubitak kapaciteta. Zavisi koliko se voziš i kako puniš. Evo dobar clanak o ispitivanju koje je provedeno
Slazem se apsolutno da su ev neprihvatljivi jos uvijek pogotovo u vecem broju Evropskih zemalja. Dok god se vrijeme punjenja ne smanji na nekih 15 - 20 min i to ne bude uticalo na smanjenje vijeka baterije nesto drasticmo te superpunjaci ne budu u broju kao sad benziske pumpe nista od EV.
Kupio bih i ja Teslu odma da imam para, nema vise susreta sa mehanicarima,elektricarima itd (naravno doci ce vrijeme za zamjenu potrosnog materijala tipa kocnice,ovjes itd) ni posjeta pumpi, za mene taman domet i osnovnog modela mada bi se proteao za M3 Performance, ta putovanja i ekskurzije jebiga ne ide se svake sedmice na takve izlete pa se covjek moze istrpit tih 30-45 minuta stajati, obicno su punionice na zanimljivim lokacijama tako da nije bas gledanje u zid dok se ceka. Softversko savrsenstvo tesle se ogleda i u samom UI/UX iskustvu , recimo meni Model 3 sa ovim tabletom u sredini bas pun pogodak, podesavanje svakakvih detalja na autu nije nezgrapno odradjeno kao na konkurentima.
Nešto razmišljam - šta bi mogli vozači u BiH iščupati iz tesle da prodaju na otpad, kad zatreba lova za registraciju? Ono, sa dizela čupaju DPF, benzinaca katalizatore, a sa Tesle...možda bakar
Softverski savrseno u pogledu na konkurenciju a i na trenutnu dostupnost takvih tehnologija proizvođačima. Ako si nekad gledao Tesle koje izbjegavaju sudare u situacijama gdje su oni gotovo neminovni, tesla x model koji "pleše", mogucnosti nadogradnje softvera, sentry mod, pet mod, mogucnost pozivanja automobila na parkingu, autonomna voznja koja je bolja daleko od bilo kog drugog proizvođača i dalje da ne nabrajam.
Imaju i vecina drugih i to odavno.
Plesanje nisam vidio.
Nadogradnju ima i Golf.
Glupost
Glupost
Imaju i drugi.
Imaju i drugi.
Sto se autonomne voznje tice Tesla ima nesto drugi pristup, to je tacno, ali je daleko od savrsenstva.
Golf ima nadogradnju nekih nebitnih opcija infotainmenta. Ja pricam o nadogradnji voznih sposobnosti automobila. Npr pred kraj prosle godine tesla omogucila softverski tzv puma stance, tezina se prebaci na zadnje tockove vise nego sto je po defaultu tako sto automobil bulvalno cucne kako bi poboljsali trakciju pri naglim ubrzanjima. Ili prije par godina kada su updejtom omogucili creep mode bez da se dotiče pedala za ubrzanje, i ima još toliko toga. Sto se tice tvojih komentara mogu samo reci
Ne nemaju i drugi
Ne nemaju i drugi
Nisi dovoljno citao
Nisi dovoljno citao
I lijepo sam napisao savrseno u odnosu na druge i trenutno dostupnu tehnologiju.
Tesla je bar 5 godina ispred ostalih sto sr tice el vozila
Ova kombinacija neznanja i palamudjenja je iritiantna.
Nije tacno za Golfa, valjas gluposti.
Naravno da imaju, youtube expertu.
Sto se tice autonomne voznje
Tesla je nivo 2, kao i recimo Kia. To sto Musk obecava level 5 ne znaci nista, obecava to prosle 5 godine.
Kod usporednih testova u USA i EU nije ispred, osim u jednoj stvari, ne tjera vozace da se jave da su jos tu. Kod sistema koji nije autonoman, to meni nije plus.
Imaju i vecina drugih i to odavno.
Plesanje nisam vidio.
Nadogradnju ima i Golf.
Glupost
Glupost
Imaju i drugi.
Imaju i drugi.
Sto se autonomne voznje tice Tesla ima nesto drugi pristup, to je tacno, ali je daleko od savrsenstva.
Golf ima nadogradnju nekih nebitnih opcija infotainmenta. Ja pricam o nadogradnji voznih sposobnosti automobila. Npr pred kraj prosle godine tesla omogucila softverski tzv puma stance, tezina se prebaci na zadnje tockove vise nego sto je po defaultu tako sto automobil bulvalno cucne kako bi poboljsali trakciju pri naglim ubrzanjima. Ili prije par godina kada su updejtom omogucili creep mode bez da se dotiče pedala za ubrzanje, i ima još toliko toga. Sto se tice tvojih komentara mogu samo reci
Ne nemaju i drugi
Ne nemaju i drugi
Nisi dovoljno citao
Nisi dovoljno citao
I lijepo sam napisao savrseno u odnosu na druge i trenutno dostupnu tehnologiju.
Tesla je bar 5 godina ispred ostalih sto sr tice el vozila
Ova kombinacija neznanja i palamudjenja je iritiantna.
Nije tacno za Golfa, valjas gluposti.
Naravno da imaju, youtube expertu.
Sto se tice autonomne voznje
Tesla je nivo 2, kao i recimo Kia. To sto Musk obecava level 5 ne znaci nista, obecava to prosle 5 godine.
Kod usporednih testova u USA i EU nije ispred, osim u jednoj stvari, ne tjera vozace da se jave da su jos tu. Kod sistema koji nije autonoman, to meni nije plus.
Zaista si premalo informisan da bi razgovarao o ovoj temi. Golf nema nikakvu mogucnost nadogradnje sto se tice dobijanja bilo kakvih opcija koje se odnose na samu voznju kroz update software-a. A nemaju to ni ostali. Tesla nije nivo 2. Ima mogucnosti za daleko veci nivo autonomije ali se ne moze implementirati jer cak ni zakoni u Kaliforniji to ne dozvoljavaju. I sve opcije koje su Tesle tokom godina dobile pokazuju da Tesla ima sto drugi nemaju. Koji automobil dobije opciju nakon 3 godine?Ako si narucio nesto u opremi to i imas. Ako nisi kupi nov automobil. I prozivati nekoga sto je pregledao mnogo nekog sadrzaja/procitao upucuje samo da nemogucnost druge strane da podijeli jace argumente. Vidi se iz priče da je Golf za tebe plafon
Zamisli da se nekom ozbiljnom proizvođaču desi neko sranje ala otpao krov u voznji. Prvo, nema ko ga ne bi popljuvao i napao, drugi ne da bi se to auto vratilo i covjek dobio novo, nego bi bila opozvana komplet ta serija na provjeru i o trosku proizvođača popravak svega vezanog za to, ovako Tesla rekla jebi ga, shit happens i svi slegli ramenima...