Ja šta sam god za Forda gledao jeftini dijelovi, doduše ja sam. gledao focus i cmax.
i30 slaba ponuda kod nas, ja sam ga tražio jedno 2 mjeseca, dva su mi promakla a ostalo po meni nije vrijedilo novca koji se traži, i sad mi je žao što ih ne kupih.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
Ja šta sam god za Forda gledao jeftini dijelovi, doduše ja sam. gledao focus i cmax.
gledao sam ja ovaj auto, i nebi ga nešto preporučioOptimist wrote: ↑12/12/2021 12:22Evo auta koje ce te godinama sluziti.
Kia Ceed 1.6 crdi,2011/12god,presao 80.000 km,prvi vlas (11.900 KM)
https://www.olx.ba/r/44515152/136978
mrtav ozbiljan u ovom slučaju
kie 2011/2012 su imale gresku u elektronici table i to se mijenjalo u garanciji. tako je i meni bilo, mislim da sam pisao o tome ovdje.hopi wrote: ↑12/12/2021 12:42gledao sam ja ovaj auto, i nebi ga nešto preporučioOptimist wrote: ↑12/12/2021 12:22
Evo auta koje ce te godinama sluziti.
Kia Ceed 1.6 crdi,2011/12god,presao 80.000 km,prvi vlas (11.900 KM)
https://www.olx.ba/r/44515152/136978
sve je ok izvana i na prvu, međutim kilometraža na satu je nekih 120 000 km (tako nešto otrpilike ako se dobro sjećam), razlog je navodno je sat tj tablu mijenjao. A kilometraža u servisnoj je stala negdje na nekih 80 000. Ili je obrnuto, možda je u servisnoj zadnji servis bio na nekih 110 000km a na satu stoji 80 000, jbg ne mogu se tačno sjetiti, uglavnom nešto se oko kilometraže nije poklapalo.
Provozao auto, i ok je bio auto, kvačilo fino odvaja, zamajac se ne čuje, kaže prodavač jest kaže mijenjano je to sve. Reko što je to mijenjano na autu od 80 000km, kaže ne znam.
Meni je to bilo dovoljno da odustnamo od auta (nisam ga za sebe gledao), a i tada je tražio oko 12500KM i podugo on već stoji na piku.
što je najgore auto je savim ok bio, nema oštećenja nekih, nije ništa lupalo, fakat je dobar bio, i mislim da se neće zajebati ko ga kupi, ali odustali zbog muljanja oko te kilometraže i previsoke cijene- tada 12 500.
edit: još sam zaboravio, nije prvi vlasnik, nego drugi, vidi se u papirima i servisnoj
opet nećeš da odgovoriš, pa te pitam.black_adrian wrote: ↑12/12/2021 12:51 e čuj fordaša... sretno vam s fordom kad vam izleti za glupost par stoja il milju
OK, vidiš za taj podatak nisam znao, i da je to prodavač rekao i na taj način objasnio ne bi bilo problema. Ali je on toliko nešto smuljao objašnjenje za nepoklapanje kilometraže da ja njega ništa nisam razumio. I nije to niti bilo upisano u servisnu knjigu. Prošlo je već par mjeseci, nekada ljetos sam gledao taj auto, i vako u servisnoj je zadnji servis bio na lupam 110k km, a na satu nekih 80k km.Filter wrote: ↑12/12/2021 13:02kie 2011/2012 su imale gresku u elektronici table i to se mijenjalo u garanciji. tako je i meni bilo, mislim da sam pisao o tome ovdje.hopi wrote: ↑12/12/2021 12:42
gledao sam ja ovaj auto, i nebi ga nešto preporučio
sve je ok izvana i na prvu, međutim kilometraža na satu je nekih 120 000 km (tako nešto otrpilike ako se dobro sjećam), razlog je navodno je sat tj tablu mijenjao. A kilometraža u servisnoj je stala negdje na nekih 80 000. Ili je obrnuto, možda je u servisnoj zadnji servis bio na nekih 110 000km a na satu stoji 80 000, jbg ne mogu se tačno sjetiti, uglavnom nešto se oko kilometraže nije poklapalo.
Provozao auto, i ok je bio auto, kvačilo fino odvaja, zamajac se ne čuje, kaže prodavač jest kaže mijenjano je to sve. Reko što je to mijenjano na autu od 80 000km, kaže ne znam.
Meni je to bilo dovoljno da odustnamo od auta (nisam ga za sebe gledao), a i tada je tražio oko 12500KM i podugo on već stoji na piku.
što je najgore auto je savim ok bio, nema oštećenja nekih, nije ništa lupalo, fakat je dobar bio, i mislim da se neće zajebati ko ga kupi, ali odustali zbog muljanja oko te kilometraže i previsoke cijene- tada 12 500.
edit: još sam zaboravio, nije prvi vlasnik, nego drugi, vidi se u papirima i servisnoj
btw. bas mi je sjeb bio kad sam opet sjeo u auto a tamo sve resetovano fali brojeva, kontam sta su sad zajebali, samo 0 stoji na sredini
ali servisna mora pratiti izmjenu i tu ti pise sabrana kilometraza, tj pravo stanje. makar je kod mene pisalo
Nema glupljeg pitanjahopi wrote: ↑12/12/2021 12:42Reko što je to mijenjano na autu od 80 000km, kaže ne znam.Optimist wrote: ↑12/12/2021 12:22
Evo auta koje ce te godinama sluziti.
Kia Ceed 1.6 crdi,2011/12god,presao 80.000 km,prvi vlas (11.900 KM)
https://www.olx.ba/r/44515152/136978
onaj ko ga skrsi, jbga, nismo svi isti.hopi wrote: ↑12/12/2021 13:34
OK, vidiš za taj podatak nisam znao, i da je to prodavač rekao i na taj način objasnio ne bi bilo problema. Ali je on toliko nešto smuljao objašnjenje za nepoklapanje kilometraže da ja njega ništa nisam razumio. I nije to niti bilo upisano u servisnu knjigu. Prošlo je već par mjeseci, nekada ljetos sam gledao taj auto, i vako u servisnoj je zadnji servis bio na lupam 110k km, a na satu nekih 80k km.
i onda ko mijenja zamajac i kvačilo na 80 000 km.
Kupljeno novo,za sada samo prednji diskovi i dva puta disk pločice. Zadnje su vala mogle još, ali kad je bal nek je maskenbal.kabal1337 wrote: ↑12/12/2021 14:01 Smijesno je porediti auta iz uvoza koja imaju manje brda, vise otvorene km i vozilo iz BIH koje u vecini sl. vidi dosta gradske voznje i brda.
100 000 km za domace vozilo koje je vidjelo dosta gradske voznje ulog seleni, kugla/ krajnica, set, diskovi plocice sve u slj. +30-40 000 km. ( 130-140 000 km)
Svaka stvar im svoju mušterijukabal1337 wrote: ↑11/12/2021 20:32i kome ce je sutra prodatrocco_siffredi wrote: ↑11/12/2021 20:18 Dizajnerski drugačija, pouzdani jtd motori, 270 cm međuosovinskog razmaka, dobro opremljene.
https://www.olx.ba/artikal/39957732/lan ... issautoch/
Konkretno, kad se uporedi sa VW-om, održavanje mu je teže, ne samo zbog cijena, već i zbog određenih dijelova koji nisu tako lahko dostupni kao oni za VW.hopi wrote: ↑12/12/2021 13:24opet nećeš da odgovoriš, pa te pitam.black_adrian wrote: ↑12/12/2021 12:51 e čuj fordaša... sretno vam s fordom kad vam izleti za glupost par stoja il milju
Konkretno, koji dio, tj koja glupost od milju maraka? Evo baš me zanima da čujem, a pod pretpostavkom da je taj dio nekoliko maraka kod drugih automobila?
Da nije možda gefufna?
Jasno je da trolaš (pošto je do dopušteno na forumu), ali neka, odgovori pa da vidimo.
Općenito održavanje forda je tu negdje sa prosjekom, neki dio je skuplji neki jeftinij, za nešto ruke jeftinije za nešto skuplje.
A što se tiče hrđe to je tačno, imao je ford tu problema i što se tiče toga je ispod prosjeka.
Nije baš da zaradiš, ali je činjenica da cijenu drži bolje od ostalih.
Drži ponajviše zbog balkanske zaluđenosti VW-om. Gotivim VW, ali ne podnosim pljuvanje ostalih brendova i uzimanje VW-a kao neke reference.
Meni lično, ta zaluđenost je čisti mit, jer ne vjerujem da neko svoje teško zarađene pare baca tek tako, iza te cijene ipak stoji nešto čega nema kod ostalih brendova.
Samo cijena odrzavanja te dostupnost dijelova i majstora.