Laplace wrote: ↑05/05/2021 20:25
sale33 wrote: ↑05/05/2021 12:11
tempuser wrote: ↑05/05/2021 07:39
Da zanemarimo nebulozu da za jedan prekršaj vozača teretiš sa 3 člana, da vidimo šta "vještak" tvrdi:
Član 36
(1) Vozač koji namjerava da obavi neku radnju vozilom na putu ili vozilo uključiti u saobraćaj (pomjeranje vozila udesno ili ulijevo, mijenjanje saobraćajne trake,
preticanje, obilaženje, zaustavljanje,
skretanje udesno ili ulijevo, polukružno okretanje, vožnja unazad i sl.) smije da počne takvu radnju samo ako se prethodno uvjerio da to može učiniti bez opasnosti za druge učesnike u saobraćaju ili imovinu, vodeći pri tome računa o položaju vozila i pravcu i brzini kretanja.
Vozača koji skreće ne možeš teretiti po čanu 36/1 jer se na vozača koji je nepropisno preitcao također primjenjuje ovaj član. Znači sama puna linija označava mjesto gdje je preticanje opasno za druge učesnike u saobraćaju itd. Po tvojoj teoriji hronlogije "koje je prvi počeo", vozač koji je preticao je prvi napravio taj prekršaj.
Znači fula br. 1.
Član 42
(1) Vozač ne smije da mijenja način upravljanja vozilom naglim smanjenjem brzine kretanja vozila, osim u slučaju neposredne opasnosti.
(2) Vozač koji namjerava znatnije da smanji brzinu kretanja vozila dužan je da to učini na način kojim neće ugroziti druge vozače koji se kreću iza njega.
Apsolutno neprimjeniv član, jer niko nije naglo smanjivao brzinu. Fula br. 2.
Član 60
(1) Vozač kojem je dat znak za preticanje s njegove lijeve strane dužan je da pomjeri vozilo ka desnoj ivici kolovoza.
(2) Vozač ne smije da povećava brzinu kretanja vozila dok ga drugo vozilo pretiče.
(3) Ako zbog nedovoljne širine kolovoza ili njegovog stanja preticanje nije moguće bez ugrožavanja bezbjednosti saobraćaja, vozač vozila koje se kreće sporije od vozila koja se kreću neposredno iza njega dužan je da pomjeri svoje vozilo što više udesno, a ako to nije dovoljno, čim to bude moguće, da zaustavi svoje vozilo na pogodnom mjestu da bi propustio brža vozila.
St. 1 neprimjeniv jer se preticanje obavljalo na dijelu gdje je to zabranjeno, st. 2 i 3. ne odgovaraju situaciji. Fula br. 3.
I na kraju, ovdje nema elemenata krivičnog djela, sve potpada pod prekršajni postupak, o kakvom tužiocu bulazniš????
Vidio sam da ljudi po forumima glume bogate, lijepe, hrabre, jebache, sportiste, ali da neko glumi vještaka saobr. struke još nisam!!!!
Dakle, sud će proglasiti vozača koji je skretao krivi za udes po članu?
Ovdje se vidi kako covjek moze biti glup, ja nisam rekao teretit ce ga se tim clanovima, vec sam rekao "NPR.", jer ja nisam tuzilac, tuzilac obavlja svaku djelatnost gdje postoji okrivljeni , na osnovu izvjestaja odredjuje dalje postupanje, da li ce se ici na sud, ili ne , a na osnovu vjestacenja ukoliko ne ide na sud, okrivljenom stavlja na teret zakon, a drugoj strani ukoliko ima pocinjenih prekrsaja stavlja prekrsaje na teret. Tu je ta prica, i tebi cu ponoviti da si upucen od sada kakav je protokol.
Vjestak uzima tragove, kretanja , mjerenja, mjesto sudara i mjesto udara na autima,i koliko su vozila odbacena, izracuna kojom brzinom su se vozila kretala, koja radnja je prva , a koja druga zapoceta,
koji vozac je mogao da odustane od radnje tj. uzrok , crta skicu i sve dostavlja tuziocu , koji dalje tereti na osnovu zakona, ukoliko nema povredjenih osoba daje izvjestaj i putem suda ili postom daje kazne na osnovu zakona. Drugom vozilu takodje ukoliko ima prekrsaje. Ukoliko ima povredjenih osoba , izdaje izvjestaj kompletan ostecenom licu da nadoknadi stetu vozila, dok okrivljeni samo dobija prednju stranu izvjestaja , jer tuzilac uzima iskaze, svjedoke itd. da bi ga teretio , dobiva poziv na sud. Ukoliko nisu vece povrede opasne po zivot i nema smrtnih izhoda, tuzilac navodi osiguranju i dostavlja kompletnu dokumentaciju, i okrivljenom izrice mjere , i ostecenom ukoliko ima prekrsaja.Osiguranje ima svoga vjestaka , koji iznova tumaci i proracunava ko je kriv , i na osnovu toga dalje postupa, ukoliko se ne poklapa onda se ide na sud, jer osiguranje nece da isplati ostecenom. Tuzilac ti dostavlja prekrsaje, kazne , salje na sud itd. ne komesar ili policajac. Ovo je protokol kod saobracajne nezgode, i mozes se tu blamirati sta ima tuzilac ocita stvar da nemas pojma i mahati zakonima i sl. da bi iz logickog razmisljanja branio nekoga, ali je ocita stvar da nemas blage veze kako sta funkcionise i kako se sta dokazuje i kakav je protokol.
Dobio je izvjestaj da je okrivljen , to nisu sacinjavali konji i budale i sad ti razmisljaj da li su oni radili svoju duznost kako treba ili ne. Nije mi jasno zasto pricate o necemu sto niste upuceni, zakon ovaj zakon onaj , a nemate pojma u protokol kakav je, sami ispadate glupi otidji u stanicu policije pa pitaj koji i kakav je protokol.
A ko je vozaču, koji poretiče (i to tamo gdje ne to ne smije) zabranio da odustane od radnje koju nije smio ni da počne?
Zbog čega se po gorepomenutom principu taj vozač ne smatra krivim za sudar, jer je mogao da odustane od radnje koja je stvorila situaciju u kojoj je moglo doći do kontakta? Tim prije što je ta radnja bila na tom mjestu zabranjena pomenutim članovima zakona, a što je uredno signalizirano horizontalnom signalizacijom?
Da li se ovdje vještak baš trudi da oslobodi odgovornosti za sudar vozača koji vrši nedozvoljenu radnju (preticanje na dijelu puta na kom je preticanje zabranjeno) i da okrivi vozača koji vrši dozvoljenu radnju (skretanje lijevo na dijelu puta na kojem horizontalna signalizacija jasno ukazuje na to da je skretanje dozvoljeno)?
Iz prakse cu ti sada protumaciti kako se desilo da ti stvori sliku u glavi sta se desilo da ti bude jasnije, i sta je slagao, i odgovoriti na ta pitanja.
Dva vozila se krecu u jednom pravcu, na cesti gdje se saobracaj odvija u oba smjera, koji je odvojen punom linijom. Vozilo pravi prekrsaj pocinje radnju preticanja, vozilo koje je ispred pocinje da sijece punu liniju radnjom skretanja lijevo da se ukljuci u sporedni put, kada vozilo koje skrece ulazi prednjim dijelom u lijevu traku dolazi do sudara kojem je autu koje pretice ostecen desni cosak ili desni cosak i polovica prednjeg djela, a autu koje skrece ostecena lijeva vrata, vozilo koje je sjeklo punu liniju u namjeri da sekrene u sporedni put se nalazilo sa 50% svoga dijela u traci odakle je pocelo radnju. Vozilo koje je skretalo lijevo u pocetku svoje faze ne gledajuci iza sebe pocinje radnju skretanja naglo sijece izlejtanjem iz trake u momentu kada je vozilo koje preticalo bilo iza njega do 2-3 metra , Obzirom da nema povredjenih auto koje je preticalo se nije kretalo vecom brzinom , da je brzina bila veca udareni bi dobio teze ili minimalno lakse tjelesne povrede, da je skretao pod 90 kako navodi udar bi se desio u prednji lijevi cijeli kraj vozila i pretezno takvi udari su sa tezim povredama ili smrcu.
Nije naveo da je vozilo odbaceno i koliko, a nije znao da na skretanju pod 90 uglom je duzan zaustaviti se , izviditi situaciju i skrenuti u sporedni put. Da je cijelom duzinom auta usao u lijevu traku, znacilo bi da je poceo radnju istovremeno , krivica bi bila 0%, da je cijelom duzinom bio u lijevoj traci i dobio udar u zadnji kraj, jer je ovaj imao prostora ga izbjeci kroz lijevu traku. Da je izmedju njih bilo vozilo , krivac bi bio ovaj ko pretice , jer bi se smatralo da nije izvidio situaciju, nema veze sto ovaj sijece punu liniju kod skretanja. Znakovi, puna itd. to vjestak ucrtava , ali trazi ko je prvi poceo radnju i cija radnja je uzrok, zakon , znakove itd. Time se bavi tuzilac kada mu se dostavi vjestacenje. Kaze izbacio signalizaciju na 60 metara, pa mogao je izbaciti prije 1 kilometar i tako voziti, zna se propisno skretanje na uglom pod 90 .. Pogledao u retrovizor , je cista laz , jer on hoce kazati kada je skretao da je vozilo iza njega izletilo pod uglom od 60 i odma ga udarilo,apsurd trebao je barem promisliti kada je lagao. On je sjekao punu liniju i dobio udar u vrata, u prednji dio kada je vozilo bilo vec u preticanju, jer brze se krece vozilo u preticanju, njemu treba mnogo vise vremena kada radi radnju skretanja. Da je udaren bocno bio bi bacen min. 8 metara i udaren u prednja vrata , prednji blatobran itd.
Za odustajanje radnje vozacu koji je preticao , nije bilo moguce kao sto mu ne bi ni kocenje pomoglo, jer mu je ovaj izletio.
Vozac koji je preticao ne smatra se krivim , jer su oba pocinila prekrsaj i radnja ovoga koji je preticao je uradjena prije, sto je dokazano vjestacenjem. Ovdje se nije desio bocni sudar, da je bocni onda bi im dodjeljena bila krivica 50%, da je bocni i on usao u lijevu traku ili dijelom sisao sa nje kriv bi bio ovaj ko pretice, da je izmedju njih bilo auto , kriv je ovaj ko pretice, da je odbacen prilikom udara kriv je ovaj ko pretice jer je premasio brzinu duplo ili vise tako da ga ovaj nije mogao uociti itd.
Ne trudim se ja , navijati vodu na bilo ciju stranu vec iz prakse gdje je naveo mjesto udara , mogu da pretpostavim postupke 100% sta je ko od njih radio, i zasto je tuzilac okrivio ovoga ko je skretao.
Oba pocinila prekrsaj, vozac koji je preticao bio u radnji preticanja , dok je ovaj postupkom sjekao punu i izletio ispred njega to govori mjesto samog udara na njegovom autu.
Tako da vama treba nacrtati da bi vi shvatili o cemu se radi, i sad ovo ako pogleda vidjet ce da je lagao i sam sebe ubjedjivao u laz, jer sudar nije bocni kako navodi.
U vecini slucajeva , da je isprekidana linija bila vjestak bi utvrdjivao radnju uzroka , sto je pretezno prekoracena brzina onoga ko pretice x2, nepaznja , a moze se desiti da je krivac i onaj ko skrece koji naglim postupkom se isturi iz lijeve trake.
Slikovito ovdje se radi o sudaru koji sam prezentirao , a nikako o drugoj slici gdje je X, i tu je sva filozofija.
pogledaj link,
https://ibb.co/BPjyqHt