Velika pitanja naseg vremena

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

Koje je pravo vozilo za zadane parametre

W213 E 220 d 4Matic 143 kW (194 PS)
14
25%
G30 520 d XDrive 140 kW (190 PS; 188 hp)
7
12%
G20 330i xdrive 190 kW (255 hp)
8
14%
GLC 300 d 4Matic 180 kW (245 PS)
6
11%
S90 AWD 245 KS
22
39%
 
Total votes: 57

User avatar
Seawolf
Posts: 3767
Joined: 14/06/2012 22:59

#426 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf » 10/10/2020 12:44

madner wrote:
10/10/2020 10:27
emko1234 wrote:
09/10/2020 11:11
Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.

Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.
Eh jutros imam malo vremena za ovu tvrdnju. :D

Mild hibrid ti poboljsava odziv, pegla turbo rupu. Medjutim taj "problem" kod VW postoji duze vrijeme i nije jos rjesen. Razlog tom ponasanju je testni ciklus i ispunjavanje norme.

Da bi ispunili normu, ne ubacuju u brzinu odmah nego cekaju vece obrtaje, time se smanjuje NOx proizvodnja. I zato ti novija generacija izgleda sporije u reakciji, tehnoloski nisu na visini zadatka. Ne sa mjenacem nego sa motorom. Da li ce to biti bolje ili ce pokusati baterijom da poboljsaju stvar, ne znam, ali znam da to nije to.
Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.


lavic
Posts: 2242
Joined: 14/04/2011 15:03

#427 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by lavic » 10/10/2020 13:02

Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.

User avatar
madner
Posts: 52091
Joined: 09/08/2004 16:35

#428 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 10/10/2020 13:46

Seawolf wrote:
10/10/2020 12:44
madner wrote:
10/10/2020 10:27
emko1234 wrote:
09/10/2020 11:11
Broj stepena prijenosa u mjenjaču ništa ne znači. Ko kaže da ima razlike između tiptronica sa 8 i 9 brzina, laže. Ja Audiju na novoj generaciju mjenjača zamjeram što je malo sporiji u reakciji nego mjenjač na mom autu. ALi mislim da je to nešto što se softverski riješava i mislim da ima veze s tim što svi novi modeli imaju mild hybrid tehnologiju.

Što se tiče skandala, eto sad svi motori ispunjavaju zadane forme. Ne vidim razliku ni to da Audijevi motori nisu konkurentni. Skandal jeste uticao, bili su pod lupom ali ih to nije sprijecilo da nastave s razvojem, ulaganje i napretkom.
Eh jutros imam malo vremena za ovu tvrdnju. :D

Mild hibrid ti poboljsava odziv, pegla turbo rupu. Medjutim taj "problem" kod VW postoji duze vrijeme i nije jos rjesen. Razlog tom ponasanju je testni ciklus i ispunjavanje norme.

Da bi ispunili normu, ne ubacuju u brzinu odmah nego cekaju vece obrtaje, time se smanjuje NOx proizvodnja. I zato ti novija generacija izgleda sporije u reakciji, tehnoloski nisu na visini zadatka. Ne sa mjenacem nego sa motorom. Da li ce to biti bolje ili ce pokusati baterijom da poboljsaju stvar, ne znam, ali znam da to nije to.
Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.

User avatar
madner
Posts: 52091
Joined: 09/08/2004 16:35

#429 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 10/10/2020 16:19

lavic wrote:
10/10/2020 13:02
Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
Na 300 000 km, razlika u potrosnji je 20 - 30 000 KM. Ovo dok se ne raspadne znaci da ce se kupiti drugi kada se cesce vidja majstor od rodbine, ne da ce se ulagati u popravke do unedogled.

User avatar
Evolution_IV
Posts: 1305
Joined: 29/08/2020 22:58

#430 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Evolution_IV » 10/10/2020 17:07

madner wrote:
10/10/2020 16:19
lavic wrote:
10/10/2020 13:02
Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
Na 300 000 km, razlika u potrosnji je 20 - 30 000 KM. Ovo dok se ne raspadne znaci da ce se kupiti drugi kada se cesce vidja majstor od rodbine, ne da ce se ulagati u popravke do unedogled.
ja bi onda gledao ovo i prst u uho najmanje 10god :)

steta sto smo kurton,pa kod nas nema :roll:

https://www.lexus.hr/car-models/es/pric ... #nextsteps


cak mislim da bi god nas mogao leci LS za pare kolko kosta A6/serija 5,jer su nam manji porezi nego u HR 8)


ovaj ES jedino jebe 180km/h kao maksimlna brzina :fazlija:

User avatar
madner
Posts: 52091
Joined: 09/08/2004 16:35

#431 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 10/10/2020 17:22

Mislim da sam u uvodnom postu rekao da ne zelim poluproizvode.

Dakle sve sto nije Honda a jeste sa dalekog istoka ne. :D

lavic
Posts: 2242
Joined: 14/04/2011 15:03

#432 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by lavic » 10/10/2020 17:57

madner wrote:
10/10/2020 16:19
lavic wrote:
10/10/2020 13:02
Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
Na 300 000 km, razlika u potrosnji je 20 - 30 000 KM. Ovo dok se ne raspadne znaci da ce se kupiti drugi kada se cesce vidja majstor od rodbine, ne da ce se ulagati u popravke do unedogled.
Ja imam 3.0 d a u porodici ima 3.0 benzin I po bordu je razlika 1-1.5 na 100km, ebo to na auto od 120 000 KM I 300 000 ces preci za 20 godina... ali svak zna svoje.

User avatar
Evolution_IV
Posts: 1305
Joined: 29/08/2020 22:58

#433 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Evolution_IV » 10/10/2020 17:58

madner wrote:
10/10/2020 17:22
Mislim da sam u uvodnom postu rekao da ne zelim poluproizvode.

Dakle sve sto nije Honda a jeste sa dalekog istoka ne. :D
nemas pojma poyyy :D

User avatar
Seawolf
Posts: 3767
Joined: 14/06/2012 22:59

#434 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf » 10/10/2020 18:46

madner wrote:
10/10/2020 13:46
Seawolf wrote:
10/10/2020 12:44
Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.
Činjenica je da je u ovome segmentu limuzina, Mercedes-Benz jedini koji ima dizel motor kojem ne treba nikakva dodatna hibridna tehnologija da postigne Euro 6d-ISC-FCM.

Motor B47 (BMW-ov dizelski četvorocilindraš) se počeo ugrađivati 2014-e i očito nije dizajniran na umu sa ovako strogim propisom kao što je Euro 6d-ISC-FCM. Zato mu treba podrška 48 V mild-hybrid tehnologije da bi zadovoljio taj propis.

Ne bi BMW ugrađivao tu tehnologiju u G30, da mu nije neophodna za postizanje Euro 6d-ISC-FCM. To je i razlog zašto je iz cjenovnika ispao 525 d sa B47 motorom najveće snage 170 kW i najvećeg obrtnog momenta 500 Nm. Čini se da niti elektrifikacija ne može pomoći motoru B47 da postigne Euro 6d-ISC-FCM, sa tolikom najvećom snagom i u automobilu ove mase.

Nasuprot BMW-u, Mercedes-Benz je svoj OM 654 četvorocilindraš razvio dovoljno kasno (počeo se ugrađivati 2016-e, upravo u W 213) da se u osnovni dizajn umetne potreba za zadovoljavanjem propisa Euro 6d-ISC-FCM i taj motor može razviti 143 kW u limuzini te mase i zadovoljiti taj propis, bez ikakvih hibridnih dodataka. Dizajn izduvnog sistema motora OM 654 je drugačiji od dizajna izduvnog sistema motora BMW B47, ali i od svega što je Mercedes-Benz dizajnirao prije OM 654.

User avatar
Seawolf
Posts: 3767
Joined: 14/06/2012 22:59

#435 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf » 10/10/2020 19:04

Evolution_IV wrote:
10/10/2020 17:07
ja bi onda gledao ovo i prst u uho najmanje 10god :)

steta sto smo kurton,pa kod nas nema :roll:

https://www.lexus.hr/car-models/es/pric ... #nextsteps


cak mislim da bi god nas mogao leci LS za pare kolko kosta A6/serija 5,jer su nam manji porezi nego u HR 8)


ovaj ES jedino jebe 180km/h kao maksimlna brzina :fazlija:
Gdje su dizeli?

Gdje je model u "E" segmentu? ES je ispod, LS je iznad. Kada je nestao GS?

Gdje je ES 300h sa pogonom na sve točkove? Ovako ima samo prednji pogon. Camry za puno više novaca.

User avatar
madner
Posts: 52091
Joined: 09/08/2004 16:35

#436 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 10/10/2020 19:14

Seawolf wrote:
10/10/2020 18:46
madner wrote:
10/10/2020 13:46
Seawolf wrote:
10/10/2020 12:44
Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.
Činjenica je da je u ovome segmentu limuzina, Mercedes-Benz jedini koji ima dizel motor kojem ne treba nikakva dodatna hibridna tehnologija da postigne Euro 6d-ISC-FCM.

Motor B47 (BMW-ov dizelski četvorocilindraš) se počeo ugrađivati 2014-e i očito nije dizajniran na umu sa ovako strogim propisom kao što je Euro 6d-ISC-FCM. Zato mu treba podrška 48 V mild-hybrid tehnologije da bi zadovoljio taj propis.

Ne bi BMW ugrađivao tu tehnologiju u G30, da mu nije neophodna za postizanje Euro 6d-ISC-FCM. To je i razlog zašto je iz cjenovnika ispao 525 d sa B47 motorom najveće snage 170 kW i najvećeg obrtnog momenta 500 Nm. Čini se da niti elektrifikacija ne može pomoći motoru B47 da postigne Euro 6d-ISC-FCM, sa tolikom najvećom snagom i u automobilu ove mase.

Nasuprot BMW-u, Mercedes-Benz je svoj OM 654 četvorocilindraš razvio dovoljno kasno (počeo se ugrađivati 2016-e, upravo u W 213) da se u osnovni dizajn umetne potreba za zadovoljavanjem propisa Euro 6d-ISC-FCM i taj motor može razviti 143 kW u limuzini te mase i zadovoljiti taj propis, bez ikakvih hibridnih dodataka. Dizajn izduvnog sistema motora OM 654 je drugačiji od dizajna izduvnog sistema motora BMW B47, ali i od svega što je Mercedes-Benz dizajnirao prije OM 654.
Oficijelni razlog je sto su dodavanjem glupih hibrida imali previse varijanti, te da ostave prostor za te motorizacije.

Da li je to i stvarno tako ili ne, ne znam.

Medjutim nije to jedini razlog za ugradjivanje te tehnologije, poboljsava ubrzanje i smanjuje potrosnju. Za razliku od velikih baterija ova tehnologija ima jako puno smisla, baterija se puni preko voznje.

I shodno tome BMW ima prednost u potrosnji od nekih 10%, 520xd 4.5 E220d 5.1.

User avatar
Evolution_IV
Posts: 1305
Joined: 29/08/2020 22:58

#437 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Evolution_IV » 10/10/2020 19:22

Seawolf wrote:
10/10/2020 19:04

Gdje su dizeli?

Gdje je model u "E" segmentu? ES je ispod, LS je iznad. Kada je nestao GS?

Gdje je ES 300h sa pogonom na sve točkove? Ovako ima samo prednji pogon. Camry za puno više novaca.
Ne znam da su ikad i bili u lexusima ovim vecim,sta ce im svakako traktoranje :D

nemam pojma,cudno je da ga nema...

dado_
Posts: 419
Joined: 25/12/2012 11:35

#438 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by dado_ » 10/10/2020 21:45

Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem

User avatar
konektovan
Posts: 22633
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#439 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan » 10/10/2020 21:51

Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme...... :lol:
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ... :mrgreen:

User avatar
Seawolf
Posts: 3767
Joined: 14/06/2012 22:59

#440 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf » 10/10/2020 22:14

konektovan wrote:
10/10/2020 21:51
Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme...... :lol:
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ... :mrgreen:
Tim gore po balkan boyse.

User avatar
konektovan
Posts: 22633
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#441 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan » 10/10/2020 22:15

Seawolf wrote:
10/10/2020 22:14
konektovan wrote:
10/10/2020 21:51
Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme...... :lol:
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ... :mrgreen:
Tim gore po balkan boyse.
Ma kakvi, obrtni, snaga, koliko brzina mjenjac, max brzina....to se ovdje trazi... :mrgreen:

User avatar
Rockefeller
Posts: 3204
Joined: 02/02/2015 13:05

#442 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Rockefeller » 10/10/2020 22:25

Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu :mrgreen:

User avatar
konektovan
Posts: 22633
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#443 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan » 10/10/2020 22:31

Rockefeller wrote:
10/10/2020 22:25
Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu :mrgreen:
Znamo mi svi da je morski znalac kad je automobilizam/inzinjering u pitanju, ali zaboravio je kome piše... :mrgreen:

User avatar
Rockefeller
Posts: 3204
Joined: 02/02/2015 13:05

#444 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Rockefeller » 10/10/2020 22:33

konektovan wrote:
10/10/2020 22:31
Rockefeller wrote:
10/10/2020 22:25
Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu :mrgreen:
Znamo mi svi da je morski znalac kad je automobilizam/inzinjering u pitanju, ali zaboravio je kome piše... :mrgreen:
Ma ima i pokoji insan kome je interesantno procitat‘ al‘ da ima dezurnih, ima.

:lol:

User avatar
madner
Posts: 52091
Joined: 09/08/2004 16:35

#445 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 11/10/2020 01:47

Na temi o novom vozilu nema bitnije teme, taj standard je doveo do tektonskih poremecaja u ponudi novih vozila. Na temema gdje se skupljaju prosjecni kupci polovnih vozila kojima je par hiljada cifra, stvarno nije bitno.

jelleMania
Posts: 60
Joined: 29/09/2020 09:18

#446 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by jelleMania » 12/10/2020 07:53

dado_ wrote:
10/10/2020 21:45
Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
Bas ... i ja kazem ... ko ima te pare kod nas sigurno ne gleda ocel 50-100 km vise potrosit na gorivo ... onda nek uzme na struju

User avatar
madner
Posts: 52091
Joined: 09/08/2004 16:35

#447 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 12/10/2020 08:30

jelleMania wrote:
12/10/2020 07:53
dado_ wrote:
10/10/2020 21:45
Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
Bas ... i ja kazem ... ko ima te pare kod nas sigurno ne gleda ocel 50-100 km vise potrosit na gorivo ... onda nek uzme na struju
Sama cifra nije toliko bitna, koliko pitanje ko ima bolju tehnologiju. Auto kao dio vrhunskog inzinjerstva se mjeri i tako, zato je bitno koliko trosi, koliko najbrze ide, kako ubrzava itd...

lavic
Posts: 2242
Joined: 14/04/2011 15:03

#448 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by lavic » 12/10/2020 09:40

Ako ides u tom pravcu, slijedeci put kad budes bio u De. pravac niderlasung Merca i BMW , trazis probnu voznju modela koji te zanima I sve sam skontas, jer na papiru je jedno a u zivo je sve drugacije.

User avatar
madner
Posts: 52091
Joined: 09/08/2004 16:35

#449 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 12/10/2020 09:57

Trebao bi za mjesec, ako uspijem uklopiti. :D

User avatar
Rockefeller
Posts: 3204
Joined: 02/02/2015 13:05

#450 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Rockefeller » 12/10/2020 10:01

Napravi termin. Nista bez termina.

Post Reply