Velika pitanja naseg vremena

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

Koje je pravo vozilo za zadane parametre

W213 E 220 d 4Matic 143 kW (194 PS)
14
25%
G30 520 d XDrive 140 kW (190 PS; 188 hp)
7
12%
G20 330i xdrive 190 kW (255 hp)
8
14%
GLC 300 d 4Matic 180 kW (245 PS)
6
11%
S90 AWD 245 KS
22
39%
 
Total votes: 57

User avatar
mirsek
Posts: 9404
Joined: 07/05/2010 15:40

#376 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by mirsek » 08/10/2020 15:37

madner wrote:
08/10/2020 15:27
mirsek wrote:
08/10/2020 15:21
madner wrote:
08/10/2020 14:08
Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.


Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
Pogon 4x4 i kvalitet unutrasnjosti kod audija je godinama po vecini testova i analiza pri samom vrhu ako ne i najbolji.
Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima. :D
Onda ok ako si licno ispipavao :D


emko1234
Posts: 3846
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#377 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by emko1234 » 08/10/2020 15:51

madner wrote:
08/10/2020 14:08
Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.


Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
De ba nemoj pričat gluposti. Quattro, općenito motori i mehanizacija, oprema, kvalitet unutrašnjosti zadnjih 10 godina su daleko ispred BMWa i Mercedesa. 4matic i xdrive se toliko forsiraju u zadnje vrijeme samo i isključivo iz razloga što je quattro toliko uspio kod kupaca. Unazad 10 godina od 10 bmwa i merc, 3 su imali awd. Danas ih ima 7. etc etc.

Čisto sumnjam da je to zbog lexusa. Mislim imaš pravo na mišljenje ko i svi, ali reći ovakvu nebulozu, to bih očekivao od nekoga respovog kalibra.

User avatar
Optimist
Posts: 9670
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#378 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Optimist » 08/10/2020 15:54

madner wrote:
08/10/2020 15:27

Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima. :D
Madnere, nisam gledao kataloge, da li se u ovu zadatu cijenu od 120k KM moze uklopiti 2020 A6 sa 3.0 V6 motorom?

lavic
Posts: 2243
Joined: 14/04/2011 15:03

#379 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by lavic » 08/10/2020 16:01

Optimist wrote:
08/10/2020 15:54
madner wrote:
08/10/2020 15:27

Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima. :D
Madnere, nisam gledao kataloge, da li se u ovu zadatu cijenu od 120k KM moze uklopiti 2020 A6 sa 3.0 V6 motorom?
u taj iznos moze i ovo: 71BJ, 540i xDrive,6/4 2998, 250 / 340 aut. 8,7/5,5/6,6 152 (EU6d) 49.800,00 € 97.400,33 KM 113.958,39 KM

UmaX
Posts: 2813
Joined: 30/11/2017 13:53

#380 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by UmaX » 08/10/2020 16:35

emko1234 wrote:
08/10/2020 15:51
madner wrote:
08/10/2020 14:08
Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.


Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
De ba nemoj pričat gluposti. Quattro, općenito motori i mehanizacija, oprema, kvalitet unutrašnjosti zadnjih 10 godina su daleko ispred BMWa i Mercedesa. 4matic i xdrive se toliko forsiraju u zadnje vrijeme samo i isključivo iz razloga što je quattro toliko uspio kod kupaca. Unazad 10 godina od 10 bmwa i merc, 3 su imali awd. Danas ih ima 7. etc etc.

Čisto sumnjam da je to zbog lexusa. Mislim imaš pravo na mišljenje ko i svi, ali reći ovakvu nebulozu, to bih očekivao od nekoga respovog kalibra.
Pa sad, da je toliko bas bolji, Audi napusta svoju staru Quattro filozofiju i prelazi na modernije rjesenje poput BWM-ovog xDrive sa elektronikom umjesto Torsena.

Tacno je da je quattro jak brand i da je "natjerao" BMW i Merc da i oni naprave 4x4 pogon.

User avatar
madner
Posts: 52119
Joined: 09/08/2004 16:35

#381 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 08/10/2020 16:56

Optimist wrote:
08/10/2020 15:54
madner wrote:
08/10/2020 15:27

Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima. :D
Madnere, nisam gledao kataloge, da li se u ovu zadatu cijenu od 120k KM moze uklopiti 2020 A6 sa 3.0 V6 motorom?
Moze ako nista ne doplatis za dodatnu opremu. Samo to nije to, uzimas auto za koje nemas dovoljno para.

User avatar
Rockefeller
Posts: 3217
Joined: 02/02/2015 13:05

#382 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Rockefeller » 08/10/2020 16:59

Sta si odlucio?

Kako god, slatke muke a i ne zuri ti se.

User avatar
Optimist
Posts: 9670
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#383 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Optimist » 08/10/2020 17:11

madner wrote:
08/10/2020 16:56
Optimist wrote:
08/10/2020 15:54
madner wrote:
08/10/2020 15:27

Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima. :D
Madnere, nisam gledao kataloge, da li se u ovu zadatu cijenu od 120k KM moze uklopiti 2020 A6 sa 3.0 V6 motorom?
Moze ako nista ne doplatis za dodatnu opremu. Samo to nije to, uzimas auto za koje nemas dovoljno para.
Obzirom da on u startu ima dosta opreme, jaci motor bi meni bio presudan, narocito zbog komoditeta voznje autocestom i cestih odlazaka prema EU.
To je slicno kao kad bi birao Octaviu 1.6TDI sa dobrom opremom VS 2.0 TDI u nekom osnovnom paketu.
Ja ne bih imao dileme.

Edit: evo prvi link na koji sam naletio. Uz malo pregovaranja ide ova cijena ispod 120. ;-)
AUDI A6 Lim 50 TDI quattro Tiptronic Sport,NOVO 2020 (129.981 KM)
https://www.olx.ba/r/39272883/136978
Last edited by Optimist on 08/10/2020 17:34, edited 1 time in total.

UmaX
Posts: 2813
Joined: 30/11/2017 13:53

#384 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by UmaX » 08/10/2020 17:14

I ja bih iso na 3.0 dizel.

U suprotnom bolje uzet 2.0TDI Passata i nakrcat ga opremom i ciao. Sta ce ti BMW ili Audi sa seljackim motorom koji ima i u Skodi.

Milenkov buraz
Posts: 2874
Joined: 27/11/2018 13:02

#385 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Milenkov buraz » 08/10/2020 17:45

Ja gdje Audiju skidam kapu je quattro pogon

artur morgan
Posts: 822
Joined: 30/04/2020 19:47

#386 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by artur morgan » 08/10/2020 17:57

madner wrote:
08/10/2020 16:56
Optimist wrote:
08/10/2020 15:54
madner wrote:
08/10/2020 15:27

Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima. :D
Madnere, nisam gledao kataloge, da li se u ovu zadatu cijenu od 120k KM moze uklopiti 2020 A6 sa 3.0 V6 motorom?
Moze ako nista ne doplatis za dodatnu opremu. Samo to nije to, uzimas auto za koje nemas dovoljno para.
Ovo su salonske cijene samo da vidis sta otprilike dobijes za ovu cijenu. Mislim da moze to jos dole sa pregovorima. Kontam da je i na konfiguratoru tu negdje. Nisam probao.

1. A6 50 tdi, 3.0 tdi 210 kw
Cijena cca 130.000 KM
Oprema ;


Hybrid propulsion sistem (MHEV)

Audi Drive select®

Sportska sjedala naprijed

3 zadnja sjedala, preklopiva u omjeru 40/20/40 sa sredisnjim naslonom za ruke

Elektro otvaranje prtljaznika iz kabine

Vjetrobran od termoizolacionog stakla , Termoizolaciona stakla bocno i zadnje

Centralno daljinsko zakljucavanje/ otkljucavanje bez deadlock sa “Keyless-Go” funkcijom

Unutarnje osvrtno ogledalo automatski zatamnjivo

Zracni jastuci za vozaca i suvozaca,Prednji bocni zracni jastuci i zracna zavjesa

Alu ukrasne lajsne oko prozora, Unutrasnje ukrasne lajsne Alu Fragment

Prednji srednji naslon za ruku High, Kokpit i obloge u vratima iz jednog dijela (single color)

Elektronska blokada motora,Signal za ispuhanu gumu,Start/stop sistem

Audi pre sense basic , Audi pre sense city bez pre care

Prednji i zadnji parking senzori, Kamera 360°
Tempomat sa programirajucim limitatorom brzine (Vmax 250 km/h)

Automatski klima uredjaj

Paket za pusace ,Paket za odlaganje

Alu naplatci 10 krakova Dynamic dizajn 8.5Jx19 sa gumama 245/45 R19

Rezervoar za gorivo 73l , Rezervoar za AdBlue 24l Napomena: Samo za TDI modele

quattro sa self-locking centralnim diferencijalom

Prekidaci u Matte Black boji, Presvlake sjedala Rhythmus tkanina

Ambiente LED paket unutarnjeg osvjetljenja-Multicolour

Tour assist paket koji sadrzi: upozorenje o napustanju vozne trake sa asistentom,te adaptivni tempomat sa asistentom, Pre sense naprijed Plus, te radar i laser kao dio paketa pomoci za skretanje

ISOFIX sa deaktivacijom airbaga suvozaca, ISOFIX na zadnjim sjedalima

MMI navigation sa MMI touch response , Bluetooth interface, DVD player,
Audi Music interface naprijed i 2x USB data i punjenje, te citac SD kartice,

Audi Connect 3 godine koristenja za pojedine usluge

Multifunkcionalna kamera za asistent sisteme, Kamera za prepoznavanje prometnih znakova

Elektromehanicki Progressive servo upravljac

Kozni sportski multifunkcionalni upravljac 3 kraka
Vanjska ogledala elektro podesiva, preklopiva i grijana
Matrix LED gl. svjetla , uredjajem za pranje i zadnjim LED svjetlima sa dinamičkim pokazivačem smjera
Zatamnjena stakla: straznja bocna i straznje vjetrobransko
Rezervni kotac umanjenih dimenzija , Alat i dizalica ,Sigurnosni trokut i prva pomoc

Tvornicka garancija 4g. ili 120.000 km
2. Audi A6 40 TDI, 2.0 tdi 150 kw 4x4
Cijena 120.000 KM

Oprema ;

S line paket exterior
Hybrid propulsion sistem (MHEV)
Detekcija putnika u vozilu
Audi Drive select®
Sportska sjedala naprijed
3 zadnja sjedala, preklopiva u omjeru 40/20/40 sa sredisnjim naslonom za ruke
Elektro otvaranje prtljaznika iz kabine
Vjetrobran od termoizolacionog stakla , Termoizolaciona stakla bocno i zadnje
Centralno daljinsko zakljucavanje/ otkljucavanje bez deadlock sa “Keyless-Go” funkcijom
Unutarnje osvrtno ogledalo automatski zatamnjivo
Zracni jastuci za vozaca i suvozaca,Prednji bocni zracni jastuci i zracna zavjesa
Paket High gloss, Unutrasnje ukrasne lajsne u Alu Fragment
Prednji srednji naslon za ruku High,Kokpit i obloge u vratima iz jednog dijela (single color)
Elektronska blokada motora,Signal za ispuhanu gumu,Start/stop sistem
Audi pre sense basic , Audi pre sense city bez pre care
Prednji i zadnji parking senzori
Kamera 360°
Tempomat sa programirajucim limitatorom brzine (Vmax 250 km/h)
Automatski klima uredjaj, 4 zone
Paket za pusace ,Paket za odlaganje
Alu naplatci 5 duplih krakova djel.polirani8.5Jx19 sa gumama 245/45 R19
Rezervoar za gorivo 73l , Rezervoar za AdBlue 24l
quattro sa self-locking centralnim diferencijalom
Prekidaci u Matte Black boji, Presvlake sjedala Effect tkanina
Tour assist paket koji sadrzi: upozorenje o napustanju vozne trake sa asistentom,te adaptivni tempomat sa asistentom, Pre sense naprijed Plus, te radar i laser kao dio paketa pomoci za skretanje
ISOFIX sa deaktivacijom airbaga suvozaca, ISOFIX na zadnjim sjedalima
MMI navigation sa MMI touch responsesa, Bluetooth interface
Audi Music interface naprijed i 2x USB data i punjenje, te citac SD kartice, DVD player
Audi Connect 3 godine koristenja za pojedine usluge
Multifunkcionalna kamera za asistent sisteme,Kamera za prepoznavanje prometnih znakova
Elektromehanicki Progressive servo upravljac
Kozni sportski multifunkcionalni upravljac sa 3 kraka s ravnom donjom stranom, rucicama za izmjenu stupnjeva prijenosa
Vanjska ogledala elektro podesiva, grijana , preklopiva
Matrix LED glavna svjetla sa zadnjim LED svjetlima i dinamickim pokazivacem smjera i uredjajem za pranje glavnih svjetala
Ambiente Plus LED paket unutarnjeg osvjetljenja
Zatamnjena stakla: straznja bocna i straznje vjetrobransko
Rezervni kotac umanjenih dimenzija , Alat i dizalica ,Sigurnosni trokut i prva pomoc
Tvornicka garancija 4g. ili 120.000 km

Last edited by artur morgan on 08/10/2020 18:06, edited 1 time in total.

530i
Posts: 8383
Joined: 08/12/2009 17:31

#387 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by 530i » 08/10/2020 18:03

emko1234 wrote:
08/10/2020 09:27
Realno tom brzinom u životnom vijeku auta ćeš voziti maximalno 1% vremena, ali svejedno ne ide. Isto kao što ne ide da na autu više srednje klase nemaš veći motor od R4.
Znam čovjeka, naš je, ali u Njemačkoj odavno...vozi 180 na autobanu kad god može.

artur morgan
Posts: 822
Joined: 30/04/2020 19:47

#388 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by artur morgan » 08/10/2020 18:23

I onda kazu da njemci ne cepe auto kad god mogu razrade ga pred uvoz za Bosnu :mrgreen:

User avatar
ElRe
Posts: 5921
Joined: 12/12/2011 11:28

#389 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by ElRe » 08/10/2020 18:30

madner wrote:
08/10/2020 14:08
Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.
Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
Audi je najviše otišao ispred Mercedesa i BMWa u periodu 2008-2014 godina sa modelima A4 B8, A6 C7, Q5 8R.

Već je Audi A4 B9 dobio po meni prejednostavan dizajn i enterijera i eksterijera. Kod Kramara sam poredio B9 i B8 i mogu reći da B8 meni ima kvalitetniji enterijer i sa faceliftom i ljepši ekterijer.
Isto vrijedi i za A3 8P i 8V.
Sa Q5 80A već su počeli da štete i na AWD sistemu gdje su kod 4cilindarskih motora upotrijebili 4Motion sistem, a quattro je rezervisan za jače motore.
Novi A6 nikako po prodajnim brojkama nije uspio da se približi BMW5 i E klasi.
Last edited by ElRe on 08/10/2020 18:35, edited 2 times in total.

ucenik1234
Posts: 339
Joined: 06/11/2012 22:10

#390 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by ucenik1234 » 08/10/2020 18:34

UmaX wrote:
08/10/2020 17:14
I ja bih iso na 3.0 dizel.

U suprotnom bolje uzet 2.0TDI Passata i nakrcat ga opremom i ciao. Sta ce ti BMW ili Audi sa seljackim motorom koji ima i u Skodi.
Mozda i najracionalnija odluka pored Superba je Passat, jer se nudi u 2.0 TDI 240ks varijanti, po performansama se s klasom iznad moze nositi, jos kad ga nakrcas opremom beton auto ispadne

NediM17
Posts: 10908
Joined: 05/11/2009 11:49

#391 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by NediM17 » 08/10/2020 18:42

Sto su kokuzi pustili masti na volju. Sto kokuz moze namislit' to trojica s parama ne mogu kupit'. :mrgreen:


User avatar
Optimist
Posts: 9670
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#393 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Optimist » 08/10/2020 19:26

Pogresno mislis.

User avatar
mk ultra
Posts: 9723
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#394 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by mk ultra » 08/10/2020 19:47

Opet kazem da uđeš u ovog pasata ili volva nakon bmw r6 dizel skontao bi iste sekunde razliku... a tek na ubrzanjima preko 160-170kmh :-)

User avatar
konektovan
Posts: 22725
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#395 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan » 08/10/2020 19:52

16 stranica nagurali, aferim.... :mrgreen:
Cojek vozi opel insigniu i sad hoce na auto od 120 tisuća, ubi vas madner na male.... :lol:

NediM17
Posts: 10908
Joined: 05/11/2009 11:49

#396 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by NediM17 » 08/10/2020 20:19

konektovan wrote:
08/10/2020 19:52
16 stranica nagurali, aferim.... :mrgreen:
Cojek vozi opel insigniu i sad hoce na auto od 120 tisuća, ubi vas madner na male.... :lol:
:thumbup:
Primili se k'o saucesce. :lol:

UmaX
Posts: 2813
Joined: 30/11/2017 13:53

#397 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by UmaX » 08/10/2020 21:00

Neka ba, nek raja malo masta makar.

User avatar
madner
Posts: 52119
Joined: 09/08/2004 16:35

#398 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner » 08/10/2020 21:23

emko1234 wrote:
08/10/2020 15:51
madner wrote:
08/10/2020 14:08
Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.


Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
De ba nemoj pričat gluposti. Quattro, općenito motori i mehanizacija, oprema, kvalitet unutrašnjosti zadnjih 10 godina su daleko ispred BMWa i Mercedesa. 4matic i xdrive se toliko forsiraju u zadnje vrijeme samo i isključivo iz razloga što je quattro toliko uspio kod kupaca. Unazad 10 godina od 10 bmwa i merc, 3 su imali awd. Danas ih ima 7. etc etc.

Čisto sumnjam da je to zbog lexusa. Mislim imaš pravo na mišljenje ko i svi, ali reći ovakvu nebulozu, to bih očekivao od nekoga respovog kalibra.
Nekad bilo, mozda. Danas imaju losije motore i mjenace, a quatro je mozda jace ime ali ne i jaci sistem danas.

Pogledaj kada su uveli novi motor i ko ispunjava zadnje norme. BMW, MB i PSA.

Mlad i Nevin
Posts: 1917
Joined: 07/11/2010 16:05

#399 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Mlad i Nevin » 08/10/2020 22:01

530i wrote:
08/10/2020 18:03
emko1234 wrote:
08/10/2020 09:27
Realno tom brzinom u životnom vijeku auta ćeš voziti maximalno 1% vremena, ali svejedno ne ide. Isto kao što ne ide da na autu više srednje klase nemaš veći motor od R4.
Znam čovjeka, naš je, ali u Njemačkoj odavno...vozi 180 na autobanu kad god može.
A vidi, ja sam svake sedmice u D, gore auti u 90% voze 110-130 kmh, prava rijetkost je da neko proleti nekom jebenom brzinom. Jednostavno guzve su prevelike a i na dosta mjesta su uveli ogranicenja a i radara ima pun k .

UmaX
Posts: 2813
Joined: 30/11/2017 13:53

#400 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by UmaX » 08/10/2020 22:17

Bas tako, nego nas narod misli autobahn je sve 200 na sat...

Post Reply