Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#276 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Xc60 nov vs glc polovan. Volvo sa 194 + 15 elektricnih, glc samo 195 ks.
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#279 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
To je druga klasa vozila, GLB ok, ali GLA...
-
- Posts: 420
- Joined: 19/07/2012 22:22
#280 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Ne znam, ako se sjetim prvog GLA plaćen preko 100k sa svim mogućim AMG line paketima, paketima asistencije i sl. to auto je doslovno visilo na servisu zadnjih nekoliko godina, uz to jos nije ni prelazio puno. Svaki put problem neka lampica, neki nove mode i sl.
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#281 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Znam da nisu iste klase ali opet...
Zavisi koliko si visok, zadnja generacija GLA ima puno vise prostora nazad, gepek im je zato manji.
Mislim da ako si nizi od 190 cm ni tebi ni nekom iza tebe nece posebno faliti prostora.
Pogledaj uzivo u salonu, to ti je najbolje.
Last edited by mirsek on 15/08/2020 20:21, edited 3 times in total.
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#282 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Pa i mom se mercedesu starom 17 godina pale upozorenja za razne gluposti tipa sijalica od tablica ne radi, sto je vise elektronike i senzora vise ce se paliti upozorenja za svakakve stvari.
Ako nije bilo nekih velikih kvarova to je po meni normala koliko elektronike ubacuju u aute.
Last edited by mirsek on 15/08/2020 21:00, edited 1 time in total.
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#283 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Jaran kaze da je GLC na donjoj granici sto se tice prostora. GLA ne dolazi opste u obzir.
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#284 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Onda definitivno nov Volvo posto ne znamo godiste i kilometrazu polovnog GLC-a.madner wrote: ↑15/08/2020 20:44Jaran kaze da je GLC na donjoj granici sto se tice prostora. GLA ne dolazi opste u obzir.
-
- Posts: 2431
- Joined: 06/08/2014 09:47
- Location: Banja Luka
#285 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Upravo sam u procesu odlucivanja za drugi- noviji ili novi auto, tacnije- SUV oblik karoserije.
Trenutno vozim BMW x5 e53 3.0 d, 2004 g., registrovan, ispravan, sasvim, bez bitnih unfall-a (manje ogrebotine ne racunam, a nisu ni tako vidljive).
Vrijeme je da neko drugi u njenu uziva. Ne patim od marke, ne zanima me sta kaze carsija, vozim za svoj ceif.
Suma do koje se usudjujem je oko 60 K KM- nesto u vrijednosti BMW, nesto kesa, ostalo banka na par godina.
Ono sto trazim od narednog auta je -motor 150+ KS, automatski mjenjac, tempomat, pogon 4x4, makar zadnji parking senzori i maglenke. Drugo me ne zanima, no ako bude u okviru zadate cijene- dobro je.
Gledao sam polovne, cunjao svukuda u BiH (nemam mogucnosti direktnog uvoza) i cini mi se da za ove "zahtjeve", plus da kilometraza bude ispod 100 K km, i ne stariji od 3 godine, trebalo bi mi barem 52-55 K KM (i to je upitno, vjerovatno i vise), i opet sam kupio macka u vreci. To znaci- u servis, pregledaj sve, "nuliraj" stanje-kocione obloge, neka lafeta, osc. rame, ne daj boze lezaj tocka, uskoro veliki servis- opet bruka para, na vec placeno.
S druge strane, novo- npr Huyndai Tucson 2.0 CRDi, paket Classic- oko 63 K KM, ali sam dobio signal da "ima prostora za razgovor, zavisno od nacina i tempa placanja". Tada - 5 godina ili 100 K km garancije.
Sto se mene tice, novo.
Trenutno vozim BMW x5 e53 3.0 d, 2004 g., registrovan, ispravan, sasvim, bez bitnih unfall-a (manje ogrebotine ne racunam, a nisu ni tako vidljive).
Vrijeme je da neko drugi u njenu uziva. Ne patim od marke, ne zanima me sta kaze carsija, vozim za svoj ceif.
Suma do koje se usudjujem je oko 60 K KM- nesto u vrijednosti BMW, nesto kesa, ostalo banka na par godina.
Ono sto trazim od narednog auta je -motor 150+ KS, automatski mjenjac, tempomat, pogon 4x4, makar zadnji parking senzori i maglenke. Drugo me ne zanima, no ako bude u okviru zadate cijene- dobro je.
Gledao sam polovne, cunjao svukuda u BiH (nemam mogucnosti direktnog uvoza) i cini mi se da za ove "zahtjeve", plus da kilometraza bude ispod 100 K km, i ne stariji od 3 godine, trebalo bi mi barem 52-55 K KM (i to je upitno, vjerovatno i vise), i opet sam kupio macka u vreci. To znaci- u servis, pregledaj sve, "nuliraj" stanje-kocione obloge, neka lafeta, osc. rame, ne daj boze lezaj tocka, uskoro veliki servis- opet bruka para, na vec placeno.
S druge strane, novo- npr Huyndai Tucson 2.0 CRDi, paket Classic- oko 63 K KM, ali sam dobio signal da "ima prostora za razgovor, zavisno od nacina i tempa placanja". Tada - 5 godina ili 100 K km garancije.
Sto se mene tice, novo.
-
- Posts: 7735
- Joined: 14/06/2012 22:59
#286 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Je li Volvo onaj koji ima oznaku XC60 B4D AWD?madner wrote: ↑15/08/2020 20:44Jaran kaze da je GLC na donjoj granici sto se tice prostora. GLA ne dolazi opste u obzir.
p.s. Ovi luđaci iz Volvoa, fakat ograničili najveće brzine kretanja svim svojim autima na 180 km/h.
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#287 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Iz iskustva jednog forumasa na Tucson ide dooobar popust.kuli1961 wrote: ↑15/08/2020 21:06 Upravo sam u procesu odlucivanja za drugi- noviji ili novi auto, tacnije- SUV oblik karoserije.
Trenutno vozim BMW x5 e53 3.0 d, 2004 g., registrovan, ispravan, sasvim, bez bitnih unfall-a (manje ogrebotine ne racunam, a nisu ni tako vidljive).
Vrijeme je da neko drugi u njenu uziva. Ne patim od marke, ne zanima me sta kaze carsija, vozim za svoj ceif.
Suma do koje se usudjujem je oko 60 K KM- nesto u vrijednosti BMW, nesto kesa, ostalo banka na par godina.
Ono sto trazim od narednog auta je -motor 150+ KS, automatski mjenjac, tempomat, pogon 4x4, makar zadnji parking senzori i maglenke. Drugo me ne zanima, no ako bude u okviru zadate cijene- dobro je.
Gledao sam polovne, cunjao svukuda u BiH (nemam mogucnosti direktnog uvoza) i cini mi se da za ove "zahtjeve", plus da kilometraza bude ispod 100 K km, i ne stariji od 3 godine, trebalo bi mi barem 52-55 K KM (i to je upitno, vjerovatno i vise), i opet sam kupio macka u vreci. To znaci- u servis, pregledaj sve, "nuliraj" stanje-kocione obloge, neka lafeta, osc. rame, ne daj boze lezaj tocka, uskoro veliki servis- opet bruka para, na vec placeno.
S druge strane, novo- npr Huyndai Tucson 2.0 CRDi, paket Classic- oko 63 K KM, ali sam dobio signal da "ima prostora za razgovor, zavisno od nacina i tempa placanja". Tada - 5 godina ili 100 K km garancije.
Sto se mene tice, novo.
-
- Posts: 2431
- Joined: 06/08/2014 09:47
- Location: Banja Luka
#288 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Da, još u proljece 2018 su mi nudili ovaj model i paket, iz salona, za oko 54,5 K KM. Kvaka je bila u obavezi da u saobracajnoj stoji da je 2017 gp, sto i jeste, a boja je bila odvratna bijela. Vodjen tom logikom i sadasnjim signalom, bice prostora, sigurno.
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#289 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
B4D AWD AUT MOMENTUM PROSeawolf wrote: ↑15/08/2020 21:36Je li Volvo onaj koji ima oznaku XC60 B4D AWD?
p.s. Ovi luđaci iz Volvoa, fakat ograničili najveće brzine kretanja svim svojim autima na 180 km/h.
https://app.kmag.net/files/download/?di ... 621cad1ac5
Ako ne lazu jarana, to je tek od sljedece godine inace bi bila direktna diskvalifikacija.
-
- Posts: 839
- Joined: 18/04/2017 22:53
#290 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Zar ne moze to da se skine, u ECU kod ovih tunera odes i maknu ti limiter. Bio je bug na G klasama gdje su u rikverc mogli ici oko 100Km/h i mercedes napravio recall i u ovlastenim servisima promjene u ECU neke brojeve za limiter.
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#291 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Vjerovatno ima ali gubis garanciju, sto je mali problem sa novim vozilom.
-
- Posts: 7735
- Joined: 14/06/2012 22:59
-
- Posts: 839
- Joined: 18/04/2017 22:53
#293 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
msm na volvo novi ne bi trebali krsiti garanciju, ipak oni imaju skupe djelove i generalno odrzavanje volva je skupo koliko sam cuo.
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#294 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Nije to jos nista, dok to uvezu sa mapama i GPS, nece bit moguce nigdje osjetno preko ogranicenja.Seawolf wrote: ↑15/08/2020 21:36Je li Volvo onaj koji ima oznaku XC60 B4D AWD?
p.s. Ovi luđaci iz Volvoa, fakat ograničili najveće brzine kretanja svim svojim autima na 180 km/h.
Konacno da se neko sjetio...
-
- Posts: 7735
- Joined: 14/06/2012 22:59
#295 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Ne vozim ni ja nikada puno preko ograničenja.UmaX wrote: ↑17/08/2020 21:08Nije to jos nista, dok to uvezu sa mapama i GPS, nece bit moguce nigdje osjetno preko ogranicenja.
Konacno da se neko sjetio...
Problem je što (srećom) u Njemačkoj i dalje postoji puno dionica autoputeva gdje nema ograničenja i onda se neko pojavi sa novim autom koji ima pogonski sklop dostatan za razvijanje brzine od 270 km/h, a on ograničen na jednu trećinu manje od toga.
Dodatni i još veći problem je što u Volvou tvrde da su ovo ograničenje najveće brzine na 180 km/h uveli radi sigurnosnih i ekoloških razloga.
Lažu.
To su uradili isključivo da bi smanjili troškove proizvodnje.
Zamisli koliko će uštedjeti novca jer će na sva svoja novoproizvedena vozila postavljati pneumatike sa indeksom brzine "H", umjesto pneumatika sa indeksom brzine "V", "W", ili "Y".
Također, ovo ograničenje brzine im omogućuje da u svoja vozila ugrađuju kočione i upravljačke sisteme koji su projektovani i dimenzionisani za niže najveće brzine kretanja.
Lopovska posla.
- Optimist
- Posts: 13658
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#296 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Blokada kao i svaka druga. Par klikova na laptopu i nema je.
- mk ultra
- Posts: 19537
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#297 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Otpadne ti retrovizor na 230 jer je neki crni šved u saradnji sa kinezom smislio da je dobar plastični šaraf do 180
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#298 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Vozim jako cesto preko ogranicena, a ovo za 180 je zapravo znak da su tehnoloski iza konkurencije. Supacki potez, premium u dizajnu, KiA po motoru.
-
- Posts: 697
- Joined: 25/12/2012 11:35
#299 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Pogledaj atecu fr ako ti velicina odgovara. Nedavno bio u salonu, drug nesto gledao, bila crvena u fullu panorama led dsg 4x4 mislim 190ks, cijena oko 67000 izlozena bezveze pitah za koliko ovaj ide kaze prodavac 56kuli1961 wrote: ↑15/08/2020 21:06 Upravo sam u procesu odlucivanja za drugi- noviji ili novi auto, tacnije- SUV oblik karoserije.
Trenutno vozim BMW x5 e53 3.0 d, 2004 g., registrovan, ispravan, sasvim, bez bitnih unfall-a (manje ogrebotine ne racunam, a nisu ni tako vidljive).
Vrijeme je da neko drugi u njenu uziva. Ne patim od marke, ne zanima me sta kaze carsija, vozim za svoj ceif.
Suma do koje se usudjujem je oko 60 K KM- nesto u vrijednosti BMW, nesto kesa, ostalo banka na par godina.
Ono sto trazim od narednog auta je -motor 150+ KS, automatski mjenjac, tempomat, pogon 4x4, makar zadnji parking senzori i maglenke. Drugo me ne zanima, no ako bude u okviru zadate cijene- dobro je.
Gledao sam polovne, cunjao svukuda u BiH (nemam mogucnosti direktnog uvoza) i cini mi se da za ove "zahtjeve", plus da kilometraza bude ispod 100 K km, i ne stariji od 3 godine, trebalo bi mi barem 52-55 K KM (i to je upitno, vjerovatno i vise), i opet sam kupio macka u vreci. To znaci- u servis, pregledaj sve, "nuliraj" stanje-kocione obloge, neka lafeta, osc. rame, ne daj boze lezaj tocka, uskoro veliki servis- opet bruka para, na vec placeno.
S druge strane, novo- npr Huyndai Tucson 2.0 CRDi, paket Classic- oko 63 K KM, ali sam dobio signal da "ima prostora za razgovor, zavisno od nacina i tempa placanja". Tada - 5 godina ili 100 K km garancije.
Sto se mene tice, novo.
Meni na prvu onako auto top, da imam tu lovu bio bi mi sigurno u top 3
Edit: 150ks, ovaj je bas bio u salonu
https://www.olx.ba/artikal/37945525/sea ... x4-akcija/
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#300 Re: Po cijeni novog biram polovno - životna filozofija u BiH
Sta je sad Ateca, jel to Tiguan?
Jbt ne mozes vise upratit, koliko ovih modela stancaju...
Jbt ne mozes vise upratit, koliko ovih modela stancaju...