Azijske nakaze
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Evolution_IV
- Posts: 13290
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#1601 Re: Azijske nakaze
to je vw maskiran, nije to 911...isto ko ovo moje, focus mrtvi
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#1602 Re: Azijske nakaze
Zatvori vrata na Lexusu, Acuri, Infinitiju ili Nissanu Presidentu i Toyoti Crown pa uporedi sa njemačkim premiJumima.
Radi se o nijansama. Sve ostalo je mjerenje kurčeva.
- basicm
- Posts: 10481
- Joined: 16/01/2012 21:38
#1603 Re: Azijske nakaze
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#1604 Re: Azijske nakaze
Ja, i?
Je li dihtuju?
- Rockefeller
- Posts: 7322
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#1605 Re: Azijske nakaze
Tanko.
- Entropio
- Posts: 7808
- Joined: 21/11/2010 21:49
#1606 Re: Azijske nakaze
- Evolution_IV
- Posts: 13290
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#1607 Re: Azijske nakaze
nadaj se
- hopi
- Posts: 5702
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#1608 Re: Azijske nakaze
- Rockefeller
- Posts: 7322
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#1610 Re: Azijske nakaze
- ElRe
- Posts: 10844
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1612 Re: Azijske nakaze
DFP - uljna pumpa, turbina, razvod ulja (originalna turbina 3200 eura)Najgori japanski motor? Vožena Mazda 2.2 Skyactiv-D je noćna mora - SH-VPTS/SH-VPTR
Bregasto vratilo (osovina), ležaj bregeste osovine, podizači ventila...
Last edited by ElRe on 19/01/2023 12:50, edited 1 time in total.
- skafiskafsnjak
- Posts: 31538
- Joined: 16/04/2011 18:46
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
-
- Posts: 3576
- Joined: 17/11/2011 16:11
- Location: Sarajevo
#1615 Re: Azijske nakaze
previše dugmića, podsjeća na Opela iz 2010-2013.
- ElRe
- Posts: 10844
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1616 Re: Azijske nakaze
U enterijeru sve što treba, displej, tipke. Dizajn eksterijera - Pokemon stil, ne sviđa mi se.skafiskafsnjak wrote: ↑19/01/2023 12:36 Novi Santa Fe mi je fantazija ... kako je tek lijepo voziti ga ...
- skafiskafsnjak
- Posts: 31538
- Joined: 16/04/2011 18:46
#1617 Re: Azijske nakaze
Sta znam, meni je nazad top... naprijed manje vise.ElRe wrote: ↑19/01/2023 12:52U enterijeru sve što treba, displej, tipke. Dizajn eksterijera - Pokemon stil, ne sviđa mi se.skafiskafsnjak wrote: ↑19/01/2023 12:36 Novi Santa Fe mi je fantazija ... kako je tek lijepo voziti ga ...
Fantazija je kako se voziti .... u rangu Q7 ili x5 ....
- ElRe
- Posts: 10844
- Joined: 12/12/2011 11:28
- Optimist
- Posts: 13656
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1619 Re: Azijske nakaze
Otkud te u Wiesbadenu?skafiskafsnjak wrote: ↑19/01/2023 12:36 Novi Santa Fe mi je fantazija ... kako je tek lijepo voziti ga ...
Jel to odustajes od propelera na haubi?
- skafiskafsnjak
- Posts: 31538
- Joined: 16/04/2011 18:46
#1620 Re: Azijske nakaze
Ma jok, nebenjob vozam kolaOptimist wrote: ↑19/01/2023 13:09Otkud te u Wiesbadenu?skafiskafsnjak wrote: ↑19/01/2023 12:36 Novi Santa Fe mi je fantazija ... kako je tek lijepo voziti ga ...
Jel to odustajes od propelera na haubi?
Ovo je registracija Enterprise.
Ne odustajem ni od cega, ali ovaj hyundai je stvaaaaarno fantazija .... al jbg i kosta
-
- Posts: 3581
- Joined: 15/03/2022 11:18
#1621 Re: Azijske nakaze
Od februara 2015. vec (facelift CX-5 i Mazde 6).
Prve serije 2012. i 2013. su imale problem sa bregastom, to je mijenjano besplatno u opozivu.
I pumpa ulja tj. njen lanac je bio slab prije facelifta (djelomicno i do intervala zamjene ulja).
Ostali problemi (uljni kanali, sito pumpe ulja...) su u 95% slucajeva vezani za intervale zamjene ulja, originalno ulje je dosta slabo, 10 hiljada mu je kapak da radi svoj posao kako treba.
Redovne zamjene i kvalitetno ulje (svako 10k, eventualno max. 15k u slucaju nekog full sintetickog) i nema puno problema cak ni prije facelifta.
Od facelifta su od problema ostale podloske dizna koje treba preventivno zamijeniti svako 120k (to je tako zadnjih 20 godina), prakticno potrosni dio.
I skupljanje ugljena na egr-u, klapni i usisnoj grani, ciscenje svako 120-150k, a i to je prakticno kod svakog euro 6 dizela slicno.
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1622 Re: Azijske nakaze
Sve je tako ako ti nisi taj kome crkne motor.kravamuzara wrote: ↑19/01/2023 13:48Od februara 2015. vec (facelift CX-5 i Mazde 6).
Prve serije 2012. i 2013. su imale problem sa bregastom, to je mijenjano besplatno u opozivu.
I pumpa ulja tj. njen lanac je bio slab prije facelifta (djelomicno i do intervala zamjene ulja).
Ostali problemi (uljni kanali, sito pumpe ulja...) su u 95% slucajeva vezani za intervale zamjene ulja, originalno ulje je dosta slabo, 10 hiljada mu je kapak da radi svoj posao kako treba.
Redovne zamjene i kvalitetno ulje (svako 10k, eventualno max. 15k u slucaju nekog full sintetickog) i nema puno problema cak ni prije facelifta.
Od facelifta su od problema ostale podloske dizna koje treba preventivno zamijeniti svako 120k (to je tako zadnjih 20 godina), prakticno potrosni dio.
I skupljanje ugljena na egr-u, klapni i usisnoj grani, ciscenje svako 120-150k, a i to je prakticno kod svakog euro 6 dizela slicno.
- Evolution_IV
- Posts: 13290
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#1623 Re: Azijske nakaze
Pa kad se zalete jeftink a jako, leshine vecinom i onda ne valja, jos je kolje po gradu a motor je duau dao za otvorebu i ap....lavic wrote: ↑19/01/2023 17:29Sve je tako ako ti nisi taj kome crkne motor.kravamuzara wrote: ↑19/01/2023 13:48
Od februara 2015. vec (facelift CX-5 i Mazde 6).
Prve serije 2012. i 2013. su imale problem sa bregastom, to je mijenjano besplatno u opozivu.
I pumpa ulja tj. njen lanac je bio slab prije facelifta (djelomicno i do intervala zamjene ulja).
Ostali problemi (uljni kanali, sito pumpe ulja...) su u 95% slucajeva vezani za intervale zamjene ulja, originalno ulje je dosta slabo, 10 hiljada mu je kapak da radi svoj posao kako treba.
Redovne zamjene i kvalitetno ulje (svako 10k, eventualno max. 15k u slucaju nekog full sintetickog) i nema puno problema cak ni prije facelifta.
Od facelifta su od problema ostale podloske dizna koje treba preventivno zamijeniti svako 120k (to je tako zadnjih 20 godina), prakticno potrosni dio.
I skupljanje ugljena na egr-u, klapni i usisnoj grani, ciscenje svako 120-150k, a i to je prakticno kod svakog euro 6 dizela slicno.
bili au opozivi za turbine i bregaste, ko ne prati to i oravi se pametan dobije havariju.
Total njima pravi ulje
Taxista u prijedoru, 400 hiljada sa tom masinom jbg...
- konektovan
- Posts: 40635
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1624 Re: Azijske nakaze
Jao, .taxista u Prijedoru 400 milki nagur'o....
Kakav info Amare...
Kakav info Amare...
- Rockefeller
- Posts: 7322
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#1625 Re: Azijske nakaze
Relevantno.