Azijske nakaze
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#901 Re: Azijske nakaze
a torzija nazad
nesto slicno kao golf 3
nesto slicno kao golf 3
-
- Posts: 246
- Joined: 29/12/2020 23:35
#902 Re: Azijske nakaze
konektovan wrote: ↑01/01/2021 23:58 Ove 306 ice, mislim na obicne su bile izuzetno upravljive vozilice....
Ma dobar je to auto pravo, jos kad je GTI6.
-
- Posts: 246
- Joined: 29/12/2020 23:35
#903 Re: Azijske nakaze
Joj sega to izgleda fakat.
Ali ovaj GTi, pa Rallye, Williams, svi je voze...a znamo koliko se koriste na trkama i dan danas.
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#904 Re: Azijske nakaze
Zar je na trici torzija??
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#905 Re: Azijske nakaze
zajebajem se za drzanje ceste
- dustaban
- Posts: 6516
- Joined: 10/07/2012 10:55
#906 Re: Azijske nakaze
mozda sam fulio temu, al po naslovu bih rekao da i nisam
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#908 Re: Azijske nakaze
Što nije nikakvo čudo!sime_cipol wrote: ↑01/01/2021 23:39 Nerijetko se znalo desiti da Bugalski u Xsari ili Panizzi u 306, sa prednjim pogonom, na asfaltnim relijima demoliraju ostale 4x4 automobile.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
-
- Posts: 246
- Joined: 29/12/2020 23:35
#911 Re: Azijske nakaze
Joj legendo, sve si u pravu.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#912 Re: Azijske nakaze
IZ WRC-a (i prethodnica) slavu su izvukli Audi, Lancia, Subaru, Mitshubisih...ostali baš i ne. To se prvenstveno misli na Citroen. Ne znam šta bih rekao za Toyotu sa Celicom i Corollom i Ford sa Focusom kojeg je pokojni McRae maestralno vozio.
-
- Posts: 246
- Joined: 29/12/2020 23:35
#913 Re: Azijske nakaze
Ne znam sta je mjerilo slave ili sta je ustvari taj kult.
Fabrike bi trebalo da ulazu u sport da bi stekle neku reputaciju, trkaci pedigre, ali i pospjesili prodaju.
Lancia, Mitsu i Subaru nisu napravili nikakav posao u tom smislu. Napravili su vrhunske aute, ali na ime toga nikome nisu prodali nista drugo, osim homologation special primjeraka.
S druge strane PSA i Renault trenutno imaju vise od barem 20.000 aktivnih trkacih automobila u Evropi.
Takodjer tu je i veliki broj kupova, ali i klasa u kojima su neprikosnoveni vladari.
Moje misljenje je da su definitivno time pospjesili prodaju, ali to je samo moja perspektiva.
Fabrike bi trebalo da ulazu u sport da bi stekle neku reputaciju, trkaci pedigre, ali i pospjesili prodaju.
Lancia, Mitsu i Subaru nisu napravili nikakav posao u tom smislu. Napravili su vrhunske aute, ali na ime toga nikome nisu prodali nista drugo, osim homologation special primjeraka.
S druge strane PSA i Renault trenutno imaju vise od barem 20.000 aktivnih trkacih automobila u Evropi.
Takodjer tu je i veliki broj kupova, ali i klasa u kojima su neprikosnoveni vladari.
Moje misljenje je da su definitivno time pospjesili prodaju, ali to je samo moja perspektiva.
- beco
- Posts: 3395
- Joined: 25/08/2004 14:22
#914 Re: Azijske nakaze
Ko se o kompleksima našao pričatiEntropio wrote: ↑01/01/2021 17:02Duboki su to kompleksi... to smo davno elaborirali. Drzimo im fige da predju u pravi tim, a onda kad progledaju i oci im se ispune srecom i veseljem, shvatice da su sve te godine provedene u azijskim nakazama bile uzaludne. Ono kao kad izadjes iz neke duge veze s trebom, pa osjetis olaksanje i onda nadjes neku novu koja je milion puta bolja od prethodne i kazes sebi... koja sam ja budala bio. Eeeeee moj jaro.
Hej nek svako vozi šta hoće samo smanji šuplju o švabskoj kvaliteti pogledaj bilo koje istraživanje osim ADAC-a o kvaliteti polovnih auta i sve će ti biti jasno.
- beco
- Posts: 3395
- Joined: 25/08/2004 14:22
#915 Re: Azijske nakaze
Čime sam to ja uvrijedio? Ako jesam žao mi je.
Kad kažem pačenici upravo mislim ono što vi sami kažete, da zasnivate svoj društveni status i privatno zadovoljstvo na osnovu toga da imate VW.
Kad kažem konfekcijski modeli, pa ljudi moji VW je poznat po tome, sve izvedenice VAG koncerna izgledaju bolje od VW i Seat i Škoda modeli (Leon, Octavia).........
- rahmetli dedo
- Posts: 402
- Joined: 04/12/2017 18:51
- Location: Vlakovo M-28
#917 Re: Azijske nakaze
Kakva nakaza, tako mi oba Ferdinanda!
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#918 Re: Azijske nakaze
Azijati su mala maca za rugobe koje je ovaj radio: https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Bangle
A ni van Hooydonk nije bio puno bolji, isti qrac.
A ni van Hooydonk nije bio puno bolji, isti qrac.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#919 Re: Azijske nakaze
Po meni je Bagleov period jedan od najboljih u zadnjih 20ak godina. E60 petica mozda najbolja petica ikad izgledom. E89 (?) Z4 gori. O kecu necu pricati, jer sam subjektivan, ali eto recimo da za auto nastalo 2004. i danas izgleda vrlo svjeze. Sedmica je bila grdna, sestica takodje, ali i Mesa je imao dva remekdjela i sve ostalo ispod prosjeka. Ako hoces da se istaknes neminovno moras nesto i zasrati i neminovno ces podijeliti misljenja.
Sta je to sto su radili posle Banglea toliko dobro? Cisti kofekcijski izgled, od F10 pa nadalje. Nije lose svakom, ali strasno nije dobro bukvalno nikom. Sedmica napuhana petica. Niko se za tim autima nece okrenuti. Ako nista za Bangleov period se moze reci da je bas svaki model imao svoj identitet i nisi mogao ni blizu pomijesati dva modela, sto nikad nije bilo ni prije ni poslije njega.
Sta je to sto su radili posle Banglea toliko dobro? Cisti kofekcijski izgled, od F10 pa nadalje. Nije lose svakom, ali strasno nije dobro bukvalno nikom. Sedmica napuhana petica. Niko se za tim autima nece okrenuti. Ako nista za Bangleov period se moze reci da je bas svaki model imao svoj identitet i nisi mogao ni blizu pomijesati dva modela, sto nikad nije bilo ni prije ni poslije njega.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#920 Re: Azijske nakaze
ma dizajn vecinom zaqrc od ranih 2000tih,meni se ne svidi svaki,ovi novi su dobri
sto se keca tice,onaj facelift prije ovog najnovijeg je uspio bit grdniji od prvog modela ,odvratna njuska jos kad je sa halogenim farovima,ruzno paĆe...
sto se keca tice,onaj facelift prije ovog najnovijeg je uspio bit grdniji od prvog modela ,odvratna njuska jos kad je sa halogenim farovima,ruzno paĆe...
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#921 Re: Azijske nakaze
Sto, po meni je onaj prvi odvratan, naprijed buljook, nazad ko rastegnuti Polo. Jedino je ista valjao u M paketu, sto dovoljno govori samo za sebe. Facelift mi je bio odlican u odnosu na to, ali eto ne zelim biti subjektivan pa reci da nije ostario ni blizu dobro ko Bangleov kec. Ovaj novi je mozda i najbolje dosad.
Ali nema veze, meni je to totalna besmislicaa, grdit Bengla a onda je konfekcija koja je dosla posle njega dobra. Taj period posle Bengla je najgori u BMW historiji po meni, bez imalo imaginacije, cista konfekcija. Ovo posle 2018. je za 3 klase bolje (osmica, trica, X5, Z4, cetvorka...)
Ali nema veze, meni je to totalna besmislicaa, grdit Bengla a onda je konfekcija koja je dosla posle njega dobra. Taj period posle Bengla je najgori u BMW historiji po meni, bez imalo imaginacije, cista konfekcija. Ovo posle 2018. je za 3 klase bolje (osmica, trica, X5, Z4, cetvorka...)
- sime_cipol
- Posts: 16323
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#922 Re: Azijske nakaze
Moram se, donekle, sloziti sa Adom.
Ovo sto sada u BMW prave nije ni do koljena izgledu starih BMW. Mada, E39 je meni extra, bas onako kako BMW treba izgledati. On mi je sinonim. Kao 124 za Mercedes
Ovo sto sada u BMW prave nije ni do koljena izgledu starih BMW. Mada, E39 je meni extra, bas onako kako BMW treba izgledati. On mi je sinonim. Kao 124 za Mercedes
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#923 Re: Azijske nakaze
Ja sam odmah rekao da mu ni nasljednik nije puno bolji.ado-nekad-sampion wrote: ↑12/01/2021 10:48 Po meni je Bagleov period jedan od najboljih u zadnjih 20ak godina. E60 petica mozda najbolja petica ikad izgledom. E89 (?) Z4 gori. O kecu necu pricati, jer sam subjektivan, ali eto recimo da za auto nastalo 2004. i danas izgleda vrlo svjeze. Sedmica je bila grdna, sestica takodje, ali i Mesa je imao dva remekdjela i sve ostalo ispod prosjeka. Ako hoces da se istaknes neminovno moras nesto i zasrati i neminovno ces podijeliti misljenja.
Sta je to sto su radili posle Banglea toliko dobro? Cisti kofekcijski izgled, od F10 pa nadalje. Nije lose svakom, ali strasno nije dobro bukvalno nikom. Sedmica napuhana petica. Niko se za tim autima nece okrenuti. Ako nista za Bangleov period se moze reci da je bas svaki model imao svoj identitet i nisi mogao ni blizu pomijesati dva modela, sto nikad nije bilo ni prije ni poslije njega.
Dizajn je naravno stvar ukusa, eto recimo tebi je E60 najljepsa petica, meni najruznija (F10 je odmah iza nje), G30 je ok, zadnja lijepa petica je bila E39.
I sam kazes da su sedmica i sestica bile ruzne, meni su ruzni svi modeli koje je on radio, ruzniji su mi od mnogih azijata zbog kojih je otvorena ova tema.
BTW, upravo je azijat autor dizajna jednog od najljepsih automobila ikad napravljenih, E39:
https://en.wikipedia.org/wiki/Joji_Nagashima
- ElRe
- Posts: 10832
- Joined: 12/12/2011 11:28
#924 Re: Azijske nakaze
Skladan i moderan, ali previše konfekcije sa Toyota, Hyundai vozila. Zub na svjetlima kao na Peugeotu 308.
Last edited by ElRe on 12/01/2021 13:15, edited 1 time in total.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#925 Re: Azijske nakaze
meni je dobar,samo ga treba malo spustit i zatamnit