HYUNDAI & KIA all about
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#1 HYUNDAI & KIA all about
Za sve ljubitelje, vlasnike i one koji ce to postati, ali i za sve druge, pa i mrzitelje
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#3 Re: HYUNDAI & KIA all about
Od 2002.g. pa do sad kroz moje ruke proslo je 5 KIA vozila, 4 nova, i jedan polovan.
Moja iskustva su skroz pozitivna, nadam se da ce tako i ostati.
Trenutno vozim Cee'd 2018.g. sa LX Vision paketom opreme i 1.4 D-CVVT benzinskim motorom sa 100ks.
Moja iskustva su skroz pozitivna, nadam se da ce tako i ostati.
Trenutno vozim Cee'd 2018.g. sa LX Vision paketom opreme i 1.4 D-CVVT benzinskim motorom sa 100ks.
Last edited by NediM17 on 02/07/2018 20:20, edited 1 time in total.
- konektovan
- Posts: 40519
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4 Re: HYUNDAI & KIA all about
Nisam nikad kiju vozio niti imam namjeru, fujjjjj......
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#5 Re: HYUNDAI & KIA all about
Mozda Hyundai?konektovan wrote:Nisam nikad kiju vozio niti imam namjeru, fujjjjj......
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#6 Re: HYUNDAI & KIA all about
NediM17 wrote:Od 2002.g. pa do sad kroz moje ruke proslo je 5 KIA vozila, 4 nova, i jedan polovan.
Moja iskustva su skroz pozitivna, nadam se da ce tako i ostati.
Trenutno vozim Cee'd 2018.g. sa LX Vision paketom opreme i 1.4 D-CVVT benzinskim motorom sa 100ks.
Mogao bi nam odgovoriti na pitanje, razlika izmedju Kia vozila 2002 i danas. Bilo bi interesanto povuci paralelu. Danasnja generacija Kia vozila su nesporno kvalitetna, ali prije 10 ili petnaest godina?
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#7 Re: HYUNDAI & KIA all about
Nemoj tako. Mozda i ti ograjiras ko Golfista pa kupis sebi jednu.konektovan wrote:Nisam nikad kiju vozio niti imam namjeru, fujjjjj......
Inace, Hyundai & KIA su jedna grupacija, i u modeli iz istog segmenta (npr. i30 i Ceed) dijele 80% dijelova zato je Golfista otvorio zajednicku temu.
- konektovan
- Posts: 40519
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#8 Re: HYUNDAI & KIA all about
Imao hyundai pony 92 godište ako se on broji.golfiista wrote:Mozda Hyundai?konektovan wrote:Nisam nikad kiju vozio niti imam namjeru, fujjjjj......
Ovi su danas itekako pozeljni, jedan kia ceed gt bi bio mjera, ili sportage, meni licno najbolji u klasi auto. Vozio sam i prethodnu, dobar auto takodjer.
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#9 Re: HYUNDAI & KIA all about
Izaslo se tek iz rata, vozio neke polovnjake, prvo truhlog Kadetta, pa onda Nissana BlueBirda koji me zaista dobro sluzio. Medjutim bilo mi je dosta toga i zelio sam nov auto sa klimom.golfiista wrote:NediM17 wrote:Od 2002.g. pa do sad kroz moje ruke proslo je 5 KIA vozila, 4 nova, i jedan polovan.
Moja iskustva su skroz pozitivna, nadam se da ce tako i ostati.
Trenutno vozim Cee'd 2018.g. sa LX Vision paketom opreme i 1.4 D-CVVT benzinskim motorom sa 100ks.
Mogao bi nam odgovoriti na pitanje, razlika izmedju Kia vozila 2002 i danas. Bilo bi interesanto povuci paralelu. Danasnja generacija Kia vozila su nesporno kvalitetna, ali prije 10 ili petnaest godina?
To je bio KIA Rio prve generacije za 19.990KM sa Mazdinim 1.3 benzinskim motorom sa 75ks. Vozio sam ga neke cetiri i po godine (90.000km), od svega u garanciji zamijenio neki dihtung dekla mjenjaca koji je probalio, ostalo redovni servisi. Poslije toga Rio MK2 1.4 97ks, pa onda Ceed MK1 FL 1.6 CRDi, u medjuvremenu Sorento 2.5 CRDi (kriza srednjih godina), i sada Ceed MK2 FL.
U svakoj generaciji evidentan je napredak, prije svega sto se tice enterijera. Mehanika je uvijek bila OK, s tim da je prethodni Ceed sa 1.6 CRDi motorom i u vozackom smislu bio jako dobar auto.
KIA vozila nikada nisu bila smece, medjutim KIA je te 2002.g. bila otprilike ono sto je Dacija danas. Dakle limena kanta, koja je u principu zahvalan i pouzdan auto. Danas je KIA u svakom smislu, rame uz razme s konkurencijom, tehnoloski, a sve blize i cjenovno.
- nepass1
- Posts: 9664
- Joined: 06/07/2017 07:35
#10 Re: HYUNDAI & KIA all about
Uh da sam imao para kako bi legao tucson, jedno od ljepsih auta na nasim cestama.golfiista wrote:Mozda Hyundai?konektovan wrote:Nisam nikad kiju vozio niti imam namjeru, fujjjjj......
Za sportage sam vec pisao, ruzna prednja maska, nikako mi ne lijeze.
-
- Posts: 86
- Joined: 28/05/2018 13:51
#11 Re: HYUNDAI & KIA all about
nedime, jesi ti ono pisao o silnim.problemima sa sorentom?
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#12 Re: HYUNDAI & KIA all about
havaji wrote:nedime, jesi ti ono pisao o silnim.problemima sa sorentom?
- Haris.ba
- Posts: 24793
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13 Re: HYUNDAI & KIA all about
Koliko je servis za tog benzinca? 250 KM prvi? Kako je kod dizela? Rekose mi i do 400 KM?
Zanima me koliko su redovni servisi sa velikim. Da znam cijenu eksploatacije na nekih 7 godina. Gume su standardne na toj kiji? Guma oko 150 komad?
Koliko je dodatni set felgi?
Zanima me koliko su redovni servisi sa velikim. Da znam cijenu eksploatacije na nekih 7 godina. Gume su standardne na toj kiji? Guma oko 150 komad?
Koliko je dodatni set felgi?
-
- Posts: 86
- Joined: 28/05/2018 13:51
#14 Re: HYUNDAI & KIA all about
ma neko je ranije pisao da je kupio sorenta i da su ga sustigli kvaroVi, motor otvarao itdNediM17 wrote:havaji wrote:nedime, jesi ti ono pisao o silnim.problemima sa sorentom?
-
- Posts: 86
- Joined: 28/05/2018 13:51
#15 Re: HYUNDAI & KIA all about
kija 1.4 benzin je s lancem, nema velikog bez 200-300 hiljada kmHaris.ba wrote:Koliko je servis za tog benzinca? 250 KM prvi? Kako je kod dizela? Rekose mi i do 400 KM?
Zanima me koliko su redovni servisi sa velikim. Da znam cijenu eksploatacije na nekih 7 godina. Gume su standardne na toj kiji? Guma oko 150 komad?
Koliko je dodatni set felgi?
- konektovan
- Posts: 40519
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#16 Re: HYUNDAI & KIA all about
Otvarao motor na rav4...havaji wrote:ma neko je ranije pisao da je kupio sorenta i da su ga sustigli kvaroVi, motor otvarao itdNediM17 wrote:havaji wrote:nedime, jesi ti ono pisao o silnim.problemima sa sorentom?
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#17 Re: HYUNDAI & KIA all about
@Havaji
Moguce da je neko imao problem, jer se na 2.5 CRDi znalo desavati da zariba. Navodno su uzrok bile podloske dizni, te stvaranje taloga na situ uljne pumpe, slabije podmazivanje i u konacnici zaribavanje. Uglavnom taj koji je bio moj, ponekad vidim u Sarajevu i jos nije zaribao.
@Haris.ba
Sto se tice servisa za benzinca ne znam, jer do sada nisam radio nijedan, ali nije jeftin sigurno. Za dizel sam placao oko 350KM, a za benzinca vjerujem da je nesto jeftiniji.
Veliki servis u principu na velikoj vecini KIA/Hyundai masina se svodi na zamjenu PK remena, rolera i eventualno natezaca, i to je to (jer nemaju razvodni remen, nego lanac). U sopstvenoj reziji to nije skupo. Nakon isteka garancije mene je to na mom dizelu kostalo oko 150KM sa rukama majstora.
Na Cee'd-u su standardne dimenzije tockoa i guma za kompakte, tj. 15'', 16'', 17'' i ima neka 18'' varijanta. Dimenzije su 195/65-15'', 205/55-16'', 225/45-17'', dakle one najzastupljenije i najjeftinije.
Felge u ovlastenom servisu su zara, u to sam siguran, i ono sto je jos strasno je cijena senzora pritiska u gumi koji je skoro 250KM/kom., govorim za ovlasteni KIA servis. U Hyundaiju je isti oko 170KM.
Takodjer treba obratiti paznju na nivo opreme, jer zavisno od opreme neki naprijed imaju diskove 300mm, a neki 280mm i na ove od 300mm ne moze stati felga 15'' (moj slucaj).
Suma sumarum, najbolja varijanta za drugi set je kupiti neke felge na OLX-u, ima toga, moze se naci, a OEM senzori se mogu kupiti na eBayu za oko 200KM za cetiri komada. Kodirati i upisivati ne treba nista, auto poslije par kilometara voznje sve sam skonta.
Moguce da je neko imao problem, jer se na 2.5 CRDi znalo desavati da zariba. Navodno su uzrok bile podloske dizni, te stvaranje taloga na situ uljne pumpe, slabije podmazivanje i u konacnici zaribavanje. Uglavnom taj koji je bio moj, ponekad vidim u Sarajevu i jos nije zaribao.
@Haris.ba
Sto se tice servisa za benzinca ne znam, jer do sada nisam radio nijedan, ali nije jeftin sigurno. Za dizel sam placao oko 350KM, a za benzinca vjerujem da je nesto jeftiniji.
Veliki servis u principu na velikoj vecini KIA/Hyundai masina se svodi na zamjenu PK remena, rolera i eventualno natezaca, i to je to (jer nemaju razvodni remen, nego lanac). U sopstvenoj reziji to nije skupo. Nakon isteka garancije mene je to na mom dizelu kostalo oko 150KM sa rukama majstora.
Na Cee'd-u su standardne dimenzije tockoa i guma za kompakte, tj. 15'', 16'', 17'' i ima neka 18'' varijanta. Dimenzije su 195/65-15'', 205/55-16'', 225/45-17'', dakle one najzastupljenije i najjeftinije.
Felge u ovlastenom servisu su zara, u to sam siguran, i ono sto je jos strasno je cijena senzora pritiska u gumi koji je skoro 250KM/kom., govorim za ovlasteni KIA servis. U Hyundaiju je isti oko 170KM.
Takodjer treba obratiti paznju na nivo opreme, jer zavisno od opreme neki naprijed imaju diskove 300mm, a neki 280mm i na ove od 300mm ne moze stati felga 15'' (moj slucaj).
Suma sumarum, najbolja varijanta za drugi set je kupiti neke felge na OLX-u, ima toga, moze se naci, a OEM senzori se mogu kupiti na eBayu za oko 200KM za cetiri komada. Kodirati i upisivati ne treba nista, auto poslije par kilometara voznje sve sam skonta.
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#18 Re: HYUNDAI & KIA all about
Nisam ja nista otvarao, nego Toyota, sve o svom trosku. Eno i taj Rav se vozi. Preko 200k na satu... Ide i ide!konektovan wrote: Otvarao motor na rav4...
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#19 Re: HYUNDAI & KIA all about
Neko je napisao na onoj drugoj temi da je za 1.7 crdi redovni servis, zavisno od servisa do servisa, između 300 i 330 KM. Mijenja se ulje, uljni filter i filter klime. Nedim je u pravu za felge, cijena u ovlastenom 17 je 360 po komadu, dok su 16 jos skuplje oko 430 komadHaris.ba wrote:Koliko je servis za tog benzinca? 250 KM prvi? Kako je kod dizela? Rekose mi i do 400 KM?
Zanima me koliko su redovni servisi sa velikim. Da znam cijenu eksploatacije na nekih 7 godina. Gume su standardne na toj kiji? Guma oko 150 komad?
Koliko je dodatni set felgi?
Ja sam nedavno dobio ponudu od AO leko za alu felge 17 sa zimskim gumama 225 60 17 i senzorima pritiska, nesto ispod 2200 KM, sto je opet visok izdatak, bar meni.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#20 Re: HYUNDAI & KIA all about
Mene je opet taj prednji dio Sportagea privukao. Jbg. Tucsona sam prekrizio jer je Kia za klasu kvalitetnije urađena unutra, opet naravno po mom ukusu, ali i objektivno koristeni su nesto kvalitetnjji materijali.nepass1 wrote:Uh da sam imao para kako bi legao tucson, jedno od ljepsih auta na nasim cestama.golfiista wrote:Mozda Hyundai?konektovan wrote:Nisam nikad kiju vozio niti imam namjeru, fujjjjj......
Za sportage sam vec pisao, ruzna prednja maska, nikako mi ne lijeze.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#21 Re: HYUNDAI & KIA all about
Cjenovno je vec u rangu sa konkurencijom. Hvala na osvrtuNediM17 wrote:Izaslo se tek iz rata, vozio neke polovnjake, prvo truhlog Kadetta, pa onda Nissana BlueBirda koji me zaista dobro sluzio. Medjutim bilo mi je dosta toga i zelio sam nov auto sa klimom.golfiista wrote:NediM17 wrote:Od 2002.g. pa do sad kroz moje ruke proslo je 5 KIA vozila, 4 nova, i jedan polovan.
Moja iskustva su skroz pozitivna, nadam se da ce tako i ostati.
Trenutno vozim Cee'd 2018.g. sa LX Vision paketom opreme i 1.4 D-CVVT benzinskim motorom sa 100ks.
Mogao bi nam odgovoriti na pitanje, razlika izmedju Kia vozila 2002 i danas. Bilo bi interesanto povuci paralelu. Danasnja generacija Kia vozila su nesporno kvalitetna, ali prije 10 ili petnaest godina?
To je bio KIA Rio prve generacije za 19.990KM sa Mazdinim 1.3 benzinskim motorom sa 75ks. Vozio sam ga neke cetiri i po godine (90.000km), od svega u garanciji zamijenio neki dihtung dekla mjenjaca koji je probalio, ostalo redovni servisi. Poslije toga Rio MK2 1.4 97ks, pa onda Ceed MK1 FL 1.6 CRDi, u medjuvremenu Sorento 2.5 CRDi (kriza srednjih godina), i sada Ceed MK2 FL.
U svakoj generaciji evidentan je napredak, prije svega sto se tice enterijera. Mehanika je uvijek bila OK, s tim da je prethodni Ceed sa 1.6 CRDi motorom i u vozackom smislu bio jako dobar auto.
KIA vozila nikada nisu bila smece, medjutim KIA je te 2002.g. bila otprilike ono sto je Dacija danas. Dakle limena kanta, koja je u principu zahvalan i pouzdan auto. Danas je KIA u svakom smislu, rame uz razme s konkurencijom, tehnoloski, a sve blize i cjenovno.
- Nadzornik
- Posts: 13784
- Joined: 30/05/2011 12:25
#22 Re: HYUNDAI & KIA all about
Napokon,svoj na svome...
Dozvolite da vam se obratim...
P.S. ...da se zahvalim Golfisti na pokretanju ove teme i da mu cestitam na uskoro prvoj predjenoj hiljadi km...
Ja vec imam bezbriznih 39 hiljada km na satu a kad se vratim sa odmora bice ih 44-45...
Dozvolite da vam se obratim...
P.S. ...da se zahvalim Golfisti na pokretanju ove teme i da mu cestitam na uskoro prvoj predjenoj hiljadi km...
Ja vec imam bezbriznih 39 hiljada km na satu a kad se vratim sa odmora bice ih 44-45...
- nepass1
- Posts: 9664
- Joined: 06/07/2017 07:35
#23 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ma dobro, ja sam ta auta gledao na cesti. Neki dojam kao ti i nemam. Kad je ned17 uzimao ceeda pisao je ovdje o tom popustu, ja mjerkam u medjuvremenu vitaru. Ne bjezim od ceeda uopste, odem po zenu na posao, 500m od nje kia salon. Kontam idemo kia pa suzuki. Ali neda sejtan mira ja prvo u suzuki, ona mala kako je usla u vitaru konta sjela u g klasu meni opet ljepsa vitara i bi vitara bez posjete kia salonu. Sportage mi je bio level iznad sa 34k startnom cijenom. Ne bih bjezao od ceeda za 23k, extra deal u svakom pogledu.
Ali eto ja se zaljubio u vitaru i svaki dan je vise volim
Dug put sam presao do kupovine, bio je i pezo 308 u opticaju, c4, ds5 citroen, duster, pa cak sandero
Ali eto ja se zaljubio u vitaru i svaki dan je vise volim
Dug put sam presao do kupovine, bio je i pezo 308 u opticaju, c4, ds5 citroen, duster, pa cak sandero
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#24 Re: HYUNDAI & KIA all about
Sa srecom i mnogo bezbriznih kmnepass1 wrote:Ma dobro, ja sam ta auta gledao na cesti. Neki dojam kao ti i nemam. Kad je ned17 uzimao ceeda pisao je ovdje o tom popustu, ja mjerkam u medjuvremenu vitaru. Ne bjezim od ceeda uopste, odem po zenu na posao, 500m od nje kia salon. Kontam idemo kia pa suzuki. Ali neda sejtan mira ja prvo u suzuki, ona mala kako je usla u vitaru konta sjela u g klasu meni opet ljepsa vitara i bi vitara bez posjete kia salonu. Sportage mi je bio level iznad sa 34k startnom cijenom. Ne bih bjezao od ceeda za 23k, extra deal u svakom pogledu.
Ali eto ja se zaljubio u vitaru i svaki dan je vise volim
Dug put sam presao do kupovine, bio je i pezo 308 u opticaju, c4, ds5 citroen, duster, pa cak sandero
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#25 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ima li cvrcaka na 39k km. Jel ima kakvih zamjerki na kvalitet? Unutrasnjost, stanje?Nadzornik wrote:Napokon,svoj na svome...
Dozvolite da vam se obratim...
P.S. ...da se zahvalim Golfisti na pokretanju ove teme i da mu cestitam na uskoro prvoj predjenoj hiljadi km...
Ja vec imam bezbriznih 39 hiljada km na satu a kad se vratim sa odmora bice ih 44-45...