Kombi 313 cdi, 412d,413 cdi

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

Post Reply
Mahe91
Posts: 48
Joined: 30/10/2016 15:58

#1 Kombi 313 cdi, 412d,413 cdi

Post by Mahe91 » 24/02/2018 17:52

Poz raja, posto se bavim preprodajom voca i povrca(sverc komerc) potrebno mi je novije vozilo tj kombi. Trenutno imam ocev 508D 84 godiste i kod nas je od 97 kad je imao 400 hiljada na satu a sad ima 1.179.000km za 21 godinu mjenjen hladnjak vodena pumpa 2 krajnice gurajuca spona zadnji dobosi i naravno ne znam ni ja koliko puta pakne :lol: posto zbog poskupljenja goriva nije vise toliko rentabilan i poceo je jest 1l ulja na 700km( trosi 16l/100km dizela kad idem iz Brckog u Capljinu sa 4 tone tereta) mislio sam da ga zamjenim sa :312d,313cdi ili duplake 412d,413cdi e sad ne znam kakva su njihova odrzavanja jer sam navikao na ovo cudo, ima mi kolega 312d 98 presao 700 hiljada poceo dobro truhnut ali on tovari 2-2.5t na njega i planira ga prodat jer ovi njegovo gotovo tj treba ga uradit cak su i blatobrani propali a meni treba nesto od 2-4 tone nosivosti, slabo mogu naci 312 i 412d na pik.ba(i to sto ima vecina ima hrdzu) a 413 i 313 ima vise ali su skuplji za 3-4 hiljade KM e znam da je motor u 313cdi jak i pouzdan posto ih ovde na pijaci dosta ima i tovare cak i 3 tone, idu vecinom po ravnici ali posto ja idem preko karaule,ivan sedla i bradine ne vjerujem da je to za njega a 413cdi ne znam da li je izdrzljiv motor za brda jer bi na njega tovario 4 tone (trazio sam 416 i 316 cdi jer su 2.7 l5 motori ali su rijetkost na piku) pa me zanima sta bi mi predlozil.i Iveco necu ni u snu imao je drug 35c13 morao radit mjenjac i kardan a kasnije motor sa 400 hiljada poceo jest ulja po 2l na 1000km


LeKo
Posts: 1477
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#2 Re: Kombi 313 cdi, 412d,413 cdi

Post by LeKo » 24/02/2018 18:59

Ne znam mozes li na trojku tovariti vise od 2t, cetvorke su rjedje i mogu vise, ali ne bi trebale preko 3t, petica je za cca 4t.

Generalno, za preko 2t tereta ganjaj dupli tocak, sto zbog normalnog opterecenja sto zbog diferencijala.

Pogledaj malo LT i Master.

Mahe91
Posts: 48
Joined: 30/10/2016 15:58

#3 Re: Kombi 313 cdi, 412d,413 cdi

Post by Mahe91 » 24/02/2018 19:56

A u ovom poslu niko ne tovari koliko pise u saobracajnoj, ovi iz gradacca na 412d tovare 5 tona jabuke i voze za Capljinu a normala je kod nas (svercera) natovarit 2-3t na jedan tocak, pa ovi iz bijeljine tovare na scudo expert,jumpy 2 tone a nosivost 800kg jace gume i to je to 1guma 15c nosi 900kgx4, 3600kg sam scudo tezak oko 1.3tone+2t tovara i opet gume mogu nosit, e to sto kazes za diferencijal ne znam, isti je mjenjac u svih sprintera od 308d do 316 cdi svi se vrte na 2000 o/m i 75km/h al opet je tu rasterecen tj mislim na cdi motore jer je to isti motor ko u c i e klase samo sto su krace brzine za cca 10km/h

Throttle
Posts: 9444
Joined: 10/06/2016 12:35

#4 Re: Kombi 313 cdi, 412d,413 cdi

Post by Throttle » 24/02/2018 20:12

Ja tovario po dvije tone u T4 2.5, nosivost 970kg :mrgreen:
Vjerovatno bi se natovarilo još da je moglo stat :lol:

vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#5 Re: Kombi 313 cdi, 412d,413 cdi

Post by vauvau » 24/02/2018 23:28

Bolji je iveko sigurno
A taj što troši ulje je sigurno loše održavan jer oni prelaze 600 hiljada kilometara bez problema
Mercedes zahrđža sav za par godina ne može se vrata zatvoriti puše kroz njega promaha

Post Reply