Uskoro trebam da radim drugi servis (na 60.000km) i gledao sam cijene u razlicitim kucama. Ocekivao sam da ce servis u ovlastenim servisima biti skuplji nego u nekoj garazi, ali da je duplo skuplji, to ne mogu da vjerujem.
Dakle, ovaj moj servis bi kostao oko 350-380EUR u ovlastenom, a oko 200 u garazi. Pri tome ce se sve identicno uraditi i u ovlastenom i u garazi. Ja cu kupiti ulje i ponijeti ga, tako da je i s te strane isto. I filter ulja recimo mogu kupiti i ponijeti. Zanimljivo je i da ove garaze garantuju da rade sve po uputama proizvodjaca i da imaju sve iste dijelove kao i ovlasteni.
Prvi servis (na 30.000) sam uradio u ovlastenom, ali sad razmisljam... nije mi jasno zasto bih davao duplo vise para za istu stvar.
Koje su to prednosti servisiranja auta u ovlastenom? Pecat u servisnoj na kojem pise da je ovlasteni?
Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Haris.ba
- Posts: 24385
- Joined: 08/09/2005 20:08
#2 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Koja je marka auta?
I napiši za koji dio tvrde da je isti ko iz ovlaštenih kanala.
I ništa mi nije jasno. Uradio si prvi servis na 30 milja. Auto je novo? U garanciji?
Koji servis to dopušta? Da ti donosiš ulje?Entropio wrote: Pri tome ce se sve identicno uraditi i u ovlastenom i u garazi. Ja cu kupiti ulje i ponijeti ga, tako da je i s te strane isto. I filter ulja recimo mogu kupiti i ponijeti. Zanimljivo je i da ove garaze garantuju da rade sve po uputama proizvodjaca i da imaju sve iste dijelove kao i ovlasteni.
I napiši za koji dio tvrde da je isti ko iz ovlaštenih kanala.
I ništa mi nije jasno. Uradio si prvi servis na 30 milja. Auto je novo? U garanciji?
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#3 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Ako je ova garaza mujo iz avlije onda servis u ovlastenom ima vise prednosti od porijekla dijelova preko garancije reklamacije u slucaju problema i sl
Ako je garaza neki servis koji radi regularno samo sto nema ovlastenu licencu je vec u 5 deka sto kazu pa ti vidis sam sta ti odgovara
Ako je garaza neki servis koji radi regularno samo sto nema ovlastenu licencu je vec u 5 deka sto kazu pa ti vidis sam sta ti odgovara
- dobar osjecaj
- Posts: 3957
- Joined: 01/08/2014 11:31
#4 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Ja sam svoje vozilo uvijek servisirala u ovlastenom servisu. Nisam nikad gledala koliko kosta jer mi je bilo bitno da se sve odrzava kako treba i da imam na jednom mjestu uredno sve podatke o stanju i odrzavanju vozila.
Servis na koji ja idem ima i koristi iskljucivo sve svoje materijale, tako da ne kontam koji servis dozvoljava da doneses neko ulje koje ti kupis.
Ja sam vec pisala kako sam imala neugodno iskustvo s tim ovlastenim Toyota autoservisom na koji ja idem pa se vise ne kunem ni u ovlasteni servis. Uredno platila oko 230 KM za ulje, filtere i zamjenu i izasla na cestu s autom iz kojeg je nakon 50 m pocelo liti ulje. Nisu dobro zavrnuli poklopac. Nisam imala stetu jer sam stala odmah ali zadavila bi ih u tom trenutku. Poslije svakog posjeta servisu uredno dobijem mail da popunim upitnik kakva je bila ukupna usluga. Uvijek napisem sve detalje. Ici cu opet kod njih i napominjati svaki put sta su uradili s uljem i pitati ih svaki put jesu li sigurni da su sve dobro zatvorili/otvorili/zavrsili. Alternative mi se manje svidjaju.
Servis na koji ja idem ima i koristi iskljucivo sve svoje materijale, tako da ne kontam koji servis dozvoljava da doneses neko ulje koje ti kupis.
Ja sam vec pisala kako sam imala neugodno iskustvo s tim ovlastenim Toyota autoservisom na koji ja idem pa se vise ne kunem ni u ovlasteni servis. Uredno platila oko 230 KM za ulje, filtere i zamjenu i izasla na cestu s autom iz kojeg je nakon 50 m pocelo liti ulje. Nisu dobro zavrnuli poklopac. Nisam imala stetu jer sam stala odmah ali zadavila bi ih u tom trenutku. Poslije svakog posjeta servisu uredno dobijem mail da popunim upitnik kakva je bila ukupna usluga. Uvijek napisem sve detalje. Ici cu opet kod njih i napominjati svaki put sta su uradili s uljem i pitati ih svaki put jesu li sigurni da su sve dobro zatvorili/otvorili/zavrsili. Alternative mi se manje svidjaju.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#5 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Radio je vani servis. Kod rade na 30 milja, long life III ulje.Haris.ba wrote:Koja je marka auta?
Koji servis to dopušta? Da ti donosiš ulje?Entropio wrote: Pri tome ce se sve identicno uraditi i u ovlastenom i u garazi. Ja cu kupiti ulje i ponijeti ga, tako da je i s te strane isto. I filter ulja recimo mogu kupiti i ponijeti. Zanimljivo je i da ove garaze garantuju da rade sve po uputama proizvodjaca i da imaju sve iste dijelove kao i ovlasteni.
I napiši za koji dio tvrde da je isti ko iz ovlaštenih kanala.
I ništa mi nije jasno. Uradio si prvi servis na 30 milja. Auto je novo? U garanciji?
Meni je to predug interval, ali tako rade. Svakih 30 hiljada ili svake dvije godine, šta prije nastupi.
btw. Ja sam pristalica redovnog servisiranja vozila u ovlaštenom servisu, zbog OE dijelovima, a ne toliko zbog njihove stručnosti. Tu nema greške i najpouzdanije je. Izvan ovlaštenog povoljniji je servis, dijelovi, i sl. ali postoje određeni rizici sa zamjenskim dijelovima, da njihov kvalitet ne bude na nivou OE dijelova. Nekad je ovlašteni servis, ali kod nas, nekvalitetniji u pogledu znanja i rada od majstora koji imaju svoju radionicu ili servis, koji rade privatmo. Ali, to je posebna priča za nas.
Ako je auto u garanciji, mora ići u ovlašteni servis!
Last edited by condy on 29/01/2018 14:39, edited 1 time in total.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#6 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Sto se tice zeznutih stvari , ides njima jer odgovoraju nekome za svoje postupke
Kad smo vec kod toga , recimo servis klime izadje jeftinije u connecti nego u komelu , a + oni imaju gas koji se vise ne moze kupiti u slobodnoj prodaji i nije kinesko smece
Kad smo vec kod toga , recimo servis klime izadje jeftinije u connecti nego u komelu , a + oni imaju gas koji se vise ne moze kupiti u slobodnoj prodaji i nije kinesko smece
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#7 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Fol sa ovlaštenim je što bi trebali da imaju dobre - kvalitetne dijelove i odgovarajući alat. Ali je sve to i skuplje. Ako si negdje vani ne bi trebao da brineš o dijelovima, vjerovatno su ok i ti mimo ovlaštenog.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#8 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Ma imaju neki , neki nemaju , zadnje info koje sam cuo o ASA , GUMAM i porscheu mi se gade
Vecinom je za sarlatanere kriva losa plata koja otjera sve dobre majstore u privatluk ili preko grane , ono sto ostane je bufi Bog s nama
Vecinom je za sarlatanere kriva losa plata koja otjera sve dobre majstore u privatluk ili preko grane , ono sto ostane je bufi Bog s nama
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#9 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Informacije vezane za šta? Ovlašteni sigurno neće prodavati kineske dijelove ili kopije...a u maloprodaji toga ima. Ako neko to i radi onda je problem do konkretnog servisa.amar1994 wrote:Ma imaju neki , neki nemaju , zadnje info koje sam cuo o ASA , GUMAM i porscheu mi se gade
Vecinom je za sarlatanere kriva losa plata koja otjera sve dobre majstore u privatluk ili preko grane , ono sto ostane je bufi Bog s nama
A što se tiče plata i ljudi, sve je to u par deka.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#10 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
ne priznavanje opoziva , negiranje garancije i odbijanje izmjene dijelova u garantnom roku , nemaju alata , kupuju dijlove u motorexu i sl. , skidaju ispravne dijelove i montiraju potrosene530i wrote:Informacije vezane za šta? Ovlašteni sigurno neće prodavati kineske dijelove ili kopije...a u maloprodaji toga ima. Ako neko to i radi onda je problem do konkretnog servisa.amar1994 wrote:Ma imaju neki , neki nemaju , zadnje info koje sam cuo o ASA , GUMAM i porscheu mi se gade
Vecinom je za sarlatanere kriva losa plata koja otjera sve dobre majstore u privatluk ili preko grane , ono sto ostane je bufi Bog s nama
A što se tiče plata i ljudi, sve je to u par deka.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#11 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Govoriš za sebe ili? Nisam baš to čuo...a posebno ne da kupuju dijelove negdje drugo, jer je i njima cilj da prodaju svoje dijelove. Ali opet - sve je moguće.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#12 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
ma jok za sebe , ma jasta neg rade , a tamo naplate cijenu originalnog dijela , recimo filtera itd itd .530i wrote:Govoriš za sebe ili? Nisam baš to čuo...a posebno ne da kupuju dijelove negdje drugo, jer je i njima cilj da prodaju svoje dijelove. Ali opet - sve je moguće.
ne mogu ti rec odakle znam , sorry
-
- Posts: 7532
- Joined: 14/06/2012 22:59
#13 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Koliko sam upratio, ti taj auto voziš i servisiraš u DE.Entropio wrote:Uskoro trebam da radim drugi servis (na 60.000km) i gledao sam cijene u razlicitim kucama. Ocekivao sam da ce servis u ovlastenim servisima biti skuplji nego u nekoj garazi, ali da je duplo skuplji, to ne mogu da vjerujem.
Dakle, ovaj moj servis bi kostao oko 350-380EUR u ovlastenom, a oko 200 u garazi. Pri tome ce se sve identicno uraditi i u ovlastenom i u garazi. Ja cu kupiti ulje i ponijeti ga, tako da je i s te strane isto. I filter ulja recimo mogu kupiti i ponijeti. Zanimljivo je i da ove garaze garantuju da rade sve po uputama proizvodjaca i da imaju sve iste dijelove kao i ovlasteni.
Prvi servis (na 30.000) sam uradio u ovlastenom, ali sad razmisljam... nije mi jasno zasto bih davao duplo vise para za istu stvar.
Koje su to prednosti servisiranja auta u ovlastenom? Pecat u servisnoj na kojem pise da je ovlasteni?
Ukoliko je tako, onda vrijedi da bi kvalitet radova i ugrađenih dijelova u, kako ti kažeš "garaži", trebao biti identičan onome kakav je u skupljem ovlaštenom servisu.
Ono što imaš u ovlaštenom servisu, a nećeš dobiti u "garaži" je to da će ti ovlašteni servis uraditi sve modifikacije i update-ove koje je proizvođač u međuvremenu propisao za tvoj automobil (po broju šasije), a koji ne spadaju u hitne opozive, nego se po preporuci proizvođača rade "na slijedećem redovnom servisu".
- liaar
- Posts: 3784
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#14 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Ja imam havera koji radi u Porše grupaciji (škodin servisni savjetnik). Škoda prima 1.6 TDI i u nekih 10.000 izvan garancije ukoliko vodena pumpa propiša. A reče mi da samo direkt iz Njemačke dijelove dobijajuamar1994 wrote:ma jok za sebe , ma jasta neg rade , a tamo naplate cijenu originalnog dijela , recimo filtera itd itd .530i wrote:Govoriš za sebe ili? Nisam baš to čuo...a posebno ne da kupuju dijelove negdje drugo, jer je i njima cilj da prodaju svoje dijelove. Ali opet - sve je moguće.
ne mogu ti rec odakle znam , sorry
- mk ultra
- Posts: 19223
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#15 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
jedina prednost je fiskalni račun i priznavanje garancije na novom vozilu
30 000km servisni interval meni nije normalan, pa nek misli i fabrika i ko god šta hoće
30 000km servisni interval meni nije normalan, pa nek misli i fabrika i ko god šta hoće
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#16 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Moje iskustvo nije tako, da petljaju sa dijelovima. Premda bi mogli biti pažljiviji i pedantniji, ima prostora za napredak.amar1994 wrote:ma jok za sebe , ma jasta neg rade , a tamo naplate cijenu originalnog dijela , recimo filtera itd itd .530i wrote:Govoriš za sebe ili? Nisam baš to čuo...a posebno ne da kupuju dijelove negdje drugo, jer je i njima cilj da prodaju svoje dijelove. Ali opet - sve je moguće.
ne mogu ti rec odakle znam , sorry
- Entropio
- Posts: 7799
- Joined: 21/11/2010 21:49
#17 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Hvala svima na odgovorima. Da, u DE sam... zaboravih gore napisati.
Auto je Golf 7. Servis se radi svakih 30k... s tim da sam ja uradio na 27, pa cu i na 54. A iz garancije izlazi kad predjem 50k, a to ce biti za par dana.
Dakle, samo zbog OE dijelova i tih nekih update-a bi trebalo ici u ovlasteni. Buduci da sve sto ce se mijenjati je zapravo ono standardno (ulje, filteri i slicno), ne znam kakav to filter moze biti, a ulje cu svakako kupiti ja i donijeti (Castrol Edge 5W-30 LL). Naravno, da treba zamijeniti neki bitan dio ili slicno, onda okej zbog originalnog dijela.
A kad kazem "garaza", mislim na jedan lanac garaza pp cijeloj DE koji se zove A.T.U. Nije Alija iz komsiluka. Ali mislim da i Alija odradi ovo bez problema.
Inace bih otisao u ovlasteni ali je skoro pa duplo skuplji pa me zanimalo sta to oni spektakularno rade da opravdaju tu cijenu.
Auto je Golf 7. Servis se radi svakih 30k... s tim da sam ja uradio na 27, pa cu i na 54. A iz garancije izlazi kad predjem 50k, a to ce biti za par dana.
Dakle, samo zbog OE dijelova i tih nekih update-a bi trebalo ici u ovlasteni. Buduci da sve sto ce se mijenjati je zapravo ono standardno (ulje, filteri i slicno), ne znam kakav to filter moze biti, a ulje cu svakako kupiti ja i donijeti (Castrol Edge 5W-30 LL). Naravno, da treba zamijeniti neki bitan dio ili slicno, onda okej zbog originalnog dijela.
A kad kazem "garaza", mislim na jedan lanac garaza pp cijeloj DE koji se zove A.T.U. Nije Alija iz komsiluka. Ali mislim da i Alija odradi ovo bez problema.
Inace bih otisao u ovlasteni ali je skoro pa duplo skuplji pa me zanimalo sta to oni spektakularno rade da opravdaju tu cijenu.
-
- Posts: 1019
- Joined: 13/10/2010 21:42
#18 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
jel ova cijena ok za Golf 4 TDI GUMA M:
Promjena seta zupčastog remena uključuje:
Komplet zupčastog remena (remen + prateći elementi),
Vodena pumpa,
Komplet mikro remena (mikro remen, natezač, te ostale popratne role),
Rashladna tekućina (antifriz),
Rad.
Sve cijene su izražene u KM sa PDV-om 585,00
Promjena seta zupčastog remena uključuje:
Komplet zupčastog remena (remen + prateći elementi),
Vodena pumpa,
Komplet mikro remena (mikro remen, natezač, te ostale popratne role),
Rashladna tekućina (antifriz),
Rad.
Sve cijene su izražene u KM sa PDV-om 585,00
- konektovan
- Posts: 40065
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#19 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Korektna cijena.nookey wrote:jel ova cijena ok za Golf 4 TDI GUMA M:
Promjena seta zupčastog remena uključuje:
Komplet zupčastog remena (remen + prateći elementi),
Vodena pumpa,
Komplet mikro remena (mikro remen, natezač, te ostale popratne role),
Rashladna tekućina (antifriz),
Rad.
Sve cijene su izražene u KM sa PDV-om 585,00
- Rockefeller
- Posts: 7219
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#20 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Ja sam npr cuo za ATU da su bezveze i lopovi kao i Kfz24 sto imaju garaze. Zar je toliko golema razlika izmedju ovlastenog i normalnih majstora(koji imaju svoje radnje). Meni npr taj kfz24 dao prijedlog da kod njih gume stavim na felge, 110 € za 17. Kod normalnog majstora 60 platio.Entropio wrote:Hvala svima na odgovorima. Da, u DE sam... zaboravih gore napisati.
Auto je Golf 7. Servis se radi svakih 30k... s tim da sam ja uradio na 27, pa cu i na 54. A iz garancije izlazi kad predjem 50k, a to ce biti za par dana.
Dakle, samo zbog OE dijelova i tih nekih update-a bi trebalo ici u ovlasteni. Buduci da sve sto ce se mijenjati je zapravo ono standardno (ulje, filteri i slicno), ne znam kakav to filter moze biti, a ulje cu svakako kupiti ja i donijeti (Castrol Edge 5W-30 LL). Naravno, da treba zamijeniti neki bitan dio ili slicno, onda okej zbog originalnog dijela.
A kad kazem "garaza", mislim na jedan lanac garaza pp cijeloj DE koji se zove A.T.U. Nije Alija iz komsiluka. Ali mislim da i Alija odradi ovo bez problema.
Inace bih otisao u ovlasteni ali je skoro pa duplo skuplji pa me zanimalo sta to oni spektakularno rade da opravdaju tu cijenu.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#21 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Razlika u rukama nije tolika, najveca razlika je u dijelovima. Ovlasteni dere na marzi za dijelove. Litar ulja 30 eura, isto narucis s amazona za 9. S tim naravno da ce i garazer naplatiti 15 sigurno ulje losije od toga.
Kod mene je 200-250 u garazi s mojim dijelovima, ulje i 4 filtera. Pola ruke pola dijelovi otprilike. Sat oko 70 eura. U ovlastenom bi me vjerovatno doslo oko 400. Auto klase Golfa. Tako i kod tebe dodje.
Uradice oni identicno, dobices racun, dobices pecat u servisnoj ali za 200 eura ces 100% dobiti losije dijelove. Racunaj da su 100 eura ruke za taj posao.
Jah i meni rekose da ATU izbjegavam.
Kod mene je 200-250 u garazi s mojim dijelovima, ulje i 4 filtera. Pola ruke pola dijelovi otprilike. Sat oko 70 eura. U ovlastenom bi me vjerovatno doslo oko 400. Auto klase Golfa. Tako i kod tebe dodje.
Uradice oni identicno, dobices racun, dobices pecat u servisnoj ali za 200 eura ces 100% dobiti losije dijelove. Racunaj da su 100 eura ruke za taj posao.
Jah i meni rekose da ATU izbjegavam.
-
- Posts: 1019
- Joined: 13/10/2010 21:42
#22 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
ma nisam više u toku, znam da je prije 5 god bio skoro 700, rekoše da je pala cijena pa zato pitam...konektovan wrote:Korektna cijena.nookey wrote:jel ova cijena ok za Golf 4 TDI GUMA M:
Promjena seta zupčastog remena uključuje:
Komplet zupčastog remena (remen + prateći elementi),
Vodena pumpa,
Komplet mikro remena (mikro remen, natezač, te ostale popratne role),
Rashladna tekućina (antifriz),
Rad.
Sve cijene su izražene u KM sa PDV-om 585,00
- ElRe
- Posts: 10665
- Joined: 12/12/2011 11:28
#23 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Kod nas imas ovlastenih servisa kod kojih je bolje da ne ides (Guma M, KMAG, Blok). Opet imas i onih koji posteno rade (Sofa M, ACI).
-
- Posts: 324
- Joined: 13/06/2016 11:53
#24 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
Ja sam nedavno kupio neko vozilo koje je jos pod garancijom. "isto" takvo vozilo sam mogao da platim nekih par hiljada jeftinije,da sam ga kupovao kod privatnog lica,medjutim kupio sam kod ovlastenog distributera. Vlasnik prije mene,svakih 6 mjeseci radio neku kontrolu po nekih ,sad slagat cu da li 60 ili 80 tacaka,ono kao te neke komponente detaljno se provjeravaju.Vozio ga par godina i dao staro za novo. Kompletna historija od A do Z.Danas sutra da se to vozilo prodaje nemam nikakve peglaone oko nekih zayebancija gdje je servisirano i kako.Samo kazem izvolite obratite se ovlastenom servisu na tu i tu adresu. To je tako pogotovo u zemlji gdje zivim,gdje su vozila odrzavana u ovlastenim servisima znatno skuplja nego neko u no name garazi. Svakako garancija mi je jako bitna,a garanciju koju ja imam na doticno vozilo bukvalno ukljucuje sve,osim potrosnog materijala.Entropio wrote:Uskoro trebam da radim drugi servis (na 60.000km) i gledao sam cijene u razlicitim kucama. Ocekivao sam da ce servis u ovlastenim servisima biti skuplji nego u nekoj garazi, ali da je duplo skuplji, to ne mogu da vjerujem.
Dakle, ovaj moj servis bi kostao oko 350-380EUR u ovlastenom, a oko 200 u garazi. Pri tome ce se sve identicno uraditi i u ovlastenom i u garazi. Ja cu kupiti ulje i ponijeti ga, tako da je i s te strane isto. I filter ulja recimo mogu kupiti i ponijeti. Zanimljivo je i da ove garaze garantuju da rade sve po uputama proizvodjaca i da imaju sve iste dijelove kao i ovlasteni.
Prvi servis (na 30.000) sam uradio u ovlastenom, ali sad razmisljam... nije mi jasno zasto bih davao duplo vise para za istu stvar.
Koje su to prednosti servisiranja auta u ovlastenom? Pecat u servisnoj na kojem pise da je ovlasteni?
Jednostavno platis pa se klatis. Sve ostalo je diskutabilno.
- mk ultra
- Posts: 19223
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#25 Re: Prednosti servisiranja u ovlastenim servisima
jebemga ima motortalkRockefeller wrote:Ja sam npr cuo za ATU da su bezveze i lopovi kao i Kfz24 sto imaju garaze. Zar je toliko golema razlika izmedju ovlastenog i normalnih majstora(koji imaju svoje radnje). Meni npr taj kfz24 dao prijedlog da kod njih gume stavim na felge, 110 € za 17. Kod normalnog majstora 60 platio.Entropio wrote:Hvala svima na odgovorima. Da, u DE sam... zaboravih gore napisati.
Auto je Golf 7. Servis se radi svakih 30k... s tim da sam ja uradio na 27, pa cu i na 54. A iz garancije izlazi kad predjem 50k, a to ce biti za par dana.
Dakle, samo zbog OE dijelova i tih nekih update-a bi trebalo ici u ovlasteni. Buduci da sve sto ce se mijenjati je zapravo ono standardno (ulje, filteri i slicno), ne znam kakav to filter moze biti, a ulje cu svakako kupiti ja i donijeti (Castrol Edge 5W-30 LL). Naravno, da treba zamijeniti neki bitan dio ili slicno, onda okej zbog originalnog dijela.
A kad kazem "garaza", mislim na jedan lanac garaza pp cijeloj DE koji se zove A.T.U. Nije Alija iz komsiluka. Ali mislim da i Alija odradi ovo bez problema.
Inace bih otisao u ovlasteni ali je skoro pa duplo skuplji pa me zanimalo sta to oni spektakularno rade da opravdaju tu cijenu.