Zar ne može? Pa viđao sam po našim "magistralama" i krava i konja i ovaca i djece i staraca i biciklista samo marsovaca još nisam.
Kakvo je stanje naših cesta a kakvo njemačkih sa kojima nas uspoređujete?
U nas kad je ograničenje 80 to se smatra zelenim svjetlom za laganica 100. Koje god je ograničenje društvo smatra za levata onog ko vozi po ograničenju. Da je neznam koliko ograničenje uvijek bi se preticalo.
A stanje cesta Boze sacuvaj. Nije stanje ceste samo novi sloj asfalta. Puno bitnije stvari su poprecni nagib profila ceste, širina, radijus u krivinama, nagib u krivinama itd. Da ne spominjemo zastitne bankine i slicno.
Pa koliko je samo ljudi poginulo u neretvi bez ikakvog sudara, samo zbog nepaznje ili losih uslova na cesti. Na vecini puta uz rijeke uopce nema bankine.
A potpuno zasebna prica su nakaradni zakoni i provoditelji zakona. Pa tako u naseljenim mjestima gdje je dobra cesta i preglednost stave ogranicenje 30-40 da guzas pola dana i stave tu radar i patrolu da te marne po dzepu ako predjes 10km/h.
A na drugim mjestima kao na magistrali gdje je relafivno OK cesta, siroka, ogranicenje cesto po 80 razvijaju majmuni po 200km/h i jos se kurce,. E tu nema nikog.
Pa svako ko je jednom vozio prema moru vidio je bijesnu voznju uz neretvu. Malo sto skoro svi voze 10-20 vise od ogranicenih 80 pa se redovno pretice i voze po 120.
A svako malo nesrece.
I glupa je prica da su kazne u redu
Kak ce biti u redu da za isti prekrsaj plati npr 150 ili 400 KM neka bijeda i neki tajkun.
To treba kaznjavati u odnosu na imovinsko stanje.
A vezati te kazne sa svim ostalim javnim servisima da nemozes kupiti ni kiflu ako nisi izmirio kazne.