Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
skrbavi-admin wrote: ↑16/08/2022 18:30
iako se treba vezat, ne moze te pojas spasit jakih trzajnih ozljeda....to je cista sreca.... ne znam jel vas ikad iko gurno u ledja da osjetite bol, to je multiplicirana sila u autu
Mene je pojas spasio pri naglom udaru.
Inače me mater i otac ne bi mogli identifikovati jer bi mi volan deformisao glavu.
Ovako par dana me boljela ramena i vrat (doduše malko duže, sedmicu možda) i nakon deset dana ponovo za volan.
Jeste od pojasa boli prsna kost i kljucna kost. Zna biti i povreda abdomena ako je ruzno postavljen preko stomaka, a ne preko kukova.
Ali sve je to manje od onoga sto ti se sa istim silama moze desiti ako nisi vezan
Svakome ko smatra da je vezanje za pičke kažem:
Evo ti 200 eura ako se popneš na kuhinjsku stolicu i pustiš se sa rukama na leđima da padneš glavom naprijed na patos.
Tad je brzina 14 km na sat.
Vežite se ljudi u pičku materinu što je to toliki problem.
“Vezanje je samo za pičke, pusti ba…”
To je logika prosječnog Balkanca.
Putnike iz Civica je spasilo pa nisu bili vezani i ispali su iz auta, jer da su ostali u olipini ne bi im bilo spasa . U vise situacija pojas pomogne a nekad i ne.
bitanga_sa_otesa wrote: ↑16/08/2022 17:15
honda civic b16 ... strahota ...prezivjeli su oboje iz honde,ovaj sto je poginuo ispao iz mercedesa
Znači da je bio vezan, vjerovatno bi ostao živ.
Vežite se ljudi u pičku materinu što je to toliki problem.
U novijim autima koriste onu varalicu (koja se može kupiti u Bingu, legalno jer - Bosna) da ne moraju vezati pojas. Kažu da je meni pametno što vežem pojas ali ga oni i dalje ne vežu.
“Vezanje je samo za pičke, pusti ba…”
To je logika prosječnog Balkanca.
Putnike iz Civica je spasilo pa nisu bili vezani i ispali su iz auta, jer da su ostali u olipini ne bi im bilo spasa . U vise situacija pojas pomogne a nekad i ne.
Samo se ti nemoj vezati druže. Sretno ti bilo.
Jebo generacije i generacije timova inžinjera koji su ga osmislili i usavršili.
Ja sam bio u autu koje se prevrnulo 8 puta, od nas troje, jedini bio vezan, i jedini izašao iz auta i nazvao hitnu. Ne znam koje dove/molitve su spasile suputnike, ali su eto oni prošli “samo” sa težim ozljedama tipa prijelom ključne kosti, podlaktice, koljena, nosa i ukupno šest prstiju.
Nisam ni ja bajno prošao, sav istrzan i izgreban, ali sam tad naučio praktično šta znači razlika između lakših i težih tjelesnih ozljeda.
A da vidiš A i B nosača, savili se kao grančice.
Od tog dana se vežem i na zadnjoj klupi, i kad idem “samo do granapa”
skrbavi-admin wrote: ↑16/08/2022 18:30
iako se treba vezat, ne moze te pojas spasit jakih trzajnih ozljeda....to je cista sreca.... ne znam jel vas ikad iko gurno u ledja da osjetite bol, to je multiplicirana sila u autu
Zatopojas radi zajedno sa zračnim jastucima i zračnimzavjesama (gdje ih ima) + planirano gužvanje prednjeg dijela pa ako te to ne spasi onda ništa i ne može.
Vežite se ljudi u pičku materinu što je to toliki problem.
U novijim autima koriste onu varalicu (koja se može kupiti u Bingu, legalno jer - Bosna) da ne moraju vezati pojas. Kažu da je meni pametno što vežem pojas ali ga oni i dalje ne vežu.
to sam najvise vidjao na policijskim patrolnim autima.....
Vezati pojas i voziti po ogranicenju brzine, i ako si vozac prosjecnih vozackih sposobnosti, uradio si sto je do tebe. Sta drugi radi i sta se moze iz toga desiti, na to ne mozes uticati
Vezanje je stvar licne odluke. Samo svoju sigurnost rizikujes.
Ali bih zato uveo pravilo da na mjestu nesrece trijaza radi po principu da nevezane ucesnike nesrece zadnje zbrinjava, kao i da ti se naplacuju troskovi lijecenja.
Meni se vec vise puta desilo na silazu sa GA prema stupu, da iz desne trake sidjem desno dole, a neki specijalac, iz lijeve krene pravo u krajnju desnu na mene... ne znam kako ne znaju kako se iskljucuje sa auto puta... bar 4 puta sam imao istu. Jednom me zenska umalo nije zgurala na onaj zid desno...
Vežite se ljudi u pičku materinu što je to toliki problem.
U novijim autima koriste onu varalicu (koja se može kupiti u Bingu, legalno jer - Bosna) da ne moraju vezati pojas. Kažu da je meni pametno što vežem pojas ali ga oni i dalje ne vežu.
Imam ja varalicu u službenom, Duster.
Često vozim nešto na suvozačevom sjedištu, ako nije zavezan pojas javlja se onaj iritirajući signal.
Utakneš varalicu i kraj priče.
Nisam čuo da je ta varalica negdje ilegalna, to mi je nešto novo.
artur morgan wrote: ↑17/08/2022 09:26
Vezati pojas i voziti po ogranicenju brzine, i ako si vozac prosjecnih vozackih sposobnosti, uradio si sto je do tebe. Sta drugi radi i sta se moze iz toga desiti, na to ne mozes uticati
Upravo. Nmg da nadjem video, ima na IG, dashcam lika msm iz Pakistana ili Indije, kad je sa kamionom sletio sa mosta zaspao, kako ga je pojas sacuvo u sjedistu sve mu zivo u kabini odletilo u pm, bilesi i turban sa glave
drug_profi wrote: ↑17/08/2022 09:39
Vezanje je stvar licne odluke. Samo svoju sigurnost rizikujes.
Ali bih zato uveo pravilo da na mjestu nesrece trijaza radi po principu da nevezane ucesnike nesrece zadnje zbrinjava, kao i da ti se naplacuju troskovi lijecenja.
Ni ovo nije baš potpuno tačno.
Svaka nevezana osoba u autu, u slučaju sudara, postaje projektil koji te može osakatiti (glava od glavu, npr.).
U novijim autima koriste onu varalicu (koja se može kupiti u Bingu, legalno jer - Bosna) da ne moraju vezati pojas. Kažu da je meni pametno što vežem pojas ali ga oni i dalje ne vežu.
Imam ja varalicu u službenom, Duster.
Često vozim nešto na suvozačevom sjedištu, ako nije zavezan pojas javlja se onaj iritirajući signal.
Utakneš varalicu i kraj priče.
Nisam čuo da je ta varalica negdje ilegalna, to mi je nešto novo.
Pa sad, imas gepek a i pojas mozes zavezati, ne moras koristit varalicu
Razumijem to, ali treba to zabraniti jer vecina ih ne koristi u te svrhe
drug_profi wrote: ↑17/08/2022 09:39
Vezanje je stvar licne odluke. Samo svoju sigurnost rizikujes.
Ali bih zato uveo pravilo da na mjestu nesrece trijaza radi po principu da nevezane ucesnike nesrece zadnje zbrinjava, kao i da ti se naplacuju troskovi lijecenja.
Ni ovo nije baš potpuno tačno.
Svaka nevezana osoba u autu, u slučaju sudara, postaje projektil koji te može osakatiti (glava od glavu, npr.).
Slažem se. Kao i svi predmeti po policama. Ali to onda ostaje stvar saputnika. Ja recimo ne ostavljam na volju svojim putnicima da li ce se vezati ili nece.
Obavezno je.
I opet bulazne o lošem putu. Tim putem sam vozio ne znam ni ja sam koliko puta i nije ni izbliza toliko loš kao što se piše u komentarima.
Nama je svaki put "najgori put u državi", "put smrti", "kozja staza" itsl.
Nije do puta. Do vozača je.
Svaki dan vozim ovim putem dva puta,u kompaktu iz 2019,i put je katastrofa,za pun koji ima dnevni saobracaj +10000 vozila,sa asfaltom koji je iskrpeljen na hiljadu mjesta,a osnovi nije rekonstruisan od kada je napravljen 1977,i nije samo do vozaca nego je i do saobracajne infrastrukture.
Naslovnica wrote: ↑17/08/2022 09:41
Imam ja varalicu u službenom, Duster.
Često vozim nešto na suvozačevom sjedištu, ako nije zavezan pojas javlja se onaj iritirajući signal.
Utakneš varalicu i kraj priče.
Nisam čuo da je ta varalica negdje ilegalna, to mi je nešto novo.
Pa sad, imas gepek a i pojas mozes zavezati, ne moras koristit varalicu
Razumijem to, ali treba to zabraniti jer vecina ih ne koristi u te svrhe
Nemam gepek.
Nema razloga zabranjivati takve stvari.
One postoje iz legalnog razloga, a to što ih ljudi zloupotrebljavaju je druga priča.
Mr.Sojic wrote: ↑17/08/2022 11:13
Jaran mi je imao auto, neko americko mislim, i cim sjedes u auto i okrenes kljuc i das kontakt automatski si vezan htio ti ili ne
Ne znam koje je auto, ali znam da kada das kontakt automatski krene vezanje jer je pojas imao neku kao vodjicu koja je isla gredom u autu.
Dobra stvar. Da napomenem da se radi negdje oko 2000-te godine.
To su ugrađivali u američka auta ranije, ne znam da li sad ugrađuju. Čini mi se da je to bilo prije ugrađivanja zračnih jastuka kad su pojasi postali obavezni pa da ljudi ne bi zaboravljali. U principu dobra ideja.