Pa dobro to je posljednji korak prema nestajanju.
Tebi je možda svejedno. Meni nije.
Moderators: _BataZiv_0809, anex
Misliš da ćeš ih moći uvesti uopće?
Kakvom nestajanju? Bosna nema proizvodnje auta. Boli me briga za Hansa. Gledano makroekonomski, ogroman uvoz hidrokarbona ce smanjiti prelaskom na elektricna auta.
Ići će i brže i glađe (ili se kaže glatkije) nego što mnogi misle.konektovan wrote: ↑06/11/2022 23:26 Do 2035 oni će razmisliti još 3000 puta šta i kako,..neće to baš ići tako glatko.
Slažem se da će ići brže nego li se misli. I naravno da svako neće moći da posjeduje automobil kao danas.Seawolf wrote: ↑07/11/2022 02:02 [
Ići će i brže i glađe (ili se kaže glatkije) nego što mnogi misle.
Kada je npr. div poput Stelantisa, odnosno neki razvojni tim bilo kojeg od proizvođača iz te grupacije, izbacio na tržište stvarno novi SUS motor.
I hoće li ova sadašnja generacija SUS motora imati svoje naslijednike.
Neće, naravno. Jer im se ne isplati razvijati nove generacije SUS motora.
Onaj koji bude htio 2030-e godine kupiti nov putnički automobil sa SUS motorom, šta misliš koliko će mu brendova tada biti na raspolaganju da bira među njima.
I koliko će tada takvi novi automobili sa SUS motorima koštati u odnosu na električne jeftikanere kakve će proizvoditi na desetine proizvođača na svijetu?
Seawolf wrote: ↑07/11/2022 02:02Ići će i brže i glađe (ili se kaže glatkije) nego što mnogi misle.konektovan wrote: ↑06/11/2022 23:26 Do 2035 oni će razmisliti još 3000 puta šta i kako,..neće to baš ići tako glatko.
A razlog će biti nedostatak kompetitivnih SUS motora za buduću generaciju automobila.
Kada je npr. div poput Stelantisa, odnosno neki razvojni tim bilo kojeg od proizvođača iz te grupacije, izbacio na tržište stvarno novi SUS motor.
I hoće li ova sadašnja generacija SUS motora imati svoje naslijednike.
Neće, naravno. Jer im se ne isplati razvijati nove generacije SUS motora.
Onaj koji bude htio 2030-e godine kupiti nov putnički automobil sa SUS motorom, šta misliš koliko će mu brendova tada biti na raspolaganju da bira među njima.
I koliko će tada takvi novi automobili sa SUS motorima koštati u odnosu na električne jeftikanere kakve će proizvoditi na desetine proizvođača na svijetu?
[/quote.
Ko kaže da moraju razvijati nove?? Unaprijede se postojeći i mirna kuća.
evo neka je 1%, to ti je cca 4-5000 ljudi samo u Sarajevu... neka 1% od njih kupi elektricni, to ti je 50 prodanih auta... a realno ima ih dosta dosta visesumirprimus wrote: ↑04/11/2022 14:09druze mislim na cijenu od 120 hiljada maraka za vozilo elektricno koje realno ne mozes punit ko u evropi.
kod nas? to je cifra koju moze platiti 5% mozda ljudi u bosni. s mozda ni toliko.
Neće se za većinu proizvođača isplatiti unaprijeđivati postojeće SUS motore, na nadolazeće EU 7 propise.konektovan wrote: ↑07/11/2022 07:14Ko kaže da moraju razvijati nove?? Unaprijede se postojeći i mirna kuća.Seawolf wrote: ↑07/11/2022 02:02
Ići će i brže i glađe (ili se kaže glatkije) nego što mnogi misle.
A razlog će biti nedostatak kompetitivnih SUS motora za buduću generaciju automobila.
Kada je npr. div poput Stelantisa, odnosno neki razvojni tim bilo kojeg od proizvođača iz te grupacije, izbacio na tržište stvarno novi SUS motor.
I hoće li ova sadašnja generacija SUS motora imati svoje naslijednike.
Neće, naravno. Jer im se ne isplati razvijati nove generacije SUS motora.
Onaj koji bude htio 2030-e godine kupiti nov putnički automobil sa SUS motorom, šta misliš koliko će mu brendova tada biti na raspolaganju da bira među njima.
I koliko će tada takvi novi automobili sa SUS motorima koštati u odnosu na električne jeftikanere kakve će proizvoditi na desetine proizvođača na svijetu?
Pazi ovako, slijedeće, 2023-e izlazi nova E-klasa (W/S 214) i ona će biti jedan od zadnjih automobila sa SUS motorima koja će moći izgurati cijeli životni ciklus (dakle, do 2030-e) sa pogonskim grupama sa kojima će biti predstavljena, a zahvaljujući motoru M 254 koji je pravljen za sve nadolazeće propise.
To samo mogu njemački premium proizvođači jer vladaju bogatim germanskim i skandinavskim tržištima EU. Ali JLR, Volvo, Alfa Romeo to sebi ne mogu dopustiti, jer im se takav motor ne isplati.
Benzinac uvijek samo nesto vece, sa 7 sjedista, SUVSeawolf wrote: ↑07/11/2022 15:22 Pazi ovako, slijedeće, 2023-e izlazi nova E-klasa (W/S 214) i ona će biti jedan od zadnjih automobila sa SUS motorima koja će moći izgurati cijeli životni ciklus (dakle, do 2030-e) sa pogonskim grupama sa kojima će biti predstavljena, a zahvaljujući motoru M 254 koji je pravljen za sve nadolazeće propise.
Dakle, ipak ćeš moći kupiti 2028-e, novu E-klasu FL, sa benzinskim motorom snage 190 do 200 kW.
Koliko dana traje put do BiHZakalwe wrote: ↑11/11/2022 17:35 Sta ima rOOja.
Evo kod nas na smrzavajucem propadajucem zapadu (zapravo sjeveru) cijena struje 1.8 feninga/kWh danas. Napunio sam "do cepa". Jos godinu dana i "strujas" ce se otplatiti u poredjenju sa bivsim benzincem...t.j. ustedjevina na gorivu, drumskom porezu i ordzavanju ce biti otprilike ista kao kupovna cijena mog (polovnog) elektricnog prometala. Fali mi samo jos 20000km. Poslije toga je auto "dzabe".