Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EFD22 wrote: ↑26/01/2023 09:58
I ja svojim radnicima plaćam gorivo, a ne računam to kao platu. Znači i oni se džabe voze redom sa multijet i tdi-jevima.
Nisi mjerodavan uopće.
Imaš li doseg od 650 km na 80% baterije pri 2°C i je l' ti zima u autu?
Opa bato, ima li za mene mjesta da cistim sta, ali primam samo 2.5TDI.
Onih 7-15 dana godisnje kad ti treba 650km na 80% pa bolja je ekonomska racunica buzasto vozit citavu godinu(dok se jos moze), a tih 7-15 iznajmit kakvog finog fosilca. Svi mi planiramo kakva putovanja, ali realno 300km je okvir koji pokriva 95% nase godine.
azdralovic wrote: ↑26/01/2023 10:44
Sve se neke kilometraze prave a svima DPF-ovi zacepljeni
Nikad u životu
MZR-CD 2.0 iz 2009. (kupljena sa 42000, kod mene prešla 165000 km)
dci 1.5 iz 2014. (kupljen nov, 300000 km i još gazi)
D5204T3 2.0 iz 2011. (kupljen sa 72000, 280000 km)
TDCI 2.0 iz 2017. (kupljen sa 75000, 210000 km i još gazi)
Svi redom sa DPF-om.
Sve moje kilometraže.
Nikad sipani nikakvi aditivi.
Nikad se nije lampica upalila niti sam primjetio da je radio regeneraciju ijedan. Al' iskreno ne znam ni kako to izgleda tako da možda i jesu radili nemam pojma.
azdralovic wrote: ↑26/01/2023 10:44
Sve se neke kilometraze prave a svima DPF-ovi zacepljeni
Ja zbog DPF-a prije 3 mjeseca auto na otpad gurnuo. Nije se isplatilo pravit. Imam TDI prije DPF-a, 2004 model, presao 300.000+, nikad problema s tim autom nisam imao, tek se motor razradio sto bi rekli na piku.
Imam benzinca i elektricno u svakodnevnoj upotrebi, i zadrzao sam benzinca zbog evo upravo ovog treba mi kad krenem negdje, i onda sve vise shvatam da ne idem nigdje.
azdralovic wrote: ↑26/01/2023 10:44
Sve se neke kilometraze prave a svima DPF-ovi zacepljeni
Ja zbog DPF-a prije 3 mjeseca auto na otpad gurnuo. Nije se isplatilo pravit. Imam TDI prije DPF-a, 2004 model, presao 300.000+, nikad problema s tim autom nisam imao, tek se motor razradio sto bi rekli na piku.
Imam benzinca i elektricno u svakodnevnoj upotrebi, i zadrzao sam benzinca zbog evo upravo ovog treba mi kad krenem negdje, i onda sve vise shvatam da ne idem nigdje.
Slažem se da su DPF, EGR, SCR (AdBlue) i ta govna sranje. Ali ima dosta do načina upotrebe vozila. Eno gledam na novim autima ljudima GPF pravi probleme odmah na prvih deset hiljada pređenih. To mi je katastrofa.
Al' ja stvarno (vidi se iz prošlog posta) puno vozim, konstantno, svugdje me ima, tako sam navikao. I morate razumjeti moj skepticizam prema EV.
I eto sve turbodizeli sa DPF-om, ni sa jednim nisam imao problema.
Ja zbog DPF-a prije 3 mjeseca auto na otpad gurnuo. Nije se isplatilo pravit. Imam TDI prije DPF-a, 2004 model, presao 300.000+, nikad problema s tim autom nisam imao, tek se motor razradio sto bi rekli na piku.
Imam benzinca i elektricno u svakodnevnoj upotrebi, i zadrzao sam benzinca zbog evo upravo ovog treba mi kad krenem negdje, i onda sve vise shvatam da ne idem nigdje.
Slažem se da su DPF, EGR, SCR (AdBlue) i ta govna sranje. Ali ima dosta do načina upotrebe vozila. Eno gledam na novim autima ljudima GPF pravi probleme odmah na prvih deset hiljada pređenih. To mi je katastrofa.
Al' ja stvarno (vidi se iz prošlog posta) puno vozim, konstantno, svugdje me ima, tako sam navikao. I morate razumjeti moj skepticizam prema EV.
I eto sve turbodizeli sa DPF-om, ni sa jednim nisam imao problema.
Zacudjujuce ali meni se DPF lampica upalila par dana nakon putovanja od 3000km. Ma nemam pojma, nisam vecinom imao srece s tim autom, nek ga je lijepi odnio iako sam na glavu otisao.
Jedini razlog sto sam kupio elektricnog je usteda, kad i ako ne bude ustede onda mi je apsolutno svejedno. Niti sam greenpeace, niti mislim da nesto posebno cuvam okolinu vozeci ga. Fino je, tiho, i sto rece kolega Ragib nas solidni, toplotna pumpa i aplikacija na telefonu je extra stvar. Doduse imao sam webasto sa daljinskim i na audiju 2003 model.
Hajde da se vec dogovorimo da to sto je meni i Ragibu dobro i isplativo mozda nije prosjecnom bosancu? To sto je optimalno u mojim uslovima nije u tvojim itd. Ja mogu objasniti zasto je to meni dobar izbor i to je to. Kad bi zivio u Bosni u soliteru optimalan izbor bi mozda bio Golf 4 dizel parkiran ispred zgrade.
Zakalwe wrote: ↑27/01/2023 08:39
Hajde da se vec dogovorimo da to sto je meni i Ragibu dobro i isplativo mozda nije prosjecnom bosancu? To sto je optimalno u mojim uslovima nije u tvojim itd. Ja mogu objasniti zasto je to meni dobar izbor i to je to. Kad bi zivio u Bosni u soliteru optimalan izbor bi mozda bio Golf 4 dizel parkiran ispred zgrade.
Živim u kući i jedini razlog što još nisam kupio neku od ovih "igračaka na baterije" je to što su zasad preskupi, a svaki član porodice ima svoje auto pa bi baš bilo previše. Sva auta povremeno idu na duže ture i u inostranstvo pa bi teško odlučio kojeg da se rješim (auta su sva u extra stanju). Jedina opcija o kojoj trenutno razmišljam su plug-in hybrid vozila ali zasad su preskupa.
arman1 wrote: ↑27/01/2023 09:47
Živim u kući i jedini razlog što još nisam kupio neku od ovih "igračaka na baterije" je to što su zasad preskupi, a svaki član porodice ima svoje auto pa bi baš bilo previše. Sva auta povremeno idu na duže ture i u inostranstvo pa bi teško odlučio kojeg da se rješim (auta su sva u extra stanju). Jedina opcija o kojoj trenutno razmišljam su plug-in hybrid vozila ali zasad su preskupa.
Ma sve je to dio vece slike. Ja si uvjek Excel predracun napravim, pa uvrstim sve cega se sjetim...cijene goriva, cijene struje, porez, eventualne kamate, odrzavanje, nacin eksploatacije, pad vrijednosti itd. Naravno, mnogo parametara su samo procjena ali je ipak mnogo bolje nego kupovati "srcem". (imam jednu igracku na benzin za to).
arman1 wrote: ↑27/01/2023 09:47
Živim u kući i jedini razlog što još nisam kupio neku od ovih "igračaka na baterije" je to što su zasad preskupi, a svaki član porodice ima svoje auto pa bi baš bilo previše. Sva auta povremeno idu na duže ture i u inostranstvo pa bi teško odlučio kojeg da se rješim (auta su sva u extra stanju). Jedina opcija o kojoj trenutno razmišljam su plug-in hybrid vozila ali zasad su preskupa.
Ma sve je to dio vece slike. Ja si uvjek Excel predracun napravim, pa uvrstim sve cega se sjetim...cijene goriva, cijene struje, porez, eventualne kamate, odrzavanje, nacin eksploatacije, pad vrijednosti itd. Naravno, mnogo parametara su samo procjena ali je ipak mnogo bolje nego kupovati "srcem". (imam jednu igracku na benzin za to).
Pa nije sve srcem. U zimu kad se ne može disati od smoga u Sarajevu radije bih se kretao s nečim električnim. Svjestan sam ja da se dio struje dobiva iz prljavih izvora ali matematika je pokazala da je mnogo čistije da se krećem i na takvu struju nego da cmilim između semafora s 1.5 ili 2.0 dizelašem.
arman1 wrote: ↑27/01/2023 10:23
Pa nije sve srcem. U zimu kad se ne može disati od smoga u Sarajevu radije bih se kretao s nečim električnim. Svjestan sam ja da se dio struje dobiva iz prljavih izvora ali matematika je pokazala da je mnogo čistije da se krećem i na takvu struju nego da cmilim između semafora s 1.5 ili 2.0 dizelašem.
Plug-In hibrid bi ti teorijski bio super ali su obicno mjesavina najgoreg iz ICE i BEV tehnologije.
Jedini za koji sam cuo da je koliko-toliko pouzdan je Opel Ampera...ali i oni su sad oko 10 godina stari.
arman1 wrote: ↑27/01/2023 10:23
Pa nije sve srcem. U zimu kad se ne može disati od smoga u Sarajevu radije bih se kretao s nečim električnim. Svjestan sam ja da se dio struje dobiva iz prljavih izvora ali matematika je pokazala da je mnogo čistije da se krećem i na takvu struju nego da cmilim između semafora s 1.5 ili 2.0 dizelašem.
Plug-In hibrid bi ti teorijski bio super ali su obicno mjesavina najgoreg iz ICE i BEV tehnologije.
Jedini za koji sam cuo da je koliko-toliko pouzdan je Opel Ampera...ali i oni su sad oko 10 godina stari.
Manje više svi problem su mi poznati ali jedini razlog što se ne vozim na struju je čisto monetarne prirode, neda mi se da sad izdvojim 15.000 i više za šklopociju za po gradu kad za iste pare mogu kupit 3 mala benzinca
Zapravo, toj djeci ne pomažeš time što nećeš kupovati mobitel. Problem je u režimima u tim državama, koji to dozvoljavaju. Kupio ti mobitel ili ne, oni će i dalje da proizvode mobitele i baterije za njih na isti način. Ili ih neće proizvoditi, ali onda ta djeca ostaju bez posla, egzistencije i hrane.
Rješenje bi bilo natjerati vlasnike rudnika da poštuju ljudska prava. Time bi za nas uređaji bili skuplji, rjeđe bismo ih mijenjali ali na taj kompromis bi bilo bolje pristati nego na ovo što svakako neće riješiti problem.
Hoću reći, možemo mi prestati koristiti tehnologiju, ali to neće riješiti problem.
Ovo je problem koji pogađa kompletan Mediteran. I čekamo da vidim kako EU birokrate namjeravaju riješiti energetske potrebe Mediterana, masovnu upotrebu EV već nakon 2030 godine.
Cudno mi da VW izbacuje ove rezultate kad su zestoko krenuli ka elektrifikaciji? Njima bi trebalo bit u cilju da se ide u tom pravcu jer je TDI izgubio bitku sa ekologijom a TSI nije prioritet ciljanih kupaca