#701 Re: Nova Suzuki vitara
Posted: 21/01/2019 11:44
nemam pojma ,nisam se bas interesovao za te sepete...vauvau wrote: Može li se naručiti s plinom vitara?
nemam pojma ,nisam se bas interesovao za te sepete...vauvau wrote: Može li se naručiti s plinom vitara?
ima i vitara mana, zatvaranje gepeka moras malo jace krhnuti inace ga ne zatvori, ako zelis visoko da sjedis zaboravi na ogledalo na sofersajbi, jednostavno ne moze se podici da bi vidio zadnju sofersajbu, malo su i sjedista kratka za nad visocije (prostor za noge) u fl verziji ih jos skratili, valjda indijcima taman ubacivanje u rikverc nekad nece od prve, mora se ponovo stisnuti kvacilo i onda ubaci.basicm wrote:stavi onda hayabusu umjesto vitare, bice razlika jos veca.
Nema smisla, I ti to znas, ali se pravis.
Ja jos nisam vidio da je neko negativno pisao o vitari, mozda neke zamjerke ali ne kao mane. Za pare koje traze odlican, I jedan od najboljih za obnovu voznog parka na nivou drzave. Nama trebaju budzet auti, mogla je Dacia to uraditi ali se pokondirili.
Je li ima neko pravilo kako ga saltati do stoje???Throttle wrote:Ja mislim da je neko razvuko drugom stotku na testu ako je moguce i izbjegao saltanje pa je rezultat do 100 bolji nego deklarisani
moze u ac boras...vauvau wrote:Može li se naručiti s plinom vitara?bitanga_sa_otesa wrote:na plin il na benzin?NediM17 wrote:
Dere, dere. Mogu misliti kako bi ga tek sad oderao, nakon sto ga je pregazilo vrijeme.
Recimo da je glupost vrtit dizel do crvenog jer gubis ubrzanje,ja kad bi ovo mjerio,nabio bi gas na 4500 i krenuo bi iz druge i tako jebao auto za sva vremenakonektovan wrote:Je li ima neko pravilo kako ga saltati do stoje???Throttle wrote:Ja mislim da je neko razvuko drugom stotku na testu ako je moguce i izbjegao saltanje pa je rezultat do 100 bolji nego deklarisani
Ne znam cemu takav komentar?!condy wrote:Trebaš ugraditi polovnu plinsku instalaciju tad se brže šalta, i okačit na retrovizor komad visočke sudžuke
Pa diskusija je oko stvari gdje se nema šta polemisat. Fabrika kako kaže i za jedan i za drugi, tako je. Šta dalje diskutovat kako ko šalta i sl. ??? Tvrdit da auto ubrzava daleko bolje nego što u fabričkim specifikacijama piše a za drugo auto da ono ide sporije nego što fabrika kaže i to puno sporije, a ovo nisu male razlike, i onda još diskutovati oko toga kako to neko može postići sa brzim šaltanjem, koji je bolji, kojem je sorry veći si l. neozbiljno je pa moj prethodni komentar shvati samo kao sarkazam na te gluposti.konektovan wrote:Ne znam cemu takav komentar?!condy wrote:Trebaš ugraditi polovnu plinsku instalaciju tad se brže šalta, i okačit na retrovizor komad visočke sudžuke
sarkazam u pokusaju.........condy wrote: moj prethodni komentar shvati samo kao sarkazam na te gluposti.
"Poletni covjek od pet i kusur banki" za razliku od tebe jos uvijek ima ocuvanu mozdanu funkciju i zna sta i koliko moze.Punih 36 godina za volanom, bez udesa hvala Bogu, postuje zakon, vozi po ogranicenjima za razliku od neizivljenih kockoglavih papancica upitnog IQ-a u polovnim, neregistrovanim, tehnicki neispravnim truljama sto kontaju da su nenadjebivi. Tebi valjda ona hava u gradu celika izjela sivu mozdanu masu, ako je uopste bilo u kockastoj glavi.condy wrote:Ma nema sumnje da dere, posebno kad ga gazi poletni čovjek od pet i kusur banki, brzih moždanih rekacija i kad ga on počne da pritišĆe ima da leti i da preskače Audije....i druge švabe. A on sav sretan, pjeni ko mali cuko kad vidi komad mesaNediM17 wrote:Dere, dere. Mogu misliti kako bi ga tek sad oderao, nakon sto ga je pregazilo vrijeme.condy wrote:Ide, ide bolje kad ga testira i šalta Hamo sa polovnom plinskom instalacijom
To je klasična kopija priče vlasnika potrošenih vozila i praznih mozgova, ocam kako ide, Suzuki dere Audija, ocam....
Jedino sto je vise potroseno od tvog truHlexa je tvoj plivadonski mozak.
Nema, samo ako su duge brzine neka auta mogu navuci drugom stotku pa ne izgube nista na saltanju u trecu. Nekom je opet zao da ga zavrce u crveno pa prije stotke salta trecu i onda imas sekundu-dvije losiji rezultatkonektovan wrote:Je li ima neko pravilo kako ga saltati do stoje???Throttle wrote:Ja mislim da je neko razvuko drugom stotku na testu ako je moguce i izbjegao saltanje pa je rezultat do 100 bolji nego deklarisani
Gas maskuBakir1 wrote:sarkazam u pokusaju.........condy wrote: moj prethodni komentar shvati samo kao sarkazam na te gluposti.
sta bi ti trebao biti za mene jer si trenutno iz zenice?,
okaci komad armature na audija
Sve mi diraj, zagadjenje nemojNediM17 wrote:[ Tebi valjda ona hava u gradu celika izjela sivu mozdanu masu
Throttle wrote:Nema, samo ako su duge brzine neka auta mogu navuci drugom stotku pa ne izgube nista na saltanju u trecu. Nekom je opet zao da ga zavrce u crveno pa prije stotke salta trecu i onda imas sekundu-dvije losiji rezultatkonektovan wrote:Je li ima neko pravilo kako ga saltati do stoje???Throttle wrote:Ja mislim da je neko razvuko drugom stotku na testu ako je moguce i izbjegao saltanje pa je rezultat do 100 bolji nego deklarisani
Pa nas nije stid onoga što jesmoBakir1 wrote:sarkazam u pokusaju.........condy wrote: moj prethodni komentar shvati samo kao sarkazam na te gluposti.
sta bi ti trebao biti za mene jer si trenutno iz zenice?,
okaci komad armature na audija
Nista nemam editovat sve sto sad mislim, mislio sam i prije sto godinakonektovan wrote:Condy, od danas si za mene Mr.Edit ili Ms Edita.....
MLogo se u zadnje vreme edituješ.
zato smo mi donacije u Sarajevu dobili,ljepota namcondy wrote:
Šta nas ima biti stid što smo imali tvornicu, toliki broj zaposlenih i tada i sad, toliko toga izgradili i ovdje i na drugim mjestima, pravimo čelik, industrija, tako i vama to što ste prepoznatljivi po sudžuki, koži, ništa loše u tome nema ??? Neko čelik, neko sudžuku!