Na Ferrariju se isto stedi ako hoce da zarade. Nisu te luksuzne marke dzaba uglavnom propale ili mijenjaju vlasnike ko cipele.
Ima na YT klip gdje lik testira RR Cullinan i vozi ga raznim specijalistima da mu kazu koliko stvari koje idu u njega kostaju. Tako specijalist za kozu kaze da on uzima 50 k eura (!) da opremi takvo auta istom kvalitetom kozne unutrasnjosti kao sto je u Culliananu, iako nije najkvalitetnija koza.
Taj klip sam gledao s prijateljima iz branse, i taj RR ima dosta gresaka sto vani sto unutra koji bi na BMWu bile greske, i popravljene, ne bi prosle, a na RR prolaze. Isto sto je mene posebno iznenadilo, losija izolacija na RR nego na BMWu, stedi se na izolaciji. Ali kad vidis koliko taj lukusuz kosta, definitivno ima logike. Ima tu jos nefunkcionalnih stvari koje su pravo skupe nego kod vecine drugih auta, npr. u dizajnu, ali ne bih iznosio.
Onda skontas na RR se stedi, 300 k eura navise, a Golfu za 20 k se broje krvna zrnca.
Elem, ovo je bila jedna digresija koja moze biti zanimljiva.
A sto se tice teme, previse se zakomplikovali kao i obicno. Prica je krenula je se po forumu valja prica da se auto od 40 k koje je brend ne isplati u odnosu na ono od 20 k koje nije brend jer ovi skuplji prodaju znacku. To je budalastina koju uopste ne vrijedi komentarisati. Dva auta mogu biti u 1000-2000 eura da je slicno, sto se moze pokriti nizim troskovima proizvodnje, razvoja i slicno, ali sve preko toga i 5 a ne 10 k eura je apsolutno razlika, bez obzira zvalo se auto VW, Pezo, Skoda, Kia, itd. Niko ne radi bez zarade, a najmanje kosooki. Primjera radi, Sportage od 20 k na snizenju i Kuga od 25 k bez snizenja po meni je razlika i to veoma ocita od minimalno 5 k. Ne stavi ni zli Ford ni zli VW tih 5 k u dzep a merhametli Kia ih pokloni kupcu.
