Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
citroen xm wrote: ↑08/02/2021 17:48
Dobro, sada nastavite preporučivati djevojci pregažene grobove i dizelčine gdje će joj samo jedna stavka od bar 5 realno mogućih odnijeti svu uštedu na gorivu.
I ja sam zaboravio da živim u Bosni gdje je dizel univerzalno božanstvo.
i mi smo budale sto pisemo fakat ,generalno je pravilo i ako se malo jaci benzinac kupi da se odma stavi plin,kako ne bi propali u zemlju od racuna za gorivo...
Ja trenutno za prodaje imam 206 1.4 benzin ko čaša, klima daljinski, el prozori, moze ici za 2200 KM, i idealan je za kakve dame. I da, svi ti benzinci hoce polokat u gradu, iako su mali motori, ali su jednostavni i jeftini za popravke pa ko voli nek izvoli.
Mlad i Nevin wrote: ↑08/02/2021 18:19
Ja trenutno za prodaje imam 206 1.4 benzin ko čaša, klima daljinski, el prozori, moze ici za 2200 KM, i idealan je za kakve dame. I da, svi ti benzinci hoce polokat u gradu, iako su mali motori, ali su jednostavni i jeftini za popravke pa ko voli nek izvoli.
2,5 godine, 20 hiljada 95% gradske voznje, benzinac osim servisa i plocica nije nista zatrazio. Potrosnja 9-10 litara. Dizel bi nesto izmislio da ga ebes. Nema plin i nije u planu.
Pisao sam jednom, peta godina kako vozim Renault 1.2 43kw.
50k km.
Servis x4 po 80 KM = 320 KM
Veliki servis + diskovi + plocice = 300 KM
Kilometar sat sa otpada 20 KM
Brava sa otpada 30 KM
Hudiny kod kljuca 40 KM
Desna kugla + lezaj 50 KM
Za te pare 3000-3500KM u konkurenciji trebaju biti Accent (2001 pa nadalje , mana limarija jer ce obrve stradati kad tad , ne kosta puno da se naprave , pouzdani benzinci (1.3 i 1.5) i solidan dizel (1.5 crdi) za kojeg je doduse veliki servis kao i odrzavanje 20ak% skuplje nego za benzinca, na PIKu izleti tu i tamo neki dobar primjerak koji ima finu opremu (airbag x2,servo,klima,podizaci, daljinsko i centralno) , sasvim korektno i fino auto. Corsa C 1.2 benzin, jeftino auto za odrzavanje,lanac motor tako da ako je cuvan primjerak kod kojeg je ulje redovno mjenjano nebi trebalo doci do zamjene koja zajedno sa hidropodizacima i lancanicima kosta oko 500-600KM , najskuplji kvar koji te pored toga moze zadesiti je letva volana ,ona je oko 300KM i u pitanju je elektricni servo. Dosta primjeraka ima klimu,podizace,centralno,daljinsko,abs,airbag itd , Clio 1.2 je isto fin odabir za grada ili Focus Mk1 1.6 benzin ako ce se cesce ici van grada. Kakve crne dvice i trice za te pare koje nemaju ni servo volan kamoli klimu
sime_cipol wrote: ↑08/02/2021 18:51
Pisao sam jednom, peta godina kako vozim Renault 1.2 43kw.
50k km.
Servis x4 po 80 KM = 320 KM
Veliki servis + diskovi + plocice = 300 KM
Kilometar sat sa otpada 20 KM
Brava sa otpada 30 KM
Hudiny kod kljuca 40 KM
Desna kugla + lezaj 50 KM
Mozda ako se moze nesto naci sa 1.6 HDI 66KW, godinama sam vozo auto sa tim motorom, radi ko traktor, spor je, ali je neuništiv ko žohar,redovni servisi, sipaj i vozi. Znam da su ga mehanicari hvalili. Po mom licnom iskustvu jako zahvalan agregat, ali neka kolege napisu koji se bolje razumiju ako ima nesto lose u vezi sa njim.
el_bake007 wrote: ↑08/02/2021 19:47
Za te pare 3000-3500KM u konkurenciji trebaju biti Accent (2001 pa nadalje , mana limarija jer ce obrve stradati kad tad , ne kosta puno da se naprave , pouzdani benzinci (1.3 i 1.5) i solidan dizel (1.5 crdi) za kojeg je doduse veliki servis kao i odrzavanje 20ak% skuplje nego za benzinca, na PIKu izleti tu i tamo neki dobar primjerak koji ima finu opremu (airbag x2,servo,klima,podizaci, daljinsko i centralno) , sasvim korektno i fino auto. Corsa C 1.2 benzin, jeftino auto za odrzavanje,lanac motor tako da ako je cuvan primjerak kod kojeg je ulje redovno mjenjano nebi trebalo doci do zamjene koja zajedno sa hidropodizacima i lancanicima kosta oko 500-600KM , najskuplji kvar koji te pored toga moze zadesiti je letva volana ,ona je oko 300KM i u pitanju je elektricni servo. Dosta primjeraka ima klimu,podizace,centralno,daljinsko,abs,airbag itd , Clio 1.2 je isto fin odabir za grada ili Focus Mk1 1.6 benzin ako ce se cesce ici van grada. Kakve crne dvice i trice za te pare koje nemaju ni servo volan kamoli klimu
schindleroskar wrote: ↑08/02/2021 20:24
Mozda ako se moze nesto naci sa 1.6 HDI 66KW, godinama sam vozo auto sa tim motorom, radi ko traktor, spor je, ali je neuništiv ko žohar,redovni servisi, sipaj i vozi. Znam da su ga mehanicari hvalili. Po mom licnom iskustvu jako zahvalan agregat, ali neka kolege napisu koji se bolje razumiju ako ima nesto lose u vezi sa njim.
Kod mene je 12 godina tako sa 1.6 hdi 66 kw,...
ali ipak je za pocetnika pametnije ici na nekog jednostavnijeg benzinca za 3000 KM..
Trenutno u potrazi za autom, kriteriji:
- dizel, limuzina ili SUV, min 2017g, min. 150KS, automatik, presao max. 150k km, po mogucnosti 4x4, ako ne onda prednji pogon, boja bijela, crna, ili neka varijatna tamne boje, budget 40k KM.
Ako ko naleti na neko koje se uklapa u slijedeće kriterije neka javi (Škoda, Peži i Reno NE)
Trenutno u potrazi za autom, kriteriji:
- dizel, limuzina ili SUV, min 2017g, min. 150KS, automatik, presao max. 150k km, po mogucnosti 4x4, ako ne onda prednji pogon, boja bijela, crna, ili neka varijatna tamne boje, budget 40k KM.
Ako ko naleti na neko koje se uklapa u slijedeće kriterije neka javi (Škoda, Peži i Reno NE)
Jarane, uzmi ono sto ti se svidja Pogledas sta se moze uzet za te pare i onda doneses sud.
Trenutno u potrazi za autom, kriteriji:
- dizel, limuzina ili SUV, min 2017g, min. 150KS, automatik, presao max. 150k km, po mogucnosti 4x4, ako ne onda prednji pogon, boja bijela, crna, ili neka varijatna tamne boje, budget 40k KM.
Ako ko naleti na neko koje se uklapa u slijedeće kriterije neka javi (Škoda, Peži i Reno NE)
Rockefeller wrote: ↑08/02/2021 20:50
Jarane, uzmi ono sto ti se svidja Pogledas sta se moze uzet za te pare i onda doneses sud.
Pa svakako da cu uzeti sto mi se svidja, i naravno da gledam pik i ostalo koliko stignem, a mozda ce neko naletiti ili vec zna za neko, koje je mozda meni promaklo ili ga nisam jos vidio....
Trenutno u potrazi za autom, kriteriji:
- dizel, limuzina ili SUV, min 2017g, min. 150KS, automatik, presao max. 150k km, po mogucnosti 4x4, ako ne onda prednji pogon, boja bijela, crna, ili neka varijatna tamne boje, budget 40k KM.
Ako ko naleti na neko koje se uklapa u slijedeće kriterije neka javi (Škoda, Peži i Reno NE)
Passat B8 ce ispuniti sve tvoje zahtjeve.
Druga opcija A4 B9.
jah auta, trosi 10 litara grada a ide ko kolica za beton
daj ne kenjaj bezveze ziv bio,imao rodjak istog 7god,dobar je to auto...jos uvijek se vozi...
za pare koje ima ovo je nece zajebavat ko neki truhli polo ili dvicina dizel
btw.corsa je govno sa 3cil...
Lupaju gluposti....
Ja sam malo vozao ovakav 106 od druga, 7 lltara mi je po SA trošio.
Golf 2 je obična trulež za njega, niti pocinčane karoserije niti ičega. Koje godine se zadnji proizveo, 1992 ili tako nešto
Dobar je ovo prijedlog za početnika, ovo je pravo jeftino a ok je...
Ovaj Infiniti je odličan i sa povoljnom cijenom, ali ko ovo zvanično održava u BiH. Vjerujem da je golgota kada se poručuje neki dio koji ne spada u redovno održavanje. Pretpostavljam da idu dani i dani čekanja.
vindfaker wrote: ↑08/02/2021 22:24
bolje dodat jos 4 hiljade i uzet novu Octaviu 2.0TDI DSG 85kw u ambition opremi sa 0km na satu nego auto koje je neko drko 150 hiljada km